Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

πετυχα κατι μπιτσιζ σε κατι φαναρια με ενα σταρλετ ,χαχαχα χουχουχου,ξεκιναω χαλαρα μπαινουν μπροστα μου και ανοιγουν ,ε "προσπαθησα" να τις φτασω , εκανε 35 ωρες να φυγει απο το προσωπο μου το trollface ...

καλα παει,αλλα σπαζομαι πουρχεται καλοκαιρι.διαπιστωσα επισης οτι η εγω δεν εχω ρυθμισει καλα το καθισμα η το μαγουλο μου ελκεται απο το παραθυρο στις στροφες ,οποτε εμφανιζεται στον οριζοντα καμμια αναβαθμιση σε μπακετονια.

Πολυ χαμηλο και εχει μαζεψει στον εμπρος προφυλακτηρα αποικιες απο εντομα.Να δεις που θαναι θηλυκα εντομα δεν εξηγειται αλλιως.

ΥΓ:δεν ξερω γιατι δεν εχει πολυβγει στα μηντια,αλλα η ορατοτητα προς τα πισω ειναι λιγο ανεκδοτο.(οπως και στις λαμποργκινι,τυχαιο δεν νομιζω)

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

καλα παει,αλλα σπαζομαι πουρχεται καλοκαιρι.

Χαλάρωσε ρε, μια χαρά θα πηγαίνει και με τις ζέστες.

Ντάξει έχει διαφορά, αλλά μη φανταστείς ότι χάνεις και 50 άλογα. ;)

διαπιστωσα επισης οτι η εγω δεν εχω ρυθμισει καλα το καθισμα η το μαγουλο μου ελκεται απο το παραθυρο στις στροφες ,οποτε εμφανιζεται στον οριζοντα καμμια αναβαθμιση σε μπακετονια.

Αν βάλεις κάτι λιγότερο από ρεκάρο είσαι κάγκουρας :p

ΥΓ:δεν ξερω γιατι δεν εχει πολυβγει στα μηντια,αλλα η ορατοτητα προς τα πισω ειναι λιγο ανεκδοτο.

Ισχύει αυτό και κάπου το είχα διαβάσει...

Αλλά λογικά έχεις πάρκινγκ σένσορζ οπότε δεν θα είναι και τόσο τραγική η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Χαλάρωσε ρε, μια χαρά θα πηγαίνει και με τις ζέστες.

Ντάξει έχει διαφορά, αλλά μη φανταστείς ότι χάνεις και 50 άλογα.

ο ροκκος δουλευει απο το εργοστασιο 1.2 bar (=μεγαλη πιεση <=> πιο ευαισθητος στην ζεστη) κ οι φλωροι ( :p ) που τον σχεδιασανε του βαλανε και αρκουδισιον πουχει το κ@λοψυγειο του κοντα στο ιντερκουλερ... εμενα προσωπικα η διαφορα "βραδυ με ψοφοκρυο σε βουνο" με "μεσημερι με 22c καβαλα στην Καβαλας" μου φαινεται λιγο τραγικη

Link to comment
Share on other sites

Αν καταλαβα καλα ,το selling point του λαδιου αυτου ,ειναι οτι οταν ειναι κρυο (δηλ οταν ολα τα λαδια .λογω ελλειψης θερμοκρασιας λειτουργιας ,δυσκολευονται να κανουν σωστα την δουλεια τους) συμπεριφερεται σαν 0W (πρωτο νουμερακι) ,δηλαδη,σαν πολυ λεπτο και φτανει παντου ενω οταν φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας ,συμπεριφερεται σαν 50 ,σαν πολυ χοντρο λαδι, και δεν διαρρηγνυεται το στρωμα που δημιουργει.

Και ο κατασκευαστης λεει αυτο για τα 5Κ επειδη τα χημικα που το εξασφαλιζουν αυτην την "διπλη" συμπεριφορα ειναι καπως ασταθη και στα 5κ εχουν αρχισει και χανουν τις ιδιοτητες τους.

