Jump to content



Γκαντεμιά... !


HellhammeR

Recommended Posts

2 στα 2 σήμερα πάω παίρνω τον σκληρό (Seagate Baracuda 320GB 93E)απο το e-shop και ένα sata καλώδιο απο το Plaisio γιατί δεν είχα. Πάω το συνδέω κανονικά αλλά δεν τον αναγνώριζε το BIOS μετά απο ψάξιμο βρήκα ότι έφταιγε το μουφοsata καλώδιο που πήρα απο το plaisio και πήρα έναν περισευμένο απο έναν φίλο μου το σύνδεσα δούλεψε κανονικά τον αναγνώρισε κανονικά έκανα διαμόρφωση σε NTFS μια χαρά εμπαινε μέσα αντέγραφε διάβαζε δεδομένα, και τέλος δοκιμάζω ένα τεστ με το HD Tach και εκεί που έκανε το read random test ακούω ένα "κλικ" "κλικ" "κλικ" απο τον σκληρό σε όλη την διάρκεια του τεστ και σαν αποτέσμα μου εμφάνιζε 120 ΜΒ/s, ε sata-1 είναι λογικό είναι αλλά στο Random access με έβγαλε 24ms! Ε προβληματικό σκληρό 2/2 λέω σήμερα. Μπορεί να μου πεί κανείς άμα το e-shop θα μου τον αλάξει άμεσα? ή θα πρέπει να περιμένω καμιά βδομάδα? Δεν έχω ξανατύχει σε προβληματικό μοντέλο απο το e-shop τουλάχιστον;)

Α να πάω να πάρω και το 1,50 ευρώ απο το πλαίσιο για το sata καλώδιο ή είναι γυφτιά?:p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από HellhammeR [Σήμερα, στις 03:05]

Μπορεί να μου πεί κανείς άμα το e-shop θα μου τον αλάξει άμεσα? ή θα πρέπει να περιμένω καμιά βδομάδα?

έλα αλέκο από το e-shop το πήρα...

Πόσο θα περιμένω?

Ένα μήνα!!!???....

Καλή τύχη...:rolleyes:

Edit:

ΝΑ σου πω καλού κακού κράτα και 15 ευρώ μαζί σου...

PS: τα ειρωνικά σχόλια δεν πάνε σε 'σένα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 07:25]

Αν έχουν ίδιο δίσκο θα τον δώσουν άμεσα.

Διαφορετικά το e-shop δίνει τα λεφτά σου πίσω.

Αυτή ήταν η δική μου εμπειρία μέχρι τώρα.

Τι βίσμα έχεις, και δεν το λες?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice

Αν έχουν ίδιο δίσκο θα τον δώσουν άμεσα.

Διαφορετικά το e-shop δίνει τα λεφτά σου πίσω.

Αυτή ήταν η δική μου εμπειρία μέχρι τώρα.

Aυτα γινοντουσαν παλιοτερα....Δυστυχως οχι πια :TD:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από HellhammeR [Σήμερα, στις 16:31]

Τον πήγα σήμερα και τους εξήγησα το πρόβλημα αλλά δεν μου φάνηκαν να καταλαβαίνουν τι τους λέω και μου είπαν ότι σε μια βδομάδα θα μου στείλουν έναν καινούργιο.

φιλε μου αμα εισαι 100% σιγουρος οτι εχεις δικιο να επιμεινεις και να μην δωσεις τα 15 ε...

Link to comment
Share on other sites

Είναι απαράδεκτο να αγοράζεις κάτι σήμερα να το παίρνεις χαλασμένο και όταν το γυρνάς να σου λένε σε μια βδομάδα... αν τον ήθελα κύριοι σε μια βδομάδα δεν θα τον αγόραζα σήμερα...! Την έχω πατήσει και εγώ με το e-shop... πάρε έναν καινούργιο και ζήτα τα λεφτά σου πίσω... δεν είναι άξιοι να τα έχουν...

Είναι ντροπή υπηρεσίες που στην υπόλοιπη ευρώπη τις έχουν δεδομένες, εδώ να νιώθουμε τυχεροί και υπόχρεοι όταν μας τις παρέχουν...

ΥΓ.

Είσαι πολύ γκαντέμης αδερφέ... :ρ

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από HellhammeR [Χθες, στις 18:31]

Τον πήγα σήμερα και τους εξήγησα το πρόβλημα αλλά δεν μου φάνηκαν να καταλαβαίνουν τι τους λέω και μου είπαν ότι σε μια βδομάδα θα μου στείλουν έναν καινούργιο.

Μια εβδομάδα? Εμένα μου είχαν πεί τρεις μέρες και περίμενα 15!!! και να φανταστείς τους είχα πάει ένα router που δεν άνοιγε καν!!!

’σε που τους έπερνα κάθε μέρα τηλέφωνο...

Απορώ γιατί υπάρχουν άνθρωποι που ψωνίζουν από το συγκεκριμένο @^&%#% για να μην πω τίποτα άλλο...

