Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Λίγο άσχετο αλλά για δείτε αυτά τα κουκλιά

Cadillac Eldorado 75' στα 14.500e πωπω ντρέπομαι,τι ξεφτίλα,τζάμπα ένα απ'τα ωραιότερα αμάξια και να μην έχεις δίπλωμα

http://classiccar.gr/sites/189/car_ads_article_models.asp?articleID=21715

Cadillac DeVille 65' καμένο μεν,μια v8 φτηνή να βρεις,το καλύτερο αμάξι που μπορείς να πάρεις με 9000ε δε.:baby:

http://classiccar.gr/sites/189/car_ads_article_models.asp?articleID=34690

Άλλο κουκλί απο'δω,Caddy FleetWood Sixty Special 62',μαύρος έρωτας (μπεζ βασικά)

http://classiccar.gr/sites/189/car_ads_article_models.asp?articleID=757

Αχχχχ Chrysler NewYorker 82' τι κουκλί πανέμορφο λιώνω και 1500e... είναι να πάω να το πάρω να το βάψω μαύρο να βγάλω την βρομοmitsubishi που έχει να χώσω μια v8 αν βρω σε λογική τιμή,να το χω εδώ απ'έξω να το βλέπω μέχρι να πάθουνε τα μάτια μου burn-in :inlove:

http://classiccar.gr/sites/189/car_ads_article_models.asp?articleID=31878

Impala και Camaro:inlove:

http://classiccar.gr/sites/189/car_ads_categories_models.asp?modelID=932

http://classiccar.gr/sites/189/car_ads_categories_models.asp?modelID=79

Χάνω το μυαλό μου,δεν ήξερα ότι υπάρχουν τέτοια αμάξια στην ελλάδα και δεν έχω δει κανένα,και μάλιστα και προς πώληση,και άντε σε 1.5 χρόνος έμεινε,βλέποντας τιμές με βλέπω όλο και πιο κοντά σε ένα τέτοιο μεταλλικό κατασκεύασμα που αξίζει να το λένε αμάξι :man_in_love:

Έγινε επεξεργασία από johnsonb
Link to comment
Share on other sites

πως ειναι δυνατον , βαζω μπροστα τη μηχανη σαββατο πρωι παιρνει κανονικα. ΤΟ απογευμα τπτ , αναβουν λιγακι τα φωτα και μολις παταω τη μιζα πεφτουν τα παντα και νεκρωνει . με κροκοδειλακια παιρνει με τη πρωτη. Ετσι σε ενα πρωινο ψοφανε οι μπαταριες τους?

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα με την χρίση που της κάνεις γερνάει γρήγορα η αργά. Σπάνια αμέσως.

Με την αλλαγή της θερμοκρασίας σκληραίνει ο κινητήρας και η μίζα "τραβάει" πάρα πάνω αμπέρ που δεν έχει να τις δώσει. Αν ήταν καλοκαίρι θα συνέχιζε να δουλεύει.

Κλειστού και ανοιχτού τύπου είναι οι ίδιες μπαταρίες.

Οι ανοιχτού χρειάζονται έλεγχο για στάθμη των υγρών, που αν δεν το κανείς μειώνετε η αποθηκευτική της ικανότητα. Από την άλλη επειδή όταν την αγοράσεις βάζουν εκείνη την ώρα τα υγρά ξέρεις την ηλικία της.

Αντίθετα η κλειστού τύπου μπορεί να μην χρειάζεται συντήρηση αλλά ο έμπορος μπορεί να την είχε στο ράφι με υγρά κάνα χρόνο και να την πάρεις γερασμένη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ε ενταξει την εχω 3 χρονια , απλα μου εκανε εντυπωση ποσο αποτομα παρεδωσε πνευμα . απο χρηση , δυστηχως ελαχιστη...σχεδον στο γκαραζ συνεχεια ειναι με μεγαλες περιοδους ακινησιας. Τεσπα , μλκια να μην εχουν μανιβελα...

