Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Pretty much basic μοτερ, κυκλοφορει πολλα χρονια, no known bugz, σκυλι γενικα. Αλλα σε τοσο βαρυ σασι (σε σχεση με τα πρωτα punto για παραδειγμα), δε θα πηγαινει ΒΗΜΑ. Χριστο ομως, θα τρως τα νυχια σου να κανεις μια προσπεραση. Εαν προσφερεται με το ιδιο μοτερ σε 16v με 6ρι κιβωτιο, τα πραγματα βελτιωνονται αρκετα. Οι multiair παντως αξιζουν τα λεφτα τους.

Link to comment
Share on other sites

Αλλα σε τοσο βαρυ σασι (σε σχεση με τα πρωτα punto για παραδειγμα), δε θα πηγαινει ΒΗΜΑ. Χριστο ομως, θα τρως τα νυχια σου να κανεις μια προσπεραση.

οχι δα... βεβαια στη προσπεραση μετραει 60~70 - 100 αλλα δε δειχνει και ειναι και ψωφιμι! αυτο που εχω τωρα πιο αργο ειναι και εχω κανει αρκετα ταξιδια και ενταξει, γενικα στα προπερασματα δειχνω ελεινη προσοχη...

Βάρος κενού οχήματος (Kg) 1040 (5θυρο)

Επιτάχυνση (sec) 0-100 km/h (2 άτομα + 20 κιλά) 13,2

Μέγιστη Ταχύτητα: km/h 165

Εαν προσφερεται με το ιδιο μοτερ σε 16v με 6ρι κιβωτιο, τα πραγματα βελτιωνονται αρκετα. Οι multiair παντως αξιζουν τα λεφτα τους.

σιγουρα!! αλλα....

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζουμε κάποιο ισχυρό/ακαταμάχητο/αποτελεσματικό/αχτύπητο σπρέυ απόσμωσης κλιματιστικού αυτοκινήτου?

Πουλάει ένα η ίδια η Toyota, βρήκα κι εγώ Wurth, Wynn's, Forte και μερικά άλλα...

Αν έχετε κάποιο δοκιμασμένο, πείτε...

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να μη χρειάζεσαι σπρέη 1 φορά το μήνα είναι άνοιγμα το φίλτρο καμπίνας και σαπούνισμα με σαπούνι χεριών το πλαστικό κέλυφος και τον σωλήνα εισαγωγής γύρω και πίσω από αυτό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να μη χρειάζεσαι σπρέη 1 φορά το μήνα είναι άνοιγμα το φίλτρο καμπίνας και σαπούνισμα με σαπούνι χεριών το πλαστικό κέλυφος και τον σωλήνα εισαγωγής γύρω και πίσω από αυτό.

Φίλτρο καμπίνας θα το αλλάξω και θα βάλω το ενεργού άνθρακα που δίνει η Toyota. Δεν έχει και κανένα σημαντικό κόστος έτσι κι αλλιώς...

Τα άλλα που λες τα έχω δει βγάζοντας το ντουλαπάκι, αλλά:

1) Δεν ξέρω πώς αφαιρούνται, πιστεύω θα είναι εύκολο

2) Ενδέχεται να μη φταίνε αυτά, αλλά το νερό από τους υδρατμούς και η αποστράγγιση...

Link to comment
Share on other sites

Φίλτρο καμπίνας θα το αλλάξω και θα βάλω το ενεργού άνθρακα που δίνει η Toyota. Δεν έχει και κανένα σημαντικό κόστος έτσι κι αλλιώς...

Τα άλλα που λες τα έχω δει βγάζοντας το ντουλαπάκι, αλλά:

1) Δεν ξέρω πώς αφαιρούνται, πιστεύω θα είναι εύκολο

2) Ενδέχεται να μη φταίνε αυτά, αλλά το νερό από τους υδρατμούς και η αποστράγγιση...

η βρωμιά φράσσει το σύστημα εισαγωγής του αέρα του aircondition και μαζεύει μούχλα και υγρασία....με 20λεπτά πλύσιμο των πλαστικών μερών ανά 4μηνο δε πρόκεται να ξαναδείς ποτέ μπίχλα να μαζεύεται και να μυρίζει ο αέρας.

Link to comment
Share on other sites

18 ετών αμάξι και 2000 κυβικά. Εκτός από το σήμα το οποίο θα το νιώθεις κάθε χρόνο, θα πίνει την super (που είναι πιο ακριβή από την αμόλυβδη) με το μπουρί της σόμπας.

Link to comment
Share on other sites

η βρωμιά φράσσει το σύστημα εισαγωγής του αέρα του aircondition και μαζεύει μούχλα και υγρασία....με 20λεπτά πλύσιμο των πλαστικών μερών ανά 4μηνο δε πρόκεται να ξαναδείς ποτέ μπίχλα να μαζεύεται και να μυρίζει ο αέρας.

Και γιατί μυρίζει όταν το έχω γυρίσει σε ανακύκλωση?

Επειδή το έχω κοιτάξει, στην ανακύκλωση ένα κλαπέτο κλείνει την είσοδο του εξωτερικού αέρα και ο ανεμιστήρας απλά γυρίζει ελεύθερα και τραβάει αέρα πίσω από το ντουλαπάκι.

Δεν έχει κάποιο σωλήνα να τραβάει όταν είναι σε ανακύκλωση.

Άρα είναι και πιο μέσα το πρόβλημα.

Παρ' όλα αυτά θα πλύνω και ό,τι πλαστικό μπορεί να αφαιρεθεί για μία πιο total clean λύση :T:

Link to comment
Share on other sites

Στην 400αρα από ότι ακούγεται...

Το αμάξι πάντως δείχνει στην πένα.

Και σαν συλλεκτικό που είναι, δεν λέει για κάθε μέρα...

Α και καίει αμόλυβδη...

Μακαρι να το ειχα και ας το χα στο γκαραζ το μισο χρονο.Ισα ισα να ακουω τη μηχανη. :jester:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

18 ετών αμάξι και 2000 κυβικά. Εκτός από το σήμα το οποίο θα το νιώθεις κάθε χρόνο, θα πίνει την super (που είναι πιο ακριβή από την αμόλυβδη) με το μπουρί της σόμπας.

Ρε θειο, κανα yugo και αν καιει σουπερ, σιγα μην καψει σουπερ η ραπτομηχανη :haha:. Ασε που τα κυβικα σε πειραξαν? Οχι το βαρελι που χει για tubro? :whistle2:

Link to comment
Share on other sites

18 ετών αμάξι και 2000 κυβικά. Εκτός από το σήμα το οποίο θα το νιώθεις κάθε χρόνο, θα πίνει την super (που είναι πιο ακριβή από την αμόλυβδη) με το μπουρί της σόμπας.

Αστρολάβε, αν μπει κάποιος στην διαδικασία σοβαρά να αγοράσει κάτι τετοιο, δεν σε νοιάζουν ούτε τα σήματα ούτε οι βενζίνες. Είναι κάτι που μπαίνει πάνω από πολλά πράγματα από αποψη προτεραιοτήτων.Δεν είναι απλά ένα αμάξι. Είναι κάτι παραπάνω.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.