hayabusa Σεπτέμβριος 9, 2008 #721 Σεπτέμβριος 9, 2008 ban γιατι δεν υπάρχει καμια συζήτηση σε αυτό το θέμα
ManosRK Σεπτέμβριος 9, 2008 #724 Σεπτέμβριος 9, 2008 Βan επειδή εσείς οι δύο θέλετε να μου κλέψετε την θέση του Top Poster σε αυτό εδώ το τόπικ
GoMaR Σεπτέμβριος 9, 2008 #726 Σεπτέμβριος 9, 2008 ban γιατι εχει κιτρινο αμαξι και τα μπερδευω με τα ταξι
qbiefox Σεπτέμβριος 9, 2008 #727 Σεπτέμβριος 9, 2008 Ban γιατι τον εχει τον Q6600 στον θεο καλοκαιριατικα...
GoMaR Σεπτέμβριος 9, 2008 #732 Σεπτέμβριος 9, 2008 ολο τα ιδια και τα ιδια.....ολο οι ιδιοι λογοι για ban ας πουμε κατι πρωτοτυπο πχ. ban γιατι εχει mail απο το thelab
ManosRK Σεπτέμβριος 9, 2008 #734 Σεπτέμβριος 9, 2008 Ban σε όλους και καληνύχτα επειδή μας πρήξατε με τις τρύπες σας (τις μαύρες εννοείται )
mitro_891416003254 Σεπτέμβριος 10, 2008 #735 Σεπτέμβριος 10, 2008 ban γιατί δεν μου αρέσουν οι κιθάρες...
PetrosD Σεπτέμβριος 10, 2008 #739 Σεπτέμβριος 10, 2008 Ban γιατί δουλεύει σε χαμηλότερη συχνότητα από το δεύτερο δικό μου.(Ε8400)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.