Jump to content



Εξαπάτηση από technixx.gr,Σε αγορά Οθόνης


angel_f

Recommended Posts

Το εχεις συνηθισει καθολου..? ειχα κι εγω μια παρομοια εμπειρια με 1 μονο πιξελακι σαν κουκιδα κατι,αν δεν το ξερεις δεν το βλεπεις με τιποτα...και μετα απο την 1η κρυαδα και απογοητευση ...πολλα τηλεφωνα,αρνησεις να την αλλαξουν κτλ...

..τα παμε μια χαρα μαζι...L768 μοντελο...after all συνεχιζει να ειναι μια υπεροχη οθονη...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply
  • 4 months later...

Δυστυχώς φίλιε Saber_Rider δεν έχω καμία απάντηση απο ΕΙΖΟ Ιαπωνίας ή Γερμανίας

Ελπίζω τουλάχιστον κάποιος να διάβασε το φαχ και τα email ......:(

Εν τέλει σταμάτησε πλέων να με απασχολεί το πιξελ.

Το θέμα είναι να ακουστεί η εξαπάτηση απο το technixx , ώστε οι υποψήφιοι αγοραστές να μην παρασυρθούν απο τις χαμηλές τιμές αλλά να λάβουν υπ οψη την απαράδεκτη αντιμετώπιση που θα τύχουν σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος , με δυο λόγια να ξεχάσουν το RMA , στο συγκεκριμένο κατάστημα ακολουθούν την πολιτική της αρπαχτής

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Νομίζω ο άνθρωπος καλά κάνει.

Αυτό που θέλει να κάνει είναι να μην την πατήσει κανένας άλλος ανυποψίαστος υποψήφιος αγοραστής απ το εν λόγο μαγαζί να ξέρει την κατάσταση που επικρατή και να πράτει κατα βούληση από κει και πέρα

Link to comment
Share on other sites

qbiefoxi εαν δεν γουσταρεις ... μην ανοίγεις το θρετ .

To εξιγεισε πολυ ωραια ο ΑΝ7 OverClocker

Δεν υπάρχει καμία εξέλιξη στο θέμα .

Απλά καλο ειναι να διαβάσουν και οι νεοι labιτες για το συγκεκριμένο θέμα και να λάβουν τα μέτρα τους...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από qbiefoxi

Απλα κατανταει και λιγο spam απο ενα σημειο και περα... Αυτη ειναι η αποψη μου. Και θα μπορουσες να εισαι και λιγο πιο ευγενικος...

Buddy, φιλικά εντελώς, για αυτό το λόγο είμαστε εμείς εδώ. Ότι δεν σας αρέσει το κάνετε Αναφορά.

Flames και παρατηρήσεις απαγορεύονται διά ροπάλου :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από qbiefoxi [Σήμερα, στις 14:04]

Απλα κατανταει και λιγο spam απο ενα σημειο και περα... Αυτη ειναι η αποψη μου. Και θα μπορουσες να εισαι και λιγο πιο ευγενικος...

τον κράζεις και μετά λές να είναι και πιο ευγενικός?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από qbiefoxi [Σήμερα, στις 14:04]

Απλα κατανταει και λιγο spam απο ενα σημειο και περα...

Μακάρι να υπήρχε ενα παρόμοιο θεμα γύρο απο το συγκεκριμένο κατάστημα οταν έψαχνα πέρυσι να κάνω αγορά από εκεί ....

Αντίθετος βρέθηκε κόσμος μετα , που ειχε εξαπατηθεί αλλα δεν το ειχε κανει θέμα.

Γιατί?

Βλέπω οτι συνεχίζεις να απαντάς στο θρετ....

Αφου σε ενοχλεί το θεμα , θα στο ξαναπώ , δεν σε υποχρεώνει κανεις να το ανοίγεις ,

Μάλλον εσυ ει σαι ο spamer εδω .....