Link to comment
Share on other sites

αν θες καλη μπαταρια κοιτα τις gel.ειναι αρκετα πιο ακριβες,αλλα εχουν πολυ καλυτερη ποιοτητα κατασκευης,αντοχη στο χρονο και δινουν τρελλα στιγμιαια amperes

Link to comment
Share on other sites

Πάρτε εδώ ένα ενδιαφέρον video περί μεγάλα και βαριά αμάξια Vs. ελαφριά αμάξια με μέγεθος γραφείου,city crap cars δηλαδή.

http://www.youtube.com/watch?v=cu95gB04VC4

Αφιερωμένο σε αυτούς παλιά στο ΠΟΘ που συγκρίναμε smart με suv και μόνο ντομάτες δεν έφαγα επειδή έλεγα ότι το suv είναι πιο ασφαλές (ουυυ θέλει και μεγάλη σύγκριση για να το καταλάβεις...)

Link to comment
Share on other sites

Ήταν πλαγιομετωπική smart με s600.

Δεν έλεγαν πως στο smart είσαι ασφαλέστερος, λέγανε πως δεν παραμορφώνεται η καμπίνα, αλλά τα g που έτρωγες ήταν 3 φορές παραπάνω με μεγάλες πιθανότητες εμφάνισης εσωτερικών βλαβών.

Link to comment
Share on other sites

ε ενταξει την εχω 3 χρονια , απλα μου εκανε εντυπωση ποσο αποτομα παρεδωσε πνευμα . απο χρηση , δυστηχως ελαχιστη...σχεδον στο γκαραζ συνεχεια ειναι με μεγαλες περιοδους ακινησιας. Τεσπα , μλκια να μην εχουν μανιβελα...

Αν μένει μεγάλο διάστημα ακίνητη παθαίνει θειίκωση. Κρύσταλλοι θειικού μολύβδου επικάθονται στις πλάκες και ψοφάει η μπαταρία. Οι μολύβδου ασβεστίου αντέχουν πολύ στην ακινησία.

Οι τζελ είναι ευαίσθητες στην τάση. Αν η φόρτιση είναι λίγο "τσιμπημένη" (14,4 + ) καταστρέφετε. Αν χρειαστεί δε, να την φορτώσεις με εξωτερικό φορτιστή απλό του εμπορίου, την πετάς αμέσως .

Link to comment
Share on other sites

Ήταν πλαγιομετωπική smart με s600.

Δεν έλεγαν πως στο smart είσαι ασφαλέστερος, λέγανε πως δεν παραμορφώνεται η καμπίνα, αλλά τα g που έτρωγες ήταν 3 φορές παραπάνω με μεγάλες πιθανότητες εμφάνισης εσωτερικών βλαβών.

Το θυμάμαι,και εγώ έλεγα ότι με το τράνταγμα που θα φας θα σπάσεις ολόκληρος (το τελευταίο που λες δηλαδή) ενώ το αμάξι θα κάνει βαρελάκι πολλά μέτρα.:)

Για δείτε και αυτά,θέλει κανείς κινέζικο;

http://www.youtube.com/watch?v=LmpDM8wVrUQ

Ακόμα και το 50χρονο belair που μέχρι το 65 ήταν σκέτες λαμαρίνες τα αμάξια και βάζανε για κολόνες σκουπόξυλα,καλά κρατεί μπροστά σε αυτά.

http://www.youtube.com/watch?v=_xwYBBpHg1I

Έγινε επεξεργασία από johnsonb
misspellings
Link to comment
Share on other sites

Όπως έχουμε ξαναπεί τα παλιά αυτοκίνητα, που ήταν «τανκς» σύμφωνα με τα λεγόμενα των παλιών, (βλέπε πρώτα Volvo κλπ) , ΔΕΝ ήταν ασφαλή.

Ο λόγος που τα αυτοκίνητα τώρα παραμορφώνονται τρελά, ενώ ταυτόχρονα διατηρούν την ακαμψία στον κλωβό των επιβατών, είναι για να απορροφούν έστω και ένα μικρό ποσοστό της παραγόμενης δύναμης, και να μην το απορροφήσει ο επιβάτης. Το έχω ξαναπεί αν δείτε αυτοκίνητο μοντέρνο που έχει γίνει πατσαβούρι μπροστά (σε τρακαρίσματα με «λογικά» χιλιόμετρα) τότε να χαίρεστε για τους επιβάτες.

