Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν άμεσα την ροπή. Δεν την πιάνουν σε κάποιες στροφές.

ΧΟΝΔΡΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Φαντάσου ότι πλησιάζεις 2 μαγνήτες σε 1-2 πόντους απόσταση. Αυτή η δύναμη έλξης είναι η ροπή τους συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

Να το θέσω διαφορετικά : σε ένα καλό πισωκίνητο,ιδιαίτερα όταν έρχεται η στιγμή της "διόρθωσης"

δεν προτιμάς έναν ατμοσφαιρικό απο έναν turbo? Όσο γραμμικός και να είναι ο

2ος,πάλι θα έρθει λίγο πιο άτσαλα η δύναμη με το πάτημα του γκαζιού.

(μέρα με τη μέρα βέβαια,οι turbo γίνονται ολοένα και πιο γραμμικοί με VTG κλπα)

Κοίτα, και το VTEC δεν το λες γραμμικό (για τις εκδόσεις που μιλάμε).

Η λειτουργία των παλιών εκδόσεων ίσως είναι σαν τα παλιά turbo.

Αυτό που θεωρείται γραμμικό είναι ένα μεγάλου κυβισμού ατμοσφαιρικό μοτέρ.

Πόσοι όμως μπορούν να αγοράσουν 3000 κυβικά για 200 άλογα και πόσοι 1400-1600 ? :)

Δεν είναι μόνο τα τεκμήρια/εφορία, είναι και η κίνηση στην πόλη. Θα κινείσαι στην αθήνα με 3000 κυβικά ρελαντί?

Η VW έχει κάνει κίνηση ματ με τα tsi/tfsi etc. και το ξέρει :)

Ακόμη και την έκδοση με τα 120 άλογα να πάρεις, παίρνεις ροπή δίλιτρου ατμοσφαιρικού, δηλαδή πολύ άνετο ταξίδι. Ειδικά για αμάξια μέχρι golf, με 120 άλογα και 20kg ροπής πιστεύω δουλεύουν αέρα (δεν βάζουν φωτιά στο δρόμο αλλά κάνεις καλό ταξίδι).

Επίσης το γεγονός ότι έχουν μόνο turbo και όχι παράλληλα και compressor προσωπικά με κάνει να τα εμπιστεύομαι έχοντας λιγότερα point of failure (που όσο και να βελτιώσεις κάτι, όσο πιο απλό μηχανολογικά είναι, τόσο πιο λίγα προβλήματα έχει πιθανότητα να βγάλει).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θα πρόκειται για αργόστροφο ηλεκτροκινητήρα, που θα βγάζει αυτή τη ροπή στις 400-500 στρ./λ.

ειναι DC Κινητηρας που βγαζει φουλ ροπη απο 0 στροφες.

στην ουσια κατι αντιστοιχο με αυτο που εχει το μετρο

Link to comment
Share on other sites

Ο Σωτήρης το είπε πολύ σωστά.

Το S2000 που έχω γράψει αρκετά χμ και μπορώ να μιλήσω, ειδικά μετά τις 6.000 είναι πολύ «ωμό» και παρόλο το μπλοκέ, πρέπει κυριολεκτικά να είσαι on your toes για να μαζεύεις τα αμάζευτα. (δεν ξέρω πόσο βελτιώθηκε αυτό με το facelift).

Μοτέρ γραμμικά πάς σε φάση Μ3, ή κάτι με κυβικά οπότε ΔΕΝ πας στον μέσο Έλληνα.

Τα τουρμπάτα είναι πολύ γραμμικά πλέων και κοιτάνε στα ίσια τα καλά ατμοσφαιρικά σύνολα, αν και δεν υπάρχουν πολλά τουρμπάτα πισωκίνητα (μέχρι 2.0) για να μιλήσουμε για «μαζέματα με πόρτες», αν και το ΤΤ ή ακόμα και το Α4 αν τους βγάλεις λίγο την παναγία πάνε να το προσπαθήσουνε.

Link to comment
Share on other sites

Λιγο ασχετο με το θεμα αυτης της στιγμης,αλλα ευχαριστω οσους γραψανε στο thread για το camskill και κερδισαμε κοντα στα 400e απο τα λαστιχα του X3 και προσκυναει ο πατερας μου το Internet LOL.Σημερα ηρθανε τα 4 Hankook σε μια παλετα με τσερκια και σελοφαν 32 βδομαδα του 2009......

