Jump to content

Πρόβλημα με Πλαίσιο (λύθηκε)


Βίξ
 Share

Recommended Posts

Το παρακάτω μήνυμα αναφέρεται σε πρόβλημα που λύθηκε και το Πλαίσιο φάνηκε αντάξιο των υποχρεώσεών του και της φήμης του για άλλη μια φορά. Αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω είναι ακριβή αλλά γράφτηκαν σε στιγμή συναισθηματικής φόρτισης.

Το πρόλογο τον γνωρίζετε από προηγούμενο μήνυμα. Είχα πάρει μερικά εξαρτήματα, δούλεψαν κανονικά (αν και η μνήμη ήταν πιο αργή από τις προδιαγραφές που αναφερόταν στο site) και όταν πήγα να παίξω ένα παιχνίδι η κάρτα οθόνης τα έφτυσε και σταμάτησε να δουλεύει. Στα υπόψιν, overclocking στην κάρτα δεν έγινε ποτέ (είχα γράψει οτι αντίθετα με απασχολούσε πολύ η θερμοκρασία της). Κανένα πρόβλημα ως τώρα, μαθημένα τα βουνά στα χιόνια.

Λοιπόν, πρωί Δευτέρας παίρνω την τεχνική υποστήριξη του Πλαισίου, μου λένε στείλτα στο κεντρικό Θεσσαλονίκης. Τα στέλνω το μεσημέρι και την μεθεπόμενη μέρα (Τετάρτη) παίρνω τηλέφωνο στην Θεσσαλονίκη.

Με συνδέουν με service οπου ενημερώνομαι πως δεν έφτασε ακόμα. Παίρνω τη μεταφορική, μου λένε τα παραδώσαμε σε μια κυρία τάδε. Παίρνω Θεσσαλονίκη, ζητάω την κυρία τάδε, μου λέει τα έδωσα στο τεχνικό τμήμα.

Παίρνω τεχνικό τμήμα, μου λένε α ναι τα πήραμε. Ωραία και τώρα? «Θα σας πάρουμε εμείς τηλέφωνο». Περιμένω 3-4 ώρες τίποτα. Τι ήθελα? Να επιβεβαιώσουν οτι όντως η κάρτα δεν δουλεύει και οτι όντως οι μνήμες ήταν πιο αργές από την αναγραφόμενη τιμή στη σελίδα. Τους παίρνω πάλι τηλέφωνο, το σηκώνει ένας άλλος τεχνικός μου λέει «δεν το παραλάβαμε». Μα η κυρία τάδε δεν σας τα έδωσε? «Ε? δεν μου είπε κανείς τίποτα. Α, τα πήραμε? Καλά θα τα δούμε».

Πάει λοιπόν και η Τετάρτη.

Σήμερα παίρνω τηλέφωνο στις 10:30. «Δεν τα είδαμε ακόμα». Προσπαθώ να του εξηγήσω οτι για μένα αυτό μπορεί να σημαίνει οτι δεν θα τα πάρω τελικά μέσα στην εβδομάδα (βάλε και το κούριερ) και αρχίζει να μου λέει οτι όλοι έχουν την ιστορία τους και την προτεραιότητα τους, ο άλλος μπορεί να είναι δικηγόρος και κάτι τέτοια παλαβά. Τον ευχαριστώ, το κλείνω και ξαναπαίρνω στα κεντρικά της online (800-11-12345). Με συνδέουν με τεχνικό, τον ρωτάω αν ισχύει αυτό που αναγράφεται στη σελίδα για 60 λεπτά χρόνο τεχνικός ελέγχου εξαρτήματος μου λέει ναι. Τον ρωτάω γιατί δεν συμβαίνει αυτό στη Θεσσαλονίκη και μου λέει μισό λεπτό. Και ξαφνικά (μαγεία της τεχνολογίας) μιλάω πάλι με τον προηγούμενο τεχνικό!

Εδώ αρχίζει το γλέντι.

- «Στην σελίδα αναγράφεται οτι αρκεί μια ώρα και έχουμε περάσει τη μια μέρα»

- «Υπολογιστή φέρατε?»

- «Όχι μια κάρτα οθόνης και μνήμες»

- «Στην σελίδα ο χρόνος αναφέρεται μόνο για υπολογιστές Turbo-X»

- «Μα δεν γράφει κάτι τέτοιο»

- «Αν διαβάσετε προσεκτικά θα δείτε οτι γράφει» (στα υπόψιν, δεν γράφει)

- «Δηλαδή εννοείτε οτι δεν είμαι προσεκτικός?»

