Jump to content



Η 8800gt τα τιναξε! και τωρα? εγγυηση?


redbighunter

Recommended Posts

Καλημερα,θα μπορουσες να μου βρεις το κομματι του νομου που το λεει αυτο?

Αντι να πας στο ΙΝΚΑ θες να δωσεις διαλεξη μες στο καταστημα???ΟΚ.γοογλε τον ν 2251/1994 οπως ισχυει σημερα .τσεκ αρθρο 2.Η εγγυηση υποκειται σε ΓΟΣ.Τσεκ αρθρο 3 περιπτωση κζ.Προσοχη γιατι εχει ορολογια.Γενικος κανονας:Ο καθενας στο δικαστηριο πρεπει να αποδειξει αυτο το οποιο τον συμφερει.Αυτο λεγεται "βαρος αποδειξης"(burden of proof).Λεει το κζ:απαγορευονται οι οροι που αναστρεφουν το βαρος αποδειξης σε βαρος του καταναλωτη.Αρα το βαρος αποδειξης το εχει ο εμπορας.

αρθρο 6 παρ 1-2 :Ο παραγωγος (και ο πωλητης) ευθυνονται για καθε ζημια μπλα μπλα....

Και σε διαφορες δικαστικες αποφασεις το βαρος αποδειξης ,λογω επιεικειας,το εχει ο εμπορος επειδη απαιτει ιδιαιτερες τεχνικες γνωσεις που δεν μπορει να διαθετει ενας μεσος ανθρωπος.

επισης...

αρθρο 5 παρ 5 για τις εγγυησεις:

Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων.

πιο ξεκαθαρη διακριση της εγγυησης απο τα πραγματικα ελαττωματα δεν υπαρχει.Επιφυλασσεται=η εγγυηση ειναι ανεξαρτητο/διακριτο πραγμα απο το πραγματικο ελαττωμα.Για αυτο μπορουν και να συνυπαρξουν (πχ ναχει παρει καποιος που ναναι εξ αρχης ελαττωματικο αλλα και να χαλασει στην πορεια).Διαφορετικα θα ηταν το ενα και το αυτο.

Ερώτηση: Αμα σου ανεβάσω τώρα πιστωτικό από Πλαίσιο για 7950gt, στην αρχική τιμή αγοράς (μετά από 16 μηνές), τι θα μου πεις;

οτι το πλαισιο ξερει απο pr.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Να αναφέρω και άλλο ένα περιστατικό (από eshop αυτή την φορά) που έτυχε σε έναν από τους φίλους που στήσαμε το pc παρέα.

Αγοράστηκαν μνήμες OCZ DDR-2 Special Ops (2 kits των 2gb έκαστο) προς 213 ευρώ το κιτ (ήταν στις αρχές που οι DDR2 ήταν πανάκριβες).

Το ένα stick μετά από 4 μήνες χτύπησε. Επιστρέφονται στο eshop (τρέχουσα τιμή ήταν 110 ευρώ το κιτ). Μετά από ένα ολόκληρο μήνα (αφού στην αρχή μας λέγανε ότι η μνήμη είναι εντάξει), αφού διαπιστώθηκε η βλάβη κόπηκε πιστωτικό στα 213 ευρώ (το κάνανε από μόνοι τους, παρόλο που υπηρχε στοκ για αντικατάσταση)!

Το αποτέλεσμα ήταν ότι και πήρε νέες μνήμες το παλικάρι με 110 ευρώ και ένα case ακόμα με το υπόλοιπο ποσό.

Υπάρχουν και τα σχετικά παραστατικά.... Just fyi.

Link to comment
Share on other sites

το αν το πλαίσιο μας έχει καλομαθημένους με τα πιστωτικά στην αρχική τιμή αγοράς δεν είναι κάτι που υποχρεούται να το κάνει.....ο Γεράρδος όμως είναι γάτος και ξέρει γιατί το κάνει:)

Επειδή από τη μια έχω προσωπική εμπειρία με το πλαίσιο, και η καμμένη 8800gt μου έγινε 260GTX χωρίς μα-μου-σου-του, από την άλλη οι καλοδιατυπωμένοι νόμοι δεν σηκώνουν αμφισβήτηση, πιστεύω κάπου εδώ είναι η αλήθεια.

Σαφώς και ο καταναλωτής έχει δικαιώματα, σαφώς έχει και το κατάστημα δικαιώματα αφού πρέπει να προστατεύεται από κακόβουλες σκέψεις του τύπου την-καιω-και-παιρνω-καινουρια. Αν το πλαίσιο δίνει πιστωτικό στην τιμή αγοράς ενώ δεν υποχρεούται, μπράβο του.

