Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Οι "ελληναράδες" ψωνισμένοι οδηγοί που περιγράφησαν προηγουμένως θέλουνε ένα πράγμα.

Να έχεις ένα "χρέπι", ας πούμε ένα τουμπανιασμένο "καθημερινό" αμάξι ( π.χ. VW Kolo ) αλλά εξωτερικά να μην έχει το παραμικρό πείραγμα, να μην φαίνεται με τίποτα ότι το έχεις κωλοτουμπανιάσει.

Αν είναι και σε ψιλοκακή κατάσταση ( γρατζουνίτσες, κανά σημάδι στούκας, "καμμένο" χρώμα σε κανά σημείο, κλπ ), ακόμα καλύτερη.

Να του την κάνεις και να μείνει ******* :D

Εγώ που έχω εξωτερικά πλήρως μαμά το μχ5 (πέρα απο τις ζάντες, αλλά και αυτές 16άρες) δεν πιστεύω ότι είμαι "ελληνάρας" "ψωνισμένος".:p

Απλά μου αρέσει να αφήνω το κάρο σε εμφάνιση όσο πιο στόκ μπορώ. (μέσα-έξω) Ωστόσο δεν είναι άσχημη η ιδέα του sleeper car, για να ψαρώνεις κόσμο. Mια φορά έκανα πλακίτσα πριν το άνοιγμα σε ένα γνωστό με ενα ford fiesta με μόνο εισαγωγή πάνω, πως είμαι στοκ 1.6 με εξάτμιση μόνο.:p:P

Το έκανα καθαρά για χαβαλέ και όχι για φάνω γαμάτος.

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=OE-kvInQYqI&feature=g-all&context=G2e18a23FAAAAAAAAVAA]Mitsubishi Lancer Evo III 400Ps RWD Drift-car - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=tulm0_ABd7o&feature=g-vrec&context=G26f84d9RVAAAAAAAABQ]Conrad Euregio Rally 2011 - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=BNDCruRKu8o&list=LLm1t43xD7OJKUMRVmsi1SZw&index=1&feature=plpp_video]Rally van Haspengouw 2011 - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που έχω εξωτερικά πλήρως μαμά το μχ5 (πέρα απο τις ζάντες, αλλά και αυτές 16άρες) δεν πιστεύω ότι είμαι "ελληνάρας" "ψωνισμένος".:p

Απλά μου αρέσει να αφήνω το κάρο σε εμφάνιση όσο πιο στόκ μπορώ. (μέσα-έξω) Ωστόσο δεν είναι άσχημη η ιδέα του sleeper car, για να ψαρώνεις κόσμο. Mια φορά έκανα πλακίτσα πριν το άνοιγμα σε ένα γνωστό με ενα ford fiesta με μόνο εισαγωγή πάνω, πως είμαι στοκ 1.6 με εξάτμιση μόνο.:p:P

Το έκανα καθαρά για χαβαλέ και όχι για φάνω γαμάτος.

Δεν με 'πιασες.

Το άλλο εννοούσα.

Αυτούς τους νέους ανθρώπους ( 21-35χρονών ) ( που με τον Α ή Β ή Γ τρόπο ) που απόκτησαν ένα Audi TT RS, S4, M3, M5, M6, Scirocco GTI, Mercedes SL, κλπ που ενώ δεν είναι "γκαζιάρηδες", "κάγκουρες" κλπ, και πάνε στον δρόμο π.χ. με Χ ρυθμό, και πας να τον προσπεράσεις εσύ με το normal αμάξι σου επειδή εσύ κινείσαι με Χ+30 ρυθμό, την ώρα που ανοίγεσαι αριστερά τους να προσπεράσεις, τότε θυμούνται ότι το αμάξι τους πάει και πιο γρήγορα και πυρ βούρ και μανία να πατήσουνε σφαίρα γκάζι να μην τους περάσεις και τους την πεί η βουτυρογκόμενα που έχουνε δίπλα "καλά ρε Μήτσακο μου, σε πέρασε ο άλλος με το Nissan Almera ?!".

Σου λέει δεν μπορεί ρε, εγω έχω R8 των 120.000€, θα αφήσω να με προσπεράσει ο κάθε τυχαίος με το αμαξάκι των 15-20.000€ του ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχα επιλογή τότε, το 46αρι ήταν Αγγλία, μετά ήρθα μπανανία με δασμούς, άλλο μισθό, κλπ κλπ...