Η συζήτηση συνέχισε λίγο σε αυτό το ύφος. Εν πάσει περιπτώσει τον ρωτάω αν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για το πότε θα γίνει ο έλεγχος και μου λέει οτι μιας και μιλάμε είναι αδύνατον να ασχοληθεί με το θέμα. Θυμωμένος! Τον ρωτάω γιατί μου μιλάει έτσι, κατανοητή απάντηση δεν παίρνω. Αντίθετα ακούω να ρίχνει κάτι γελάκια. Τον ρωτάω γιατί γελάει. Πάλι δεν παίρνω κατανοητή απάντηση. Η παραπάνω συζήτηση με τον τεχνικό στα κεντρικά Θεσσαλονίκης ολοκληρώθηκε στις 10:45. Αν τον κατάλαβα καλά, θα δει την κάρτα σήμερα. Πολύ αμφιβάλλω. Μάλλον για Δευτέρα θα πάμε. Και όλο αυτό για να δουν μια κάρτα που δεν λειτουργεί και να ελέγξουν ένα ζευγάρι μνήμες για τον χρονισμό τους!

Από τα παραπάνω καταλαβαίνετε οτι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω ακριβά εξαρτήματα online από πουθενά γιατί απλά στην Ελλάδα ακόμα δεν έχουμε αποκτήσει σοβαρή online υποστήριξη πελάτη. Δεν αντιλαμβάνονται την ψυχολογική πίεση και την διαφορά φάσης λόγω κούριερ, πιθανώς γιατί Ελλάδα=Αθήνα σημαίνει αγορά από φυσικώς προσβάσιμο σημείο. Αγορά από το τοπικό μαγαζί και πάει τελείωσε. Και φυσικά με χαλάει που περνώ τώρα από ψυχολογική πίεση για ένα τόσο απλό θέμα. Στο κάτω κάτω της γραφής, παίρνεις τηλέφωνο για να λύσεις ένα πρόβλημά σου... όχι για να μπλέξεις σε φασαρίες με το προσωπικό.

Link to comment
Share on other sites

Να ευχαριστείς το Θεό αν τελειώσεις σε λιγότερο από μήνα.... :)

Αυτό ΔΕΝ ισχύει ΜΟΝΟ στο Πλαίσιο........ΠΑΝΤΟΥ γίνεται........άρα να έχεις υπομονή..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ε εντάξει δεν είναι και πολύ χάλια για να σου πω την αλήθεια, το eshop επί 2 εβδομάδες έλεγε εδώ κάτω(eshop point Ηρακλείου) ότι στείλανε ένα μόμπο για επισκευή και στην Αθήνα(eshop Κεντρικά) ότι δε το παραλάβανε ακόμη...Όχι ότι είναι ωραίο το περιστατικό που αναφέρεις αλλά μέχρι ενός σημείου όλα δικαιολογούνται. Το μόνο σίγουρα που δε μου αρέσει είναι αυτό που αναφέρεις για γέλια. Πάντως, και ένα τοπικό κατάστημα, εκτός και αν έχει μεγάλο στοκ, θα αδυνατεί να σε εξυπηρετήσει γρήγορα, γιατί θα το στείλει με τη σειρά του αυτό αλλού για αντικατάσταση..Περίμενε τη συνολική έκβαση της υπόθεσης και μετά βγάζεις συμπεράσματα, μπορεί να τελειώσει γρήγορα εν τέλει.

Link to comment
Share on other sites

Το ζητημα δεν ειναι αν υα αγορασεις κατι on-line ή οχι...το θεμα ειναι να μην πεσεις σε '@νθρωπο' π@π@ρ@, που να την εχει 'δει' ή να βαριεται... απο το Πλαισιο, εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος.. ομως εχω γνωρισει και τεχνικους του Πλαισιου που ειναι οπως αυτος που περιεγραψες.

Αμα θες να την ψαξεις, παρε τηλεφωνο στα κεντρικα, και κανε παραπονα για τον εν λογω τεχνικο. Παρουσιασε τα πραγματα χωρις υπερβολες και εξαρσεις και θα βρεις ακρη. Δεν ειναι θεμα ρουφιανιας, αλλα αξιοπρεπειας.