Μιας και μιλάμε για δικαιώματα, τι γίνεται με την λεγόμενη ψευδή διαφήμιση? Πχ στην περίπτωση που μετά από 1 χρόνο ανακαλύπτεις ότι το προιόν που σου πουλήσανε δεν κάνει αυτά που διαφημίζει. Στην δική μου περίπτωση, χρησιμοποιούσα ένα σετ wifi router-pci και-καλά 270Mbps αλλά μόλις τα έφερα face-to-face έίδα την μούφα. Τους το πήγα πίσω και το κοιτάνε. Εδώ τι δικαιώματα έχω με απόδειξη 220 ευρώ τον Ιαν του 2008?

Link to comment
Share on other sites

Εστω λοιπόν... Η τελευταία τιμή που πουλάγανε 8800gt? Γιατί ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ (που ΔΕΝ είναι) ποτέ δεν την πουλάγανε 100 ευρώ όπως σου λένε για πιστωτικό ανάλογης αξίας.

http://www.plaisio.gr/product.aspx?product=1036610

http://www.plaisio.gr/product.aspx?product=1030361

καλημερούδια! :)

Link to comment
Share on other sites

Καλώς τον.

Τελικά φτάσανε στα 100 οι 8800gt; Είχα μείνει στα 115-120 ευρώ... Έπρεπε να το τσεκάρω (υπερβολική σιγουριά).

Εγώ λέω να περιμένει λίγο το παληκάρι να φτάσουν στα..... 50 ευρώ να πάρει δύο με το πιστωτικό! :D Ρε τι γίνεται...

Μια και βλέπω όμως ότι τρέχει κόσμος να υπερασπιστεί το Πλαίσιο... για απαντήστε μου και στα εξής:

Τsakonas: Τον νόμο 2251/1994 τον έχω στα bookmarks μου, αρκετό καιρό και τον έχω διαβάσει. Μέχρι τώρα απλά "συνδέεις" τους Γ.Ο.Σ. με την καλή πίστη, και διαχωρίζεις το "πραγματικό ελάττωμα" από την βλάβη (λες και η βλάβη δεν αποτελεί πραγματικό ελάττωμα).

Εσύ μπορείς να μου πείς σε παρακαλώ από που κι ως που οι Γενικοί Όροι Συναλλαγών προϋποθέτουν ή υποννοούν ότι το κατάστημα έχει δικαίωμα να κόβει πιστωτικά σε ότι αξία θέλει και άσχετη τιμή από το χρεωστικό.

Εκτός αυτού ο νόμος ορίζει πως: "Σε περίπτωση που η σύμβαση είναι μεταξύ εμπόρου και καταναλωτή, οι ΓΟΣ δε δεσμεύουν τον καταναλωτή, αν κατά την κατάρτιση της σύμβασης τους αγνοούσε ανυπαιτίως και ο προμηθευτής δεν του υπέδειξε την ύπαρξή τους ή του στέρησε τη δυνατότητα να λάβει πραγματική γνώση του περιεχομένου τους."

οτι το πλαισιο ξερει απο pr.

Χαχαχα, ναι στάνταρντ!!! Nα 'σαι καλά αρχηγέ, ελάφρωσες το κλίμα! :D

Αλλά δεν διαβάσεις σωστά! Να στο quot-άρω:

Όσο για το σκηνικό.... ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΕΤΣΙ!

Στην αρχή του λέγανε για 90 ευρώ πιστωτικό. Τους έλεγε πως ο νόμος λέει για πιστωτικό στην τιμή αγοράς! Του είπανε (αρχικά) πως αυτά "δεν γίνονται!".

Πήγε με το νόμο στο χέρι και του λένε επί λέξει "Ναι ξέρετε έτσι ειναι ο νόμος αλλα... ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ!!!!!".

Τους το ζήτησε γραπτώς και δεν του δίνανε τίποτα αντιθέτως τότε άρχισαν τα "καλά θα βρούμε μια λύση"

Εν τέλει το πιστωτικό κόπηκε στην αρχική αξία, μετά από πολύ κόπο, τσακωμούς και διάφορα άλλα χαριτωμένα. Δεν υπήρχε περίπτωση να άλλαζε έτσι την στάση του το κατάστημα (αφού αρχικά και για μέρες αρνιόντουσαν τα ΠΑΝΤΑ) αν είχαν τον νόμο με το μέρος τους, για το PR! ΔΕΝ ειναι ηλίθιοι ξέρεις!