Τώρα που επέστρεψα προσπαθώ να καταπιεστώ για να μην κάνω καμιά χοντράδα, γιατί με τα νούμερα που λέτε (20-30κ) εδώ αγοράζεις πράγματα που σε συλλαμβάνουν στο λεπτό...

σκεφτηκα την περιπτωση σου.Λοιπον.Παρε ενα αμαξι και γραφτο σε ξενη χωρα (Αγγλια/ιταλια-γουωτεβα) και βρες τις εταιριες που κανουν ανα εξαμηνο εισαγωγες εξαγωγες αμαξιων για τους ομογενεις (κατι παιζει εδω με την διαμονη του αυτοκινητου ανα εξαμηνο,δηλ επιτρεπεται ναχεις αμαξι με ξενες πινακιδες μεχρι 6μηνο ορ σαμθιν λαικ δατ).Κατα τα αλλα,γκαραζ στο ελλαντα και ξενες πινακιδες.΄

Ακομη καλυτερα ψαξου με τις εταιριες στην Βουλγαρια .

Link to comment
Share on other sites

ασε εχω την εντυπωση τους πηραν γραμμη καπου ατην βορεια ελλαδα,καποια τζιπ ειχαν κατεβασει με αυτον τον τροπο,και τους τα μαζεψαν ολα.

σε περιπτωση ελεγχου,πρεπει να χεις χαρτια μονιμης κατοικιας εξωτερικο,και εισητηρια νομιζω οτι εχεις το αμαξι πανω κατω ανα 6 μηνες στην χωρα οπου ειναι δηλωμενο

Link to comment
Share on other sites

Πριν αρχίσετε να αγοράζετε αυτοκίνητα εκεί στο UK μεγάλου κυβισμού, γρήγορα ή και ακριβά ρίξτε πρώτα μια ματιά στις ασφάλειες και θα σας φύγουν όλες οι σκέψεις όσο γρήγορα σας ήρθαν...:wall:

Έγινε επεξεργασία από ckbond
Link to comment
Share on other sites

ασε εχω την εντυπωση τους πηραν γραμμη καπου ατην βορεια ελλαδα,καποια τζιπ ειχαν κατεβασει με αυτον τον τροπο,και τους τα μαζεψαν ολα.

σε περιπτωση ελεγχου,πρεπει να χεις χαρτια μονιμης κατοικιας εξωτερικο,και εισητηρια νομιζω οτι εχεις το αμαξι πανω κατω ανα 6 μηνες στην χωρα οπου ειναι δηλωμενο

Επειδή όντως ισχύει αυτό που λες, υπάρχουν εταιρίες, ακόμα και στις εφημερίδες οι οποίες με 1000€ το χρόνο, σου βγάζουν χαρτιά μόνιμης κατοικίας, σου πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας (ή όπως αλλιώς τα λένε) και ασφάλεια εκεί και έχεις το αυτοκίνητό σου κανονικά με ξένες πινακίδες.

Αν λοιπόν κάποιος θέλει να πάρει ένα φθηνό αυτοκίνητο που να είναι 3λιτρο και άνω, στην Ελλάδα μόνο το κόστος για τέλη είναι 1100€, ενώ εκεί με λιγότερα λεφτά έχεις και ασφάλεια.

Link to comment
Share on other sites

μα το σκηνικο εγινε,με μια εταιρεια που οργανωσε αυτο που λες,δλδ αν ειναι να γινει καμια στραβη και να χασω και το αυτοκινητο,αστο καλυτερα

μακαρι να ειναι εμπιστο το συστημα οπως λες,το κανω και αυριο!

Link to comment
Share on other sites

Πριν αρχίσετε να αγοράζετε αυτοκίνητα εκεί στο UK μεγάλου κυβισμού, γρήγορα ή και ακριβά ρίξτε πρώτα μια ματιά στις ασφάλειες και θα σας φύγουν όλες οι σκέψεις όσο γρήγορα σας ήρθαν...:wall:

Μονο αν εισαι κατω απο 24

Στο κάτω κάτω ασφαλίζεις αξιες που ειναι πολυ μικρες.

