minast Οκτώβριος 11, 2014 #10702 Οκτώβριος 11, 2014 Πέτυχα σήμερα αυτό: I'm in a hotel in the middle of nowhere Oregon. Called down to room service, said they had a $20 ribeye special. Okay, fine. They just brought this. - Imgur Και θυμήθηκα πριν λίγες μέρες ότι φάγαμε και εμείς μοσχαράκι στη γάστρα: Λαχανικά, από τα οποία ξεχωρίζουν τα κυδώνια που είχαν γίνει λουκούμι... Το κρέας από τη γάστρα μαζί με συνοδευτικά: ντοματούλες με χειροποίητους ανθούς κάπαρης και αγκινάρα τουρσί, τζατζίκι και πικάντικο γουκαμόλε Δύο μπριζόλες για ορεκτικό από το ίδιο κομμάτι κρέας για να χωράει καλύτερα στη γάστρα . Και εκτός συναγωνισμού: Η πρωινή μου φρέσκια μαρμελάδα με βανίλιες, αχλάδι και κάτι που ξεχνάω (δεν την έφτιαξα εγώ). Πολύ λίγη ζάχαρη, αλλά απίστευτη γεύση. Μπορεί να μη διατηρείται για πολύ, αλλά δεν χρειάζεται
alkibiadhs Οκτώβριος 11, 2014 #10703 Οκτώβριος 11, 2014 Μια βδομαδα φοιτητης και η πρωτη μου αποπειρα στην κουζινα...
fatal Οκτώβριος 11, 2014 #10704 Οκτώβριος 11, 2014 Μια βδομαδα φοιτητης και η πρωτη μου αποπειρα στην κουζινα... Και τα τοστ καλα ειναι
astrolabos Οκτώβριος 11, 2014 #10705 Οκτώβριος 11, 2014 Μια βδομαδα φοιτητης και η πρωτη μου αποπειρα στην κουζινα...Βασικά μη βγάζεις τη πέτσα, στεγνώνει το κρέας έτσι
alkibiadhs Οκτώβριος 11, 2014 #10706 Οκτώβριος 11, 2014 Βασικά μη βγάζεις τη πέτσα, στεγνώνει το κρέας έτσι Το μπουτι το ειχα ετοιμο καθαρισμενο στην καταψυξη απο την μητερα μου εγω το μονο που εκανα ηταν να το ξεπαγωσω και να ακολουθησω τις οδηγιες της στο ψησιμο. Για πρωτη φορα δεν περιμενα να ειναι τοσο ευκολο ουτε οτι θα τα παω τοσο καλα μπορω να πω οτι το εκανα καλυτερο απο της μητερας μου. :P
kpetros Οκτώβριος 12, 2014 #10707 Οκτώβριος 12, 2014 Το μπουτι το ειχα ετοιμο καθαρισμενο στην καταψυξη απο την μητερα μου εγω το μονο που εκανα ηταν να το ξεπαγωσω και να ακολουθησω τις οδηγιες της στο ψησιμο.Για πρωτη φορα δεν περιμενα να ειναι τοσο ευκολο ουτε οτι θα τα παω τοσο καλα μπορω να πω οτι το εκανα καλυτερο απο της μητερας μου. :P η τεχνη ειναι οχι το να μαγιρευεις καλα , αλλα οικονομικα . Δεν λεω για τα υλικα , αλλα για τα πιατα που μαζευονται , γιατι πλεον τα πλενεις εσυ :upside:
EraserheadX Οκτώβριος 12, 2014 #10708 Οκτώβριος 12, 2014 Home made bacon: https://imgur.com/gallery/DEdFgLU? bonus: https://imgur.com/gallery/VH9zxjl
Guest Οκτώβριος 12, 2014 #10709 Οκτώβριος 12, 2014 η τεχνη ειναι οχι το να μαγιρευεις καλα , αλλα οικονομικα . Δεν λεω για τα υλικα , αλλα για τα πιατα που μαζευονται , γιατι πλεον τα πλενεις εσυ :upside: Η τέχνη είναι να μαγειρεύεις ποιοτικά και γρήγορα. Οι 30λεπτές προετοιμασιες απλά για να φάω κάτι, ποτέ δεν με ενθουσιαζαν.
