Dolly Μάϊος 13, 2009 #2181 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2009 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ e tuners, ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΟΛΟΣΩΜΗ DOWNPIPE ΑΘΟΡΥΒΗ, ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ AEM, TOURBO K04, MPEK (ΑΠΟ S3), INTERCOOLER, ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ AUTOTECH (SETUP ΑΠΟ S3) σου λέει αυτό μόνο με πρόγραμμα πάνε κοντά 250, με πιο μεγαλη τουρμήνα (οι Τ4 είναι και για αρκετά παραπάνω άλογα), πιο μεγάλο intercooler , άλλα μπεκ κλπ, δεν είναι δύσκολο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Μάϊος 13, 2009 #2182 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2009 αξιζει ή εισαι ολη μερα στο συνεργειο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Μάϊος 13, 2009 #2183 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2009 γιατι ενδιαφέρεσαι να το πάρεις?Κάθε μέρα συνεργείο δεν θα είσαι αλλά θα πρέπει να το προσέχεις κάτι τι παραπάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Μάϊος 13, 2009 #2184 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2009 να πω 2η φορά οτι εδώ είναι Supercars & Dreamcars thread και οτι συνεχίζετε να ασχολείστε με συμβατικά και τουρμπίσματα φιλτροχοάνες και μπεκ?:hang2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Μάϊος 13, 2009 #2185 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2009 ρε φράγμα για κάποιον το GTI μπορεί να είναι dream car και έχει κάποιες απορίες.Που ακριβώς το πρόβλημα?:wassat: 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Μάϊος 13, 2009 #2186 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2009 Dreamcar από τα "συμβατικά" θα θεωρούσα την Integrale και το Quattro, όχι το καινούριο Golf GTI Γενικά είναι πως το βλέπει κανείς το θέμα, εμένα δε με χαλάει να τα βλέπω όλα μαζί μέσα στο thread, απλά φαίνεται λίγο τραγικό να βλέπουμε το Mito και μετά από κάτω την Reventon - όχι ότι θα κάτσω να σκάσω κιόλας δλδ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Μάϊος 13, 2009 #2187 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2009 το πρόβλημα είναι οτι το θρεντ ξεκίνησε κάπως έτσι και έτσι και έτσι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάϊος 13, 2009 #2188 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2009 Κοίτα αν μια μετατροπή γίνει σωστά, όπως επιφανειακά δείχνει να έχει γίνει εδώ, μεγάλη τουρμπίνα, άλλο καλύτερο intercooler, άλλα μπεκ πιο μεγάλης πίεσης, και τα απαραίτητα monitoring tools δεν θα έχει κάποιο πρόβλημα, απλά θα θέλει λίγο παραπάνω προσοχή, και εννοώ λίγο, όχι το «φοβάμαι να το πατήσω μην αρχίσουν τα λαμπάκια». Θέλει περαιτέρω ψάξιμο, και να το δει και μηχανικός και όλα, και να έχεις στο νού σου, πως δεν έχεις εγγύηση πχ, αλλά δεν είναι κάτι που εγώ προσωπικά θα απέρριπτα (όπως πχ, ένα Punto με 240 άλογα λεω τώρα)Το μοτέρ που έχει σαν βάση είναι καταπληκτικό και αξιόπιστο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMM Μάϊος 13, 2009 #2189 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2009 και μενα δε με χαλαει να εχουμε και πιο συμβατικα αυτοκινητα στο θρεντ ,ειδικα οταν εχουμε ατομα στο φορουμ με γνωσεις και εμπειριες.αρκει να μη γινει καγκουροκατασταση και αρχισουμε μπουκες-νιτρο-ζαντες-σποιλερ-παγκακια κτλ. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Μάϊος 13, 2009 #2190 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2009 ξερει κανεις πως ο τυπος απο 200 αλογα το εχει παει 360?http://www.car.gr/classifieds/cars/view/126729 Γενικα τα s3 μοτερ πανε τοσο σχετικα ευκολα χωρις πολλες μετατροπες, το συγκεκριμενο ειναι περιπου s3 setup οποτε κ λογικο να φτανει εκει, αλλα αν δεν εχει πειραξει καπακι, συμπιεση δεν ξερω τι θα κανει με μετριες βενζινες, πειρακια etc. Παντως καλυτερα να αποφευγοντε μεταχειρισμενα με μεγαλες μετατροπες, οχι γιατι η βελτιωση μπορει να μην ειναι αξιοπιστη αλλα γιατι ειναι βεβαιο οτι ο πρωην ιδιοκτητης το ειχε για σκισιμο και ουτε τα 200 του φτανανε ουτε τα 300. Δλδ κιβωτια, συμπλεκτες, βασεις μηχανης, μπιλιοφοροι, τακακια etc ειναι σιγουρα πιο φαγωμενα. Επισης οποιος θελει vw group και dsg να προσεχει τα πολλα αλογα γιατι το οριο ροπης των κιβωτιων ειναι περιορισμενο. Επιπροσθετα οποιος ψινεται για πολλα αλογα σε golfo ας κοιταξει καλυτερα edition30 που ειναι ιδιο μοτερ με s3. Τελος να σημειωθει οτι τα συγκεκριμενα μοτερ με αυτες τις τουρμπινες σε αυτα τα αλογα (280+- για κ03 κ 350+- για κ04) θελουν αρκετη πιεση οποτε κ μεγαλυτερο turbolag αλλα και μικροτερο οφελιμο φασμα λειτουργιας. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Μάϊος 13, 2009 #2191 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2009 να πω 2η φορά οτι εδώ είναι Supercars & Dreamcars thread και οτι συνεχίζετε να ασχολείστε με συμβατικά και τουρμπίσματα φιλτροχοάνες και μπεκ?:hang2: Εμείς δεν έχουμε πρόβλημα, ψήνεσαι να το κάνω ένα rename να σου φύγει το άγχος; Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάϊος 15, 2009 #2192 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2009 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ e tuners, ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΟΛΟΣΩΜΗ DOWNPIPE ΑΘΟΡΥΒΗ, ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ AEM, TOURBO K04, MPEK (ΑΠΟ S3), INTERCOOLER, ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ AUTOTECH (SETUP ΑΠΟ S3)σου λέει αυτό μόνο με πρόγραμμα πάνε κοντά 250, με πιο μεγαλη τουρμήνα (οι Τ4 είναι και για αρκετά παραπάνω άλογα), πιο μεγάλο intercooler , άλλα μπεκ κλπ, δεν είναι δύσκολο. Βασικα η Τ4 με την Κ04 εχουν ΜΕΓΑΑΑΑΑΛΗ διαφορα. Αν τις δεις, διπλα-διπλα, η T4 ειναι τουρμπινα και η K04, σεσουαρ για τα μαλλια. Ο τυπος παντως δεν εχει κανει κατι εξωπραγματικο. Εχει χρησιμοποιησει parts απο αντιστοιχο αυτοκινητο του ομιλου (S3, Leon Cupra, VW GTI Ed30), τα φορεσε στο δικο του και εβαλε και ενα προγραμμα. Απ'οσο ξερω ειναι αρκετα safe μετατροπη που κανει αρκετος κοσμος. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάϊος 15, 2009 #2193 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2009 Ωχ , όντος Τ4 είχα διαβάσει, και για αυτό είπα, άνετα σηκώνει τα άλογα, απλά λογικά θα έχει / είχε λίγο θέμα χαμηλά Ναι το να τσιμπάνε πράμα από S3 και να τα βάζουνε σε άλλα 2λιτρα του ομίλου είναι πολύ συχνό φαινόμενο, και αρκετά safe αν γίνει σωστά.Αλλά ΞΕΡΕΙΣ πως το αμάξι πήγαινε ή φτιάχτηκε για να πηγαίνει «τάπα» με τέτοιες μετατροπές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάϊος 15, 2009 #2194 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2009 Βασικα η Τ4 με την Κ04 εχουν ΜΕΓΑΑΑΑΑΛΗ διαφορα. Αν τις δεις, διπλα-διπλα, η T4 ειναι τουρμπινα και η K04, σεσουαρ για τα μαλλια.Ο τυπος παντως δεν εχει κανει κατι εξωπραγματικο. Εχει χρησιμοποιησει parts απο αντιστοιχο αυτοκινητο του ομιλου (S3, Leon Cupra, VW GTI Ed30), τα φορεσε στο δικο του και εβαλε και ενα προγραμμα.Απ'οσο ξερω ειναι αρκετα safe μετατροπη που κανει αρκετος κοσμος.Safe σημαίνει να εχεις ψηφιακό γκάζι (on-off) ολη μέρα και να μην κάνει κιχ. Αυτό δεν είναι safe. Ειναι μια λανθασμένη αίσθηση ασφάλειας που πουλάει ο (κάθε) βελτιωτης, γιατι αν εβγαινε και σου έλεγε οτι ενα στα 3 κερδίζει εμβολοχιτώνιο σαγρέ δεν θα έμπαινες στην διαδικασία να το κάνεις. Για να δείς αν όντως ειναι τόσο αξιόπιστη μετατροπή οσο λένε, ρωτήστε τους αν σου δίνουν εγγύηση αντικατάστασης κινητήρα σε περίπτωση κακαράτζας.