Εχω ποσταρει εδω 1000 φορες για θεμα τιμης, μην το λετε συνέχεια :)

Link to comment
Share on other sites

Πριν περιπου ενα τριμηνα και 1700 χλμ φορεσα στο παπι τα ΜΕ22 με ημερομηνια παραγωγης του μπροστινου(που μας ενδιαφερει) μεσα του 10.παω σημερα βενζιναδικο και λεω,δεν κοιταω και αερα και παρατηρω αυτα

attachment.php?attachmentid=48607&stc=1&d=1331077364

attachment.php?attachmentid=48608&stc=1&d=1331077364

Τωρα τι γινεται?παω σε αυτον που μου τα εβαλε και του ζηταω αλλαγη?

post-12158-1416075917,9366_thumb.jpg

post-12158-1416075918,4348_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

μα το σκηνικο εγινε,με μια εταιρεια που οργανωσε αυτο που λες,δλδ αν ειναι να γινει καμια στραβη και να χασω και το αυτοκινητο,αστο καλυτερα

μακαρι να ειναι εμπιστο το συστημα οπως λες,το κανω και αυριο!

μην σε πιανει θεσμοφοβια.Αν οντως κατασχεθηκαν αυτοκινητα μπορει να παιζαν παραβασεις (πχ να μην εχει βγαλει καν πινακιδες).

Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση θα χεις θεμα με το ΣΔΟΕ,απο οτι διαβαζω,εχω που εχω την ομαδα Διας τωρα θα χω και το ΣΔΟΕ να με κυνηγα!:hehe:

μην φοβασαι,τσακωνας says.Αφου λεει "θα ακολουθησουν διασταυρωσεις κλπ".Δηλαδη δεν ειναι παρανομο να χεις καταχωρησει το αμαξι σε αλλη ευρωπαικη χωρα και να πλερωνεις εκει.Έκει που πας μεσα σιγουρα ειναι αν τυπωσεις αυθαιρετα πινακιδες "BG BITCHOVA-69" και κυκλοφορεις ιν ντα νεημπορχουντ χωρις ναχεις ταξινομησει το αυτοκινητο πουθενα.Αν τωρα πληρωνεις κανονικα στην Βουλγαρια και δεν καθεσαι 6 μηνες στην χωρα νο προβλεμ.

Link to comment
Share on other sites

ρε μαν εγω μαζι σου,μακαρι να κατεβασουμε και κανενα εργαλειο καλο,το θεμα ειναι μου ζαλιζουν τα ουμπαλα εδω καθε λιγο και λιγακι,εδω και τωρα με μαυρο s3 και τιτανιο ζαντα,με σταματανε αρκετα συχνα.η ομαδα διας δλδ το χει κουρασει

φαντασου με βουλγαρικες πινακιδες τι εχει να γινει

εδιτ βρηκα αυτο.

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=399211&cid=12

Η διαδικασια:

Παράθεση:

....Το ΣΔΟΕ ξεκινά ελέγχους για το συγκεκριμένο θέμα που θα γίνονται στο δρόμο. Συγκεκριμένα οι ελεγκτές θα σταματούν ΙΧ με πινακίδες Βουλγαρίας προκειμένου να ελέγξουν την εθνικότητα του οδηγού. Εφόσον είναι Έλληνας θα καταγράφονται τα στοιχεία του και θα ελέγχεται στη συνέχεια αν η «συνήθης κατοικία» του όπως ορίζει η τελωνειακή νομοθεσία είναι στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Αυτό θα γίνεται με βάση το φορολογικό του μητρώο, δηλαδή αν αποκτά εισόδημα στην Ελλάδα, από ποια πηγή προέρχεται αυτό. Στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται πραγματική επιχειρηματική δραστηριότητα στη Βουλγαρία τότε ο φορολογούμενος δεν θα έχει κυρώσεις. Αν όμως διαπιστώνεται ότι ο μοναδικός του δεσμός με τη Βουλγαρία είναι η εικονική εταιρεία και το ΙΧ που ανήκει σε αυτήν τότε θα εφαρμόζεται η νομοθεσία περί λαθραίας εισαγωγής και κυκλοφορίας ΙΧ.

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

Αν όμως διαπιστώνεται ότι ο μοναδικός του δεσμός με τη Βουλγαρία είναι η εικονική εταιρεία και το ΙΧ που ανήκει σε αυτήν τότε θα εφαρμόζεται η νομοθεσία περί λαθραίας εισαγωγής και κυκλοφορίας ΙΧ.

Θελω την πηγη της παραθεσης.Μεσα στην μερα θα εξηγησω γιατι ειναι λαθος και τρομοκρατικο αυτο που γραφει.