Ήθελα κάτι ανεμηστηράκια για το pc και επειδή τα είχαν μόνο αυτοί τα παράγγειλα από Αμερική...

Υπομονή, επιμονή, και προπάντων ηρεμία, μακάρι να σου πάει καλά...

Link to comment
Share on other sites

Πάρε τα λεφτά σου πίσω.

Γιατί να περιμένεις μια εβδομάδα?

Δεν κατάλαβα.

Ολοκαίνουργιο δίσκο αγόρασες, που από την πρώτη στιγμή αγοράς δεν δουλεύει.

Δεν θα κάνεις RMA.

Οι RMA δίσκοι δεν είναι καινούργιοι συνήθως, αλλά ανακατασκευασμένοι παλιοί δίσκοι.

Τέτοιο δίσκο θα πάρεις αν μέσα στην τριετή εγγύηση σου πάθει κάτι ο δικός σου καινούργιος.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 08:45]

Πάρε τα λεφτά σου πίσω.

Γιατί να περιμένεις μια εβδομάδα?

Δεν κατάλαβα.

Ολοκαίνουργιο δίσκο αγόρασες, που από την πρώτη στιγμή αγοράς δεν δουλεύει.

Δεν θα κάνεις RMA....

Μαριε μακαρι τα πραγματα να ηταν οπως λες....

Ριξε μια ματια εδω

και θα καταλαβεις τι εννοω...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 08:45]

Πάρε τα λεφτά σου πίσω.

Γιατί να περιμένεις μια εβδομάδα?

Δεν κατάλαβα.

Ολοκαίνουργιο δίσκο αγόρασες, που από την πρώτη στιγμή αγοράς δεν δουλεύει.

Δεν θα κάνεις RMA.

Οι RMA δίσκοι δεν είναι καινούργιοι συνήθως, αλλά ανακατασκευασμένοι παλιοί δίσκοι.

Τέτοιο δίσκο θα πάρεις αν μέσα στην τριετή εγγύηση σου πάθει κάτι ο δικός σου καινούργιος.

Μου είπανε ότι θα μου δώσουνε καινούργιο σκληρό και όχι να επισκευάσουν τον συγκεκριμένο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Jaco [Σήμερα, στις 02:31]

Είναι απαράδεκτο να αγοράζεις κάτι σήμερα να το παίρνεις χαλασμένο και όταν το γυρνάς να σου λένε σε μια βδομάδα... αν τον ήθελα κύριοι σε μια βδομάδα δεν θα τον αγόραζα σήμερα...! Την έχω πατήσει και εγώ με το e-shop... πάρε έναν καινούργιο και ζήτα τα λεφτά σου πίσω... δεν είναι άξιοι να τα έχουν...

+1

Είναι ντροπή υπηρεσίες που στην υπόλοιπη ευρώπη τις έχουν δεδομένες, εδώ να νιώθουμε τυχεροί και υπόχρεοι όταν μας τις παρέχουν...

+100000000000000000000

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

και μετα αναρωτιουνται μερκοι γιατι ψωνιζουμε απο ευρωπη, αμερικη. ελα ντε ?????

Link to comment
Share on other sites

Έχω διαβάσει αρκετές μ@λ@κιες για το e-shop και σ΄ότι αφορά εμένα είναι άψογοι. ’λαξα δύο δίσκους ένα WD 160 και ένα WD 250ks(ο οποίος δεν είχε τίποτα αλλά μου έπεσε στο δάπεδο)δεν με ρώτησαν τίποτα δεν καθυστέρησαν πάνω απο μια βδομάδα και δεν μου χρεώσαν ούτε το currier.(αποστολή σε επαρχία)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από s@kis [Σήμερα, στις 22:05]

Έχω διαβάσει αρκετές μ@λ@κιες για το e-shop και σ΄ότι αφορά εμένα είναι άψογοι. ’λαξα δύο δίσκους ένα WD 160 και ένα WD 250ks(ο οποίος δεν είχε τίποτα αλλά μου έπεσε στο δάπεδο)δεν με ρώτησαν τίποτα δεν καθυστέρησαν πάνω απο μια βδομάδα και δεν μου χρεώσαν ούτε το currier.(αποστολή σε επαρχία)

και μια εβδομάδα λίγο είναι?

Εδώ πάς κάτι στο πλαίσιο και στο αλλάζουν αμέσως!!!

Κάνεις ότι θέλεις, παίρνεις ότι θέλεις, και χωρίς συζήτηση...

Αφού για να πώ την αλήθεια όποτε πάρω κάτι από πλαίσιο παρακαλάω να μου χαλάσει πάνω στο μήνα που το έχω βαρεθεί να πάρω κάτι άλλο... :p

Edit:

Εμένα αυτό που μου τη δίνει με το συγκεκριμένο κατάστημα δεν είναι τόσο η καθυστέρηση όσο το δούλεμα...

Θα κάνει 10 μέρες κύριε πες το να τελειώνουμε... να έχω και εγώ το κεφάλι μου ήσυχο, ειλικρίνια και κανένα πρόβλημα...

