Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή


JdCZT

Recommended Posts

η αποδειξη που εχω απο το eshop γραφει επανω εγγυηση εως 18-05-2013

Το πιο λογικο ειναι να ειναι απο eshop ειναι η εγγυηση

οπως ειπα ομως αντιστοιχο μοντελο δεν υπαρχει

υπαρχει ενα στα 265 και ενα στα 60 την οποια και προφανως μου προτειναν σαν λυση

Link to comment
Share on other sites

O πωλητης του προιοντος, ειναι ο μονος υπευθυνος για την παροχη εγγυησης (και οτι διαδικασιας αυτη απαιτει) απεναντι στον πελατη που αγορασε το προιον απο αυτον.

Νομικα, ο πωλητης ειναι αυτος που παρεχει την εγγυηση στον πελατη, οποτε απο αυτον ζητας το οτιδηποτε

Συγχέεις λίγο το θέμα εγγύησης πωλητή/κατασκευαστή. Αν πέρα από τα 2 υποχρεωτικά χρόνια του πωλητή έχεις επιπλέον εγγύηση από τον κατασκευαστή, ο πωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να σηκώσει το δάχτυλό του μετά την παρέλευση της διετίας για να σε εξυπηρετήσει (εκτός αν κατά την πώληση έχει προσφέρρει μεγαλύτερη εγγύηση).

Το ότι κάποιοι σε διευκολύνουν είναι προς τιμή τους, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένοι.

Edit: Έλειψα αρκετή ώρα και δεν είδα την πιο πάνω απάντηση, που λέει το ίδιο πράγμα. Με καλύπτει απόλυτα.

Link to comment
Share on other sites

η αποδειξη που εχω απο το eshop γραφει επανω εγγυηση εως 18-05-2013

Το πιο λογικο ειναι να ειναι απο eshop ειναι η εγγυηση

οπως ειπα ομως αντιστοιχο μοντελο δεν υπαρχει

υπαρχει ενα στα 265 και ενα στα 60 την οποια και προφανως μου προτειναν σαν λυση

Το εναλλακτικό προϊόν οφείλει να είναι τουλάχιστον ισάξιο, τουλάχιστον για τη χρήση που το προορίζεις. Αν η δική σου μητρική είχε USB 3.0 και τη χρειάζεσαι, δεν είσαι υποχρεωμένος να δεχτείς μια άλλη που έχει μόνο USB 2.0. Πάντως, ακόμη και στο μεταχειρισμένο οφείλουν να σου προσφέρουν διετή εγγύηση από την ημέρα αντικατάστασης, οπότε δεν έχεις κάτι να χάσεις, αν σε καλύπτουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Link to comment
Share on other sites

επικοινωνησα με eshop για να μου επιστραφει η μητρικη και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που τη παρω πισω και απορριψω το πιστωτικο χανεται η εγγυηση του καταστηματος.

-->αρα τελικα η εγγυηση ηταν του καταστηματος

επικοινωνησα με την asus ωστε να τη στειλω μιλανο για επισκευη

Γενικα τωρα,οταν χαλαει κατι που εχεις αγορασει πχ απο το πλαισιο(cpu,mobo.gpu..) και η αποδειξη γραφει εγγυηση καταστηματος και εγω θελω το ιδιο ακριβως προιον ενω δεν υπαρχει στο συγκεκριμενο καταστημα ποιος αναλαμβανει την αποστολη για επισκευη; Το καταστημα ή ο πελατης;

Γιατι οπως σε αυτη την περιπτωση της sabertooth την αναλαμβανει ο πελατης τοτε να μην ξαναγορασουμε τιποτα απο ελλαδα αλλα να τα παιρνουμε ολα απεξω που ερχεται και πιο φθηνα

Ε και αν χαλασει χαλασε

αφου και στις δυο περιπτωσεις ο πελατης χρεωνεται το κοστος και τη διαδικασια του rma

Link to comment
Share on other sites

επικοινωνησα με eshop για να μου επιστραφει η μητρικη και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που τη παρω πισω και απορριψω το πιστωτικο χανεται η εγγυηση του καταστηματος.