Γενικα παντως λεω,μην ψαρωνετε με οτι διαδιδουν καπς η δημοσιοι υπαλληλοι.

Μεχρι να βρεθει καποιος να μιλησει την γλωσσα τους ,λενε οτι γουσταρουν και το επιβαλλουν αν δεν αντιδρασει καποιος. (εχω δει σε μεγαλο ΑΤ ταμπελα "οι κλησεις δεν ακυρωνονται" ...Δηλ ο μπατσακος που το γραψε ,που δεν τολμησε φυσικα να το υπογραψει,ακυρωσε επειδη ετσι γουσταρε τον Κ.Ο.Κ. ,που λεει ξεκαθαρα οτι μπορει να ακυρωθει η κληση.Φυσικα ,για καθε "ετσι γουσταρω" του αστυνομικου ,υπαρχει ενα "ετσι ισχυει" του Τσακωνα και ενα "ετσι θα παθεις" του δικαστη)

Link to comment
Share on other sites

ασχετο αλλα LIKE A BAWSS

Αριθμός απόφασης 351/2010

ΤΟ ΤΡΙΜΕΛΕΣ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ

Α' ΤΜΗΜΑ

Συνεδρίασε δημόσια στο ακροατήριό του στις 24 Μαρτίου 2009, με δικαστές τους Διονύσιο

Δενδρινό, Πρόεδρο Πρωτοδικών Δ.Δ., Ελένη Στρατίκη, Άρτεμη Σερόγλου (εισηγήτρια), Πρωτοδίκες

Δ.Δ. και γραμματέα τον Κωνσταντίνο Πριόβολο, δικαστικό υπάλληλο,

γ ι α να δικάσει την προσφυγή με χρονολογία 13-9-2007,

του ................... του ................, κατοίκου Τρίπολης (οδός ............ αρ. ..................), ο οποίος

παραστάθηκε με τον φερόμενο ως πληρεξούσιο του δικηγόρο Ιωάννη Γκρίτζαλη,

κατά του Ελληνικού Δημοσίου, που εκπροσωπήθηκε από τον Υπουργό Οικονομικών και ο

οποίος παραστάθηκε με τη Δικαστική Αντιπρόσωπο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους

Παρασκευή Γιωτάκου.

Κατά τη συζήτηση της υπόθεσης οι διάδικοι ανέπτυξαν τους ισχυρισμούς τους και ζήτησαν

όσα αναφέρονται στα πρακτικά.

Μετά τη συνεδρίαση το Δικαστήριο συνήλθε σε διάσκεψη.

Η κρίση του είναι η εξής:

Επειδή, με την κρινόμενη προσφυγή, για την οποία καταβλήθηκε το προβλεπόμενο, από το

άρθρο 277 παρ.2 του ΚΔΔ, παράβολο 4,50 € (βλ. σχετικά τα υπ' αριθμ. 882181 και 2499492 Σειράς

Α παράβολα), ζητείται η ακύρωση της υπ' αριθμ. 815200037147/14-10-2006 πράξεως του

Τμήματος Τροχαίας Τρίπολης, με την οποία αφαιρέθηκε η άδεια ικανότητας οδηγού του

προσφεύγοντος, για χρονικό διάστημα πέντε ετών, για αποδιδόμενη παράβαση, από τον τελευταίο,

των διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ν. 2696/1999) και του επιβλήθηκε πρόστιμο

ύψους 624,50 €. Το Δικαστήριο είναι

αρμόδιο να δικάσει την υπό κρίση προσφυγή, η οποία, εφόσον ασκήθηκε εν γένει παραδεκτώς,

πρέπει να γίνει τυπικώς δεκτή και να εξεταστεί κατ' ουσία.

Επειδή, ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ν. 2696/1999, ΦΕΚ Α'57) στο άρθρο 42, όπως αυτό

αντικαταστάθηκε με την παρ.2 του άρθρου 43 του ν.2963/2001 (ΦΕΚ Α'278), ορίζει τα εξής: «1.

