DJD Σεπτέμβριος 26, 2011 #5841 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2011 Ο καινούριος ο δούκας είναι αυτός; Καλοτάξιδος να 'ναι και προσεκτικά! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEORGIOS Σεπτέμβριος 26, 2011 #5842 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2011 Ο καινούριος ο δούκας είναι αυτός; Καλοτάξιδος να 'ναι και προσεκτικά! HUSQVARNA SM 630 είναι και είναι για "ινδιάνους" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Σεπτέμβριος 26, 2011 #5843 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2011 HUSQVARNA SM 630 είναι και είναι για "ινδιάνους" θεικο και το Husky, δε λεω αλλα imho παντως τα ινδιανικα ειναι καπως ετσι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Σεπτέμβριος 26, 2011 #5844 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2011 [MENTION=166]Κοπρίτης[/MENTION] να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Θεωρώ ότι η εποχή των ''Ινδιάνων'' έχει περάσει ανεπιστρεπτί, και από πλευράς οδηγών αλλά και από πλευράς μηχανών. Ο Ινδιάνος παλιά έπαιρνε περισσότερη αξία αν οδηγούσε δυσκολοδήγητα εργαλεία. Τα σημερινά είναι πιο ''civilised''. Για μένα τα πραγματικά ινδιάνικα ήταν: Honda XR 600 1986. Honda XR 500 1993. Η ωμή δύναμη - Honda CR 500 1997. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Σεπτέμβριος 26, 2011 #5845 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2011 @Κοπρίτης να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.Θεωρώ ότι η εποχή των ''Ινδιάνων'' έχει περάσει ανεπιστρεπτί, και από πλευράς οδηγών αλλά και από πλευράς μηχανών.Ο Ινδιάνος παλιά έπαιρνε περισσότερη αξία αν οδηγούσε δυσκολοδήγητα εργαλεία. Τα σημερινά είναι πιο ''civilised''.Για μένα τα πραγματικά ινδιάνικα ήταν:ινδιανικα supermotard λεμε βρε...οχι γενικαασε που το 500αρακι το CR το χω κι εγω παραπανω...o "προκρουστης" παιζει παντου ασχετως σεταρισματοςοσο για τους οδηγους, χμ... ισως να μην εχει διατηρηθει η ψυχολογια περασμενων δεκαετιων στο ακεραιοπαλια κοντρες με ζηταδες ηταν καθημερινοτητα, τωρα κινδυνευεις να σε γαζωσει η ΔΙΑΣ για πλακα...δρομοι που παλιοτερα μετα τις 00.00 ηταν αδειοι τωρα ειναι το ιδιο πηχτρα με τα μεσημεριακαι αλλα πολλα...αλλα πιστευω (και ξερω) οτι παιζουν ακομα αρκετοι απο δ'αυτους στους δρομους.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Σεπτέμβριος 26, 2011 #5846 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2011 Ο τελευταίος των μοικανων Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Σεπτέμβριος 26, 2011 #5847 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2011 Θα ζητησουμε εξτρα το ζευγαρακι εξατμισεις της arrow.μακαρι να τις δωσει.επομενη βδομαδα λογικα θα την εχουμε...θα πεσει και φωτογραφικο υλικο εννοειται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Σεπτέμβριος 27, 2011 #5848 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 Εχοντας περασει απο το σταδιο ευρωπαικα SM (βλ. Hus 570, ktm 640sm, ktm duke II) Αυτο που ειχα παρατηρησει ειναι οτι ΣΠΑΝΕ για πλακα, θα πρεπει να προσεξεις παρα πολυ τις ωρες λειτουργιας και τα σερβις του μωρου. Ειδικα τα ΚΤΜ δεν συγχωρουν ευκολα τη κακομεταχειριση οσων αφορα τη συντηρηση. Ολα οσα ανεφερα πιο πανω κατεληξαν με σπασμενο μοτερ :smoke: Ενω το XR του '94 που εχω εδω και χρονια αντεξε πολυ περισσοτερα πραγματα. Καλοταξιδη και παντα ορθιος αγορινα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Σεπτέμβριος 27, 2011 #5849 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 Γενικα τα σερβις κτλ θα ειναι στην ωρα τους(ξερω οτι ειδικα σε αυτα ειναι και βασικο αυτο).και εκτος απο αυτο δεν θα το σκιζουμε(μιλαω σε πληθυντικο γιατι θα το εχω με τον αδελφο μου).πιο πολυ για τη βολτιτσα κτλ το θελουμε,οχι να σκοτωθουμε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Σεπτέμβριος 27, 2011 Author #5850 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 Καλοτάξιδο [MENTION=12158]Dant3[/MENTION], πανέμορφο εργαλείο. Η μόνη μου ένσταση (η οποία στέκεται στο σχόλιο σου - "πιο πολυ για τη βολτιτσα κτλ το θελουμε,οχι να σκοτωθουμε"), ειναι οτι σε τέτοια περίπτωση μαλλον θα έπαιρνα ενα XTX660 motard. Δεν θα σπάσει ποτέ, δεν θα χαλάσει ποτέ και σίγουρα θα ήταν πιο ξέγνοιαστο απο το 'σβάρνα. Απο γκάζι σε μηχανές δεν ξέρω και πολλά αλλα ενα XTX που οδήγησα μου φάνηκε υπερ-αρκετό για εντός και λιγο εκτός πόλης. Γούστα είναι αυτά όμως, και παλι καλοτάξιδο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Σεπτέμβριος 27, 