Jump to content



Εξαπάτηση από technixx.gr,Σε αγορά Οθόνης


angel_f

Recommended Posts

Αυτό ουσιαστικά σημαίνει πώς η εμφάνιση κάποιων ιδιαίτερων γραμμάτων διαφέρει απο υπολογιστή σε υπολογιστή ανάλογα με την κωδικοποίηση χαρακτήρων που έχει!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Αν σου παρουσίασαν αυτά τα χαρτιά ως επίσημα της Eizo και δεν είναι τότε μιλάμε για πλαστογραφία. Θα τους Γ@ΜΗΣΕΙ όρθιους η Eizo και θα πουν και ευχαριστώ. Η οθόνη σου θα είναι το λιγότερο από τα προβλήματά τους.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε angel_f μην ανησυχείς, όλοι έχουμε περάσει παρόμιες καταστάσεις από ανεύθυνα και ανίδεα άτομα...

Αν σου έχουν κάνει λαλακια αυτοί θα χάσουν και όχι εσύ...

Να σε ρωτήσω κάτι άλλο, επειδή δεν μπορώ να δω καθαρά το κείμενο στη φωτό λόγω του ότι βγαίνει πολύ μεγάλη, έχει αριθμό πρωτοκόλου? Να ξέρεις ότι σε σοβαρές εταιρείες τίποτα δεν μπαίνει χωρίς πρωτόκολο οπότε αν δεν έχει κατά πάσα πιθανότητα είναι μούφα η δουλειά...

Φίλε μου το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να απευθυνθείς στον συνήγορο του πολίτη και στο ΙΝΚΑ...

Επίσης καλό θα είναι να κάνεις και μια επαφή με την ΕΙΖΟ Γερμανίας ή δεν ξέρω από που αγοράστηκε η οθόνη...

’ν και κάτι μου λέει ότι πάει ποιο μακριά η βαλίτσα... :getlost:

Καλή αρχή

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από dark22

..

πάτα εδώ για να επιβεβαιώσεις ότι και στο google υπάρχουν κείμενα τα οποία είναι άσχετα... και ανορθόγραφα...

ασχετο ...αλλα ακρως απογοητευτικο να ξερεις οτι τοσος κοσμος δεν ξερει να γραφει (μιλαει?) ελληνικα.

Link to comment
Share on other sites

Η Ελληνική αντιπροσωπεία μου φέρθηκε με τον καλύτερο τρόπο. Τους είμαι υπόχρεος , είναι πραγματικά επαγγελματίες και άνθρωποι πάνω από όλα και το έχω μετανιώσει που δεν την πήρα από εδώ 1000 φορές .

Από εκεί και πέρα το θέμα είναι να ακουστεί το παιχνίδι που παίζει το technixx σε όποιον αγοράσει και έχει πρόβλημα.

Θα κάνω μια μετάφραση την ιστορία και θα την στείλω στην Ιαπωνία. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω πάρα πολύ καλή γνώση αγγλικών και θα δυσκολευτώ λίγο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από angel_f [Σήμερα, στις 10:47]

Η Ελληνική αντιπροσωπεία μου φέρθηκε με τον καλύτερο τρόπο. Τους είμαι υπόχρεος , είναι πραγματικά επαγγελματίες και άνθρωποι πάνω από όλα και το έχω μετανιώσει που δεν την πήρα από εδώ 1000 φορές .

Από εκεί και πέρα το θέμα είναι να ακουστεί το παιχνίδι που παίζει το technixx σε όποιον αγοράσει και έχει πρόβλημα.

Θα κάνω μια μετάφραση την ιστορία και θα την στείλω στην Ιαπωνία. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω πάρα πολύ καλή γνώση αγγλικών και θα δυσκολευτώ λίγο.

