Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

αν όντως ισχύουνε αυτά που λένε τα παιδιά, και γίνουν οι κατάλληλες δοκιμές (απόδοση των κινητήρων κλπ) τότε όλα αυτά που ξέρουμε μέχρι σήμερα είναι μια μπούρδα όπως και τα υπόλοιπα :p

Link to comment
Share on other sites

:D

Αυτά μια χαρά δουλεύουν, το άλλο δεν δούλευε λάθος?

Πετρελαιο και υψηλης αποδοσης Ακη.Και δεν λεμε για κανενα εσωλεμβιο μιλαμε για την

προικα του σε ντζιβιντζιλικια.

WARNING! Excessive Clag!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=w4MjC1Ywofg]D5600 Cold-start after piston change - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Το μιγμα ειναι νερο και βενζινα και ο κινητηρας δουλευει σαν να μας πουλησανε νερωμενη βενζινη.

Tο εφηυρε καποιος Δημάρας πριν απο 35 χρονια, αλλά δεν έχω όρεξη να ψαξω για λεπτομερειες τωρα.

Έγινε επεξεργασία από GEORGIOS
Link to comment
Share on other sites

Καλά, σιγά γιατί ξαφνικά νομίζω πως μεγάλωσα στο άνδρο της αξιοκρατίας...

Εγώ οταν έδωσα πριν 13 χρόνια κοντά δεν ήταν τόσο clear cut... Το είχα περάσει χωρίς να λαδώσω γιατί οδηγούσα απο τα 14 κλπ, αλλά είχα πολυ κόσμο που έζησε τον διάλογο "η 50.000 δραχμές φίλε ή τα λέμε".

Link to comment
Share on other sites

Ναι [MENTION=1446]Dolly[/MENTION] και εγω περιπου τοσο καιρο εχει που το ειχα παρει (ισως παραπανω).

Εδινα καλοκαιρι και ειμουν εγω και μια κοπελα στρατιωτικος τελευταια φουρνια

γιατι φευγανε οι εξεταστες για διακοπες.Η κοπελα πληρωσε γιατι ηθελε διακαως το διπλωμα εγω οχι .Εγω κοπηκα εκεινη εφυγε με το διπλωμα.Τι εκανα λαθος?

Ανοιξα την πορτα με το αριστερο χερι ..

(Να το θυμασε αυτο [MENTION=10425]thanoolhs[/MENTION] ;) )

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχη οι πιο αδυναμοι λαδωναν προκειμενου να περασουν πιο ευκολα, αλλα τωρα εχει γινει στανταρ οταν πας να δωσεις για να εισαι σιγουρος και να μην ξαναπληρωνεις τα παραβολα σε περιπτωση που μεινεις!!

Οι 3/5 σχολες οδηγων που πηγα να δω για διπλωμα μου ειπαν ειναι τοσα ΧΧΧ αλλα κανε τα μαζι με λαδωμα στα ΧΧΧ να τελειωνεις...

Oσο να ειναι εχεις αμφιβολιες μετα αν δεν δωσεις λαδωμα :hang3:

Σε ευχαριστω για την πληροφορία [MENTION=3128]2cpu[/MENTION]

Link to comment
Share on other sites

Τι είναι καλύτερο να λαδώσεις ή να δώσεις άλλο ένα 100αρι για να εξεταστείς; Πολύ δύσκολα θα πέσεις στον ίδιο εξεταστή. Βέβαια μπορείς να πέσεις και σε χειρότερο, αλλά τουλάχιστον ξέρεις ότι μπορείς να οδηγήσεις.

Εμένα μου λέει στο τέλος σβήσε τη μηχανή.

Οκ του λέω.

Μου λέει θεωρείς ότι είναι όλα καλά;

Κοιτάω δεξιά κοιτάω αριστερά και του λέω ναι.

Μου λέει δεν είναι, έχεις σβήσει τη μηχανή με το aircondition ανοιχτό. (ζήτημα αν φύσαγε κάποιο γιατί είχαμε ανοιχτά παράθυρα):p

Έγλυψα λίγο, αλλά δεν κόπηκα (την δεύτερη φορά) :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Ναι [MENTION=1446]Dolly[/MENTION] και εγω περιπου τοσο καιρο εχει που το ειχα παρει (ισως παραπανω).

