Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

η προσπέραση δίκυκλου στα τετράτροχα όταν οι λωρίδες κυκλοφορίας είναι μπλοκαρισμένες λόγω κίνησης.

με απλά λόγια όταν πήζει ο κόσμος στα αυτοκίνητα και είναι σταματημένοι όλοι, συζητιέται για το αν είναι νόμιμο ή όχι να μπορεί ο μηχανόβιος να χώνεται ανάμεσα. σε κάποιες χώρες στο εξωτερικό έχει νομιμοποιηθεί. Ελλάδα ακόμα όχι.

Για πες χώρες, είμαι πολύ περίεργος.

Ινδία; :p

Πάντως εδω δεν έχει διηθήσεις, σε σημείο να αναρρωτιέσαι τι κανουν μες τη μεση :p

Link to comment
Share on other sites

Το έχω δει αυτό το βιντεάκι από το Δεκέμβριο και σκεφτόμουν για το δικό μου. Τη μια ή την άλλη λύση:

scaled.php?server=837&filename=borbettypea.jpg&res=medium

Πιο πολύ μου αρέσει η δεξιά (και στο κέντρο έχω 6γωνο μπουλόνι), αλλά τελικά αποφάσισα να τις αφήσω ως έχουν. Τί λέτε; Μπορεί στο μέλλον για αλλαγή να κάνω κάτι.

Μου αρεσει το ποιο "κλασσικό" (αριστερό), γούστα ειναι αυτα :p

βγαλε καμια φωτογραφια να θαυμάσουμε ;p

Έγινε επεξεργασία από SirDiman
Link to comment
Share on other sites

Να πω κατι που το σκεφτομουν χθες το βραδυ ?

Ας παρουμε για παραδειγμα ενα target group μηχανων (βλ. Ζ750 - ΚΤΜ lc4, duke etc - ninja etc)

Αυτες οι μηχανες σε ποιους απευθυνονται ?

Απ'οσα ξερω (δεν σημαινει οτι ειναι και ο κανονας) συγκεκριμενα το Ζ πχ το παιρνουν ατομα 23-25ετων που το προηγουμενο μηχανακι ηταν παπι.

Ξερω 3 ατομα που τρακαραν μετοπικα με Ζ και αν τους ρωτησεις τι εγινε θα σου πουν "μου πεταχτηκε ενας μλκας απο στοπ"

Οκ μια φορα δυο φορες αλλα σαν πολυ δεν κυκλοφορει αυτος ο μλκας ρε παιδια ?

Οποτε πλεον ξεκινησα να μεταφραζω το "μου πεταχτηκε ενας μλκας απο στοπ" σε "πηγαινα με τα οσα μεσα σε ενα στενο μου εβγαλε λιγο μουρη ενα αμαξι, τρομαξα πλακωθηκα στα φρενα και συρθηκα"

Θα επρεπε να υπαρχει καποιος νομος που θα αναγκαζε τους οδηγους να ανεβαινουν κατηγοριες σταδιακα.

Link to comment
Share on other sites

Αχα! Έχω ήδη πάνω 550cc:smoke:

Οπότε την σκαπουλάρω...για σήμερα.:p

(και όταν τα έβαζα πάνω έκοψα το ένα O-ring και μου βγήκε η παναγία να βρώ παρόμοιο, τελικά ένας γείτονας συνεργειάς είχε ενα κουτάκι με άπειρα o-rings μέσα και βρήκα ένα :p)

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Link to comment
Share on other sites

Το στεφανι τοσο καγκουρια ειναι να το βαψεις ?:p

και νομιζα θα αρεσει σε πολλους :hang3:

Δεν είπα να το βάψω, είπα να το ντύσω με carbon di-noc 3M. Τελικά όμως ούτε εμένα μου άρεσε κάποια λύση από τις 2 και για αυτό το έχω αφήσει ως έχει.

550cc τι σημαίνει? Ότι αν ψεκάσουν full ενα λεπτό καίτε 2 λίτρα? :p

Μάλλον ναι.

Link to comment
Share on other sites

ναι:p είναι 550cc per minute χ4 (για 4κύλινδρο) οπότε 2,2 λίτρα το λεπτό σε 100% duty cycle. Βέβαια δεν πάς πάνω απο ~80% duty cycle αφήνεις ένα περιθώριο.

Για σημείο αναφοράς, σε ρελαντί παίζει στο ~0,7% duty, περίπου 0,9 λίτρα την ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Teaser:

Γιατί το westie μου δεν έχει σταματήσει να γαβγίζει το αυτοκίνητο από το πρωί που το έβαλα μπροστά;

Για αυτό:

Launch control με antilag ρυθμισμένο για 0.35bar. Με επιλογή χρήσης ή μη του antilag. Στην ECU όχι καποιο παράλληλο εξάρτημα, π.χ. wot box. Προσωπική δουλειά :T:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=9_n180QAikI]Seat ibiza cupra mk4 1.8T 20V LC antilag on ECU - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.