Link to comment
Share on other sites

Ναι δίκιο έχετε για τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα. Αυτό που είχα στο μυαλό μου και το διατύπωσα λάθος ήταν ότι θα έχει αυτή τη ροπή από 0-500 στρ./λ. και δεν θα μπορεί να περιστραφεί γρηγορότερα.

Link to comment
Share on other sites

απο οτι ειχα διαβασει φτανει μεχρι 13.000 σαλ αλλα δε βγαζει τοση πολλη ροπη ψηλα...

και αν ειδατε δεν εχει ενα κινητηρα και μεταδοση με τον κλασσικο τροπο,αλλα 4 ενα σε καθε ροδα...

Link to comment
Share on other sites

ανελεητο σπινιαρισμα?

Ε και πάλι, αφού υπάρχουν supercars που πετυχαίνουν χρόνο κοντά στα 3 δεύτερα, πρέπει να μπορεί να επιτευχθεί.

Με κάποιο τρόπο να δίνει ομαλά τη ροπή, ας πούμε. Συν ένα κάρο πράγματα που μπορούν να γίνουν με το στήσιμο.

Θα περίμενα καλύτερο νούμερο πάντως για τέτοιου είδους αμάξι, με τόσο ισχυρούς κινητήρες.

Link to comment
Share on other sites

περαν οτι το αυτοκινητο δεν υπαρχει ακομα, οποτε και οποιο νουμερο ειναι πλασματικο, ακομα και ετσι να ειναι,τα 100-200τελικη θα ειναι το ιδιο γρηγορα...επισης δεν ξερουμε αν το αθροισμα των 4 ηλεκτροκινητηρων (4500Nm) ειναι αναλογο με ενος του συμβατικου.

αλλα ηλεκτρικο supercar χωρις ηχο? για μενα οχι ακομα ..

Link to comment
Share on other sites

Παραγγέλθηκε το accord στην full έκδοση στα 2000cc.

Ξέρω χ@στήκατε, αλλά και εγώ το ίδιο από τη χαρά μου :hehe:

Φώτος σε 10 μέρες:hug:

Ωραίος μαν, το αμαξάκι τα σπάει πραγματικά, λίγοι το παίρνουν, προτιμάνε κάτι χλιδάτες γερμανίδες, ενώ εμένα προσωπικά με το Accord μου τρέχουν τα σάλια.

Να το χαίρεσαι, τι χρωματάκι; :)

Έγινε επεξεργασία από jpavly
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ανθρακί!

Ευτυχώς εκεί συμφωνήσαμε με τον πατέρα μου. Κατά τ' άλλα από τεχνικά θέματα βρίσκεται στη δεκαετία του '70 ακόμα:sarcastic:

Επίσης, τριτεκνία + απόσυρση είναι συνδυασμός τρελός και ανυπέρβλητος :smoke:

Link to comment
Share on other sites

Η Peugeot πάντως έχει βελτιωθεί σημαντικά στους τομείς αξιοπιστίας, για τη Citroen δεν ξέρω.

Αλλά αν πάρω παράδειγμα την χρόνια συνεργασία της Renault με τη Nissan, η αξιοπιστία της μίας είναι σαν το design της άλλης, απλά χαμηλού επιπέδου.

Βέβαια, όλες οι συνεργασίες μέχρι στιγμής μόνο καλό μας έχουν κάνει, μιλώντας πάντα για καμιά ευτυχισμένη 5ετία, μετά δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει :p

Link to comment
Share on other sites

Παραγγέλθηκε το accord στην full έκδοση στα 2000cc.

Ξέρω χ@στήκατε, αλλά και εγώ το ίδιο από τη χαρά μου :hehe:

Φώτος σε 10 μέρες:hug:

Καλορίζικο!

Αυτο που μου έκανε εντύπωση όταν είχα οδηγήσει γρήγορα σε σλάλομ σε πίστα ένα τέτοιο, μοντέλο 2003, 2λιτρο ήταν η εμπιστοσύνη που μου έδινε το πίσω μέρος, ότι δεν πρόκειται να χάσει την πρόσφυσή του ό,τι και αν κάνω με το τιμόνι! Μου άφησε άριστες εντυπώσεις. (και στον πίσω επιβάτη που είχε τσουβαλιαστεί αριστερά-δεξιά σε κάθε στροφή!!!!)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.