Απαγορεύεται η οδήγηση κάθε οδικού οχήματος από οδηγό, ο οποίος κατά την οδήγηση του

οχήματος βρίσκεται υπό την επίδραση οινοπνεύματος, τοξικών ουσιών ή φαρμάκων που σύμφωνα

με τις οδηγίες χρήσης τους ενδέχεται να επηρεάζουν την ικανότητα του οδηγού. Ο ελεγχόμενος

οδηγός θεωρείται ότι βρίσκεται υπό την επίδραση οινοπνεύματος όταν το ποσοστό αυτού στον

οργανισμό είναι ... από 0,25 χιλιοστά του γραμμαρίου ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα και άνω, όταν η

μέτρηση γίνεται στον εκπνεόμενο αέρα με αντίστοιχη συσκευή αλκοολομέτρου. Με κοινές

αποφάσεις των Υπουργών Υγείας και Πρόνοιας, Δημόσιας Τάξης και Μεταφορών και Επικοινωνιών

μπορεί να ορισθεί και μικρότερο ποσοστό από το .,........ αναφερόμενο στο προηγούμενο εδάφιο,

..., να εξειδικεύονται τα όρια τοξικών ουσιών ή φαρμάκων της παρούσας παραγράφου που

ενδέχεται να επηρεάζουν την ικανότητα του οδηγού και να καθορίζονται οι επιστημονικοί τρόποι

και η διαδικασία διαπίστωσης της χρήσης οινοπνεύματος, τοξικών ουσιών ή φαρμάκων κατά τις

παραγράφους του παρόντος άρθρου, καθώς και κάθε σχετική λεπτομέρεια. 2. ... 5. Στους

τροχονομικούς ελέγχους στο δρόμο ή σε τροχαία ατυχήματα χωρίς σωματικές βλάβες, ο έλεγχος

για τη διαπίστωση -ύπαρξης στον οργανισμό οινοπνεύματος γίνεται στον εκπνεόμενο αέρα με

αντίστοιχη συσκευή αλκοολομέτρου, για δε τη διαπίστωση ύπαρξης τοξικών ουσιών ή φαρμάκων

της παραγράφου 1 του παρόντος γίνεται με τη χρησιμοποίηση κάθε κατάλληλου επιστημονικού

μέσου. ... 6. ... 7. Όποιος διαπιστώνεται ότι οδηγεί όχημα υπό την επίδραση οινοπνεύματος

τιμωρείται ως εξής: α. ... β. ... γ. Με φυλάκιση τουλάχιστον δύο (2) μηνών, διοικητικό πρόστιμο

200.000 δραχμών και αφαίρεση, επιτόπου, της άδειας ικανότητας οδηγού για έξι (6) μήνες,

σύμφωνα με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία του άρθρου 103 του παρόντος Κώδικα, εάν η

συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα του είναι άνω ... των 0,60 χιλιοστών του γραμμαρίου ανά

λίτρο εκπνεόμενου αέρα, όταν η μέτρηση γίνεται στον εκπνεόμενο αέρα με αντίστοιχη συσκευή

αλκοολομέτρου. Στην περίπτωση αυτή η άδεια ικανότητας οδηγού επιστρέφεται μετά την

παρέλευση του εξαμήνου, μόνο με την προσκόμιση αποδεικτικού καταβολής του διοικητικού

προστίμου, δ. ... 8. Εάν διαπιστωθεί ότι ο οδηγός οχήματος βρίσκεται υπό την επήρεια

οινοπνεύματος για δεύτερη φορά εντός δύο (2) ετών από προηγούμενη παράβαση της

απαγόρευσης οδήγησης υπό την επίδραση οινοπνεύματος και η συγκέντρωση οινοπνεύματος στο

αίμα του, κατά τη δεύτερη παράβαση, είναι... άνω των 0,60 χιλιοστών του γραμμαρίου ανά λίτρο

εκπνεόμενου αέρα, όταν η μέτρηση γίνεται στον εκπνεόμενο αέρα με αντίστοιχη συσκευή

αλκοολομέτρου, επιβάλλεται επιτόπου αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού, για πέντε (5)

χρόνια, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία του άρθρου 103 του παρόντος Κώδικα. 9.

...».

Επειδή, στην προκειμένη περίπτωση, από τα στοιχεία της δικογραφίας προκύπτουν τα εξής:

Στις 14.10.2006 και κατά ώρα 3.44 π.μ., ο προσφεύγων, ως οδηγός του υπ' αριθμ. κυκλοφορίας

...........Ι.Χ. επιβατικού αυτοκινήτου, υποβλήθηκε σε αλκοτέστ από αρμόδια όργανα του Τμήματος

Τροχαίας Τρίπολης. Κατά τον έλεγχο που του έγινε την ίδια ώρα, με χρήση συσκευής

αλκοολομέτρου, βρέθηκε να είναι υπό την επίδραση οινοπνεύματος σε ποσοστό 0,90 χιλ.

