Jump to content



wd 750 gb =12 evro


oldhag

Recommended Posts

Σε τι φταίει το eshop;

1. Καταρχήν είναι προφανές ότι το σύστημά τους δεν τσεκάρει το stock αυτόματα και δεν ενημερώνει το site. Αποκλείεται πχ να έχουν τόσους δίσκους.

2. Δεν έχουν κάποιο σύστημα "συναγερμού" που να παρακολουθεί τις παραγγελίες και σε περίπτωση που δει πχ πάνω από 50 μαζεμένες παραγγελίες σε κάποιο προϊόν, να ειδοποιεί ώστε να δουν εάν αυτό οφείλεται σε κάποιο λάθος.

3. Για να μην φανεί ότι είναι καφενείο και ότι κανένας δεν πήρε είδηση το λάθος για 1-2 μέρες, βγάλανε μια ψεύτικη δικαιολογία. Στη πραγματικότητα αυτό τους κάνει να δείχνουν ακόμα περισσότερο ως καφενείο.

ΥΓ Παρεμπίπτοντος εγώ δεν παρήγγειλα κανένα δίσκο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 323
  • Created
  • Last Reply

1. Τί λες; Σοβαρά; Μήπως να κάνουμε και έρανο για να μαζέψουμε χρήματα να αλλάξει software παραγγελειών; Επίσης δεν είσα που είναι πρόβλημα των πελατών αυτό...

2. Μήπως να πάμε εθελοντές να κοιτάμε το στοκ να καλούμε "συναγερμο" στο στοκ τους; Μήπως μετά το mail επιβεβαίωσης να πέρνουμε τηλέφωνο κάθε μια ώρα για επιβεβαίωση; Μηπως να πάμε και από τα καταστήματα να χαράξουμε και τα αρχικά μας σε κάθε κουτι;

3. Ωραία αντανακλαστικά έχουν...

Φυσικά κανείς δεν περιμένει να πάρει δίσκο στα 12 αλλά θα περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση.

ΥΓ. Μην το πάρεις προσωπικά/στραβά το μήνυμα, Ι am trying to make a point.:pleasantry:

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι νομιζω οτι εχουν τσεκαρισμα στοκ στο συστημα online παραγγελιων και οτι εχουν και τον αρθμο των δισκων που παραγγελθηκαν. Απλα η τιμη ηταν λαθος και θα εμπεναν τρελα μεσα αν τους εδιναν σε αυτη την τιμη. Μερικες χιλιαδες κομματια ενος τετοιου προιοντος δεν ειναι παραλογο για ενα μεγαλο καταστημα, για να παρει καλυτερη τιμη αγοραζει μεγαλες ποσοτητες και ετσι εχει μεγαλυτερο κερδος. Οταν τωρα το προιον δεν πουλησει και τοσο πολυ και φτανει στο end of life τοτε κανει μια προσφορα που και παλι κερδος εχει (οχι 12 ευρω βεβαια) και παει το στοκ...

Link to comment
Share on other sites

Chris Valis το ερώτημά μου "Σε τι φταίει το eshop;" δεν είναι ρητορικό. Οι λόγοι που γράφω είναι τα πράγματα για τα οποία φταίει το eshop. Δεν πάω να το δικαιολογήσω, αυτά είναι τα σημεία για το οποίο το κατηγορώ και για τα οποία φταίει.

εγω παλι νομιζω οτι εχουν τσεκαρισμα στοκ στο συστημα online παραγγελιων και οτι εχουν και τον αρθμο των δισκων που παραγγελθηκαν

Με τίποτα δεν έχουν τον αριθμό των πολλών χιλιάδων δίσκων που παραγγέλθηκαν. Εάν έχουν τέτοιο σύστημα, τότε ίσως να μην είναι real time και να καθυστερεί να ενημερωθεί.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να μην μας περνάνε και για βλάκες.

Αν έστελνε ένα mail Και έλεγε παιδιά συγγνώμη λάθος θα λέγαμε τώρα κατι?

Ανταυτού προτήμησε την κοροϊδία

Στην περίπτωση που παραδεχόταν λάθος, είχαμε όλοι νομική δυνατότητα για καταγγελία σύμβασης, και θα τους παίρναμε τους σκληρούς ή κάτι αντίστοιχο. Για ***** τους περνάτε?...
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά κανείς δεν περιμένει να πάρει δίσκο στα 12 αλλά θα περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση.

δηλαδη η ολη ιστορια ηταν να τσεκαρετε τα αντανακλαστικα του εσοπ?

