Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Και το cruise control πχ πως θα δουλέψει ρε ψηλε ? :hehe: θα τραβάς μανέτα με ντίζα απο το τιμόνι ? Η το αντισπιν που κλεινει την πεταλούδα του γκαζιου αυτοματα ? Το θέμα ειναι να δουλευει σωστα . Δεν φταιει ο μηχανισμος και η εξέλιξη καθε αυτου.

Δεν διαφωνώ, αλλά προτιμάς ευκολία ή αξιοπιστία?

Θεωρώ ότι με δεδομένο κόστος, μια απλή λύση είναι πιο αξιόπιστη από μια σύνθετη.

Είναι θέμα πιθανοτήτων.

Το ότι στο 99% των περιπτώσεων δεν υπάρχει πρόβλημα, δεν σημαίνει ότι 1 στους 100 αξίζει να πεθαίνει. Μη μου πεις ότι όλα τα αυτοκίνητα που έχουν ηλεκτρονικό γκάζι έχουν και asr+esp!

Στα 2 αυτοκίνητα που οδηγώ, βλέπω ότι το καινούριο, παρ'όλο που είναι έτη φωτός μπροστά από το παλιό, έχει περισσότερα points of failure. Δεν λέω ότι δεν είναι καλύτερο ή πιο εύχρηστο, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να στραφεί η βιομηχανία πρωτίστως στην αξιοπιστία και μετά σε όλα τα υπόλοιπα.

Γιατί δεν κάνουν όλοι ανακλήσεις, σε πιο μικρά ποσοστά σου λέει οκ, κάνε μου μήνυση και θα σε πληρώσω, με συμφέρει πιο πολύ. Και αν δεν γίνει ατύχημα, απλά αλλάζεις το ανταλλακτικό πληρώνοντάς το από την τσέπη σου.

Link to comment
Share on other sites

Και το cruise control πχ πως θα δουλέψει ρε ψηλε ? :hehe: θα τραβάς μανέτα με ντίζα απο το τιμόνι ? Η το αντισπιν που κλεινει την πεταλούδα του γκαζιου αυτοματα ? Το θέμα ειναι να δουλευει σωστα . Δεν φταιει ο μηχανισμος και η εξέλιξη καθε αυτου.

το ηλεκτρόγκαζο "ανακαλύφθηκε" πολύ πιο μετά απ τα από πάνω.

Μια χαρά παίζει ESP+Cruise Control με ντίζα ;)

Το "μυτοτακουνο" δουλεύει σε πολλά αμάξια με ηλεκτρόγκαζο.

Και προφανώς για να κάνει ανάκληση η ΤΟΥΟΤΑ σε ολόκληρη την παραγωγή της,σίγουρα δεν είναι από 2-3 παράπονα που έστειλαν κάτοχοι των οχημάτων στην μαμά εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Για το αν παιζει ισως ναι ( δωσε ενα λινκ ομως να διαβασουμε τοσο καιρο ειχα λαθος αποψη :/ ) . Αλλα με ολα αυτα τα συστηματα πλεον που επεμβαινουν στην πεταλουδα και στην συμπεριφορα του γκαζιου δεν νομιζω με μια ντιζα να μπορουσαν να ελεγξουν 1002 πραγματα που εχουν τα σημερινα συγχρονα αυτοκινητα , παλι θα χρειαζοταν παραλληλοι μηχανισμοι ελεγχου κλπ κλπ . Οποτε στην ουσια παλι ηλεκτρογκαζο θα ητανε .

Η εξελιξη δεν φταιει σε τπτ παντως σε ενα fault μια εταιριας , Αν ειναι να γυρισουμε σε μεσαιωνικες φοβιες , και ο αεροσακος μια στο δισεκατομυριο μπορει να ανοιξει μονος του και να σκοτωθεις εκει που πας στην ευθεια με 150 - 200 or so Και το abs μπορει να κανει fault κλπ κλπ .

Link to comment
Share on other sites

Για το αν παιζει ισως ναι ( δωσε ενα λινκ ομως να διαβασουμε τοσο καιρο ειχα λαθος αποψη :/ ) . Αλλα με ολα αυτα τα συστηματα πλεον που επεμβαινουν στην πεταλουδα και στην συμπεριφορα του γκαζιου δεν νομιζω με μια ντιζα να μπορουσαν να ελεγξουν 1002 πραγματα που εχουν τα σημερινα συγχρονα αυτοκινητα , παλι θα χρειαζοταν παραλληλοι μηχανισμοι ελεγχου κλπ κλπ . Οποτε στην ουσια παλι ηλεκτρογκαζο θα ητανε .

Mondeo MK3 .

Ντιζάτο + ESP + Cruise Control.

Με 2η ντίζα πάνω στην πεταλούδα που με μηχανισμό τράβαγε την πεταλούδα για το cruise ψοντρολ και το ESP δούλευε με ανάφλεξη/βενζίνες και φρένα.

Γιατί σου φαίνεται περίεργο?

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου φαινεται καθολου περιεργο , Παλι ομως και σε αυτην την περιπτωση εχουμε μηχανισμο ελεγχου και 2ρη ντιζα . Οποτε παλι κατι θα μπορουσε να κολησει .

Link to comment
Share on other sites

Σε αγαπάω!!

Τρελό upgrade Και παρεξηγημένο μέχει αιδίας απο πολλύ κόσμο δυστηχώς...

Η 911 κέρδισε 4 δεύτερα τον γύρο στο ring μόλις βάλανε στα mainstream μοντέλα τις νέες βάσεις μοτέρ της GT3.

Τρελό :T: απο εμένα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε αγαπάω!!

Τρελό upgrade Και παρεξηγημένο μέχει αιδίας απο πολλύ κόσμο δυστηχώς...

Η 911 κέρδισε 4 δεύτερα τον γύρο στο ring μόλις βάλανε στα mainstream μοντέλα τις νέες βάσεις μοτέρ της GT3.

Τρελό :T: απο εμένα.

Γιατί πάει το μυαλό σου; ;)

Δεν έχει να κάνει με το μοτέρ... Και είναι ένα σημείο που πάσχει το 207... πολύ μαλακές βάσεις... Καλές για βόλτα αλλά για τρέχατρέχα....

Ρε συ δημήτρη τι nissan είναι αυτό που έχεις; 300zx? τώρα μου ήρθε...

Έγινε επεξεργασία από NoDsl
Link to comment
Share on other sites

Εδω εχει αναφερθει απο αρκετους καλυτερο κουπωμα ταχυτητων απλα με την προσθηκη αποσβεστηρα στο μοτερ ( το αφτερ μαρκετ υδραυλικο αμορτισερακι που βαζουν αρκετοι ) Οπως και να χει με γειες και καλοφόρετες .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To δικό μου πάει (απο το πρώτο πτυχίο Μηχανολόγος με πτυχιακή σε turbomachinery) αλλά σε πολλούς άλλους δεν πάει ;)

Δημήτρη θέλω πόρτες με το εργαλείο!

Ελα ντε τι ρωτάω, αφού είσαι ο Mr.Sierra Man... Το ξεχασα σόρρυ. Τέσπα πιο σκληρές βάσεις=> μικρότερες ταλαντώσεις μοτερ/σασμαν=>πιο ακριβείς κινήσεις ντιζών και λοιπόν εξαρτημάτων=>αρκετά καλύτερες και λιγότερες χαμένες αλλαγές

Sum=> περισσότεροι κραδασμοί στην καμπίνα... Κάποιοι το γουστάρουν.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν να σας πω τι εχει βιώσει μεχρι στιγμής η μεσούλα μου :p

Σκλήρυνε πολύ σε σχέση με πρίν, ολοι οι κραδασμοί που απόσβεναν οι μαμα πλέον εχουν αποδέκτη την σπονδυλική μου στήλη, φανερώθηκαν ΌΛΕΣ οι ατέλειες της ανάρτησης (σινεμπλόκ, αμορτισέρ, κόντρες, ψαλίδια κλπ).

Επίσης, οσο περίεργο και να φαίνεται, διπλώνει πολύ πιο εύκολα, εχω πολύ καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι και δεν "πηδάει" οταν φευγεις με τις πάντες. :p

@Διονύσης: 200SX ειναι ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.