Το Πλαίσιο ξέρει πολύ καλά τι κάνει και πόσο νόμιμοι είναι. Απλά αν τους πιέσεις και ξέρεις τι λέει ο νόμος, πράττουν το νόμιμο. Αν δεν τους πιέσεις θα σε "ρίξουν". Ειναι απλό.

Kαι γι'αυτό:

Ακόμα αναμένω κάποια απόδειξη που να λέει πως ο νόμος αφενός σου επιτρέπει να κόβεις πιστωτικό με άλλη αξία από το χρεωστικό τιμολόγιο (τρέχουσα τιμή).

Επειδή είμαι έμπορος σας πληροφορώ πως το πιστωτικό τιμολόγιο (γι αυτο λέγεται έτσι) "εξοφλεί" το χρεωστικό τιμολόγιο αγοράς με το ίδιο είδος, και πρέπει βάσει και των φορολογικών νόμων να είναι ΙΣΗΣ ΑΞΙΑΣ. Σε κάθε άλλη περίπτωση αυτό είναι παράνομο και όσον αφορά τους νόμους περί προστασίας καταναλωτών αλλά και φορολογικά..

Εγώ προσωπικά θα φωνάζω συνέχεια και για πάντα, για να ενημερώνω όλους όσους διαβάζουν πως αυτά που λέτε περί πιστωτικά τιμολόγια με τρέχουσα και όχι πωληθέν αξία προϊόντος και διαφορετικό ποσόν από το χρεωστικό τιμολόγιο είναι Α-ΚΥ-ΡΑ, και αν τα διαβάσει κανάς εφοριακός θα γελάει ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά θα φωνάζω συνέχεια και για πάντα, για να ενημερώνω όλους όσους διαβάζουν πως αυτά που λέτε περί πιστωτικά τιμολόγια με τρέχουσα και όχι πωληθέν αξία προϊόντος και διαφορετικό ποσόν από το χρεωστικό τιμολόγιο είναι Α-ΚΥ-ΡΑ, και αν τα διαβάσει κανάς εφοριακός θα γελάει ακόμα.

αυτό όντως θα είναι ενδιαφέρον! Την έχω κι εγώ την απορία! Δεν κάνω τον δικηγόρο του Πλαισίου, απλά νομίζω ότι είμαστε αχαριστοι οι πιο πολλοί και κράζουμε ενώ πολλές φορές έχουμε επωφεληθεί. Και αν μια μέρα όλα αυτά μια μέρα γυρίσουν μπούμερανγκ και το Πλαίσιο γίνει e-shop, θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ! Για μένα, ένα μόνο είναι το κακό του Πλαισίου: δεν έχει μια στάνταρ γραμμή αντιμετώπισης. Άλλες φορές δίνει πιστωτικό στην τιμή αγοράς, άλλες στην τρέχουσα τιμή. Άλλες δίνει πιστωτικό, άλλες κάρτα αντικατάστασης. Άλλες φορές με 8800gts έχει δώσει 9800gtx,άλλες gtx260 και άλλες gtx280. Λίγο ότι νάναι...

Link to comment
Share on other sites

αυτό όντως θα είναι ενδιαφέρον! Την έχω κι εγώ την απορία! Δεν κάνω τον δικηγόρο του Πλαισίου, απλά νομίζω ότι είμαστε αχαριστοι οι πιο πολλοί και κράζουμε ενώ πολλές φορές έχουμε επωφεληθεί. Και αν μια μέρα όλα αυτά μια μέρα γυρίσουν μπούμερανγκ και το Πλαίσιο γίνει e-shop, θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ! Για μένα, ένα μόνο είναι το κακό του Πλαισίου: δεν έχει μια στάνταρ γραμμή αντιμετώπισης. Άλλες φορές δίνει πιστωτικό στην τιμή αγοράς, άλλες στην τρέχουσα τιμή. Άλλες δίνει πιστωτικό, άλλες κάρτα αντικατάστασης. Άλλες φορές με 8800gts έχει δώσει 9800gtx,άλλες gtx260 και άλλες gtx280. Λίγο ότι νάναι...

Αυτό που λες ισχύει. Όχι όμως τυχαία. Η γραμμή αντιμετώπισης είναι ανάλογα τον πελάτη. Είναι η "πολιτική" τους ρε παιδιά! Εγώ νομίζω την θέση μου την έχω ξεκαθαρίσει σε αρκετά posts σχετικά με το θέμα.

Αντικατάσταση με ίδιο ή (αν δεν υπάρχει) καλύτερο προϊόν: Δεκτό & νόμιμο.

Πιστωτικό στην αξία αγοράς: Δεκτό και νόμιμο

Πιστωτικό στην τρέχουσα αξία (διαφορετική από το χρεωστικό τιμολόγιο): Μη δεκτό, παράνομο κατά τον νόμο περί προστασίας καταναλώτών αλλά και φορολογικά.

Υ.Γ. junior-21, οκ ας το αφήσουμε το Plaisio. Γι' αυτό τι λες;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες ισχύει. Όχι όμως τυχαία. Η γραμμή αντιμετώπισης είναι ανάλογα τον πελάτη. Είναι η "πολιτική" τους ρε παιδιά! Εγώ νομίζω την θέση μου την έχω ξεκαθαρίσει σε αρκετά posts σχετικά με το θέμα.

Αντικατάσταση με ίδιο ή (αν δεν υπάρχει) καλύτερο προϊόν: Δεκτό & νόμιμο.

Πιστωτικό στην αξία αγοράς: Δεκτό και νόμιμο

Πιστωτικό στην τρέχουσα αξία (διαφορετική από το χρεωστικό τιμολόγιο): Μη δεκτό, παράνομο κατά τον νόμο περί προστασίας καταναλώτών αλλά και φορολογικά.

Υ.Γ. junior-21, οκ ας το αφήσουμε το Plaisio. Γι' αυτό τι λες;

το καταστημα μπορει να με υποχρεωσει να παρω το καλυτερο προιον αν δεν μπορει να μου το αντικαταστησει με ιδιο? ή εχω το δικαιωμα να επιλεγω εγω τι θελω? δλδ το καλυτερο προιον ή το πιστωτικο?

Link to comment
Share on other sites

το καταστημα μπορει να με υποχρεωσει να παρω το καλυτερο προιον αν δεν μπορει να μου το αντικαταστησει με ιδιο? ή εχω το δικαιωμα να επιλεγω εγω τι θελω? δλδ το καλυτερο προιον ή το πιστωτικο?

Να ανακεφαλαιώσω: Η αντικατάσταση πρέπει να γίνει αρχικά με ίδιο προϊόν.

ΑΝ δεν υπάρχει, τότε με καλύτερων χαρακτηριστικών τουλάχιστον, δηλαδή αν δεν έχουν άλλη 8800gt αλλά με τουλάχιστον ίδια ρολόγια με την δικιά σου (ίδιων χαρακτηριστικών που λέγαμε) τότε με μια π.χ. 9800gt (καλύτερων χαρακτηριστικών).

Πιστωτικό ΕΧΕΙΣ δικαίωμα να ζητήσεις (το έκανα κι εγώ με το Aerocool FP01 κι έγινε χωρίς πολλά-πολλά, ενώ είχανε στοκ για αλλαγή) από την στιγμή που διαπιστώνεται "πραγματικό ελάττωμα".

Link to comment
Share on other sites

τωρα πηρα τηλ στο: ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ____ _________ 1520 και μου ειπαν πιστωτικο στην τωρινη αξια προιοντος! πηρα και τηλ στο: ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών)_____ 801-11-17200 και μου ειπαν πιστωτικο στην αρχικη τιμη! τωρα εγω τι ακρη να βγαλω?

Link to comment
Share on other sites

τωρα πηρα τηλ στο: ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ____ _________ 1520 και μου ειπαν πιστωτικο στην τωρινη αξια προιοντος! πηρα και τηλ στο: ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών)_____ 801-11-17200 και μου ειπαν πιστωτικο στην αρχικη τιμη! τωρα εγω τι ακρη να βγαλω?

lol.... Zήτα πιστωτικό στο.. μέσο όρο!!!! :D

Y.Γ. Μόλις πήρα τηλ. στο ΙΝ.ΚΑ. (στο 1520). Δεν ήξέραν τι τους γίνεται βασικά... :D

Όταν τους είπα αυτά που λέω κι εδώ, τα μασάγανε και με παραπέμψανε στην διευθύντρια η οποία δεν σήκωσε ποτέ το τηλ. (έχω και όνομα, και αριθμό τηλ.).