-->αρα τελικα η εγγυηση ηταν του καταστηματος

επικοινωνησα με την asus ωστε να τη στειλω μιλανο για επισκευη

Γενικα τωρα,οταν χαλαει κατι που εχεις αγορασει πχ απο το πλαισιο(cpu,mobo.gpu..) και η αποδειξη γραφει εγγυηση καταστηματος και εγω θελω το ιδιο ακριβως προιον ενω δεν υπαρχει στο συγκεκριμενο καταστημα ποιος αναλαμβανει την αποστολη για επισκευη; Το καταστημα ή ο πελατης;

Γιατι οπως σε αυτη την περιπτωση της sabertooth την αναλαμβανει ο πελατης τοτε να μην ξαναγορασουμε τιποτα απο ελλαδα αλλα να τα παιρνουμε ολα απεξω που ερχεται και πιο φθηνα

Ε και αν χαλασει χαλασε

αφου και στις δυο περιπτωσεις ο πελατης χρεωνεται το κοστος και τη διαδικασια του rma

Αν εσύ θέλεις προϊόν -κι όχι πιστωτικό- σε αντικατάσταση του ελαττωματικού είναι υποχρεωμένοι να σου προσφέρουν ισάξιο ή καλύτερο προϊόν. Αν δεν μπορούν να το κάνουν εντός 15 ημερών, δικαιούσαι να ζητήσεις προσωρινή αντικατάσταση μέχρι την οριστική επισκευή ή αντικατάσταση. Αν δεν μπορούν ΚΑΘΟΛΟΥ να ικανοποιήσουν τους όρους της εγγύησης, μπορείς να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση - δηλαδή να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.

Μην υποκύπτεις όταν σου λένε "χάνεται η εγγύηση του καταστήματος". Αυτά είναι μπούρδες.

Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμη είναι το εξής: υπάρχει κάποιος λόγος που δε σε ικανοποιεί η μητρική που σου προτείνουν για αντικατάσταση;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμη είναι το εξής: υπάρχει κάποιος λόγος που δε σε ικανοποιεί η μητρική που σου προτείνουν για αντικατάσταση;

μα μου προτεινουν μια μητρικη των 60 ευρω

ουτε 3,5Ghz δε θα πηγαινει

Link to comment
Share on other sites

Συγχέεις λίγο το θέμα εγγύησης πωλητή/κατασκευαστή. Αν πέρα από τα 2 υποχρεωτικά χρόνια του πωλητή έχεις επιπλέον εγγύηση από τον κατασκευαστή, ο πωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να σηκώσει το δάχτυλό του μετά την παρέλευση της διετίας για να σε εξυπηρετήσει (εκτός αν κατά την πώληση έχει προσφέρρει μεγαλύτερη εγγύηση).

Το ότι κάποιοι σε διευκολύνουν είναι προς τιμή τους, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένοι.

Edit: Έλειψα αρκετή ώρα και δεν είδα την πιο πάνω απάντηση, που λέει το ίδιο πράγμα. Με καλύπτει απόλυτα.

Δεν μπερδευω τιποτα απολυτως

Για την ελληνικη νομοθεσια, κατασκευαστης (παροχεας της εγγυησης) θεωρειται ο Πωλητης

αναφερεται ρητα στην σχετικη νομοθεσια 2251/1994 και ο πιο προσφατος του (νομιζω) 3043/2002

Δεν προκειται επομενως για καμια απολυτως διευκολυνση αλλα υποχρεωση

Δεν θα καθεται ο τελικος καταναλωτης να ψαχνει που βρισκεται ο κατασκευαστης για να μιλησει μαζι του

αν δηλαδη ειναι στην Κινα ή η εταιρεια εχει κλεισει, τι θα κανει?

Link to comment
Share on other sites

επικοινωνησα με eshop για να μου επιστραφει η μητρικη και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που τη παρω πισω και απορριψω το πιστωτικο χανεται η εγγυηση του καταστηματος.