My 2-cent story..

Link to comment
Share on other sites

Ηρέμησε, καταρχήν το Πλαίσιο σε αυτά είναι εντάξει...

πιστεύω ότι τον πίεσες και για αυτό σε καθυστερεί...

άλλωστε μια μέρα έχει περάσει, μπορεί εκείνη τη μέρα να ήταν πηγμένος στη δουλειά και πραγματικά να μην μπορούσε να κάνει τίποτα...

και από τοπικό κατάστημα να είχες πάρει τα πράγματα δύσκολα θα τα είχε στοκ και θα στα άλλαζε...

θα περίμενες να πάνε αντιπροσωπία και αν ήταν καμιά ΤΚ κάηκες...

Link to comment
Share on other sites

dark22 καταλαβαίνω αυτό που λες για την πίεση αλλά μπες και στη θέση του online πελάτη που

1) Δεν μπορεί να είναι σίγουρος αν το υλικό έχει φτάσει στον προορισμό του.

2) Δεν μπορεί να είναι σίγουρος αν δόθηκε στους τεχνικούς.

3) Δεν γνωρίζει την πρόοδο του τεχνικού ελέγχου.

Και για όλα τα παραπάνω πρέπει να τηλεφωνεί. Τα τηλεφωνικά κέντρα θα παραπέμψουν πάντα αυτές τις ερωτήσεις στο ήδη φορτωμένο τεχνικό τμήμα που δουλειά δεν έχει να κάνει, κάθεται να δίνει απαντήσεις.

Είναι εντελώς λανθασμένη προσέγγιση. Αν υπήρχε σοβαρότητα στην διαχείριση των online πωλήσεων, θα υπήρχε σύστημα με online reports ή σύστημα με tickets ή απλό email. Online είναι η αγορά, online ας είναι και η υποστήριξη. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν λύνει το πρόβλημα.

Καταλήγω στο οτι:

1) Δεν μπορώ με τίποτα να δεχτώ οτι η δικιά μου πίεση μπορεί να οδηγήσει σε καθυστέρηση. Η πείρα μου έχει δείξει οτι οι μεγαλύτερες καθυστερήσεις γίνονται όταν αδιαφορώ.

2) Ευθύνες υπάρχουν περισσότερο στον κεντρικό σχεδιασμό και λιγότερο στο τεχνικό τμήμα.

Στα υπόψιν, η πρώτη μου αγορά από το Πλαίσιο έγινε το 1987. Είναι μάλλον η καλύτερη αλυσσίδα της Ελλάδας.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ακούγονται ανακρίβειες, και να πω οτι δεν έχω καμία σχέση με το πλαίσιο, όσον αφορά τα 2 καταστήματα Θεσσαλονίκης (κεντρικό/Καλαμαριά) αν πας αυτοπροσώπος και πεις οτι αγόρασες κάτι και δεν λειτουργεί την ίδια στιγμή το τσεκάρει και σου δίνει πιστωτικό.

Έχω επιστρέψει

2 x EVGA 680i,

1 x Abit AW9D-MAX ,

1 x Gigabyte DS4 ,

1 x 6800GT

1 x 250GB WD HDD αγορασμένα απο το μαγαζί και μέσα σε 20 λεπτά κόπηκε πιστωτικό με δικαιολογία μη σωστής λειτουργίας/ή καμένων

και

1 x Biostar PT 965 αγορασμένη μέσω Ιnternet με δικαιολογία μη ικανοποίησης απο το προιόν για το οποίο κόπηκε πιστωτικό σε 1 λεπτό χωρίς καν να ελεγχθεί επειδή ήταν προιόν αγορασμένο απο Νετ.

Προσωπικά δεν έχω βρει πουθενά τέτοια εξυπηρέτηση σε θέματα RMA και πλέον αγοράζω τα ''επίφοβα'' parts μόνο απο Πλαίσιο.

Επαναλαμβάνω ουδεμία σχέση με το Πλαίσιο έχω (Γιατρός είμαι) αλλά καταθέτω μια προσωπική εμπειρία.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από obijuan1983 [Σήμερα, στις 14:25]

Έχω επιστρέψει

2 x EVGA 680i,

1 x Abit AW9D-MAX ,

1 x Gigabyte DS4 ,

1 x 6800GT

1 x 250GB WD HDD αγορασμένα απο το μαγαζί και μέσα σε 20 λεπτά κόπηκε πιστωτικό με δικαιολογία μη σωστής λειτουργίας/ή καμένων

:eek:

Οταν σε βλεπουν μαλλον λενε "Οχχχ-Παλι αυτος " :laughing:

Πλακα πλακα ουτε εγω ειχα ποτε προβλημα με RMA απο το πλαισιο ;)

Link to comment
Share on other sites

Τα πάντα από όσα έγραψα είναι άμεσα ελέγξιμα οπότε δεν τίθεται θέμα για ανακρίβειες. Υπενθυμίζω οτι αυτοπροσώπως δεν πήγα αλλά τα έστειλα στη Θεσσαλονίκη μετά από προτροπή των κεντρικών.

Το θέμα έχει κλείσει από μέρους μου. Τελικά βγήκε άκρη και το Πλαίσιο αποδείχθηκε για άλλη μια φορά εντάξει ως προς τις υποχρεώσεις του και ως προς τη φήμη του.

Εμμένω στην άποψή μου για διαχωρισμό του τεχνικού τμήματος από το τμήμα υποστήριξης online, σε όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα της Ελλάδας -- όχι μόνο στο Πλαίσιο. Εμμένω στην άποψή μου για λιγότερα τηλέφωνα και περισσότερες φόρμες επικοινωνίας. Αλλά αυτό το θέμα αν είναι να συζητηθεί, ας συζητηθεί σε άλλο thread. Ο τίτλος αυτού θα παραπέμπει σε λανθασμένες εντυπώσεις.

Νομίζω οτι δεν υπάρχει τίποτα άλλο να προσθέσει κανείς.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από o polonos [Σήμερα, στις 14:31]

:eek:

Οταν σε βλεπουν μαλλον λενε "Οχχχ-Παλι αυτος " :laughing:

Πλακα πλακα ουτε εγω ειχα ποτε προβλημα με RMA απο το πλαισιο ;)

Tα κάνω εναλλάξ RMA σε Κέντρο - Καλαμαριά :whistling

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gznp [Σήμερα, στις 14:49]

Καμιά μέρα θα δούμε τις φάτσες μας σε "wanted" posters... :D :D :D

:hehe: :hehe:

Η αφισα θα λεει "αυτούς τους κυρίους δεν εξυπηρετούμε" :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από obijuan1983

Tα κάνω εναλλάξ RMA σε Κέντρο - Καλαμαριά :whistling

Για στειλε μου l;igo το ονομα σου σε πμ να σε βάλω σε μια black list που φτιάχνω..:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Πέρα απο εναν περιεργο στη Μεταμορφωση (εκτοτε δεν ξαναπηγα στο συγκεκριμενο υποκαταστημα-δε βολευει, αλλωστε, πλεον), δεν ειχα ποτε προβλημα με το τμημα σερβις του Πλαισιο (καλα, γενικα με το σερβις δεν ειχα ποτε πορβλημα. με το handpick των ελαττωματικων εχω προβλημα :p )

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από GoriLLakoS

Για στειλε μου l;igo το ονομα σου σε πμ να σε βάλω σε μια black list που φτιάχνω..:hehe:

Αρχική απάντηση από ergotelis

Από τις ddr2 lists εκεί πέσαμε τώρα? :hehe:

H πλακα ειναι να αντιγραψουν παλι τη λιστα και να τη μοιρασουν σε ολα τα μαγαζια...:rofl:

(["καμμενος" rma-er]Ψιτ ψιτ ...φιλε ..να σου δωσω 10€ να μπεις λιγο μεσα να μου αγορασεις κατι??[/"καμμενος" rma-er]:hehe: )

Link to comment
Share on other sites

Είναι μεγάλο πρόβλημα η μη φυσική παρουσία του πελάτη στο μαγαζί .

Επίσης μπλέκουμε και με τις μεταφορικές και με τις αντικαταβολές και γίνετε το έλα να δεις .

Το να ζει κανείς στην επαρχία εχει πολλα πλεονεκτήματα αλλά και πολλά μειονεκτήματα .

Κι εγώ τις RAM μου δεν τις παρέλαβα ακόμα - από την Μεταμόρφωση - και ας με διαβεβαιώνουν από την Τρίτη ότι << αύριο φεύγουν >> :cry:

Με βλέπω και αυτό το ΣΚ χωρίς το μηχάνημα .....:bye:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.