Στείλε μου PM το κείμενο στα ΑΓΓΛΙΚΑ (βάλε κάποιον) και θα το στείλω σε φίλο Γιαπωνέζο να μας το μεταφράσει ΚΑΙ στα Γιαπωνέζικα....... ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hipro5 [Σήμερα, στις 11:15]

Στείλε μου PM το κείμενο στα ΑΓΓΛΙΚΑ (βάλε κάποιον) και θα το στείλω σε φίλο Γιαπωνέζο να μας το μεταφράσει ΚΑΙ στα Γιαπωνέζικα....... ;)

Μιλας σοβαρα???

Αυτη θα ηταν η καλυτερη περιπτωση !

Ευχαρησω πολυ , μολις το μεταφρασω θα στο στειλω

Link to comment
Share on other sites

Τέλος καλό όλα καλά... ;)

Αλλά δεν είπες τι έγινε με την ελληνική αντιπροσωπία,

από ότι ξέρω αν δεν την πάρεις από αυτούς ή από επίσημους συνεργάτες τους δεν δίνουν εγγύηση...

Οπότε πες τι έγινε να ξέρουμε...

’λλωστε αφού σου εξηγήθηκαν όμορφα καλό είναι

να ακουστεί, μην λέμε μόνο τα κακά... ;)

Link to comment
Share on other sites

Οι άνθρωποι στην Ελληνική αντιπροσωπεία είναι και με το παραπάνω εντάξει

Τους πήρα τηλέφωνο πριν ένα μηνά , όταν έστειλα την οθόνη στην Θεσσαλονίκη για δεύτερη φορά , και τους είπα πως είχαν τα πράγματα μέχρι εκείνη την στιγμή.

Έδειξαν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για όλη την περιπέτεια και περίμεναν να γυρίσει η οθόνη στα χεριά μου για να τους ενημερώσω εάν αλλάχτηκε τελικά .

Αφού μου γύρισαν από την technixx την ίδια οθόνη για δεύτερη φορά , τους ενήμερος και ζήτησα να γίνει ένας έλεγχος και από αυτούς ώστε να μην υπάρχει καμιά αμφιβολία για την απάτη που υποψιαζόμασταν.

Για να μην επιβαρυνθώ με έξοδα currier μου είπαν να την στείλω με το ΚΤΕΛ και θα πήγαινε ο άνθρωπος που είχαν για τα δρομολόγια να την παραλάβει από την Λιοσίων .

Έτσι πλήρωσα 5 ευρώ και όχι 35 που θα ήθελε το currier .

Την παρέλαβαν με αναλυτικές οδηγίες από μέρους μου ( όπως και η technixx ) για την ακριβείς θέση των pixel , μιας και τα 2 από τα 5 είναι αρκετά αχνά .

Μετά από 2 μέρες επικοινώνησαν μαζί μου , και εντόπισαν έχοντας με σε ανοιχτή γραμμή τα προβληματικά pixel .

Κατόπιν αυτού μου είπαν ότι η περίπτωση μου εμπίπτει στην διεθνή εγγυηση για καμένα-κολλημένα pixel και ότι εάν το επιθυμώ θα μπορούσαν να προορίσουν σε RMA και επιδιόρθωση της. Θα μπορούσε να γίνει άμεση αντικατάσταση εάν την είχα αγοράσει από εδώ , καταλάβετε ότι δεν έχουν πληρωθεί ώστε να εξασφαλίσουν την extra εγγυηση που παρέχει μόνο η Ελληνική αντιπροσωπεία , τουλάχιστον πανευρωπαϊκά .

Αποφάσισα λοιπόν αναλογιζόμενος την κατάσταση της οθόνης μου και το γεγονός ότι όλες οι οθόνες TFT είναι δυνατών να παρουσιάσουν το φαινόμενο των καμένων pixel , ότι θα υπάρχει πάντα μια πιθανότητα ( 1-100) να βρεθώ με κανένα ποιο ενοχλητικό pixel από αυτό το 1 που είναι πραγματικά ενοχλητικό στην περίπτωση μου.