-->αρα τελικα η εγγυηση ηταν του καταστηματος

επικοινωνησα με την asus ωστε να τη στειλω μιλανο για επισκευη

Γενικα τωρα,οταν χαλαει κατι που εχεις αγορασει πχ απο το πλαισιο(cpu,mobo.gpu..) και η αποδειξη γραφει εγγυηση καταστηματος και εγω θελω το ιδιο ακριβως προιον ενω δεν υπαρχει στο συγκεκριμενο καταστημα ποιος αναλαμβανει την αποστολη για επισκευη; Το καταστημα ή ο πελατης;

Γιατι οπως σε αυτη την περιπτωση της sabertooth την αναλαμβανει ο πελατης τοτε να μην ξαναγορασουμε τιποτα απο ελλαδα αλλα να τα παιρνουμε ολα απεξω που ερχεται και πιο φθηνα

Ε και αν χαλασει χαλασε

αφου και στις δυο περιπτωσεις ο πελατης χρεωνεται το κοστος και τη διαδικασια του rma

αν την παρεις πισω δεν χανεις τιποτα

αυτο ειναι εντελως αυθαιρετο

Δεν θα την παρεις πισω και θα τους πεις να κανουν την δουλεια τους οπως ειναι υποχρεωμενοι

Εαν χρειαστει να σταλει η μητρικη στην asus, ειναι δικη τους υποχρεωση να το κανουν και να επομιστουν το οποιοδηποτε κοστος και οχι δικη σου, καθως και το κοστος για να παει το προιον σε αυτους (εχει πσοταρει σχετια ο Chosen)

διαβασε λιγο σε παρακαλω τα σχετικα νηματα που υπαρχουν για αναλογες περιπτωσεις (ειναι και πολλα) και θα παρεις ολες τις σχετικες απαντησεις

Και

Link to comment
Share on other sites

Αν εσύ θέλεις προϊόν -κι όχι πιστωτικό- σε αντικατάσταση του ελαττωματικού είναι υποχρεωμένοι να σου προσφέρουν ισάξιο ή καλύτερο προϊόν. Αν δεν μπορούν να το κάνουν εντός 15 ημερών, δικαιούσαι να ζητήσεις προσωρινή αντικατάσταση μέχρι την οριστική επισκευή ή αντικατάσταση. Αν δεν μπορούν ΚΑΘΟΛΟΥ να ικανοποιήσουν τους όρους της εγγύησης, μπορείς να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση - δηλαδή να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.

Μην υποκύπτεις όταν σου λένε "χάνεται η εγγύηση του καταστήματος". Αυτά είναι μπούρδες.

Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμη είναι το εξής: υπάρχει κάποιος λόγος που δε σε ικανοποιεί η μητρική που σου προτείνουν για αντικατάσταση;

το προιον που του προτεινουν για αντικατασταση ειναι Μεταχειρισμενο, οποτε του κανει δεν του κανει δεν εχει κανεναν λογο να το δεχτει ετσι και αλλιως

Link to comment
Share on other sites

Καλάαααα δέν ντρέπονται καθόλου να προτείνουν μεταχειρισμένο στον φίλο ώς λύση ?! Μα πού φτάσαμε.... κάθε μέρα βλέπω όλο και περισσότερο τον ΛΟΓΟ που οι παραγγελίες από έξω δέν πρέπει να φοβίζουν. Υπάρχουν μαγαζιά με @@ που δέν κοιτούν τηνπάρτη τους αλλά τον ΠΕΛΑΤΗ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπερδευω τιποτα απολυτως

Για την ελληνικη νομοθεσια, κατασκευαστης (παροχεας της εγγυησης) θεωρειται ο Πωλητης

αναφερεται ρητα στην σχετικη νομοθεσια 2251/1994 και ο πιο προσφατος του (νομιζω) 3043/2002

Δεν προκειται επομενως για καμια απολυτως διευκολυνση αλλα υποχρεωση

Δεν θα καθεται ο τελικος καταναλωτης να ψαχνει που βρισκεται ο κατασκευαστης για να μιλησει μαζι του

αν δηλαδη ειναι στην Κινα ή η εταιρεια εχει κλεισει, τι θα κανει?

Έχεις δίκιο σε όλα, και συμφωνούμε απόλυτα - εκτός στο παράδειγμα που αναφέρθηκε παραπάνω.

Ο πωλητής μπορεί να σου δώσει την ελάχιστη εγγύηση που υποχρεούται, ακόμα κι αν ο κατασκευαστής δίνει περισσότερη για το ίδιο προϊόν. Δε μπορείς να αξιώσεις 5 χρόνια εγγύηση για κάτι που σου πουλήθηκε με 2.

Πάντως αυτά είναι ψιλά γράμματα, για την περίπτωση του φίλου η διαδικασία είναι ξεκάθαρη και συμφωνούμε όλοι. Ας συνεχίσουμε τη θεωρητική συζήτηση αλλού γιατί χάνουμε λίγο και το στόχο του θέματος.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο σε όλα, και συμφωνούμε απόλυτα - εκτός στο παράδειγμα που αναφέρθηκε παραπάνω.

Ο πωλητής μπορεί να σου δώσει την ελάχιστη εγγύηση που υποχρεούται, ακόμα κι αν ο κατασκευαστής δίνει περισσότερη για το ίδιο προϊόν. Δε μπορείς να αξιώσεις 5 χρόνια εγγύηση για κάτι που σου πουλήθηκε με 2.

Πάντως αυτά είναι ψιλά γράμματα, για την περίπτωση του φίλου η διαδικασία είναι ξεκάθαρη και συμφωνούμε όλοι. Ας συνεχίσουμε τη θεωρητική συζήτηση αλλού γιατί χάνουμε λίγο και το στόχο του θέματος.

Δεν υπαρχει τετοια εξαιρεση....

Εσυ αγοραζεις ενα αντικειμενο και το καταστημα σαν καταστημα δεν σου δεινει καθολου εγγυηση

Τι κανεις τοτε>?

Η εγγυηση που παρεχεται ειναι θεμα του πωλητη απο τη στιγμη που αναλαμβανει να το πουλησει

Δεν υπαρχει διαχωρισμος πωλητη/κατασκευαστη για τον νομο, ακριβως για αυτον τον λογο

Και επειδη το εχω και προσφατο και ευκαιρο

άρθρο 5 παρ.3 ν. 2251/1994:

«Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής,

εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητας του, απευθείας στον καταναλωτή

καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλεια του και χωρίς καμία

επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της

εγγύησης που παρέχεται γι΄ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο».

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπερδευω τιποτα απολυτως

Οκ, αφού έχεις γίνει επίμονος, θα γίνω κι εγώ, για να μη διαδίδουμε ανακρίβειες. Το Πλαίσιο πουλάει σκληρό δίσκο Seagate με 2 χρόνια εγγύηση, όπως οφείλει. Η Seagate για τον ίδιο δίσκο προσφέρει 5 χρόνια εγγύηση. Αν ο σκληρός δίσκος σου χαλάσει στα 4 χρόνια, το Πλαίσιο ΔΕΝ είναι υποχρεωμένο να στον αντικαστήσει. Αν το κάνει, θα είναι μόνο επειδή θέλει να σε έχει πελάτη.

το προιον που του προτεινουν για αντικατασταση ειναι Μεταχειρισμενο, οποτε του κανει δεν του κανει δεν εχει κανεναν λογο να το δεχτει ετσι και αλλιως

Και το μεταχειρισμένο έχει 2 χρόνια εγγύηση, από την ημέρα αντικατάστασης. Αν τεχνικά είναι εφάμιλλο, δεν είναι επαρκής δικαιολογία. Αν δεν του κάνει για άλλους λόγους ή απλά δε γουστάρει, καλώς, αλλά αυτό είναι προσωπική επιλογή.

Εσυ αγοραζεις ενα αντικειμενο και το καταστημα σαν καταστημα δεν σου δεινει καθολου εγγυηση

Τι κανεις τοτε>?