Τα παλιά όσο μεγάλα και μαούνες και να ήταν, ήταν πρακτικά σαν τα μοντέρνα smart… δεν έπαιζε παραμόρφωση και αυτό πρακτικά σκότωνε τον επιβαίνοντα.

Η διαφορά με το smart είναι πως τώρα ΞΕΡΟΥΝ πως πρέπει το αμάξι να παραμορφώνεται αλλά δεν τους παίρνει λόγο μεγέθους, και συνεπώς προσπαθούν να κάνουν compensate με ζώνες με προεντατήρες, κλπ κλπ. Και στο τέλος της μέρας είναι και αυτοκίνητο πόλης.

Η σύγκρουση με το S600 είχε δείξει πως το να είναι «απλά» άκαμπτο ένα αμάξωμα κάθε άλλο παρά πανάκεια είναι, γιατί και η μάζα παίζει ρόλο στο στούκο.

Και το crash test είχε γίνει πλαγιομετωπικά (50% του καπό του κάθε αυτοκινήτου περίπου) γιατί έτσι γίνεται η πληθώρα των τρακαρισμάτων.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αν το λες πάνω στα video,δεν τα έβαλα να δείξω ότι το belair δεν σπάει όσο άσχημα το κινέζικο (στο οποίο belair μέσα αν είσαι έχεις περισσότερες πιθανότητες να ζήσεις σε σύγκριση το πρώτο κινέζικο ας πούμε)

Για να δείτε τα κινέζικα τα βαλα,συγκεκριμένα το πρώτο και το τελευταίο που είναι καινούριο και το έκοψαν στο crash test επειδή έγινε πατσαβούρα.:p

Πάντως θα μου πείτε η ζωή πρώτα,αλλά εγώ θεωρώ το ότι γίνονται κονσέρβες με το παραμικρό τρακάρισμα για να σωθεί ο επιβάτης,να μην το έχουμε και για πράγμα που να μας κάνει να πετάμε από χαρά αν οδηγεί ο άλλος κάνα αμάξι 50.000ε και το έχει χρεωμένο 10 χρόνια* γιατί μετά θα σπάει το κεφάλι του γιατί με το που πήρε το αμάξι των ονείρων του το τράκαρε και έζησε και από πάνω,γι'αυτό να βάλουν 100000 ιάπωνες ούτε και εγώ ξέρω πόσους,να ανασχεδιάσουν αμάξια τύπου volvo 80's και να βρουν τρόπο μπορούν δεν μπορούν γίνεται δεν γίνεται να βιάσουν και την φυσική στην ανάγκη δεν με νοιάζει και να τα κάνουν πιο ασφαλές και από λαστιχένια και να μην σπάνε και όλας.

(το ξέρω ότι θα το πληρώσω κάποτε με το σκεπτικό που έχω,αλλά τουλάχιστον θα τους αφήσω ολόκληρη την αντίκα μου και opel kadet 1965 να ναι,γιατί απλά δεν παίρνω αμάξι όταν είναι να πάρω που να είναι καινούριο,όχι επειδή δεν σπάει,αλλά επειδή τα crap cars που βγάζουν τώρα έχουν περισσότερη πλαστικούρα και από logitech ηχεία και είναι στρογγυλά,και ειδικά τα ευρωπαϊκά/γιαπωνέζικα κλπ είναι αυγά σκέτα,αντιθέτως με τα αμερικάνικα που οι άνθρωποι εκεί φαίνεται ότι ξέρουν από σχεδίαση,και κανένας δεν βάζει μηχανές που ίσα ίσα σε βγάζουν σε ανηφόρα,και όσο για την ποιότητα,άλλοι βγάζουν σκάρτα,άλλοι καλύτερα κλπ)

*Μετά αναρωτιούνται γιατί θα έβαζα bullbar σε city use suv.:hehe:

(είπαμε υπάρχουν και rubber like EU approved και 100% νόμιμα,αν και φαίνεται ότι τους πήραν χαμπάρι τους ευρωπαίους και μόνο αυτούς σκοτώνουν τα bullbars,γιατί στην αυστραλία/βόρεια αμερική/bangladesh/south africa τα χουν νόμιμα)

Έγινε επεξεργασία από johnsonb
Link to comment
Share on other sites

...αντιθέτως με τα αμερικάνικα που οι άνθρωποι εκεί φαίνεται ότι ξέρουν από σχεδίαση,και κανένας δεν βάζει μηχανές που ίσα ίσα σε βγάζουν σε ανηφόρα...

