Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Απορια, γιατι σε πολλα αυτοκίνητα υπαρχει επιλογη να απενεργοποιήσεις το αερόσακο του συνοδηγού? μηπως για τα παιδικά καθίσματα?

Για την περίπτωση που θα βάλεις παιδικό κάθισμα ή έγκυο μετά τον 6-7ο μήνα.

Γιατι αν εισαι μονος και γινει ατυχημα, θα ανοιξει και του συνοδηγου χωρις να χρειαζεται.

Αν είσαι μόνος πας πρώτα στη θέση του συνοδηγού και ξεκλειδώνεις τον αερόσακο, αν πας να πάρεις κάποιον, σβήνεις μηχανή-πας στη θέση του συνοδηγού-ανοίγεις τον αερόσακο-ξαναβάζεις μπρος και φεύγει, και αν αφήσεις κάπου το συνοδηγό κάνεις το αντίθετο;

Παράλογο όμως σε κάθε περίπτωση, γιατί αν γίνει ατύχημα δεν κοιτάνε οι εταιρίες μην φθαρεί λίγο παραπάνω το αυτοκίνητο σου.

AZ fas aZ i know, ανοίγει ο αερόσακος όταν αισθανθεί βάρος 20kg και άνω.

Αν και εφόσον έχει αισθητήρες το αυτοκίνητο και αν και εφόσον οι αισθητήρες έχουν προγραμματιστεί να κλείνουν τον αερόσακο.

Αυτο ειχα διαβασει στο manual του Opel. Τωρα αν βαζουν αισθητηρες βαρους στα καθισματα, η συγκεκριμενη επιλογη για αεροσακους μαλλον δεν χρειαζεται.

ΥΓ: Απ' οτι ξερω γενικα απαγορευονται τα παιδικα καθισματα μπροστα.

Δεν απαγορεύονται μπροστά τα παιδικά καθίσματα.

Παλιά δεν είχαν αισθητήρες μπροστά, και ΟΛΑ τα καθίσματα τα παιδικά είναι REAR FACING για τον συνοδηγό, οπότε ΑΝ ανοίξει ο αερόσακος θα το σκοτώσει.

Για αυτό τον απενεργοποιείς. ΔΕΝ έχει να κάνει να μην ανοίξει και "χαραμηστεί" σε στούκο, γιατί και ένας απο τους 2 να ανοίξει, θες αλλαγή ταμπλό έτσι και αλλίως.

Μόνο τα μωρουδιακά καθίσματα (από 0 έως 9 kg όπως είναι η κατηγορία δηλαδή) είναι rear facing, όλα τα άλλα είναι front. Και πολύ σωστά το λες, αν ανοίξει, θα το σκοτώσει. Αν ανοίξει ο οδηγού θες απλά άλλο αερόσακο τιμονιού μαζί με το καπάκι του.

Αν κρινω απο το συστημα isofix που μπαινει μονο στα πισω καθισματα (by default οταν παρεχετε), μαλλον οχι. Τωρα οπως και να το βαλεις μπροστα, παιζεις με την τυχη σου.

Επισης, γιατι να αλλαξει ολο το ταμπλο αν ανοιξει μονο του οδηγου?

Μπαίνει μόνο στα πίσω σε μικρά ή φθηνά αυτοκίνητα. Σε μεγαλύτερα (π.χ. Octavia 5) έχει isofix και μπροστά. Και μπροστά μπορείς να το βάλεις, χωρίς να παίζεις με την τύχη σου, ίδια ασφάλεια με τον συνοδηγό έχει. :)

Μιας και πιάσατε τα της ασφάλειας, κρυφός κίνδυνος είναι οι πίσω επιβάτες που δεν φοράνε ζώνη. Σε περίπτωση τρακαρίσματος κινδυνεύουν οι ίδιοι αλλά και οι μπροστινοί τους κι ας φοράνε εκείνοι ζώνες!

Link to comment
Share on other sites

Μιας και πιάσατε τα της ασφάλειας, κρυφός κίνδυνος είναι οι πίσω επιβάτες που δεν φοράνε ζώνη. Σε περίπτωση τρακαρίσματος κινδυνεύουν οι ίδιοι αλλά και οι μπροστινοί τους κι ας φοράνε εκείνοι ζώνες!

Aπλα για επαναληψη!

Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι μόνος πας πρώτα στη θέση του συνοδηγού και ξεκλειδώνεις τον αερόσακο, αν πας να πάρεις κάποιον, σβήνεις μηχανή-πας στη θέση του συνοδηγού-ανοίγεις τον αερόσακο-ξαναβάζεις μπρος και φεύγει, και αν αφήσεις κάπου το συνοδηγό κάνεις το αντίθετο;

Παράλογο όμως σε κάθε περίπτωση, γιατί αν γίνει ατύχημα δεν κοιτάνε οι εταιρίες μην φθαρεί λίγο παραπάνω το αυτοκίνητο σου.