Ακολούθως, λόγω της διαπιστώσεως αυτής, ο έλεγχος επαναλήφθηκε στις 4.12 π.μ., το δε

ποσοστό ανήλθε σε 0,56 χιλ. (βλ. σχετικές ταινίες αλκοολομέτρων). Εξάλλου, σε νέο έλεγχο

(αλκοτέστ) στις 28-12-2006 και ώρα 2:35 π.μ. και ενώ του είχε ήδη αφαιρεθεί η άδεια οδήγησης

για τρεις (3) μήνες με την 815200034265 έκθεση βεβαίωσης παράβασης που του είχε επιβληθεί

κατά τον προαναφερθέντα έλεγχο, διαπιστώθηκε πάλι ότι ο ίδιος, οδηγούσε υπό την επήρεια

αλκοόλ για δεύτερη φορά, στη νέα δε μέτρηση ευρέθη ποσοστό οινοπνεύματος 0,93 χιλ. ενώ σε

νέα μέτρηση την ίδια ημερομηνία το ποσοστό είχε μειωθεί σε 0,76 χιλ. Ως αποτέλεσμα του

δεύτερου

ελέγχου αφαιρέθηκε από τον προσφεύγοντα με την προσβαλλόμενη πράξη η άδεια οδήγησης για

πέντε (5) χρόνια, κατ' εφαρμογή των διατάξεων της παρ.8 του άρθρου 42 του ΚΟΚ, καθόσον ίδιος

βρέθηκε να οδηγεί υπό την επήρεια οινοπνεύματος για δεύτερη φορά εντός δύο ετών από την

τέλεση της προηγούμενης παραβάσεως και του επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 624,50 ευρώ. Ήδη, με την κρινόμενη προσφυγή, όπως αυτή αναπτύσσεται με το υπόμνημα που παραδεκτώς

κατατέθηκε, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της προαναφερόμενης πράξεως και προβάλλει ότι

πάσχει από καταβολή -«ικτεροηπατική» ανεπάρκεια και υποβάλλεται καθημερινά σε εξετάσεις και

ειδική ανοσοθεραπεία, η οποία προκαλεί στον οργανισμό του «γαλακτική οξέωση», εξαιτίας της

οποίας εκπνέει «κετόνες», οι οποίες ως «πτητικές» χημικές ουσίες θετικοποιούν ψευδώς το

αλκοτέστ.

Επειδή, προς απόδειξη του ισχυρισμού του αυτού ο προσφεύγων επικαλείται και προσκομίζει

την από 5-10-2006 ιατρική γνωμάτευση του .................., ειδικού παθολόγου της θεραπευτικής

κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών νοσοκομείου Αλεξάνδρας, στην οποία βεβαιώνεται ότι «ο

προσφεύγων πάσχει από ηπατική κύρρωση - ηπατική ανεπάρκεια και υποβάλλεται σε συνεχείς

εξετάσεις και ειδική ανοσοθεραπεία - ενέσιμη (παρακολουθείται στην γαστρεντερολογική κλινική

του Νοσοκομείου Αλεξάνδρα).

Η θεραπεία έχει διάρκεια εξαμήνου τουλάχιστον, εξαιτίας της δε και λόγω της θεραπείας

εμφανίζει γαλακτική οξέωση και εκπνέει κετόνες, ήτοι πτητικές ουσίες, οι οποίες δύνανται να

θετικοποιήσουν ψευδώς το αλκοτέστ..».

Ενόψει της ιατρικής αυτής γνωματεύσεως το Δικαστήριο κρίνει ότι η ένδικη πράξη είναι νομικά

πλημμελής και για το λόγο αυτό ακυρωτέα, αφού ο προσφεύγων δεν ευρίσκετο υπό την επήρεια

μέθης, αλλά τελούσε κατά το χρόνο του ελέγχου σε ειδική θεραπεία, εξαιτίας της οποίας φερόταν

ότι εξέπνεε αλκοόλ, κατά το βάσιμο λόγο της προσφυγής. Κατόπιν των ανωτέρω, η κρινόμενη

προσφυγή πρέπει να γίνει δεκτή, να ακυρωθεί η υπ' αριθμ. 815200037147 πράξη του Τμήματος

Τροχαίας Τρίπολης, να επιστραφεί το

καταβληθέν παράβολο (άρθρο 277 παρ.9 του ΚΔΔ) και, τέλος, κατ' εκτίμηση των περιστάσεων

να απαλλαγεί το καθ' ου των δικαστικών εξόδων του προσφεύγοντος (άρθρο 275 παρ.1 του ΚΔΔ).