Καλα καταλαβα η μπερδευθην?Που εισαι σωτηρη οταν σε χρειαζομαι?

Εδώ.

Κοίτα, δεν ξέρω από καλό λάδι, πλην αυτών που είναι προφανή:

1. το 5w-40 είναι ιδανικό λάδι για κεντρική ευρώπη (για κρύα εκκίνηση).

2. το 10w-40 μάλλον είναι καλύτερο για ελλάδα (δεδομένου ότι κάτω από 0 δεν θα δεις συχνά και θα έχεις υψηλές θερμοκρασίες)

3. τίποτα δεν είναι standard στα νούμερα και όλα φθείρονται, οπότε πρέπει να ψάξεις ένα κάρο λάδια να δεις ποιο θα σου ταιριάξει, γιατί το καθένα έχει και άλλα πρόσθετα

4. να κοιτάς πολύ καλά τις πιστοποιήσεις και το αν είναι πλήρως συνθετικά ή ημισυνθετικά. Εγώ πήρα Acea C3 τα τελευταία που έβαλα (Selenia 5w40 multiair), και τα προηγούμενα ήταν κάτι Elf που έβαζα πάλι 5w40. tradewind.gr και ~10 ευρώ το λίτρο όλα. Υπάρχουν και Acea c4, παίζει και c5, αλλά στην Ελλάδα δεν ξέρω πόσο εύκολα βρίσκεις. Μετά είναι και οι προδιαγραφές των κατασκευαστών που κοιτάς (fiat, vw etc. και ποια προτείνουν για σένα).

Τέλος, θεωρώ εγκληματικό να αφήσεις 20.000 χιλιόμετρα τα λάδια σε έναν κινητήρα που δουλεύεις και θες να τον κρατήσεις για > 1 χρόνο, πιστεύω ότι σίγουρα θες κάθε 1000 έλεγχο στάθμης για να είσαι σίγουρος και κάθε 5000 αλλαγή, που max να το πας στα 7500. Πάντα με λάδια δικά σου, αφού δεν υπάρχει λόγος να τα πληρώσεις x2 στην αντιπροσωπεία, τους τα πας και στα βάζουν.

Link to comment
Share on other sites

1. το 5w-40 είναι ιδανικό λάδι για κεντρική ευρώπη (για κρύα εκκίνηση).

2. το 10w-40 μάλλον είναι καλύτερο για ελλάδα (δεδομένου ότι κάτω από 0 δεν θα δεις συχνά και θα έχεις υψηλές θερμοκρασίες)

Αυτό δεν είναι στάνταρ. Εξαρτάται κατά πολύ μεγάλο βαθμό από τον κινητήρα.

Αν βάλω εγώ στο yaris λάδι 10W-50 (ενώ θέλει max. 5W-30), έχω κάνει πατάτα.

Ομοίως, αν βάλω στο 9-3 λάδι 5W-30 (ενώ ζητάει τουλάχιστον 10W-40, ως τούρμπο και παλιότερης τεχνολογίας).

Τα σημεία από τα οποία διέρχεται το λάδι εντός του κινητήρα καθορίζουν το κινηματικό ιξώδες του.

Επίσης, έχω διαβάσει ότι ένας σημαντικός δείκτης που αναγράφεται συνήθως στα datasheets των λαδιών είναι το HTHS (High-Temperature, High-Shear), το οποίο συμβολίζει κατά πόσο το λάδι διατηρεί την ικανότητα λίπανσής του κάτω από τις συνθήκες που επικρατούν στο εσωτερικό μιας μηχανής.

Τσάκωνα, αν σε ενδιαφέρει, υπάρχει και αυτό που μου έστειλε ένας φίλος: κλικ μι

Βοηθάει να καταλάβεις κάποια πράγματα.