Πας ενα ταξιδι Αθηνα-Θεσσ μονος σου, το αφηνεις ανοιχτο? Πριν ξεκινησεις το κλεινεις. Οταν φτασεις το ανοιγεις. Και οι εταιριες μπορει να μη κοιτανε, αλλα αν φταιες εσυ θα σε παρανοιαξει γιατι εσυ θα τα λουστεις.

Μπαίνει μόνο στα πίσω σε μικρά ή φθηνά αυτοκίνητα. Σε μεγαλύτερα (π.χ. Octavia 5) έχει isofix και μπροστά. Και μπροστά μπορείς να το βάλεις, χωρίς να παίζεις με την τύχη σου, ίδια ασφάλεια με τον συνοδηγό έχει. :)

Δηλαδη δεν σκας εξτρα για να μπει το isofix και μπροστα?

Μιας και πιάσατε τα της ασφάλειας, κρυφός κίνδυνος είναι οι πίσω επιβάτες που δεν φοράνε ζώνη. Σε περίπτωση τρακαρίσματος κινδυνεύουν οι ίδιοι αλλά και οι μπροστινοί τους κι ας φοράνε εκείνοι ζώνες!

Καλα εννοειτε αυτο, αν δεν φορας ζωνη καβαλας τον αλλο μπροστα (been there, done that). Σε μια μετωπικη, που ειναι πιο ασφαλης ο αλλος (παντα ζωνες, κλπ)? Μπροστα ή πισω?

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=6WnL2UwpfBs]Hint[/ame] (και αυτο νομιζω ειναι με 60km/h? Καντε το 100km/h)

Link to comment
Share on other sites

Πας ενα ταξιδι Αθηνα-Θεσσ μονος σου, το αφηνεις ανοιχτο? Πριν ξεκινησεις το κλεινεις. Οταν φτασεις το ανοιγεις. Και οι εταιριες μπορει να μη κοιτανε, αλλα αν φταιες εσυ θα σε παρανοιαξει γιατι εσυ θα τα λουστεις.

Δεν ξέρω που μπορεί να με βρει μία πιθανή σύγκρουση, αλλά σε γενικές γραμμές, αν ξεκινάω ένα ταξίδι δεν πάω με τη λογική κάτσε να κλείσω τον συνοδηγού μήπως προκαλέσω ατύχημα, να γλιτώσω το ταμπλώ.

Δηλαδη δεν σκας εξτρα για να μπει το isofix και μπροστα?

Σε κάποια ναι, σε κάποια είναι έξτρα ακόμα και τα πίσω isofix.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο τα μωρουδιακά καθίσματα (από 0 έως 9 kg όπως είναι η κατηγορία δηλαδή) είναι rear facing, όλα τα άλλα είναι front. Και πολύ σωστά το λες, αν ανοίξει, θα το σκοτώσει. Αν ανοίξει ο οδηγού θες απλά άλλο αερόσακο τιμονιού μαζί με το καπάκι του.

Ένας σημαντικός λόγος που τα μωρουδιάκα καθίσματα είναι rear facing είναι γιατί τα βρέφη μέχρι εκείνη την ηλικία δεν μπορούν να κρατήσουν το κεφαλάκι τους όρθιο.Ο εν λόγω μυς δεν έχει ενδυναμωθεί αρκετά για να υποστήρίζει το κεφάλι τους!

Μιας και πιάσατε τα της ασφάλειας, κρυφός κίνδυνος είναι οι πίσω επιβάτες που δεν φοράνε ζώνη. Σε περίπτωση τρακαρίσματος κινδυνεύουν οι ίδιοι αλλά και οι μπροστινοί τους κι ας φοράνε εκείνοι ζώνες!

Περίπου σχετικό αλλά δείτε τη συμπεριφόρα μερικών απέναντι στα ίδια τους τα "σπλάχνα"!!!;Oταν το διάβάσα το μόνο που σκεφτόμουν ήταν γιατί?

