Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

... σε ψιλοκινηση στην Καβαλας ερχομενος απο εθνικη,κοιταω απο περιεργεια το τριπ κομπιουτερε...τι να δω?8.4λιτρα μεση...

2 γατουλες και ενας σκυλακος θα ευγνωμονουν για πολλα χρονια τις φρεναρες...

οντως τρωει γρηγορα τα πλαινα των ελαστικων..φταιω κ εγω που τσαρουχωνω μεσα στην στροφη φανταζομαι...

οσο το συνηθιζω βεβαια αδυνατω παυει να μου φαινεται τοσο "περιεργο"...αλλα για να καταλαβει κανεις την διαφορα που κανει πρεπει να ειναι μεσα σε κλειστη στριφτερη διαδρομη με αλλο αυτοκινητο...εκει που ενα αλλο -απλο- αυτοκινητο χρειαζεται να φρεναρει,ο ροκκος περνα σφυριζοντας αδιαφορα...

αη λαβ δις καρ...

Link to comment
Share on other sites

O Χριστός και ο δούλος.

Αφού δεν σε μαζεύουμε από καμια κολόνα δόξα το θεό.

ααα δεν πρεπει να το κανουμε στα μπροστοκινητα αυτο???γιαυτο νιωθω ενα σουρσιμο απο πισω????

ειλικρινά, τσαρουχώνεις φρένο μέσα στην στροφή και δεν καταλαβαίνεις ότι το αυτοκίνητο αποσταθεροποιείται ?

Αύριο πουρνό, πουρνό να ανάψεις λαμπάδα στον άγιο ESP

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Το σουρσιμο ειναι απο τη βιαιη μεταφορα βαρους πανω στη στροφη, οπου ελαφρωνει παρα πολυ το πισω μερος και χανει προσφυση αβερτα. Παλι καλα που χει esp το μοτορι, αλλιως θα σε ξυναμε απ' τα βραχια ρε...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι εχω την εντυπωση οτι σε τετοιες περιπτωσεις δεν δουλευει τοσο το ESP οσο το EBD.

Όταν τσαρουχώσεις το φρένο θα κάνει κατανομή το EBD, όταν ο κώλος αρχίσει να φεύγει και να σαλεύει, δουλεύει το ESP που συνεργάζεται με το EBD

Link to comment
Share on other sites

Και γρήγορο αυτοκίνητο ήθελες και γρήγορα το πας και κάνεις και βασικότατα λάθη...

Hold your horses.

Θα πρότεινα να πας σε κανένα track day, καί το αυτοκίνητο σου θα μάθεις καλύτερα αλλα και τα δικά σου όρια :T:

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που κατέβηκα πάτρα, πετυχαίνω έναν με ένα corsa opc βελτιωμένο, και το ξέρω αυτό γιατι σε μια αλλαγή έφυγε όλο άκαυστο και είχε αλλάξει εξάτμιση ή τμήμα της από το θόρυβο.

Του έριχνα ελαφρώς (στα 10 και κάτι ψιλά psi) αλλά είχε άλλο ένα άτομο μέσα.

Πρέπει να σκέφτονταν ποιός είναι αυτός ο motha****a και μου κολλάει, αλλά εγώ ο καημένος ήθελα να τον ρωτήσω πόσα βγάζει να γλιτώσω καμια δυναμομέτρηση:p

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που κατέβηκα πάτρα, πετυχαίνω έναν με ένα corsa opc βελτιωμένο, και το ξέρω αυτό γιατι σε μια αλλαγή έφυγε όλο άκαυστο και είχε αλλάξει εξάτμιση ή τμήμα της από το θόρυβο.

Του έριχνα ελαφρώς (στα 10 και κάτι ψιλά psi) αλλά είχε άλλο ένα άτομο μέσα.

Πρέπει να σκέφτονταν ποιός είναι αυτός ο motha****a και μου κολλάει, αλλά εγώ ο καημένος ήθελα να τον ρωτήσω πόσα βγάζει να γλιτώσω καμια δυναμομέτρηση:p

Αυτά μαμά παίζουν καμιά 200άρα αλλά με safe προγραμμα(+ ΦΕ) όχι πάνω από 220-225 γιατί βαράνε 4ο.

Υπάρχουν βέβαια και μερικά δίχως αύριο με κλειστό μοτέρ που παίζουν στα 230-240

Σε αυτά τα άλογα και ροπή το 1 άτομο είναι περίπου 1-1.5 αμάξι.

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Ωραία αν αφαιρούσαμε το ένα άτομο θα είμασταν τρελά κοντά ρολλαριστά, γιατι με εκκίνηση τον τρώνε λόγω προσθιοκίνησης εκτός όταν πετύχεις επική άσφαλτο.

Αν όντως βγάζει 220 το αμάξι σε ζύγισμα είναι 1280kg περίπου. 5,8kg/hp

Που σημαίνει οτι βγάζω κάτι λιγότερο απο 190 άλογα στα 10psi. Ενδιαφέρον...weight is a *****:p

Link to comment
Share on other sites

Ωραία αν αφαιρούσαμε το ένα άτομο θα είμασταν τρελά κοντά ρολλαριστά, γιατι με εκκίνηση τον τρώνε λόγω προσθιοκίνησης εκτός όταν πετύχεις επική άσφαλτο.

Αν όντως βγάζει 220 το αμάξι σε ζύγισμα είναι 1280kg περίπου. 5,8kg/hp

Που σημαίνει οτι βγάζω κάτι λιγότερο απο 190 άλογα στα 10psi. Ενδιαφέρον...weight is a *****:p

Με σκέτο Φ-Ε(από dp) παίζουν κοντά στα 210.

16άρι σε αυτά τα psi και με 25άρα λογικά πρέπει να είσαι μέσα στα 170-190.

Αν είσαι 190 νομίζω θα τον καθάριζες πιο εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.