επιπλεον οσοι ειπανε "καλα το εσοπ για βλακες μας περναει με αυτο το εμαηλ" , καλα εκ των προτερων δεν εισαι βλακας οταν παιρνεις στα σοβαρα το λαθος του αλλουνου και μαλιστα το χοντραινεις με τυμπανοκρουσιες τυπου "καταγγελιες " κλπ?

σοβαροτης μηδεν τελος παντων?

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν μπορώ να καταλάβω το άλλο...

Βλέπει κάποιος ενα οφθαλμοφανές, καραμπινάτο λάθος του site.... πέφτετε με τα μούτρα λέμε (μετά κατακρίνουμε το πλιάτσικο που έγινε στα σπασμένα πριν λίγες μέρες) και κάνετε παραγγελίες που εκ των προτέρων ξέρατε (μέσα σας) οτι θα φάτε πόρτα και τώρα σας φταίει το e-shop, το site, το συστημα logistics, τμήμα πωλήσεων κτλ?

Οτι δηλαδη πηγατε να εκμεταλλευτείτε μια τρύπα του online shop τους, ενα λάθος ενός ανθρώπου να βγάλετε και κέρδος ορισμένοι, τώρα αυτο ειναι το σωστό και πρέπει και το eshop και το κάθε plaisio ή extreme store να απολογηθεί ή να σας πουλήσει 750GB με 12,5€?

Το γεγονός να έκανε ένας Χριστιανός, ένα απλό τηλέφωνο/email να επιβεβαιώσει την τιμή απο την αρχή θα κόστιζε πολύ ε? Αλλά ποντάρατε στο γεγονός οτι μπορέι και να μην επαιρναν πρέφα... λες και ήθελε μεγάλη εξυπνάδα απο μέρους τους να δουν το λάθος...

Μήπως να επιστρέψουμε λίγο στην πραγματικότητα? τι λέτε? Γιατί και η ζώνη του λυκόφωτος έχει και όρια...

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν μπορώ να καταλάβω το άλλο...

Βλέπει κάποιος ενα οφθαλμοφανές, καραμπινάτο λάθος του site.... πέφτετε με τα μούτρα λέμε (μετά κατακρίνουμε το πλιάτσικο που έγινε στα σπασμένα πριν λίγες μέρες) και κάνετε παραγγελίες που εκ των προτέρων ξέρατε (μέσα σας) οτι θα φάτε πόρτα και τώρα σας φταίει το e-shop, το site, το συστημα logistics, τμήμα πωλήσεων κτλ?

Οτι δηλαδη πηγατε να εκμεταλλευτείτε μια τρύπα του online shop τους, ενα λάθος ενός ανθρώπου να βγάλετε και κέρδος ορισμένοι, τώρα αυτο ειναι το σωστό και πρέπει και το eshop και το κάθε plaisio ή extreme store να απολογηθεί ή να σας πουλήσει 750GB με 12,5€?

Το γεγονός να έκανε ένας Χριστιανός, ένα απλό τηλέφωνο/email να επιβεβαιώσει την τιμή απο την αρχή θα κόστιζε πολύ ε? Αλλά ποντάρατε στο γεγονός οτι μπορέι και να μην επαιρναν πρέφα... λες και ήθελε μεγάλη εξυπνάδα απο μέρους τους να δουν το λάθος...

Μήπως να επιστρέψουμε λίγο στην πραγματικότητα? τι λέτε? Γιατί και η ζώνη του λυκόφωτος έχει και όρια...

Μα σοβαρολογείς τώρα ;;;; :rant:

Μας κατέστρεψαν τα Χριστούγεννα,

μας χάλασαν την εορταστική διάθεση,

μας γκρέμισαν τα όνειρα που κάναμε ότι με 50 ευρώ θα αποκτούσαμε 50 τέρα,

μας χάλασαν την λίστα δώρων που είχαμε καταρτίσει για τις γιορτές,

χάσαμε τον ύπνο μας χτυπώντας κάθε μισή ώρα το site να δούμε την εξέλιξη της παραγγελίας (άσχετα αν ήταν η αργία των Χριστουγέννων)

γεμίσαμε 10 σελίδες στο φόρουμ φωνάζωντας και βρίζοντας,

Φωτιά, πλιάτσικο και μετά μήνυση για το ψυχολογικό σοκ που περάσαμε... Αυτό θα τους κάνουμε...

:tomato::tomato::tomato::tomato::tomato:

Όχι τίποτα άλλο, αργεί και η πρωταπριλιά για να είχαν κια μια δικαιολογία της προκοπής... :)

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχαχα...φτάνει φτάνει παιδιά... δεν μπορώ άλλο λεμεεε χαχαχα

πλάκα πλάκα τώρα δίκιο έχει ο perp αλλά ακόμα είμαι περίεργος να δω τον άλλον χρήστη που είπε ότι πήρε.. αυτό πραγματικά θέλω να το δώ

Link to comment
Share on other sites

καλα τα λεει ο perp αλλα πιστευω οτι επρεπε να παραδεχθουν το λαθος και οχι να λενε ιστοριες για αγριους και για αρκουδες... οσον αφορα το πλιατσικο που εγινε ας μην συγκρινουμε βαρβαροτητες με κανονικες αγορες γιατι δεν εχουν καμια σχεση. Δηλαδη οταν ξεστοκαρει το Πλαισο μητρικες των 200 ευρω στα 20 και παει ο πονηρηδης Χ γνωστος και τις παιρνει ολες πλιατσικο ειναι? οχι βεβαια κανονικη αγορα κανει αλλα το κατακριτεο μετα ειναι οτι βγαινει και τις πουλα σε διπλη και βαλε τιμη (παραεμποριο δηλαδη). Τελος παντων εγω πιστευω οτι εληξε το θεμα και απλα ειδαμε για ακομη μια φορα οτι δυσκολα καποιος παραδεχετε το λαθος του και προσπαθει να το καλυψει με φτηνες δικαιολογιες παιζοντας με την νοημοσύνη των αλλων και αυτο ειναι που εμενα με πειραζει περισσοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν μπορώ να καταλάβω το άλλο...

Βλέπει κάποιος ενα οφθαλμοφανές, καραμπινάτο λάθος του site.... πέφτετε με τα μούτρα λέμε (μετά κατακρίνουμε το πλιάτσικο που έγινε στα σπασμένα πριν λίγες μέρες) και κάνετε παραγγελίες που εκ των προτέρων ξέρατε (μέσα σας) οτι θα φάτε πόρτα και τώρα σας φταίει το e-shop, το site, το συστημα logistics, τμήμα πωλήσεων κτλ?

Το γεγονός να έκανε ένας Χριστιανός, ένα απλό τηλέφωνο/email να επιβεβαιώσει την τιμή απο την αρχή θα κόστιζε πολύ ε? Αλλά ποντάρατε στο γεγονός οτι μπορέι και να μην επαιρναν πρέφα... λες και ήθελε μεγάλη εξυπνάδα απο μέρους τους να δουν το λάθος...

Μήπως να επιστρέψουμε λίγο στην πραγματικότητα? τι λέτε? Γιατί και η ζώνη του λυκόφωτος έχει και όρια...

Πρώτον το γεγγονός ότι την ημέρα που ανέβηκε το "λαθος" ήταν χριστούγεννα και η επόμενη αργία μάλλον για ΄σενα δεν παίζει ρόλο.Κάποιος έπρεπε να σηκώνει τα τηλέφωνα και να απαντά mail.

Δεύτερον όπως ειπώθηκε και παραπάνω παρόμοιο λάθος έκανε πριν λίγο καιρό και το πλαίσιο και έδινε μνήμες 4gb ddr2 των 110€ ένα 10€ αλλά παραδέχθηκε το λάθος του και τις έδωσε όσες είχε σε στοκ.(μην βγούνε τότε και λέτε ότι λέω λακακιες γιατί έχω μάρτυρες ανθρώπους που πήραν)

Τρίτον το τι κάνει ο καθένας με τις αγορές του δεν πέφτει λόγος σε κανέναν μας.Άμα γουστάρω εγώ και ο κάθε εγώ μπορώ να πάρω 5000 σκληρούς και να τους πουλάω όσο γουστάρω.ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΛΟΓΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ .Και θα σε παρακαλούσα να πάρεις πίσω το σχόλιο σου και να μας παρομοιάζεις με τους κουκουλοφόρους.Είναι το λιγότερο απρεπές αυτό που κάνεις.....

Τέλος όλοι στην πραγματικότητα ζούμε.Απο τη στιγμή που επικαλείται προϊόντα στοκ και ακόμα και αυτοί που παρείγγειλαν πρώτοι δεν έχουνε πάρει τπτ άρα δεν είναι σκέτη κοροϊδία?

Link to comment
Share on other sites

Στην περίπτωση που παραδεχόταν λάθος, είχαμε όλοι νομική δυνατότητα για καταγγελία σύμβασης, και θα τους παίρναμε τους σκληρούς ή κάτι αντίστοιχο. Για ***** τους περνάτε?...

Μα και στην δικιά τους εκδοχή περί μεταχειρισμένων/εκθεσιακών κομματιών μπορεί να κινηθεί κάποιος νομικά κατά του eshop καθώς πουθενά δεν αναφερόταν αυτό στην περιγραφή του προϊόντος!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.