Ακόμα και με σφυρήλατα, οταν δουλεύεις σε υψηλές πιέσεις, πλησιάζεις πολύ κοντά στα όρια αντοχής των υλικών, ακομα και των βελτιωτικών. Δεν ειναι ζήτημα αν θα σου σπάσει, αλλα πότε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 15, 2009 #2195 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2009 Δεν διαφωνω, παρα μονο στο εξης. Δεν εχω ακουσει βελτιωτη να δινει εγγυηση για τη μετατροπη του... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάϊος 15, 2009 #2196 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2009 Δεν διαφωνω, παρα μονο στο εξης. Δεν εχω ακουσει βελτιωτη να δινει εγγυηση για τη μετατροπη του...AC Schnitzer, Steinmetz, MTM και λοιπά. Ολοι αυτοι δίνουν εγγύηση για τις βελτιώσεις τους. Γι αυτό και σε ελάχιστες περιπτώσεις θα δείς επεμβαση στα εντόσθια του αυτοκινήτου.Εδω μιλάμε για τους βελτιωτές της κακιάς ώρας που ξεφύτρωσαν απο το πουθενα και αυτο-βαφτίστηκαν VAG experts. Στου Κασσίδη το κεφάλι βελτιώσεις ειναι αυτές. Και ξερεις ποιο ειναι το ωραίο; Αυτή η μεταμόσχευση απο τα grade "A" VAGs ήταν το πρώτο τρίκ στο βιβλίο τους. Και βλέπω να συνεχίζουν ακάθεκτοι. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Μάϊος 16, 2009 #2197 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2009 AC Schnitzer, Steinmetz, MTM και λοιπά. Ολοι αυτοι δίνουν εγγύηση για τις βελτιώσεις τους. Γι αυτό και σε ελάχιστες περιπτώσεις θα δείς επεμβαση στα εντόσθια του αυτοκινήτου.Εδω μιλάμε για τους βελτιωτές της κακιάς ώρας που ξεφύτρωσαν απο το πουθενα και αυτο-βαφτίστηκαν VAG experts. Στου Κασσίδη το κεφάλι βελτιώσεις ειναι αυτές. Και ξερεις ποιο ειναι το ωραίο; Αυτή η μεταμόσχευση απο τα grade "A" VAGs ήταν το πρώτο τρίκ στο βιβλίο τους. Και βλέπω να συνεχίζουν ακάθεκτοι.ακριβως.οι επισημοι βελτιωτικοι οικοι δινουν εγγυησεις μινιμουμ 1 χρονο,αλλα φυσικα κοστιζουν πολυ περισσοτερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 16, 2009 #2198 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2009 Ερωτηση διευκρινιστικη. Εχω εγω ενα Α3 και το παω στην ΜΤΜ (οχι S3 να περασουν ενα προγραμματακι μονο). Παιδια, γεια σας, θελω να το τουρμπισω. Αναλαμβανουν στην εγγυηση τα κομματια της μετατροπης μονο? Ή αν παω και κανω το κιβωτιο πουρε, μου το αλλαζουν και αυτο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Μάϊος 16, 2009 #2199 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2009 Ερωτηση διευκρινιστικη. Εχω εγω ενα Α3 και το παω στην ΜΤΜ (οχι S3 να περασουν ενα προγραμματακι μονο). Παιδια, γεια σας, θελω να το τουρμπισω. Αναλαμβανουν στην εγγυηση τα κομματια της μετατροπης μονο? Ή αν παω και κανω το κιβωτιο πουρε, μου το αλλαζουν και αυτο?H AC Schnitzer ένα φεγγάρι έδινε το 2λιτρο Ι6 της BMW με compressora 210PS με κανονική εγγύηση και όταν λέμε εγγύηση μιλάμε για όλο το αυτοκίνητο.Άμα κάνεις το κιβώτιο πουρέ από λάθος ταχύτητα ούτως η άλλως είναι εκτός εγγύησης.Αν έγινε πουρέ με την παραπάνω μετατροπή ας πούμε πάει για αστοχία υλικού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάϊος 16, 2009 #2200 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2009 (edited) Συνηθως οι μετατροπές με εγγύηση εχουν μελετηθει απο πριν . Δεν θα σου κανουν πχ την 1.8 την compressorati την merceda 500ps αλλα μεχρι εκει που νομιζουν πως μπορει να αντεπεξέλθει σασμαν , διαφορικά κλπ κλπ . *** Τωρα αν εισαι σιδεροφαγάς και στοκ μια χαρά το παιρνεις στο χέρι το σασμαν . Έγινε επεξεργασία Μάϊος 16, 2009 από Athens2004 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now