Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

  • Replies 982
  • Created
  • Last Reply
Stuttering, πολυ ΑΑ και πολλα framedrops.:whip:

Δεν μπορώ να τους καταλάβω, αντί να βγάλουν κανένα τέλειο βίντεο, που δεν θα δίχνει τα προβλήματα που έχει το παιχνίδι...βγάζουν αυτά τα προβληματικά

Link to comment
Share on other sites

Ποιό Crysis 2 δείτε γραφικά Κillzone 3, και βγαίνουν ίδια περίοδο...

Κρίμα που δεν είναι για PC.

Λιγο καλυτερα απο γραφικα επιπεδου MW2 ειναι.

Τι υποτιθεται πρεπει να δω?

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι μου φαίνονται κλάσης crysis 2, και είναι σε console *hint*.

ζητημα να κανει χρηση του 1/3 των feature της CryEngine 3

* Simultaneous WYSIWYP on all platforms in Sandbox editor

* "Hot-update" for all platforms in Sandbox editor

* Flow graph

* Integrated vegetation & terrain cover generation system

* Real time soft particle system & integrated FX editor

* Road & river tools

* Vehicle creator

* Multi-core support

* Real time dynamic global illumination

* Deferred lighting

* Natural lighting & dynamic soft shadows

* Volumetric, layer & view distance fogging

* Normal maps & parallax occlusion maps

* Screen Space Ambient Occlusion

* "Uber Shader" technology

* Eye adaptation & high dynamic range(HDR) lighting

* Motion blur & depth of field

* Character animation system

* Character individualisation system

* Parametric skeletal animation

* Procedural motion warping & IK solutions

* Facial animation editor

* Subsurface scattering

* AI editing system

* Dynamic pathfinding

* Automated navigation mesh generation

* Natural world effects

* CGI quality time of day system

* High quality 3D water

* Dynamic volumetric light beams & light shaft effects

* Streaming environments

* Integrated multi-threaded physics engine

* Interactive & destructible environment

* Deformables and soft body physics

* Rope physics

* Performance analysis tools

* Sandbox development layers

* PolyBump

* Offline rendering

* Resource compiler

* Data-driven sound system

* In-game mixing & profiling

* Dynamic sounds & interactive music

* Environmental audio

* High Speed Texture Rendering

* Key frame-accurate sounds in animations

* Sound moods

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι μου φαίνονται κλάσης crysis 2, και είναι σε console *hint*.

ποτε δεν ειχαν καλυτερα γραφικά οι κονσόλες

Τα παιχνιδια του ps3 τρεχουν στα 1280x720, λιγα ειναι παραπανω (κανένα 1080p)

Link to comment
Share on other sites

ποτε δεν ειχαν καλυτερα γραφικά οι κονσόλες

Τα παιχνιδια του ps3 τρεχουν στα 1280x720, λιγα ειναι παραπανω (κανένα 1080p)

To killzone ειναι native 1080i

Γενικα πολυ καλη μηχανη εχει και πολυ εντυπωσιακο αποτελεσμα.

Αλλα ειναι πισω σε συγκριση με τον ανταγωνισμο.

Link to comment
Share on other sites

ζητημα να κανει χρηση του 1/3 των feature της CryEngine 3

* Simultaneous WYSIWYP on all platforms in Sandbox editor

* "Hot-update" for all platforms in Sandbox editor

* Flow graph

* Integrated vegetation & terrain cover generation system

* Real time soft particle system & integrated FX editor

* Road & river tools

* Vehicle creator

* Multi-core support

* Real time dynamic global illumination

* Deferred lighting

* Natural lighting & dynamic soft shadows

* Volumetric, layer & view distance fogging

* Normal maps & parallax occlusion maps

* Screen Space Ambient Occlusion

* "Uber Shader" technology

* Eye adaptation & high dynamic range(HDR) lighting

* Motion blur & depth of field

* Character animation system

* Character individualisation system

* Parametric skeletal animation

* Procedural motion warping & IK solutions

* Facial animation editor

* Subsurface scattering

* AI editing system

* Dynamic pathfinding

* Automated navigation mesh generation

* Natural world effects

* CGI quality time of day system

* High quality 3D water

* Dynamic volumetric light beams & light shaft effects

* Streaming environments

* Integrated multi-threaded physics engine

* Interactive & destructible environment

* Deformables and soft body physics

* Rope physics

* Performance analysis tools

* Sandbox development layers

* PolyBump

* Offline rendering

* Resource compiler

* Data-driven sound system

* In-game mixing & profiling

* Dynamic sounds & interactive music

* Environmental audio

* High Speed Texture Rendering

* Key frame-accurate sounds in animations

* Sound moods

Γιατι οχι...

και αμα εχεις ενα καλο συστημα,τι καλο,θηριο βασικα θα τα απολαμβανεις ολα.:patsak:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.