Πάλι κάνεις λάθος. Δεν δικαιούται να ΜΗΝ προσφέρει εγγύηση. Από το νόμο υπεχρεούται να προσφέρει τουλάχιστον 2 χρόνια. Στα 2 χρόνια + 1 ημέρα έχει κάθε δικαίωμα να σε παραπέμψει στον κατασκευαστή, αν εκείνος προσφέρει επιπλέον δωρεάν εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Οκ, αφού έχεις γίνει επίμονος, θα γίνω κι εγώ, για να μη διαδίδουμε ανακρίβειες. Το Πλαίσιο πουλάει σκληρό δίσκο Seagate με 2 χρόνια εγγύηση, όπως οφείλει. Η Seagate για τον ίδιο δίσκο προσφέρει 5 χρόνια εγγύηση. Αν ο σκληρός δίσκος σου χαλάσει στα 4 χρόνια, το Πλαίσιο ΔΕΝ είναι υποχρεωμένο να στον αντικαστήσει. Αν το κάνει, θα είναι μόνο επειδή θέλει να σε έχει πελάτη.

Και το μεταχειρισμένο έχει 2 χρόνια εγγύηση, από την ημέρα αντικατάστασης. Αν τεχνικά είναι εφάμιλλο, δεν είναι επαρκής δικαιολογία. Αν δεν του κάνει για άλλους λόγους ή απλά δε γουστάρει, καλώς, αλλά αυτό είναι προσωπική επιλογή.

Πάλι κάνεις λάθος. Δεν δικαιούται να ΜΗΝ προσφέρει εγγύηση. Από το νόμο υπεχρεούται να προσφέρει τουλάχιστον 2 χρόνια. Στα 2 χρόνια + 1 ημέρα έχει κάθε δικαίωμα να σε παραπέμψει στον κατασκευαστή, αν εκείνος προσφέρει επιπλέον δωρεάν εγγύηση.

Ρε συ Μάικ γιατί επιμένεις?

Δεν μπορώ να το καταλάβω

Η διάρκεια της εγγύησης καθορίζεται από τον κατασκευαστή (με τον ελάχιστο χρονικό περιορισμό των 2 ετών λόγο κοινοτικής οδηγίας, αν και αυτό με τα 2 χρόνια είναι άλλη μεγάλη ιστορία ) και ο νόμος υποχρεώνει να έχει διάρκεια ένα εύλογο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με την εκτιμώμενη διάρκεια ζωής του προϊόντος

Για την ελληνική νομοθεσία ως κατασκευαστής ορίζεται η εμπορική επιχείρηση η οποία μεταπωλεί το τελικό προϊόν στον καταναλωτή και είναι υποχρεωμένη να παρέχει την εγγύηση σε αυτόν όπως την δεσμεύουν οι όροι παροχής της εγγύησης

Ως εκ τούτου δεν τίθεται θέμα αν δίνει η όχι και κατά πόσο δικαιούται να δώσει ήτο όχι εγγύηση, γιατί ο νομός την θεωρεί ως τον κατασκευαστή όσον αφορά την υποχρέωσή της να παρέχει εγγυηση στον τελικό καταναλωτή

Δεν είμαι νομικός οπότε δεν μπορώ να προσδώσω τέτοιου είδους κύρος στα λεγόμενα μου, παρά μόνο την προσωπική μου εμπειρία από τις ανάλογες καταστάσεις στις οποίες εδω βρεθεί και χρειάστηκε να το ψάξω

Οπότε ας σκάσει μύτη ο [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] για να λυθεί το θέμα :)

Sent from my MB860 using Tapatalk 2

Έγινε επεξεργασία από CrazyAnt
Link to comment
Share on other sites

Άρη, και μόνο για το κουράγιο σου να κάτσεις να γράψεις το μήνυμα στο Atrix :beer:

Και, προς θεού δεν είναι προσωπική η διαφωνία μου, οπότε δε θα συνεχίσω πέρα από ένα τελευταίο πραγματικό παράδειγμα: αγοράζεις μνήμες Kingston. Τεχνικά, το εγγυώμενο προσδόκιμο της ζωής τους είναι 2-3 χρόνια. Η Kingston σου προσφέρει limited lifetime warranty.