Ήθελα και να ήξερα ποιος @#$@$%^ τους έχει εκπαιδεύσει να δουλεύουν τον κόσμο, λες και άμα σου πουν την αλήθεια θα τους πάρει ο Χάρος... Έλεος...

’σε το υφάκι του τύπου εμείς είμαστε και άλλος δεν είναι..

Θα στην κάνουμε την χάρη επειδή είσαι καλό παιδί...

Αυτό ήτανε αιτία και έγινε το υποκατάστημα του Ηρακλείου Βαγδάτη ένα φθινοπορινό απόγευμα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αρχική απάντηση από HellhammeR [01-03-2007 00:05]

Α να πάω να πάρω και το 1,50 ευρώ απο το πλαίσιο για το sata καλώδιο ή είναι γυφτιά?:p

Γιατι να ειναι γυφτια αδερφε?

Εχεις παρατηρησει οτι το πλαισιο εχει ΟΛΕΣ του τις τιμες για τα φθηνοτερα ειδη να τελειωνουν σε 9 cents?

Θ'αγορασεις ας πουμε ενα καλωδιο και αυτο θα κοστιζει πχ 1,39ευρω. Οταν ομως πας στο ταμειο θα σου πουνε την ωρα που δινουν την αποδειξη

"1 και 40 παρακαλω".

Φυσικα απο μονοι τους δεν προκειται να δωσουν το 1 λεπτο πισω στον πελατη.Το ιδιο φυσικα γινεται αν αγορασει κανεις κατι που θελει 2,3 ή 4 λεπτα ρεστα.

ΠΟΤΕ δεν τα δινουν απο μονοι τους ως οφειλουν(!)

Αν αναλογιστουμε ποσοι πελατες αγοραζουν καθημερινα απ'το Πλαισιο,ποσα καταστηματα Πλαισιο υπαρχουν πανελλαδικα και ποσες εργασιμες ημερες εχει ο μηνας... θα δουμε οτι απ'το τιποτενιο μας cent που ντρεπομαστε να ζητησουμε... το αδυφαγο ΠΛΑΙΣΙΟ βγαζει ενα αξιοσεβαστο ποσο και μαλιστα καταμαυρο...

Αλλωστε στην ντροπη των ανθρωπων πονταρει αυτη η πρακτικη marketing και δεν ειναι ανακαλυψη του πλαισιου φυσικα

Που ειναι ο Ταμτάκος ΟΕΟ? :woot:

Link to comment
Share on other sites

2 απαντήσεις έδωσες άσωτε και οι 2 είναι κατά του Πλαισίου, έχεις κάτι εναντίον του ή απλά έτυχε?

Το e-shop το έζησα στις καλές του, τώρα αποφεύγω τις διπλωματικές επαφές μετά από όλα αυτά που άκουσα. Προσωπικά προτιμώ να τα δώσω στο Πλαίσιο και να ξέρω ότι θα έχω RMA της προκοπής (αν και μερικές φορές θέλουν γαύγισμα και αυτοί για να δουλέψουν σωστά). Αν πάρω απ'έξω, τότε απλά φροντίζω να έχω αγοράσει από αξιόπιστο μαγαζί (overclockers.co.uk π.χ.) ή αν είναι ebay να είναι σοβαρή εταιρεία στο RMA.

Πάντως το e-shop δεν το πλησιάζω.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gznp [Σήμερα, στις 01:21]

2 απαντήσεις έδωσες άσωτε και οι 2 είναι κατά του Πλαισίου, έχεις κάτι εναντίον του ή απλά έτυχε?

Ειναι το ιδιο τυχαιο με την διαφημιση που γινεται σ'ολοκληρο το TheLab υπερ του πλαισιου... :)

Φανταζομαι δεν αμφισβητεις τα οσα εγραψα γιατι πολυ απλα μπορει ο καθε ελευθερα σκεπτομενος ανθρωπος να τα διαπιστωσει και μονος του.

Κι εγω τυχαινει να ψωνισω απο πλαισιο,πολυ σπανια βεβαια αλλα τυχαινει.Πριν χρονια που ειμουν τακτικος πελατης ετυχα σ'ενα tvTuner που δεν δουλευε με το κομπιουτερ μου.Να μην τα πολυλογω δυο διαφορετικης εταιριας τιουνερ μου εδωσε το πλαισιο να δοκιμασω και δεν επαιζαν (εφταιγε η δορυφορικη καρτα που ειχα επισης και δεν επιτρεπει συνυπαρξη με tvTUNER οπως μου ειπε ο τεχνικος τους που εξετασε το PC μου ΔΩΡΕΑΝ ).

Τελικα μου ανοιξαν λογαριασμο πιστωσης και ξοδεψα το χρηματικο ποσο που κοστιζε η καρτα τιουνερ μερικες εβδομαδες αργοτερα σε κατι αλλο που χρειαζομουν.

Συμπερασμα:

στην περιπτωση μου αψογη εξυπηρετηση απ'το Πλαισιο.

Ομως... αυτο δεν αναιρει τα οσα εγραψα στα προηγουμενα 2 ποστ :flower:

.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.