Link to comment
Share on other sites

Οκ παιδες. Μαλλον δεν ηταν καλος ο τονος που χρησιμοποιησα και εγω και παρεξηγηθηκα χωρις να το θελω. Sorry...

Απλα και αλλος κοσμος ειχε προβληματα με μαγαζια. Αν το καναν ολοι αυτο στην 1η σελιδα απο καθε subforum θα ηταν γεματο με τα παραπονα μας για μαγαζια. Πιστευω οτι για αυτο το λογο υπαρχουν τα sticky θεματα. Αν ειναι κατι σημαντικο, το κανει ενας mod sticky, δεν καθεται ο strarter του να το κανει up. Κανω λαθος?

Link to comment
Share on other sites

σαν ιδέα ίσως σωστό, αλλά απο την άλλη, φαντάζεσαι να είχαμε ένα sticky για κάθε κατάστημα? ή μήπως ένα γενικό sticky με όλα τα παράπονα μαζεμένα... anyway αρκετά κάναμε ΟΤ...

απορία, με ΕΙΖΟ ιαπωνίας και γερμανίας που αναφέρεις ότι επικοινώνησες... έστειλες το mail στο τεχνικό τμήμα ή καπου αλλού?

Link to comment
Share on other sites

μολις τωρα διαβασα το ολο ποστ κ πριν μια εβδομαδα εδωσα παραγγελια για την HP w2408H απο το συγκεκριμενο μαγαζι

δεν εδωσα βεβαια προκαταβολη.

"Εγγύηση δίνεται από τον κατασκευαστή "

αυτο λεει στη σελιδα του προιοντος,οποτε με καλυπτει η αντιπροσωπεια της HP εδω?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από TechnoPrisoner [Χθες, στις 23:00]

μολις τωρα διαβασα το ολο ποστ κ πριν μια εβδομαδα εδωσα παραγγελια για την HP w2408H απο το συγκεκριμενο μαγαζι

δεν εδωσα βεβαια προκαταβολη.

"Εγγύηση δίνεται από τον κατασκευαστή "

αυτο λεει στη σελιδα του προιοντος,οποτε με καλυπτει η αντιπροσωπεια της HP εδω?

Το "Εγγύηση δίνεται από τον κατασκευαστή " εννοεί την Γερμανική αντιπροσωπία ( απο εκει τα φερνουν )

Πάρε τηλέφωνο στην αντιπροσωπία της HP να το ρωτήσεις ( Πουλάνε και απο εκεί οθονες )

Εδώ το Link http://welcome.hp.com/country/gr/el/contact/phone_assist.html#section2

Εγώ ουτε οδοντόβουρτσα δεν θα αγόραζα απο εκεί .

Αφού δεν έχεις δώσει προκαταβολή μπορείς άμεσα να ακυρώσεις την παραγγελία .

Πιστεύω οτι θα ηταν καλύτερα να κοιτάξεις σε αλλα μαγαζιά , και αφου θες παρεισαγωγή κανε μια ερώτηση στη HP εαν θα αναλάβει το service γιατι θα πρέπει να ξέρεις οτι εαν παθει οτιδιποτε για να την στείλεις εξω θα πρέπει να πληρώσεις μεταφορικά

Link to comment
Share on other sites

479,00 την δινουν σε σχεση με τα 549 του κοτσοβολου κ του mediamarkt, 70euro δεν ειναι κ λιγα αλλα....

σιγουρα πρεπει να μαθω αν η ελληνικη ΗΡ θα με καλυψει κ σιγουρα θα ρωτησω στο καταστημα με το θεμα εγγυησης τι γινεται ακριβως.

επι της ευκαιρειας η ΗΡ μετα απο ποσα pixel κανει αντικατασταση στις μεγαλες οθονες?

εχει καποιος εμπερια απο το ελληνικο service της ΗΡ?

επισης,υπαρχει περιπτωση να εισαγουν κοματια τα οποια εχουν ηδη καμμενα pixel και ετσι να δικαιολογειτε η χαμηλοτερη τιμη?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.