Link to comment
Share on other sites

πηρα τηλ και στο ΙΝΚΑ 210-6469950 και μου ειπαν πιστωτικο στην αρχικη τιμη ή αντικατασταση με το ιδιο προιον! στην περιπτωση πιστωτικου στην τωρινη αξια με εξαπατουν!:help:

Link to comment
Share on other sites

πηρα τηλ και στο ΙΝΚΑ 210-6469950 και μου ειπαν πιστωτικο στην αρχικη τιμη ή αντικατασταση με το ιδιο προιον! στην περιπτωση πιστωτικου στην τωρινη αξια με εξαπατουν!:help:

Έλα ρε... Αυτά δεν λέω από την 1η σελίδα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; :p

Κάντε το και sticky να γουστάρουμε... ;)

Link to comment
Share on other sites

στο ΙΝΚΑ μου ειπαν να στηλω στο πλαισιο μια επιστολη με το προβλημα μου και το τι ζηταω και μαλιστα να δωθει απαντηση εντος 10 ημερων! την επιστολη μου ειπαν να την στηλω και στο ΙΝΚΑ. αν το προβλημα μου εξακολουθει να τους κανω καταγγελια μεσω ΙΝΚΑ, με κοινοποιησεις κτλ! μου ειπε χαρακτηριστηκα η κυρια αυτη πως αν δεν τους τριξεις τα δοντια, αυτοι δεν χαμπαριαζουν και μας εξαπατουν!

Link to comment
Share on other sites

στο ΙΝΚΑ μου ειπαν να στηλω στο πλαισιο μια επιστολη με το προβλημα μου και το τι ζηταω και μαλιστα να δωθει απαντηση εντος 10 ημερων! την επιστολη μου ειπαν να την στηλω και στο ΙΝΚΑ. αν το προβλημα μου εξακολουθει να τους κανω καταγγελια μεσω ΙΝΚΑ, με κοινοποιησεις κτλ! μου ειπε χαρακτηριστηκα η κυρια αυτη πως αν δεν τους τριξεις τα δοντια, αυτοι δεν χαμπαριαζουν και μας εξαπατουν!
Επειδή είμαι έμπορος σας πληροφορώ πως το πιστωτικό τιμολόγιο (γι αυτο λέγεται έτσι) "εξοφλεί" το χρεωστικό τιμολόγιο αγοράς με το ίδιο είδος, και πρέπει βάσει και των φορολογικών νόμων να είναι ΙΣΗΣ ΑΞΙΑΣ. Σε κάθε άλλη περίπτωση αυτό είναι παράνομο και όσον αφορά τους νόμους περί προστασίας καταναλωτών αλλά και φορολογικά..
Εν τέλει το πιστωτικό κόπηκε στην αρχική αξία, μετά από πολύ κόπο, τσακωμούς και διάφορα άλλα χαριτωμένα. Δεν υπήρχε περίπτωση να άλλαζε έτσι την στάση του το κατάστημα αν είχαν τον νόμο με το μέρος τους!

Το Πλαίσιο ξέρει πολύ καλά τι κάνει και πόσο νόμιμοι είναι. Απλά αν τους πιέσεις και ξέρεις τι λέει ο νόμος, πράττουν το νόμιμο. Αν δεν τους πιέσεις θα σε "ρίξουν". Ειναι απλό.

Mα....... "μάλλιασε" η γλώσσα μας αδερφέ να τα λέμε! Θα το είχαμε λύσει προ πολλού το θέμα αλλά υπάρχουν και διάφορα... "φυσικά" εμπόδια.

Link to comment
Share on other sites

τελικα πηγα στο πλαισιο και οι εξελιξεις εχουν ως εξης: παω κανονικα στο service και τους λεω (με λιγο τσαμπουκα) οτι δεν θελω αλλη καρτα και οτι θελω το πιστωτικο! κ μαλιστα στην αρχικη τιμη του! φυσικα και το αρνηθηκαν! τους ειπα οτι πηρα τηλ στο ΙΝΚΑ και ενημερωθηκα πως αν θελω πιστωτικο θα μου το κοψουν στην τιμη αγορας! επιτοπου το παλικαρι περνει με ανοιχτη ακροαση στο ΙΝΚΑ 210-6469950 να ρωτησει και ο ιδιος! το σηκωνει μια κοπελια, της εξηγει πως εχουν τα πραγματα (μπροστα ημουν) και εκεινη του απανταει: πως εφοσων για το προιον υπαρχει εγγυηση αλλα εχουν περασει 6 μηνες ο πωλητης εχει υποχρεωση ειτε να επισκευασει το προιον ειτε να το αντικαταστησει με ιδιο ή καλυτερο ειτε αν δεν υπαρχει προιον να μου δωσει τοτε μου κοβει πιστωτικο! εφοσων ομως υπαρχει προιον για αντικατασταση ο πωλητης δεν ειναι αναγκασμενος να μου δωσει πιστωτικο μιας και ετσι ειναι νομιμοτατος! μαλιστα του ανεφερε και ποιοι νομοι το λενε, αλλα της εδωσε και το e-mail του service και του τα εστηλε ωστε να τα εχει και τυπωμενα! ετσι κατεβασα το κεφαλι, πηρα την 9800gt και εφυγα! ετσι εχουν τα πραγματα!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.