Το βλέπω να γίνεται στο δρόμο και μου έρχεται να κατέβω και να του ανοίξω την πόρτα να βγάλω το παιδί που κρατάνε στα χέρια τους

Είναι γνωστό πως στα περισσότερα νοσοκομεία της χώρας, ιδίως σ αυτά που διαθέτουν παιδιατρικές και μαιευτικές κλινικές παραμένουν βρέφη η παιδιά εγκαταλειμμένα από τους γονείς τους για διαφόρους λόγους. Η περίπτωση που περιγράφει το άρθρο της Ελένης Γκοντέ στον ιστότοπο της Νέας Τηλεόρασης Κρήτης στις 2 Μαρτίου 2012 είναι όμως μοναδική:

Η Ελευθερία ένα πεντάχρονο κοριτσάκι φιλοξενείται εδώ και 17 μήνες στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου εγκαταλελειμμένη από τους γονείς της μετά τον τραυματισμό της σε τροχαίο που είχε σαν συνέπεια η μικρή να μείνει παράλυτη. Στην χώρα πού έχει στην παράδοση της τον Καιάδα η εγκατάλειψη παιδιών με αναπηρία στα νοσοκομεία έχει αναφερθεί και στο παρελθόν. Ωστόσο νομίζουμε πως είναι η πρώτη φορά που παρόμοιο γεγονός με εγκατάλειψη θύματος τροχαίου γίνετε γνωστό. Αν το ρεπορτάζ είναι ακριβές το παιδί ευρισκόμενο στην αγκαλιά της μητέρας του κατά την σύγκρουση (και όχι σε ειδικό καθισματάκι) λειτούργησε σαν αερόσακος προφυλάσσοντας την μητέρα. Η ανταμοιβή του ήταν η βαριά αναπηρία και το να πεταχτεί σαν άδειο σακί στα αζήτητα.

Η Ελευθερία μετά από ένα φοβερό τροχαίο ταν Οκτώβριο του 2010 στο Λασίθι μεταφέρθηκε στο ΠΑΓΝΗ. Οι θεράποντες “ενημέρωσαν την οικογένεια για την τραγική και δυστυχώς μη αναστρέψιμη κατάσταση του παιδιού και τους πρότειναν να εκπαιδευτούν ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες φροντίδας του παιδιού τους, όταν θα το έπαιρναν πίσω στο σπίτι . Δυστυχώς η απάντηση ήταν ένα σκληρό όχι, και το κοριτσάκι εγκαταλείφθηκε στην μοίρα του”… “Δυστυχώς μέχρι σήμερα οι προσπάθειες της κοινωνικής υπηρεσίας να μεταφερθεί το παιδί σε κάποιο ειδικό κέντρο της Κρήτης ή αλλού έχουν πέσει στο κενό”. Τα ζητήματα που προκύπτουν δεν αφορούν φυσικά μόνο την οικογένεια της Ελευθερίας. Αφορούν και τη Δικαιοσύνη που απ οτι φαίνεται δεν την απασχόλησε καν το γεγονός.

Όμως πάνω απ όλα αναδεικνύουν ένα τεράστιο θέμα που στην Ελλάδα δεν θέλουμε να το γνωρίζουμε. Στη χώρα με τους περισσότερους θανάτους και τραυματισμούς από τροχαία στην Ευρώπη το κεφάλαιο “Mετά το τροχαίο τι;” εξαντλείται στην ύπαρξη του ΕΚΑΒ (με όλα τα προβλήματα του σήμερα) και της άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης. Δεν υπάρχει πχ ούτε ένας (1) εξειδικευμένος δημόσιος θεσμός ψυχολογικής υποστήριξης των θυμάτων και των οικογενειών τους. Τα κέντρα αποκατάστασης και ειδικά για τα παιδιά (και στην κατηγορία θυμάτων ηλικίας κάτω των 14 χρόνων η Ελλάδα είναι πρώτη στην Ευρώπη) υστερούν απίστευτα σε σχέση με τις υπάρχουσες ανάγκες. Οι κυβερνητικές επιλογές δεκαετιών στο ζήτημα των τροχαίων και της οδικής ασφάλειας την πρωτοκαθεδρία να έχει το υπουργείο Μεταφορών οδήγησε σε μια μόνιμη υποβάθμιση της δραστηριότητας του Υπουργείου Υγείας και την μη αναγνώριση της ουσιαστικής διάστασης των τροχαίων σαν κύριο ζήτημα της δημόσιας υγείας. Η παντελής έλλειψη συντονισμού και συνεργασίας ανάμεσα στις ίδιες της υπηρεσίες υγείας (που περιγράφονται και στη προσπάθεια μεταφοράς της μικρής σε “κάποιο ειδικό κέντρο”) είναι η γκρίζα πραγματικότητα.

Απέναντι σ αυτή οι ελπίδες για μια ακτίνα φωτός μετατίθενται στην εκκλησία & την φιλανθρωπία η στο συντονιστή του Σκότους κο Λοβέρδο.

πηγή

Link to comment
Share on other sites

3-4 απο τετοια μικρα μπρελοκομαραφετια που ειχα δοκιμασει παλαιοτερα ηταν γτπκ.