2011 #5851 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 Το θεμα ειναι το χρηματοδοτικο που δινει η bmw και μας εκανε εξ αρχης να παμε σε καινουργιο γιατι αλλιως κοιταζαμε μεταχειρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Σεπτέμβριος 27, 2011 #5852 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 (edited) Καλοτάξιδο [MENTION=12158]Dant3[/MENTION], πανέμορφο εργαλείο. Η μόνη μου ένσταση (η οποία στέκεται στο σχόλιο σου - "πιο πολυ για τη βολτιτσα κτλ το θελουμε,οχι να σκοτωθουμε"), ειναι οτι σε τέτοια περίπτωση μαλλον θα έπαιρνα ενα XTX660 motard. Δεν θα σπάσει ποτέ, δεν θα χαλάσει ποτέ και σίγουρα θα ήταν πιο ξέγνοιαστο απο το 'σβάρνα. Απο γκάζι σε μηχανές δεν ξέρω και πολλά αλλα ενα XTX που οδήγησα μου φάνηκε υπερ-αρκετό για εντός και λιγο εκτός πόλης. Γούστα είναι αυτά όμως, και παλι καλοτάξιδο! Απο γκάζι εχουν σχεδον (43 ως 45ps τα δυναμομετρουν τα xt μαμα , 46-47 πρεπει να ειναι το σβαρνα αν κρινω απο τον youtubie που τα δυναμομετρουν 50ps τροχο με τα arrow τα τελικα ) το ιδιο απλα το χτ το ταιζανε λιγο παραπανω στο εργοστάσιο και βγαινει κανα 175+ κιλά (156 το husky ) οποτε εχει καπως πιο βαρια αισθηση με θετικο του βαρους του την πληρη απουσια κραδασμων ακομη και στην τελικη του (175~km/h ) Οτι δεν σπαει παντως αυτο ειναι confired το δικο μου απο το 2004 μεχρι τωρα ειναι με 3-4 αλλαγες λαδιων (+ 2-3 ακομη απο ακινησια για να μην οξειδωθει το λαδι ) φιλτρου λαδιου ενα ελευθερο k&n και μπουζι . Δεν το εχω ρυθμισει βαλβιδες ποτε ( εχει λιγα κμ ομως κανα 25.000 ) Και απο μεταχειριση πραγματικος βιασμος , συχνα πυκνα εκτος πολης δεν χρησιμοποιω ουτε συμπλεκτη μιας και εχει χαμηλα τον κοφτη & με το που κανει cut off του κουμπωνω την επομενη . Δεν σπαει με τιποτα. :clap: Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 27, 2011 από Athens2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Σεπτέμβριος 27, 2011 #5853 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 Απο γκάζι εχουν σχεδον (43 ως 45ps τα δυναμομετρουν τα xt μαμα , 46-47 πρεπει να ειναι το σβαρνα αν κρινω απο τον youtubie που τα δυναμομετρουν 50ps τροχο με τα arrow τα τελικα ) το ιδιο απλα το χτ το ταιζανε λιγο παραπανω στο εργοστάσιο και βγαινει κανα 175+ κιλά (156 το husky ) οποτε εχει καπως πιο βαρια αισθηση με θετικο του βαρους του την πληρη απουσια κραδασμων ακομη και στην τελικη του (175~km/h ) Οτι δεν σπαει παντως αυτο ειναι confired το δικο μου απο το 2004 μεχρι τωρα ειναι με 3-4 αλλαγες λαδιων (+ 2-3 ακομη απο ακινησια για να μην οξειδωθει το λαδι ) φιλτρου λαδιου ενα ελευθερο k&n και μπουζι . Δεν το εχω ρυθμισει βαλβιδες ποτε ( εχει λιγα κμ ομως κανα 25.000 ) Και απο μεταχειριση πραγματικος βιασμος , συχνα πυκνα εκτος πολης δεν χρησιμοποιω ουτε συμπλεκτη μιας και εχει χαμηλα τον κοφτη & με το που κανει cut off του κουμπωνω την επομενη . Δεν σπαει με τιποτα. :clap: ο ορος "αλεξισφαιρα" που τα συνοδευει χρονια τωρα δεν ειναι τυχαιος.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Σεπτέμβριος 28, 2011 #5854 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=QldZiR9eQ_0]TT3D : Closer To The Edge - Official Trailer [HD] - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Σεπτέμβριος 28, 2011 #5855 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=kjD3TLOpQ5I&feature=player_embedded]KTM X-Bow R vs Ariel Atom 300 on track (Motorsport) - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Σεπτέμβριος 28, 2011 #5856 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2011 Εγινε και η παραγγελια τωρα το πρωι.δυστυχως δωρο δεν μου δινει γιατι λεει ειναι ηδη σε προσφορα Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Σεπτέμβριος 28, 2011 #5857 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Σεπτέμβριος 28, 2011 #5858 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Dr7S_fp0xVc]Ford Focus Door Edge Protector - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
bezdim Σεπτέμβριος 29, 2011 #5859 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 29, 2011 καλά ε... να χαλάσει το κασαλίκι μετά από χρόνια και να τον βροντήξεις τον άλλο στην ψύχρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Σεπτέμβριος 30, 2011 #5860 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2011 Κρίνοντας από την ποιότητα των κινούμενων πλαστικών του mondeo του πατέρα μου, στον μηχανισμό της πόρτας του οδηγού δίνω ενάμιση χρόνο ζωής... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts