Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Να υποθέσω E46 320/325/330 ή E39 520/525/530; Από εδώ:

"ολα τα 46αρια εχουν θεματα με τα vanos seals μετα απο καποια 25-30000 χλμ απο καινουργιο γιατι η κατασκευη τους ειναι απο απλο καουτσουκ".

Παραπάνω πληροφορίες, δεν έχω, παρά μόνο ξέρω ότι υπάρχει κάποιο τεστ (

http://www.google.com/search?q=bmw+vanos+test&pws=0&oq=bmw+vanos+test&aq=f&aqi=g-v1&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=11484l23453l0l23719l33l27l0l8l2l2l266l3548l0.7.11l19l0

) που μπορείς να κάνεις. Εγώ τα αλλάζω προληπτικά τα λαστιχάκια του Βάνος (θες να μου πεις τσάμπα τα 32 ευρώ, πες το δεν πειράζει), επειδή το μοτέρ έχει 180000+ χιλιόμετρα και δεν ξέρω αν έχουν αλλαχτεί ποτέ.

Μέχρι τώρα έχω στραγγίξει τα παλιά λάδια, έβγαλα το παλιό κατάμαυρο φίλτρο λαδιού και έβγαλα το καπάκι. Είναι αρκετά καθαρό μέσα.

vanos1.jpg

Αυτή η κοκκινίλα δεν ξέρω τι είναι.

cam1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω E46 320/325/330 ή E39 520/525/530; Από εδώ:

"ολα τα 46αρια εχουν θεματα με τα vanos seals μετα απο καποια 25-30000 χλμ απο καινουργιο γιατι η κατασκευη τους ειναι απο απλο καουτσουκ".

Παραπάνω πληροφορίες, δεν έχω, παρά μόνο ξέρω ότι υπάρχει κάποιο τεστ (http://www.google.com/search?q=bmw+vanos+test&pws=0&oq=bmw+vanos+test&aq=f&aqi=g-v1&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=11484l23453l0l23719l33l27l0l8l2l2l266l3548l0.7.11l19l0) που μπορείς να κάνεις. Εγώ τα αλλάζω προληπτικά τα λαστιχάκια του Βάνος (θες να μου πεις τσάμπα τα 32 ευρώ, πες το δεν πειράζει), επειδή το μοτέρ έχει 180000+ χιλιόμετρα και δεν ξέρω αν έχουν αλλαχτεί ποτέ.

Ε83 Χ3 3.0i είναι.

Καλά κάνεις, τα km που έχεις είναι αρκετά και δεν είναι και τραγικό το κόστος. :)

Θενκς :)

Link to comment
Share on other sites

Thanks. Δεν έχω δοκιμάει να τη βγάλω, δεν είναι σκουριά.

Έχω σοβαρό πρόβλημα, έχει κολλήσει η μονάδα του βάνος και δεν βγαίνει. Έβγαλα όλες τις βίδες σύμφωνα με τις οδηγίες, τη χτύπησα και με ένα σφυράκι αλλά τίποτα. Επίσης χάλασα το χρονισμό του εκκεντροφόρου εξαγωγής και για να τον ξαναφτιάξω πρέπει να φτιάξω από αλουμίνιο τα 2 κομμάτια που φαίνονται στο πάνω μέρος της φωτό που σφηνώνουν τους εκκεντροφόρους στη θέση τους (στη σωστή γωνία).

Αν δεν πάνε καλύτερα τα πράματα στη συνέχεια, δε με βλέπω να αλλάζω λαστιχάκια βάνος.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Τί σημάδια να κάνω! Ούτε που τα άγγιξα. Μόνο στο αλουμίνιο του καπακιού του βάνος έκανα ένα σημαδάκι από το χτύπημα για να βγει. Αύριο θα τελειώσω το εργαλείο σφηνώματος.

Link to comment
Share on other sites

Γύρισα μετά απο μια βολτούλα και είπα να logάρω κανένα δεδομένο μήπως κάτι δεν πάει καλά. Το πιο ενδιαφέρον ήταν η διαφορά στο διάγραμμα θερμοκρασίας εισαγωγής σε σχέση με το καλοκαίρι. (30 βαθμοί vs 20 πριν λίγο)

30cvs20c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τί σημάδια να κάνω! Ούτε που τα άγγιξα. Μόνο στο αλουμίνιο του καπακιού του βάνος έκανα ένα σημαδάκι από το χτύπημα για να βγει. Αύριο θα τελειώσω το εργαλείο σφηνώματος.

Σημάδια για να μπορείς να ξανα βρεις τον χρονισμό χωρίς να χρειαστείς ρολόγια εννοούσα.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ξέχνα τα γνωστά περί χρονισμού στα κοινά αυτοκίνητα. Στο BMW με VANOS είναι αλλιώς. Θες να σου περιγράψω; Θα γράψω μερικές γραμμές και είναι κρίμα να μην τις διαβάσει κανείς.