:confused:

Τετοια αγαπη για αυτα τα "πραματα" δεν εχουν ουτε οι ιδιοι οι αμερικανοι που τα βγαζουν

Κατα κανονα τα αμερικανικα οχηματα ειναι καλυτερα απο ευρωπαικα/ιαπωνικα μονο οταν πανε για σκραπ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σμρ ένα μαλακισμένο πέρασε και μου κοπάνησε τον καθρέφτη κάνοντας κομματάκια το εξωτερικά βαμμένο καπάκι.

Ήμουν εθνική οδό στο ύψος της Renault με κατεύθυνση προς τα πάνω.

Κλασικά το μεσημέρι εκεί πας νεκρά-1η.

Εκεί που ήμασταν σταματημένοι και ήμουν κανονικά στην αριστερή με αρκετό χώρο για μηχανάκια γιατί πάντα το προσέχω αυτό,πάω να στρίψω τσιγάρο.Ξαφνικά ακούω ένα μπαμ,βλέπω το πλαστικό να πετάγεται σε 2 κομμάτια και τον καθρέφτη να είναι ανάποδα γυρισμένος(είναι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενος οπότε αμα έσπαγε θα τον κυνήγαγα με τα πόδια να τον βιάσω κανονικά).Ενώ εγώ είχα μείνει με το χαρτάκι στο χέρι και τον καπνό κάτω ο άλλος τα έγραψε όλα στα π@π@ρια του και συνέχισε να τρέχει με καμιά 40άρα ανάμεσα απο αυτοκίνητα(κουβαλούσε κάτι στο πίσω κάθισμα και με χτύπησε με αυτο)

Μα την παναγία,τέλος με τα μηχανάκια.Στα @@ μου αν δεν είναι όλοι έτσι.Δεν θα αφήνω καθόλου χώρο και θα τους κλείνω επιδεικτικά και ας πάνε να πέσουν όπου γουστάρουν.Άντε γιατί κάνεις τον καλό και σε γ2μ@νε και απο πάνω.Αλλά δεν κόβουν κλήσεις για αυτό,κατάλαβες,νομίζουν ότι κινούνται και νόμιμα.

Άντε γιατί πολύ μυξοκλεγονται ότι δεν τους προσέχουμε όταν οι ίδιοι δεν προσέχουν τον ίδιο τον εαυτό τους.

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Όπως σε άλλους αρέσουν τα γιαπωνέζικα,όπως σε άλλους αρέσουν τα ευρωπαικά/γερμανικά συγκεκριμένα κτλ,να σου και εδώ ένα διαφορετικό γούστο.:p

Πάντως θρηλικά αμερικάνικα αμάξια σαν Ford Mustang και Dodge Charger (που ακόμα το look τους και η μηχανή να είναι να τα κάνεις γυναίκες και να τα παντρευτείς) που το συγκεκριμένο το Charger παλιά είχαν βαρεθεί να σκίζει τα υπόλοιπα στο NASCAR,δεν πρόκειτε να βγάλει κανείς πουθενά,και ειδικά εκτός βόρειας αμερικής.

Και επίσης σαν επιδόσεις μηχανής σαν εμφάνιση και τιμή κάνεις πολλές συγκρίσεις αμερικάνικου που δέρνει ευρωπαικό (σε ποιότητα δεν ξέρω γιατί δεν έχω ζήσει κάνα αμάξι για να κάνω σύγκριση με άλλο) και για να κάνουμε μια σύγκριση,δεν θα σύγκρινα την ψυχολογία του να έχεις ένα αμάξι σαν και αυτό:

post-8191-1416074122,3684_thumb.jpg

Που τέτοιας μορφής αμάξια που τα έχω σιχαθεί και ούτε και εγώ δεν ξέρω πως αντέχω να τα βλέπω κάθε μέρα που περνάει,και την ψυχολογία τους την έχω για κλωτσίες μπροστά στο να ξέρεις ότι απ'εξω σε περιμένει ένα τέτοιο και με το που θα το ανάψεις απ'τον ήχο του γριλίσματος (γρίλισμα παρακαλώ,όχι ΒρρρΖΖΖΖ σαν κουνούπι) θα νομίζεις ότι τα άλογα της V8 παλεύουν άγρια να βγουν έξω:

post-8191-1416074121,9417_thumb.jpg

(start price $22,945 αλλά εντελώς μάπα η αρχική έκδοση)

Πιστεύω ότι μου αρέσουν τα αμερικάνικα επειδή θέλω κάτι διαφορετικό γιατί βαρέθηκα να κάνω χραπ να ανοίγω την κουρτίνα για να βλέπω τι βλακεία αμόλησε ο κιτρινιάρης πάλι στην αγορά,γιατί εδώ ή όλα θα είναι γεροντίστικα αρχαίας όψης sedan - coupe γερμανίας που στανταρ μιλάμε τώρα ή κάγκουρα θα έχουν μέσα ή γέρο,ή όλα γιαπωνέζικα microcars με πειραγμένες εξατμήσεις για να νομίζουν οι άλλοι ότι μέσα οδηγεί σουμάχερ με 60hp μοτέρ,με εξαίρεση κάνα chrysler convertible,και κάνα trail blazer/tahoe που θα δεις σπανίως αλλά πάλι καλά έχω δει αρκετά εγώ.:p

Έγινε επεξεργασία από johnsonb
Link to comment
Share on other sites

Λογικό δεν είναι να μην βλέπεις τέτοια αυτοκίνητα εδώ αφού είμαστε Ευρώπη και αυτά είναι αμερικάνικα ?! Εδώ που τα λέμε ευτυχώς κι'όλας γιατί δεν χωράμε που δεν χωράμε άμα κυκλοφορούσαν και πολλά αμερικάνικα κλάφτα...

Επίσης όλα είναι υποκειμενικά γιατί εγώ προτιμώ χίλιες φορές τον ήχο ενός δυνατού ευρωπαικού. Δεν έχει καμία σχέση ο ήχος μιας Ferrari, Lamborghini, R8, M3 κλπ, κλπ... Ο ήχος των αμερικάνικων μου φέρνει πάντα στο μυαλό μάτσο κάγκουρα...

Στα αντικειμενικά τώρα ο Αμερικάνος όσο και να θέλει ποτέ δεν θα φτάσει τις επιδόσεις και το τιμόνι του Ευρωπαίου ότι και να κάνει. To Corvette κάτι πήγε να κάνει αλλά...

Τέλος το ότι πρέπει να τα συνδέσεις με βενζινάδικο που το πας ?

Εννοείται βέβαια ότι ο καθένας έχει τις προτιμήσεις και τα γούστα του που είναι απολύτως σεβαστά αλλά μην λέμε και ότι θέλουμε.

Ισχύει Αμερικάνικο<Ευρωπαϊκό :p

Link to comment
Share on other sites

Ε εντάξει εδώ δεν κάνει για αμερικάνικα ούτε σαν δρόμος ούτε σαν χώρος,γιατί ακόμα και τα coupe είναι γύρο στα 5 μέτρα.:p

Πάντως είναι το γούστο που λες,γιατί εμένα μου αρέσει πχ αυτός ο ήχος του παλιού Mustang και του παλιού Impala,παρά της V10 και των άλλων μηχανών κυρίως που ακούς σε μη αμερικάνικα.:p

http://www.youtube.com/watch?v=pKPhT9gPz5Y

(η 305 μηχανή,ούτε καν η 325 με 250 άλογα,πόσο μάλλον την 427 με 385 (η οποία αν ήταν big block 427 θα είχε 425hp όπως η corvette 67 :hehe: ))

Όσο για το βενζινάδικο,όλα εκεί ακόμα και τα minivans που έχουν οι γυναίκες,όλα από 400-450 άλογα το καθένα θα είναι με v8 μηχανές 6-7 λίτρα και τα παλιά καίνε γύρο στα 20 λίτρα/100km,αλλά και ευρωπαικά με ίδια specs να βρεις ίδια καίνε.:p

Έγινε επεξεργασία από johnsonb
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.