EDIT: Σαν γενικό συμπέρασμα, αυτό που έχω να σου πω είναι να βάλεις ένα οποιοδήποτε επώνυμο λάδι στο ιξώδες που προτείνεται για το μοτέρ σου. Πιστεύω ότι δε χρειάζεται να το ψάξεις περισσότερο, αρκεί να αλλάζεις οπωσδήποτε κάθε 7.500 km.

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι βιντεάκι αυτοκινήτου με την απλή ξεκάθαρη έννοια... Είναι όμως εκπληκτική δουλειά.

Δείτε και τα υπόλοιπα. Εδώ ή εδώ.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=53c6o_cNPEo]YouTube - HONDA NSX (EXTENDED VERSION) BY FORMAT67.NET[/ame]

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Τέλος, θεωρώ εγκληματικό να αφήσεις 20.000 χιλιόμετρα τα λάδια σε έναν κινητήρα που δουλεύεις και θες να τον κρατήσεις για > 1 χρόνο, πιστεύω ότι σίγουρα θες κάθε 1000 έλεγχο στάθμης για να είσαι σίγουρος και κάθε 5000 αλλαγή, που max να το πας στα 7500. Πάντα με λάδια δικά σου, αφού δεν υπάρχει λόγος να τα πληρώσεις x2 στην αντιπροσωπεία, τους τα πας και στα βάζουν.

Και σε μενα ακουγονται παρα πολλα τα 20-30Κ που δινουν οι κατασκευαστες αλλά...

Ρωτησα πολλες φορες και επιμονα(ειχα γινει γραφικος) σε εξουσιοδοτημενο service/αντιπροσωπεια οπου πηγαινουμε οικογενειακως (5 αυτοκινητα) και μου απαντησαν με σαφηνεια οτι δεν χρειαζεται να αλλαξω λαδια,παρα μονο να προσθεσω οταν εμφανιζεται η σχετικη ενδειξη στο ταμπλο.

Σκεφτηκα οτι

1.Δεν εχουν καποιο οφελος να διωξουν τη δουλεια(αλλαγη λαδιων με δικα τους λαδια) και να μου πουν "ελα σε 1 χρονο"

2.Γιατι να "ρισκαρουν" με ενα κινητηρα που εχει ακομα εργοστασιακη εγγυηση?

3.Ο αδερφος μου με τον ιδιο κινητηρα και ιδια συντηρηση εχει 100Κ χωρις προβλημα,

Τελικα αλλαγη λαδιων εγινε με το πρωτο service στα ~22.000(ειχα προσθεσει 2lt σε διαστημα ~15 μηνων).

Ο χρονος θα δειξει...

Link to comment
Share on other sites

i111042_BMW20oil20sludge.jpg

Αυτό είναι το αποτέλεσμα με 4 αλλαγές Long life λιπαντικών ανα 20.000χμ...

Επειδή αυτό το πράγμα ειναι αηδιαστικά αηδία ΑΗΔΙΑ ΑΗΔΙΑ ΑΗΔΙΑ και ντροπή να υπάρχει και να ζεί μεσα στον κινητήρα σου και λαμβάνοντας υπ'οψην οτι το μοτέρ σου (Τσάκωνα σε σένα μιλάω) ειναι υψηλών επιδόσεων και κατ' επεκτασίν και καταπονήσεων, η κοινή λογική λεει:

Αλλαγές λαδιού με SAE οτι προτείνει ο κατασκευαστής, ανα 5000χμ (απο τη στιγμή που δέν καίγεσαι για το πενηντάρικο) και με λάδι fully synthetic. Πέτα και ενα Motorkote μεσα για ψυχολογικούς λόγους και εισαι ΟΚ.

Οι συχνές αλλαγές >> το καλύτερο λάδι.

Προσωπικά βάζω Torco SR-1 20w-50 (μην πείτε κακία) με λίγο Motorkote πλέον. Και τρώει τσαρούχωμα νυχθημερόν.

Τσάκω, ασε τα γιατροσόφια Eneos κλπ, και βάζε του ενα καλό λάδι (Motul, AMSOIL, Torco, Selenia, Red Line) και συχνά.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.