FANISTELROOY Οκτώβριος 12, 2014 #10710 Οκτώβριος 12, 2014 Μια βδομαδα φοιτητης και η πρωτη μου αποπειρα στην κουζινα...Sample εφτιαξες;; που ειναι το υπολλοιπο ρε;;;
zomg Οκτώβριος 12, 2014 #10711 Οκτώβριος 12, 2014 Φωτογραφίες τραβηγμένες με πατάτα (κλασσικά) : Μοσχαρίσια μπριζόλα με καραμελωμένα κρεμμύδια & μανιτάρια. (12€) Μπιφτέκια με λευκή σάλτσα & μανιτάρια. (8€) "Δώρο" σαλάτα επιλογής. (μακαρονοσαλάτα) Συμπαθητικά όλα, χωρίς να είναι κάτι ιδιέταιρο. Για να ξεφύγεις από σουβλάκια/πίτσες κτλ καλά ήταν. Τη μοσχαρίσια τη ζήτησα medium-rare και δεν είχε ίχνος ροζ μέσα της. (είμουν σίγουρος πως θα τη failάρουν) Θα κάνω μια απόπειρα και στο κοντινό μέλλον spamάρωντάς τους πώς ΑΚΡΙΒΩΣ τη θέλω μήπως την πετύχουν. Στα μπιφτέκια θα 'θελα πολύ περισσότερη σάλτσα & πυχτή. Μακαρονοσαλάτα OK ήταν. (πρέπει να 'σαι πολύ μάπας να τη failάρεις)
acct Οκτώβριος 12, 2014 #10713 Οκτώβριος 12, 2014 Jack Daniels original bbq sauce Ναι μωρέ, αλλά να τη βάλεις και σε κανένα μπουτάκι, γιατί με δύο φτερούγες ποιος θα πρωτοφάει; Σε δίαιτα ήταν το πουλερικό;
mer Οκτώβριος 12, 2014 #10714 Οκτώβριος 12, 2014 Χαχαχα μου θυμίζει αυτά που μας δίνουν στην λέσχη.Πάντως πολύ ωραίο πρέπει να είναι
FANISTELROOY Οκτώβριος 12, 2014 #10715 Οκτώβριος 12, 2014 Ναι μωρέ, αλλά να τη βάλεις και σε κανένα μπουτάκι, γιατί με δύο φτερούγες ποιος θα πρωτοφάει; Σε δίαιτα ήταν το πουλερικό; 4 είχα πάρει με £3, τα δύο πρώτα τα έφαγα και τα άλλα δύο τα έφερα σε κάτι φίλους μου που είχαν ψήσει κάτι μπριζόλες.
acct Οκτώβριος 12, 2014 #10716 Οκτώβριος 12, 2014 Απλά μου φάνηκαν λίγο μινιόν για μπουτάκια, κατά τ' άλλα μια χαρά, μη δίνεις σημασία.
felix Οκτώβριος 13, 2014 #10717 Οκτώβριος 13, 2014 Φωτογραφίες τραβηγμένες με πατάτα (κλασσικά) :Μοσχαρίσια μπριζόλα με καραμελωμένα κρεμμύδια & μανιτάρια. (12€)Μπιφτέκια με λευκή σάλτσα & μανιτάρια. (8€)"Δώρο" σαλάτα επιλογής. (μακαρονοσαλάτα)Συμπαθητικά όλα, χωρίς να είναι κάτι ιδιέταιρο.Για να ξεφύγεις από σουβλάκια/πίτσες κτλ καλά ήταν.Τη μοσχαρίσια τη ζήτησα medium-rare και δεν είχε ίχνος ροζ μέσα της.(είμουν σίγουρος πως θα τη failάρουν) Θα κάνω μια απόπειρα και στοκοντινό μέλλον spamάρωντάς τους πώς ΑΚΡΙΒΩΣ τη θέλω μήπως τηνπετύχουν. Στα μπιφτέκια θα 'θελα πολύ περισσότερη σάλτσα & πυχτή.Μακαρονοσαλάτα OK ήταν. (πρέπει να 'σαι πολύ μάπας να τη failάρεις)Από ποιό μαγαζί είναι όλα αυτά ?
Dolly Οκτώβριος 15, 2014 #10718 Οκτώβριος 15, 2014 Το ΣΚ τυχαία πάλι βρέθηκα στην Μόνζα, και πήγα να φάω και εγώ σαν παιδί κάτι απλό και μικρό. Είναι αν θυμάστε μερικά ποστ πίσω το ίδιο εστιατόριο που είχα φάει το σνίτσελ που ήταν λίγο πιο μικρό απο πλακάκι πεζοδρομίου. Σας παρουσιάζω το "Tomahawk" κατά τον κατάλογο, και ναι μπορεί να ήταν το όπλο του Magua στον "Τελευταίο των Μοϊκανών"... , ναι ήταν 1,2 κιλά.
jesus Οκτώβριος 15, 2014 #10719 Οκτώβριος 15, 2014 Ετσι τιγκα στο αιμα. Την χτυπησες κανα 2 φορες στο τραπεζι για να ψοφησει? Τι κανουν τις καινε λιγο απ εξω με flamethrower και τις πετανε στο πιατο με την μια? Οκ δεν γουσταρω νοοτροπια ελλαδας ψηνουμε το κρεας μεχρι να στεγνωσει εντελως αλλα οχι να και σταζει ακομα αιμα. Αυτο απο κατω απο την μπριζολα πατατες ειναι? Ποιος σκεφτηκε οτι το να πλακωσεις τις πατατες με την μπριζολα ειναι καλη ιδεα? Στην πυρα. Btw μου ρθε μου τωρα φλασια,οποιος ειναι κοντα κορινθια και θελει να φαει θεικο κρεας/πατατες=>Αγιονορι Κορινθιας Ενα κατσικοχωρι ειναι πανω στο βουνο σε κατι κατσαβραχα με μια ταβερνα ολη και ολη.ΣΚ η κλεινεις τραπεζι η πας πολυ νωρις αν θες να φας Μια φορα εχω παει πριν κανα 2 χρονια,απο τις καλυτερες μασαμπουκες που εχω κανει στην ζωη μου.
felix Οκτώβριος 15, 2014 #10720 Οκτώβριος 15, 2014 Ετσι τιγκα στο αιμα.Την χτυπησες κανα 2 φορες στο τραπεζι για να ψοφησει? Τι κανουν τις καινε λιγο απ εξω με flamethrower και τις πετανε στο πιατο με την μια? Οκ δεν γουσταρω νοοτροπια ελλαδας ψηνουμε το κρεας μεχρι να στεγνωσει εντελως αλλα οχι να και σταζει ακομα αιμα. Αυτο απο κατω απο την μπριζολα πατατες ειναι? Ποιος σκεφτηκε οτι το να πλακωσεις τις πατατες με την μπριζολα ειναι καλη ιδεα? Στην πυρα. Στο "Bar" στο Μαυροβούνιο, έχει σερβιριστεί αντίστοιχου μεγέθους κοψίδι βροντόσαυρου πάνω σε μια φέτα ψωμί. Βοηθούσε και στο να μή γλυστράει κατά το κόψιμο και για να μαζέψεις τα ζουμάκια.... Κατά τα άλλα ωραία τα medium, medium-rare.... OT : Νόμιζα ότι έγραφες "Winters is coming" [MENTION=5181]winters[/MENTION]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.