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

Δέχεται την προσφυγή.

Ακυρώνει την υπ' αριθμ. 815200037147/28-12-2006 πράξη του Τμήματος Τροχαίας

Τρίπολης, με την οποία αφαιρέθηκε η άδεια ικανότητας οδηγού του προσφεύγοντος για χρονικό

διάστημα πέντε ετών.Απαλλάσσει το καθ' ου των δικαστικών εξόδων.

Διατάσσει την επιστροφή του καταβληθέντος παραβόλου.

Η διάσκεψη του Δικαστηρίου έγινε στην Τρίπολη την 24.9.2010.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ

Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Δημοσιεύτηκε στην Τρίπολη στις 20.11.2010.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Για αποστολή ελλείποντος κειμένου ή διαγράμματος ή πίνακα με e-mail ή fax & τεχνική βοήθεια στα τηλ.210-6994830-2 ή fax: 210-6920560 ή e-mail: nomos@intrasoft-intl.com

© 2007- Designed & Developed by INTRACOM IT SERVICES. Website Administration by INTRASOFT

Link to comment
Share on other sites

άσχετο-σχετικό.....για μένα οδηγός που πίνει και το μηχανάκι δείχνει 0.90 (και τον έχουν πιάσει 2φορες και επιμένει) θα προκαλέσει δυστύχημα μέσα στα επόμενα 2χρόνια στατιστικά αποδεδειγμένο....like a boss.:TD:

Τωρα τι γινεται?παω σε αυτον που μου τα εβαλε και του ζηταω αλλαγη?

μέσα σε 3μηνο είναι απαράδεκτο να έχει γίνει έτσι το λάστιχο εκτός και αν δε πρόσεχες τον αέρα που του έβαζες ή το άφηνες συνεχώς ξεφούσκωτο.

εάν είσαι σίγουρος οτι φρόντιζες την πίεση στα λάστιχά σου συχνά και το παπί δεν το καίει ΚΑΘΕ μέρα ο ήλιος τότε να απαιτήσεις αλλαγή.

Έγινε επεξεργασία από greekfragma
Link to comment
Share on other sites

μέσα σε 3μηνο είναι απαράδεκτο να έχει γίνει έτσι το λάστιχο εκτός και αν δε πρόσεχες τον αέρα που του έβαζες ή το άφηνες συνεχώς ξεφούσκωτο.

εάν είσαι σίγουρος οτι φρόντιζες την πίεση στα λάστιχά σου συχνά και το παπί δεν το καίει ΚΑΘΕ μέρα ο ήλιος τότε να απαιτήσεις αλλαγή.

Την πιεση την κοιταζα ποτε δεν το αφησα ξεφουσκωτο(επηρεαζει και την οδηγηση εξαλλου) και οχι ουτε ο ηλιος το χτυπαγε(μπας και ειχαμε και πολυ ηλιο αυτο το τριμηνο?).θα παω σημερα η αυριο να του το πω να δουμε τι θα μου πει...

Link to comment
Share on other sites

Εμενα εγινε ετσι μετα απο ~1.5 χρονο (παρατημενο εξω σε χιονια, βροχες, κρυο, ζεστη). 3ς φορες το χρονο ξεφουσκωτο (χμας/πασχα/καλοκαιρι). Οποτε εσενα μεσα στο 3μηνο δεν επρεπε να γινει αυτο.

Εκτος και αν παιζει ρολο ο τυπος του ελαστικου (πχ αλλοι τυποι αντεχουν περισσοτερο αλλοι λιγοτερο κλπ που μου ακουγεται και λογικο).

ΥΓ: Μιλαμε για ποδηλατο εδω :p

Link to comment
Share on other sites

Ναι στο ποδηλατο και εγω θυμαμαι οτι επρεπε να φαει πολυ ταλαιπωρια για να γινει ετσι.και απο οσα λαστιχα εχω αλλαξει στο παπι κανενα δεν ειχα προσεξει να γινει ετσι και τα ειχα κρατησει καποια και 3 χρονια

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.