sotiris Φεβρουάριος 4, 2010 #1541 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2010 Και το cruise control πχ πως θα δουλέψει ρε ψηλε ? θα τραβάς μανέτα με ντίζα απο το τιμόνι ? Η το αντισπιν που κλεινει την πεταλούδα του γκαζιου αυτοματα ? Το θέμα ειναι να δουλευει σωστα . Δεν φταιει ο μηχανισμος και η εξέλιξη καθε αυτου. Δεν διαφωνώ, αλλά προτιμάς ευκολία ή αξιοπιστία? Θεωρώ ότι με δεδομένο κόστος, μια απλή λύση είναι πιο αξιόπιστη από μια σύνθετη. Είναι θέμα πιθανοτήτων. Το ότι στο 99% των περιπτώσεων δεν υπάρχει πρόβλημα, δεν σημαίνει ότι 1 στους 100 αξίζει να πεθαίνει. Μη μου πεις ότι όλα τα αυτοκίνητα που έχουν ηλεκτρονικό γκάζι έχουν και asr+esp! Στα 2 αυτοκίνητα που οδηγώ, βλέπω ότι το καινούριο, παρ'όλο που είναι έτη φωτός μπροστά από το παλιό, έχει περισσότερα points of failure. Δεν λέω ότι δεν είναι καλύτερο ή πιο εύχρηστο, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να στραφεί η βιομηχανία πρωτίστως στην αξιοπιστία και μετά σε όλα τα υπόλοιπα. Γιατί δεν κάνουν όλοι ανακλήσεις, σε πιο μικρά ποσοστά σου λέει οκ, κάνε μου μήνυση και θα σε πληρώσω, με συμφέρει πιο πολύ. Και αν δεν γίνει ατύχημα, απλά αλλάζεις το ανταλλακτικό πληρώνοντάς το από την τσέπη σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borat Φεβρουάριος 4, 2010 #1542 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2010 Και το cruise control πχ πως θα δουλέψει ρε ψηλε ? θα τραβάς μανέτα με ντίζα απο το τιμόνι ? Η το αντισπιν που κλεινει την πεταλούδα του γκαζιου αυτοματα ? Το θέμα ειναι να δουλευει σωστα . Δεν φταιει ο μηχανισμος και η εξέλιξη καθε αυτου. το ηλεκτρόγκαζο "ανακαλύφθηκε" πολύ πιο μετά απ τα από πάνω. Μια χαρά παίζει ESP+Cruise Control με ντίζα Το "μυτοτακουνο" δουλεύει σε πολλά αμάξια με ηλεκτρόγκαζο. Και προφανώς για να κάνει ανάκληση η ΤΟΥΟΤΑ σε ολόκληρη την παραγωγή της,σίγουρα δεν είναι από 2-3 παράπονα που έστειλαν κάτοχοι των οχημάτων στην μαμά εταιρία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Φεβρουάριος 4, 2010 #1543 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2010 Για το αν παιζει ισως ναι ( δωσε ενα λινκ ομως να διαβασουμε τοσο καιρο ειχα λαθος αποψη :/ ) . Αλλα με ολα αυτα τα συστηματα πλεον που επεμβαινουν στην πεταλουδα και στην συμπεριφορα του γκαζιου δεν νομιζω με μια ντιζα να μπορουσαν να ελεγξουν 1002 πραγματα που εχουν τα σημερινα συγχρονα αυτοκινητα , παλι θα χρειαζοταν παραλληλοι μηχανισμοι ελεγχου κλπ κλπ . Οποτε στην ουσια παλι ηλεκτρογκαζο θα ητανε . Η εξελιξη δεν φταιει σε τπτ παντως σε ενα fault μια εταιριας , Αν ειναι να γυρισουμε σε μεσαιωνικες φοβιες , και ο αεροσακος μια στο δισεκατομυριο μπορει να ανοιξει μονος του και να σκοτωθεις εκει που πας στην ευθεια με 150 - 200 or so Και το abs μπορει να κανει fault κλπ κλπ . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borat Φεβρουάριος 4, 2010 #1544 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2010 Για το αν παιζει ισως ναι ( δωσε ενα λινκ ομως να διαβασουμε τοσο καιρο ειχα λαθος αποψη :/ ) . Αλλα με ολα αυτα τα συστηματα πλεον που επεμβαινουν στην πεταλουδα και στην συμπεριφορα του γκαζιου δεν νομιζω με μια ντιζα να μπορουσαν να ελεγξουν 1002 πραγματα που εχουν τα σημερινα συγχρονα αυτοκινητα , παλι θα χρειαζοταν παραλληλοι μηχανισμοι ελεγχου κλπ κλπ . Οποτε στην ουσια παλι ηλεκτρογκαζο θα ητανε . Mondeo MK3 .Ντιζάτο + ESP + Cruise Control.Με 2η ντίζα πάνω στην πεταλούδα που με μηχανισμό τράβαγε την πεταλούδα για το cruise ψοντρολ και το ESP δούλευε με ανάφλεξη/βενζίνες και φρένα.Γιατί σου φαίνεται περίεργο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 4, 2010 #1545 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2010 Και η BMW σειρά 5, E34 που ξέρω, είχε 2 ντίζες, μια συνδεδεμένη στο γκάζι και μια για το cruise control. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Φεβρουάριος 4, 2010 #1546 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2010 Δεν μου φαινεται καθολου περιεργο , Παλι ομως και σε αυτην την περιπτωση εχουμε μηχανισμο ελεγχου και 2ρη ντιζα . Οποτε παλι κατι θα μπορουσε να κολησει . Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 4, 2010 Author #1547 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2010 Και κάπως έτσι ξεκινάμε... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martyras Φεβρουάριος 4, 2010 #1548 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2010 Τί είναι αυτό?:to_pick_ones_nose: Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 4, 2010 Author #1549 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2010 Βασεις μοτέρ / σασμάν. Οι προηγούμενες απλα δεν υπήρχαν. Και ειναι εξωφρενικό πόσο δένει το μπροστινό σύστημα μονο με αυτές... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 5, 2010 #1550 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2010 Σε αγαπάω!! Τρελό upgrade Και παρεξηγημένο μέχει αιδίας απο πολλύ κόσμο δυστηχώς... Η 911 κέρδισε 4 δεύτερα τον γύρο στο ring μόλις βάλανε στα mainstream μοντέλα τις νέες βάσεις μοτέρ της GT3. Τρελό απο εμένα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 5, 2010 #1551 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2010 Σοβαρά ρε σεις?Ούτε που θα το φανταζόμουν ότι θα έκαναν τόση διαφορά τούτα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Φεβρουάριος 5, 2010 #1552 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2010 (edited) Σε αγαπάω!!Τρελό upgrade Και παρεξηγημένο μέχει αιδίας απο πολλύ κόσμο δυστηχώς... Η 911 κέρδισε 4 δεύτερα τον γύρο στο ring μόλις βάλανε στα mainstream μοντέλα τις νέες βάσεις μοτέρ της GT3. Τρελό απο εμένα. Γιατί πάει το μυαλό σου; Δεν έχει να κάνει με το μοτέρ... Και είναι ένα σημείο που πάσχει το 207... πολύ μαλακές βάσεις... Καλές για βόλτα αλλά για τρέχατρέχα.... Ρε συ δημήτρη τι nissan είναι αυτό που έχεις; 300zx? τώρα μου ήρθε... Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 5, 2010 από NoDsl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 5, 2010 #1553 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2010 To δικό μου πάει (απο το πρώτο πτυχίο Μηχανολόγος με πτυχιακή σε turbomachinery) αλλά σε πολλούς άλλους δεν πάει Δημήτρη θέλω πόρτες με το εργαλείο! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Φεβρουάριος 5, 2010 #1554 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2010 Εδω εχει αναφερθει απο αρκετους καλυτερο κουπωμα ταχυτητων απλα με την προσθηκη αποσβεστηρα στο μοτερ ( το αφτερ μαρκετ υδραυλικο αμορτισερακι που βαζουν αρκετοι ) Οπως και να χει με γειες και καλοφόρετες . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Φεβρουάριος 5, 2010 #1555 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2010 To δικό μου πάει (απο το πρώτο πτυχίο Μηχανολόγος με πτυχιακή σε turbomachinery) αλλά σε πολλούς άλλους δεν πάει Δημήτρη θέλω πόρτες με το εργαλείο! Ελα ντε τι ρωτάω, αφού είσαι ο Mr.Sierra Man... Το ξεχασα σόρρυ. Τέσπα πιο σκληρές βάσεις=> μικρότερες ταλαντώσεις μοτερ/σασμαν=>πιο ακριβείς κινήσεις ντιζών και λοιπόν εξαρτημάτων=>αρκετά καλύτερες και λιγότερες χαμένες αλλαγές Sum=> περισσότεροι κραδασμοί στην καμπίνα... Κάποιοι το γουστάρουν. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 5, 2010 #1556 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2010 Ακριβως, οι βάσεις της 911 που λέω είναι ένα σκαλί πιο πέρα, και μαλακώνου/σκληρένουν ανάλογα με το στυλ οδήγησης για να μην κουράζουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 5, 2010 Author #1557 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2010 Λοιπόν να σας πω τι εχει βιώσει μεχρι στιγμής η μεσούλα μου Σκλήρυνε πολύ σε σχέση με πρίν, ολοι οι κραδασμοί που απόσβεναν οι μαμα πλέον εχουν αποδέκτη την σπονδυλική μου στήλη, φανερώθηκαν ΌΛΕΣ οι ατέλειες της ανάρτησης (σινεμπλόκ, αμορτισέρ, κόντρες, ψαλίδια κλπ). Επίσης, οσο περίεργο και να φαίνεται, διπλώνει πολύ πιο εύκολα, εχω πολύ καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι και δεν "πηδάει" οταν φευγεις με τις πάντες. @Διονύσης: 200SX ειναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 5, 2010 #1558 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2010 L1, όλα αυτά από τις βάσεις τις μηχανής; Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 5, 2010 Author #1559 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2010 Οσο περίεργο και να φαίνεται, ναι... Και εγω δεν το περίμενα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 6, 2010 Author #1560 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2010 Ήρθε ήρθε ηρθε!!!!! Γνήσιο nismo!!! :inlove: 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts