acct Οκτώβριος 4, 2014 #10661 Οκτώβριος 4, 2014 πειτε με ανωμαλο αλλα εμενα μου αρεσει να βλεπω γυναικες να τρωνε Ανώμαλε...
FANISTELROOY Οκτώβριος 5, 2014 #10662 Οκτώβριος 5, 2014 Έφαγα σήμερα burger στου Jamie Oliver... Τελείως αδιάφορο!Κλάσεις ανώτερο στα tgi Friday's το Jack Daniels burger...
Tsoureki Οκτώβριος 6, 2014 #10663 Οκτώβριος 6, 2014 πειτε με ανωμαλο αλλα εμενα μου αρεσει να βλεπω γυναικες να τρωνε Fap material
sstav Οκτώβριος 6, 2014 #10665 Οκτώβριος 6, 2014 more proper [ame=http://www.youtube.com/watch?v=kQc37IuhoYU]Kate Upton Hamburger Commercial - YouTube[/ame]
GruntGR Οκτώβριος 6, 2014 #10666 Οκτώβριος 6, 2014 meh, ψηλη ξανθια και αδυνατη επισης τωρα που μπορεσα να δω το βιντεο, φιλτρα στο φουλ με αποτελεσμα να φαινεται σαν ψευτικη - ζητημα να εφαγε 3 μπουκιες απο ολοκληρο το burger(ναι τις μετρησα), περνιεται για 10/10 κιολας ! αγουστοι ολοι
GruntGR Οκτώβριος 7, 2014 #10669 Οκτώβριος 7, 2014 παλι δεν την ευχαριστηθηκα, δεν ξερω αν εφταιγαν τα μανιταρια SPAR ή η αντικατασταση του ζαμπον με μορταδελλα, αν καποιος μου εκλεινε τα ματια θα νομιζα οτι τρωω την μπεσαμελ απο το παστιτσο :S πολυ πετυχημενο το μειγμα 80% μοτσαρελλα 10% τσενταρ 10% προβολονε
dellman Οκτώβριος 7, 2014 #10670 Οκτώβριος 7, 2014 Η Βόνιτσα απορρίφθηκεδοκιμή χθες απογοήτευσηπάμε για εναλλακτικό....:crazy_pilot::crazy_pilot:
Guest Οκτώβριος 7, 2014 #10671 Οκτώβριος 7, 2014 Και μετά χ3σιμο κανα 45 λεπτο... Αρκεί να μην σε πιάσει στο δρόμο
GeorgeVasil Οκτώβριος 7, 2014 #10672 Οκτώβριος 7, 2014 παλι δεν την ευχαριστηθηκα, δεν ξερω αν εφταιγαν τα μανιταρια SPAR ή η αντικατασταση του ζαμπον με μορταδελλα, αν καποιος μου εκλεινε τα ματια θα νομιζα οτι τρωω την μπεσαμελ απο το παστιτσο :S πολυ πετυχημενο το μειγμα 80% μοτσαρελλα 10% τσενταρ 10% προβολονε Next time βαλλε κανενα φρεσκο μανιταρι να βρεις την υγεια σου..
felix Οκτώβριος 7, 2014 #10674 Οκτώβριος 7, 2014 Επειδή δεν πρόλαβα να το ποστάρω το Σάββατο : Οι πέννες ολικής με κοτόπουλο και τα μανιτάρια φρέσκα και χοντροκομμένα...συμπλήρωσα με λίγο ψιλοκομμένο μαϊντανό και φρεσκοτριμμένη παρμεζάνα, αν και ήταν εξίσου νόστιμα σκέτα...
Hydra Οκτώβριος 8, 2014 #10675 Οκτώβριος 8, 2014 Φάγαμε ΜΠΑΡ ΜΠΕΕ ΚΙΟΥ χτες. Καλά, μεγάλα και λαχταριστά! Στα μείον η αναμονή, αν και καθημερινή, για να αδειάσει τραπέζι. (το feeling λες κ' είσαι στην κατοχή, ενώ όταν κάθεσαι έχεις τα πεινασμένα μάτια των απ' έξω να σε μαστιγώνουν - jesus...)
eXhale Οκτώβριος 8, 2014 #10677 Οκτώβριος 8, 2014 pizza meatza,βαση απο κιμα,σαλτσα ντοματας,cheddar,ντοματα φρεσκια κρεμμυδι και ελια.
GruntGR Οκτώβριος 8, 2014 #10678 Οκτώβριος 8, 2014 Την έφτιαξα την meatza.Ένα κιλό κιμά με μπαχάρια και 2 αυγά Έτοιμη.. και 2 κομμάτια.. Ωραίο πράμα.. founders do it better
karmen1983 Οκτώβριος 8, 2014 #10679 Οκτώβριος 8, 2014 παίδες όσοι είστε Καλλιθέα και πέριξ. Κάνα καλό burgeradiko παίζει για delivery ;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.