Αν στα 8 χρόνια από την αγορά μια μνήμη χαλάσει και θέλεις να την επιστρέψεις, αισθάνεσαι ότι το κατάστημα που στην πούλησε οφείλει να στην αντικαταστήσει;

Στην πράξη, 9 στις 10 φορές που μου έχει προκύψει αντίστοιχο θέμα έχω απευθυνθεί στο κατάστημα και έχω εξυπηρετηθεί, επειδή τους είναι πολύ απλό, αν εξακολουθούν να έχουν συνεργασία με τον ίδιο προμηθευτή, παρότι θεωρώ ότι δεν είναι υποχρεωμένοι. Τη 1 στις 10 έχω επιλέξει απευθείας επαφή με τον κατασκευαστή γιατί είναι περισσότερο συμφέρον και πιο γρήγορο.

Στην τωρινή περίπτωση, προφανώς τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και δεν τίθενται τέτοια ζητήματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μια πρόσφατη συζήτηση με έκανε να ξαναφέρω στο μυαλό μου το εξής:

Πριν λίγο καιρό ένα online κατάστημα (με έδρα Σουηδία) έβγαλε σε προσφορά με μεγάλη έκπτωση (~90) λογισμικό. Παρ'οτι δεν είχα λογαριασμό στο κατάστημα, δημιούργησα, μπήκα και το αγόρασα, οπότε και έλαβα σχετική απόδειξη αγοράς.

Μετά από λίγες ώρες και χωρίς να έχουν κάνει διαθέσιμους κωδικούς ενεργοποίησης, ενημέρωσαν μέσω email ότι η τιμή πώλησης ήταν λανθασμένη και μου πίστωσαν το ποσό, αφαιρώντας και το λογισμικό από το λογαριασμό μου. Το ίδιο έπαθαν και πολλοί άλλοι, ανά τον κόσμο.

Προσωπικά θεωρώ ότι νομικά δεν δικαιούνται να το κάνουν - στο μυαλό μου δεν διαφέρει από το σούπερ μάρκετ που υποχρεούται να σου πουλήσει το προϊόν στην τιμή που αναγράφει στο ράφι - ειδικά εφόσον έχει εκδοθεί και απόδειξη πώλησης. Άσχετα από το γεγονός ότι το κέρδος είναι σχετικά μικρό και δεν σκοπεύω να το κυνηγήσω περισσότερο, θα ήθελα να ακούσω μερικές γνώμες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πρόβλημα με αγορά μητρικής από πλαίσιο παιδιά.Καιρό είχε να μου συμβεί κάτι αλλά να που έτυχε κ σε μένα..αγοράσαμε αφού το παραγγείλαμε online με έναν φίλο μια μητρική 970 Mητρικές - plaisio.gr

Τετάρτη την παραλάβαμε από μεταμόρφωση,την είχανε στο ταμείο..σήμερα λοιπόν βρήκαμε χρόνο να την σετάρουμε και πρός έκπληξή μας έλειπε ίσως το πιο βασικό εξάρτημα...το backplate της!!!Αύριο θα πάμε από κει και θα ζητήσουμε να το βρούνε.Θα είναι ο λόγος μας ενάντια στον δικό τους αλλά το κουτί της gigabyte δεν ήταν σφραγισμένο..πώς θα αντιμετωπίζατε το θέμα εσείς?

Link to comment
Share on other sites

Θα ξεκινούσα με το καλό για να κρατήσω τα προσχήματα. Μετά που θα με περνούσαν για κορόιδο και θα προσπαθούσαν να με διώξουν με άδεια χέρια, θα έκανα προοδευτικά μεγαλύτερη φασαρία μέχρι να μου δώσουν ένα backplate... Κάπου στη μέση αυτής της διαδικασίας θα ζητούσα να μιλήσω και με τον υπεύθυνο του καταστήματος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.