@Shadow Keeper

Δεν καταλαβαίνω το διάγραμμα, μου το κάνεις λιανά;

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Με βάση αυτή τη φωτό:

http://i427.photobucket.com/albums/pp358/Marinap_1985/BMW/vanos1.jpg

Έρχεται η αλυσίδα από κάτω από το στροφαλοφόρο και πιάνει στο γρανάζι του εκκεντροφόρου εξαγωγής που είναι πάνω (ή πίσω κατά μια έννοια) αριστερά. Μετά φεύγει η άλλη αλυσίδα και πάει δεξιά στον εισαγωγής με το βάνος.

Αριστερά, μπροστά από τα 2 γρανάζια μπορείς να διακρίνει 4 torx. Αυτά συγκρατούν μαζί το αριστερό μέρος, δηλαδή πάνω γρανάζι-κάτω γρανάζι-εκκεντροφόρος. Μόλις λασκάρεις αυτές τις 4 βίδες........

Τί περιμένεις να γίνει:

Να λασκάρει μόνο το εμρός γρανάζι για να βγάλεις το βάνος και το πίσω γρανάζι να μείνει ΠΑΚΤΩΜΕΝΟ στον εκκεντροφόρο.

Τι γίνεται στην πραγματικότητα:

Λασκάρουν όλα και μπορείς να τα κουνήσεις όλα ανεξάρτητα, οπότε αν περιστρέψεις τον εκκεντροφόρο, χαλάς το χρονισμό του με τον στροφαλοφόρο. Αυτό έκανα.

Link to comment
Share on other sites

Χαχα, εδώ δεν ξέρω πώς να το κάνω σωστά εργοστασιακό, θα του δώσω και προπορεία!:p Αλήθεια, στον εξαγωγής βοηθάει η προπορεία; Γιατί μόνο εκεί μπορώ να επέμβω.

Ααα, όχι! Και στον άλλο μπορώ να επέμβω, γενικά μπορώ να τα κάνω μπ@@ρδέλο!

Link to comment
Share on other sites

αχα. Δεν τα έχουν κάνει fix τα γρανάζια ε?.

Όχι, για αυτό πρέπει να δώσεις καμιά 200άρα για τα ειδικά εργαλεία.

Το γρανάζι, που είναι από τον στρόφαλο, και αυτό κουνιέται αβέρτα ανεξάρτητα από τον εκκεντροφόρο?

Είναι το πάνω αριστερά στην προηγούμενη φωτογραφία και είναι σταθερά συνδεδεμένο με τον στρόφαλο. Αλλά με ξεβιδωμένες τις 4 torx, μπορώ να περιστρέψω τον εκκεντροφόρο εξαγωγής κάποιες μοίρες.

Link to comment
Share on other sites

Είναι το πάνω αριστερά στην προηγούμενη φωτογραφία και είναι σταθερά συνδεδεμένο με τον στρόφαλο. Αλλά με ξεβιδωμένες τις 4 torx, μπορώ να περιστρέψω τον εκκεντροφόρο εξαγωγής κάποιες μοίρες.

Πολύ ή κάποια χιλιοστά?

Πω ρε φίλε, αυτό σίγουρα θα σε παιδέψει να το χρονίσεις σωστά αυτό το πράγμα χωρίς να το έχεις ξανα κάνει(και για τον οποιοδήποτε).

Link to comment
Share on other sites

Μα για αυτό χρειάζονται τα αλουμινένια αστραφτερά σφηνωτήρια της BMW!!

image004.jpg

Αυτά ξεκίνησα σήμερα να κατασκευάζω και αύριο θα τα τελειώσω. Know how υπάρχει από βιβλιογραφία και οδηγίες. Τα ειδικά εργαλεία που κάνουν τη δουλειά παιχνίδι δεν υπάρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Το πως θα χρονίσεις του 2 εκκεντροφόρους μεταξύ τους το καταλαβαίνω από τις πλάκες.

Το πως θα φέρεις σε οπόλυτο χρονισμό τον εκκεντροφόρο εξαγωγής με τον στρόφαλο δεν μπορώ να καταλάβω με ποιο εργαλείο θα το κάνεις.

Σου έχει κάπου να κλειδώσεις τα γρανάζια?

Link to comment
Share on other sites

Ναι, δεν το είπα αυτό, αλλά θεώρησα ότι είναι γνωστό. Έχει ένα σημάδι στην εμπρος τροχαλία που πρέπει να ευθυγραμμιστεί με ένα σημάδι στο μπλοκ. Όταν γίνει αυτό, έχω το Άνω νεκρό σημείο του 1ου κυλίνδρου. Οπότε τότε βιδώνω τις 4 torx και είναι όλα χρονισμένα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι σε όλα έτσι.

Άλλα σου έχουν σημάδια, σε άλλα έχουν τρύπες και περνάς κάποιο pin.

Άρα, άμα τα εργαλεία σου βγουν σωστά, τότε το θέμα είναι εύκολο ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.