Εδινα καλοκαιρι και ειμουν εγω και μια κοπελα στρατιωτικος τελευταια φουρνια

γιατι φευγανε οι εξεταστες για διακοπες.Η κοπελα πληρωσε γιατι ηθελε διακαως το διπλωμα εγω οχι .Εγω κοπηκα εκεινη εφυγε με το διπλωμα.Τι εκανα λαθος?

Ανοιξα την πορτα με το αριστερο χερι ..

(Να το θυμασε αυτο [MENTION=10425]thanoolhs[/MENTION] ;) )

Μια μπιατς που εδινε παντως της ειπα να αρχισει να διαβαζει το serial number του χαρτονομισματος δυνατα στο κινητο.

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ:επειδη ξερω πως εν μεσω κρισης ολοι καιγεστε να μαθετε,

αλλαξα στο τσακωναμαξο τα eneos 5W30 με mobil1 esp formula 5W30.

Τα ενεος ειχανε ~4.000χλμ.

Εκανα ακριβως τις ιδιες διαδρομες,με τις ιδιες ταχυτητες,την ιδια ωρα της μερας,με διαφορα 2-3 ημερων.

Τα mobil ειχανε χαμηλοτερες θερμοκρασιες λαδιου,ανεβαινε η θερμοκρασια τους δυσκολοτερα και επεφτε πολυ ευκολοτερα.

Λεμε για παρατηρησιμη διαφορα,οχι 1 βαθμο...

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δεν εχω δει.Αυτα τα λαδια τα προτεινει ο κατασκευαστης @Τsakona ?

Πιστευω και ενα 5 40 πχ αν το βαλεις να μην παρεξηγηθει.

Και ποσα klm λεει αλλαγη? Αυτα ειναι full συνθετικα οπωτε αν θες μπορεις

να τα πας 6 και 7.Ιμισυνθετικα στο κουβα τα αλλαζω απο 5 εως 6 μαξ.

Αλλα μεσα πολη το κουβαδακιον παει σπανια εως καθολου.

Link to comment
Share on other sites

Το 40 τοχω σκεφτει αλλα λεει κοσμος για ζημιες στο cam follower με χοντροτερο απο 30..Και το αργοστασιο εχει εγκρινει για vw 504 μονο 5w30 ...Κουφαθηκα ολιγον,δεν περιμενα τοσο χοντρη διαφορα απο το ενα λαδι στο αλλο.Τι να πω,εκτος αν φταιει που παραταω το αυτοκινητο ακινητο για 15ημερα και το προηγουμενο λαδι οξειδωνεται στην αδρανεια...

Link to comment
Share on other sites

Περιεργο.Θα ρωτησω αυριο και θα δω Ισως εχουμε και 5-30.Οσο ξερω και εχω δει ο κατασκευαστης

προτεινει λαδια αναλογα θερμοκρασιακες συνθηκες και φυσικα με καποιες προδιαγραφες

δικες του.Πχ για μενα προτεινει μεχρι και 0-40 (τα ειχα δοκιμασει ενα φεγγαρι).

Link to comment
Share on other sites

τελικα το πλυσιμο με sonax, και γαντι μικροινων , σκουπισμα με πετσετα μικροινων,κανουν τρελη δουλεια..

με τρωει να χτυπησω κατα ανοιξη κανα πιεστικο, να κανω αφρο.

Link to comment
Share on other sites

Αφρό κάνεις και με ενα λάστιχο και εναν κουβά . Εκει που ισως χρησιμέψει το πιεστικο ειναι πχ κατω απο τους θόλους η να χτυπάς δισκόφρενα - δαγκάνες . Και γενικα δύσκολα σημεια ( οχι ρουλεμαν ομως ) . Εγώ πιεστικό βάζω μια στα 5 πλυσίματα και αν . Δλδ 3-4 φορες τον χρόνο το πολύ στο αυτοκίνητο και 1-2 στην μοτο .

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.