φυσαγα πρωι με τον καφε και με βγαζαν Ορεστη Μακρη

και φυσαγα μετα διαφορων ειδων μπυροκρασοουζουισκοκατανυξεις και με εβγαζαν οκ ή πολυ χαμηλα...

οτι να ναι πραγματικα

τελειως αναξιοπιστα.

Ειχα ψαξει τοτε για κατι πιο σοβαρο κι πιστοποιημενο αλλα δεν ειχα βρει κατι στην εγχωρια αγορα,

κι ας εκανε και 100 ευρω κι ας ηταν και σαν δραπανο σε διαστασεις, δεν με πειραζε.

Εαν βρεις κατι της προκοπης κανε ενα κοπο να να ενημερωσεις να ξερουμε τι παιζει πλεον

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτηξω κι εδω. Εχω ενα ford fiesta του 2009 με 40000 χλμ. Ειμαι μια χαρα ευχαριστημενος αλλα εναναμονη του 2ου παιδιου τον χειμωνα σκεφτομαι να το αλλαξω (χωρις να μου περισευουνε). Το εχω βαλει αγγελια γιατι παιζει μια περιπτωση απο φιλο.Μεσες άκρες αξιζει να τσονταρω 2500 χιλιαρικα για ενα seat leon ενος ετους 1.4tsi με πολυ λιγα χλμ?

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτηξω κι εδω. Εχω ενα ford fiesta του 2009 με 40000 χλμ. Ειμαι μια χαρα ευχαριστημενος αλλα εναναμονη του 2ου παιδιου τον χειμωνα σκεφτομαι να το αλλαξω (χωρις να μου περισευουνε). Το εχω βαλει αγγελια γιατι παιζει μια περιπτωση απο φιλο.Μεσες άκρες αξιζει να τσονταρω 2500 χιλιαρικα για ενα seat leon ενος ετους 1.4tsi με πολυ λιγα χλμ?

Απο αποψη χωρων πιστευω θα σε βολεψει το leon για αρκετο καιρο...Τωρα απο θεμα μοτερ αν του δινεις την δεουσα προσοχη μιας και ειναι 1.400 κκ με τουρμπο θα σου κατσει καλη ευκαιρια πιστευω...

Οποτε ναι αξιζει:T:

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτηξω κι εδω. Εχω ενα ford fiesta του 2009 με 40000 χλμ. Ειμαι μια χαρα ευχαριστημενος αλλα εναναμονη του 2ου παιδιου τον χειμωνα σκεφτομαι να το αλλαξω (χωρις να μου περισευουνε). Το εχω βαλει αγγελια γιατι παιζει μια περιπτωση απο φιλο.Μεσες άκρες αξιζει να τσονταρω 2500 χιλιαρικα για ενα seat leon ενος ετους 1.4tsi με πολυ λιγα χλμ?

Θα δωσεις ατμοσφαιρα και θα μπλεξεις με tsi ενω περιμενεις 2ο?

tumblr_lx5lqyG19e1qaa7gwo1_400.jpg

μια υψηλής να σου βγάλει με τις πεντακάθαρες βενζίνες που έχουμε, θα "πουλήσεις νεφρό"...

βασικα θα στο θεσω πιο απλα. Αν εχεις χρονο κ χρημα να ασχοληθεις, παρτο. Αλλά δεν είναι βάζω μπρος, το σπαω 3 ωρες σταματα ξεκινα αλεξανδρας και το σβηνω καπακι. τα ραγισες ολα.

Έγινε επεξεργασία από NoDsl
Link to comment
Share on other sites

Στην σουηδία υπάρχουν καθισματα για παιδιά μέχρι 4 ετών που κοιτούν πίσω. Αν και είναι από εταιρίες που πωλούν παντού, είναι διαθέσιμα μόνο μέσω Σουηδίας. Αν το καλοσκεφτείς ο αυχένας ενός παιδιού που κοιτάει πίσω κινδυνεύει μόνο από τις επιταχύνσεις του nissan του [MENTION=4482]LevelOne[/MENTION].

Και μιας και δεν έχει ξαναναφερθεί στο forum. Μην ακούτε βλακείες ότι δεν κάνει να βάλεις το νεογέννητο στο παιδικό κάθισμα. Η κόρη μου (2 μηνών σήμερα) έκατσε μια χαρά για μία ώρα και σαρανταπέντε λεπτά στο κάθισμά της όταν την φέραμε στο Άργος από την Αθήνα που γεννήθηκε, ενώ το βάρος της ήταν 3100 γρμ. Την έβαλα στο κάθισμά της (Britax First Class Plus - στην ελλάδα κάνει κάπου 280 ευρώ, το πήρα από το αμαζον με 135) την έδεσα κανονικά με ζώνη 4 σημείων και ήρθε σπίτι ωραία κοιμομένη.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.