mkpk Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27, 2009 καλησπέρα σας..μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω...Μια από τις επόμενες μέρες θα μου έρθει ένας Core i7 975 ES.υπάρχει πρόβλημα στο να ανεβάσω photos και screenshots από την όλη ταλαιπωρία που θα του κάνω...???δεν έχω βρει πολλά bench στο net και σκέφτομαι μήπως δεν επιτρέπεται ακόμα..(σχετικά είναι όλα βέβαια...)
unstoppable Μάρτιος 27, 2009 #6 Μάρτιος 27, 2009 Δεν ειμαι ειδικος με NDAs, αλλα αν ο φιλος δεν εχει υπογραψει τπτ λογικα μπορει να ποσταρει οτι θελει ή κανω λαθος?
geoal Μάρτιος 27, 2009 #8 Μάρτιος 27, 2009 εγω παντως που ειχα παρει εναν ES Ε6600 3 μηνες πριν βγουν επισημα οι Core2Duo δεν δεχθηκα καμια ενοχληση απο κανενα αλλα εχω δει και αποτελεσματα απο 975 (λιγα βεβαια) οποτε δεν νομιζω να ειναι τοσο σκληρα τα πραγματα...
tasatva Μάρτιος 27, 2009 #9 Μάρτιος 27, 2009 Ρε παιδιά με ανωνυμία δεν post-άρεις????Δέν έχεις υπογράψει και τίποτα οποτε?Είναι σάν αυτό που λέγαν οτί άν είχες σπασμένα win θα σου ερχόντουσαν στο σπίτι σου, μήν σου πώ και προσωπικά ο Bill
goku_dbz Μάρτιος 28, 2009 #10 Μάρτιος 28, 2009 Είναι σάν αυτό που λέγαν οτί άν είχες σπασμένα win θα σου ερχόντουσαν στο σπίτι σου, μήν σου πώ και προσωπικά ο Bill:help1:
Tsakonas Μάρτιος 28, 2009 #11 Μάρτιος 28, 2009 αμα δεν εχεις υπογραψει τιποτα εσυ προσωπικα δεν σε πειραζει κανεις.Αλλα οπως κανουν και στα μπεντσοσαιτς κρυψε σειριακους και στεπινγκς στα σκρινσοτια για να μην καει ο insider που τον εδωσε.
GoriLLakoS Μάρτιος 28, 2009 #12 Μάρτιος 28, 2009 Ότι θές πόσταρε man. . . δεν σου λέει κανένας τίποτα. Στις φωτογραφίες του cpu μόνο, κρύψε ότι αριθμό βλέπεις και είσαι οκ
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.