Έτσι ζήτησα να μου την επιστρέψουν όπως είναι , μιας και ο πραγματικός υπεύθυνος για το ότι ασχολούμαι εδώ και 2,5 μήνες με αυτό το θέμα είναι η technixx.gr και τα φιλαράκια τους στην Γερμανία που θα έπρεπε να μου έχουν αλλάξει την οθόνη με μια καινούρια εδώ και 2 μήνες !!! Κάποιος πρέπει να τους ταρακουνήσει. Ανταυτου μόνο κοροϊδία εισπράττω . Αυτό την απατεωνιά θέλω να δημοσιοποιήσω μέσα από αυτό το ποστ , όπως επίσης θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Ελληνική αντιπροσωπεία που δεν με ήξερε και από χτες αλλά μου φέρθηκε απόλυτα φιλικά και ανθρώπινα.

Τέλος να προσθέσω ότι όταν μύτισα από την Ελληνική αντιπροσωπεία ,προχτές να μου την επιστρέψει , το έκανε αυθημερόν και επίσης επωμίστηκε τα έξοδα αποστολής προς την Εύβοια! Υπάρχουν πολλές εταιρίες που θα το έκαναν αυτό?

Link to comment
Share on other sites

ωραιος angel το διαβαζω μερες περιμενοντας να δω που παει και παει τελικα εκει που φανταζομουνα...

παντος χαρα στο κουραγιο σου που παιδευεσαι τοσες μερες για μια οθονη,δεν θα το εκανα στη θεση σου.ο χρονος ειναι χρημα και ο τελικος χρονος που εχεις διαθεσει ξεπερναει κατα πολυ το κερδος που ειχες απο την αγορα που εκανες.:nothing:

παραυτα σου ευχομαι καλη τυχη η οποια ειναι με το μερος σου οπως βλεπω δεδομενου οτι αναμιγνυονται και τζαπονια και τσακαλια στην υποθεση σου :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από dark22

@Papakos είναι η δεύτερη φορά που χωρίς να γνωρίζεις τίποτα λες βλακίες...

πάτα εδώ για να επιβεβαιώσεις ότι και στο google υπάρχουν κείμενα τα οποία είναι άσχετα... και ανορθόγραφα...

2 στα 2!!! να τα εκατοστήσεις!!! :hehe: :hehe: :hehe:

Τελευταία φορά που περνάει έτσι τέτοια συμπεριφορά. Next time, guess what.

Να ηρεμήσουν τα πνεύματα και να συνεχιστεί on topic το thread.

Ευχαριστώ και καλό Πάσχα™.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jpavly [Χθες, στις 23:29]

Τελευταία φορά που περνάει έτσι τέτοια συμπεριφορά. Next time, guess what.

Να ηρεμήσουν τα πνεύματα και να συνεχιστεί on topic το thread.

Ευχαριστώ και καλό Πάσχα.

Του έκανα πλάκα και ψάρωσε... :D

Papako φιλικά το λέω!!! :p

Τέσπα συνεννοηθήκαμε μεταξύ μας και λύθηκε η παρεξήγηση...

Link to comment
Share on other sites

Δεν σε απειλώ, προειδοποιώ. Αν δεις τους κανόνες θα καταλάβεις ότι :

Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η "επίθεση" σε άλλα μέλη, moderators ή στους διαχειριστές του TheLab.gr. Λέγοντας επίθεσης εννοούμε τον χλευασμό, την δυσφήμιση, την ειρωνεία καθώς και οποιαδήποτε άλλη προσβολή.

Δεν το συζητάω παραπάνω εδώ, για όποια διαφωνία στείλε μου πμ.

Αρχική απάντηση από dark22

Του έκανα πλάκα και ψάρωσε ο noob... :D

Papako φιλικά το λέω, μην αρχίσεις πάλι!!! :p

Και τώρα τι να σου πώ;; Συνεχίζεις...;

Παρακαλώ να γίνουν edit τα άσχετα για να πέσει μετά το σχετικό καθάρισμα. Μη μου πείτε μετά "δεν ήταν άκυρο το post μου κλπ".

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.