Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Στην σουηδία υπάρχουν καθισματα για παιδιά μέχρι 4 ετών που κοιτούν πίσω. Αν και είναι από εταιρίες που πωλούν παντού, είναι διαθέσιμα μόνο μέσω Σουηδίας. Αν το καλοσκεφτείς ο αυχένας ενός παιδιού που κοιτάει πίσω κινδυνεύει μόνο από τις επιταχύνσεις του nissan του [MENTION=4482]LevelOne[/MENTION].

Και μιας και δεν έχει ξαναναφερθεί στο forum. Μην ακούτε βλακείες ότι δεν κάνει να βάλεις το νεογέννητο στο παιδικό κάθισμα. Η κόρη μου (2 μηνών σήμερα) έκατσε μια χαρά για μία ώρα και σαρανταπέντε λεπτά στο κάθισμά της όταν την φέραμε στο Άργος από την Αθήνα που γεννήθηκε, ενώ το βάρος της ήταν 3100 γρμ. Την έβαλα στο κάθισμά της (Britax First Class Plus - στην ελλάδα κάνει κάπου 280 ευρώ, το πήρα από το αμαζον με 135) την έδεσα κανονικά με ζώνη 4 σημείων και ήρθε σπίτι ωραία κοιμομένη.

Την έβαλες καθιστή; ο.Ο

Link to comment
Share on other sites

Stock μετάδοση, ξεκίνημα με 2α(!!), φοβερές αλλαγές!

Οταν λες στοκ μεταδοση φανταζομαι εννοεις οτι ειναι ακομα χειροκινητο.Γτ κορωνοπηνια,δισκος (6φτερος λογικα) θα εχουν αλλαχτει 1000%.

Αν σηκωνει το DSG με τετοια ροπη και ιπποδυναμη θα κανει ακομα πιο μικρους χρονους....

Link to comment
Share on other sites

Θα δωσεις ατμοσφαιρα και θα μπλεξεις με tsi ενω περιμενεις 2ο?

tumblr_lx5lqyG19e1qaa7gwo1_400.jpg

μια υψηλής να σου βγάλει με τις πεντακάθαρες βενζίνες που έχουμε, θα "πουλήσεις νεφρό"...

βασικα θα στο θεσω πιο απλα. Αν εχεις χρονο κ χρημα να ασχοληθεις, παρτο. Αλλά δεν είναι βάζω μπρος, το σπαω 3 ωρες σταματα ξεκινα αλεξανδρας και το σβηνω καπακι. τα ραγισες ολα.

Η λογικη ειναι οτι παιρνω ενα πιο μεγαλο αμαξι, ενα κλικ πιο πανω κατηγορια, με λιγα χλμ και με 4 χρονια ακομα εγγυηση. Δεν το παιρνω με την λογικη οτι ειναι τουρμπο ρε φιλος. :hehe: μακαρι να ειχα 9000 ακομα να παρω καινουργιο φοκους 1000αρι αλλα αν τα ειχα θα ξαναπαντρευομουνα. Με το σκεπτικο που το σκεφτομαι ειναι κακη λογικη? Να ακουσω καμια γνωμη γιατι για το φιεστα εχουν σπασει τα τηλ.

Link to comment
Share on other sites

Η λογικη ειναι οτι παιρνω ενα πιο μεγαλο αμαξι, ενα κλικ πιο πανω κατηγορια, με λιγα χλμ και με 4 χρονια ακομα εγγυηση. Δεν το παιρνω με την λογικη οτι ειναι τουρμπο ρε φιλος. :hehe: μακαρι να ειχα 9000 ακομα να παρω καινουργιο φοκους 1000αρι αλλα αν τα ειχα θα ξαναπαντρευομουνα. Με το σκεπτικο που το σκεφτομαι ειναι κακη λογικη? Να ακουσω καμια γνωμη γιατι για το φιεστα εχουν σπασει τα τηλ.

Ποια 4χρονια αρχηγεμου;εννοεις την επεκταση της ασφαλιστικης; Εκτος του οτι εχει ενα σωρο εξαιρεσεις ως προς το τι καλυπτει, υπαρχει περιπτωση να σου δωσουν μεταχειρω ανταλλακτικα,και 3ον ξερω κοσμο πουχει φαει τρελλη πικρα με τα τερτιπια των ασφαλιστικων στην επεκταση εγγυησης, κριση εχουμε,οι ασφαλιστικες τσινανε,αμα δεν ξερεις να τις πιεσεις...

Ο κινητηρας εχει τα τρελλα γκαζια, αλλα και τις τρελλες ιδιορρυθμιες(επικαθησεις, αλυσιδα εκκεντροφορων κλπ),

Για μενα μην το παρεις.

Link to comment
Share on other sites

μολις μιλησα με φιλο που ειχε γκολφ τσι του 2009. σε 2,5 χρονια του ειχε κανει 70000 χλμ και εχει τον ιδιο κινητηρα. Του επινε το αιμα (13 μεση καταναλωση, αττικη οδο τελικιασμενο 215 εγραφε, δεν εκανε κιχ) Ολοι στην εταιρια κλαιγανε με μαυρο δακρυ οταν φετος τους τα αλλαξανε με αουρις. αποψη του ειναι να το παρω, οπως κι εγω μαλλον κατασταλαξα. 5ης ειναι η συνολικη εγγυηση απο βελμαρ. Σιγουρα δεν καλυπτει τα παντα αλλα δεν υπαρχει και αλλη λυση. Εχετε εσεις να προτεινετε αμαξι με μεγαλυτερους χωρους αποτο φιεστα περσινο μοντελο με κατω απο 10000 ευρω?

Link to comment
Share on other sites

Ανέστη για 'μένα πάρε ένα ντιζελάκι να 'χεις το κεφάλι σου ήσυχο, και για αξιοπιστία, και για οικονομία κλπ..

Ενδεικτικά μερικά που βρήκα με πρόχειρο ψάξιμο

Ford Focus C-Max '07 - € 9.499 EUR - Car.gr

Ford Focus TDCI '07 - € 8.900 EUR - Car.gr

Opel Astra CDTI - TURBO DIESEL - 1300 CC '05 - € 9.700 EUR - Car.gr

Renault Megane STATION WAGON '06 - € 8.999 EUR - Car.gr

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2338815/

Link to comment
Share on other sites

Ανέστη για 'μένα πάρε ένα ντιζελάκι να 'χεις το κεφάλι σου ήσυχο, και για αξιοπιστία, και για οικονομία κλπ..

Ενδεικτικά μερικά που βρήκα με πρόχειρο ψάξιμο

Ford Focus C-Max '07 - € 9.499 EUR - Car.gr

Ford Focus TDCI '07 - € 8.900 EUR - Car.gr

Opel Astra CDTI - TURBO DIESEL - 1300 CC '05 - € 9.700 EUR - Car.gr

Renault Megane STATION WAGON '06 - € 8.999 EUR - Car.gr

Alfa Romeo Alfa 147 1.9 JTD Progression '05 - € 9.000 EUR (Συζητήσιμη) - Car.gr

βρε συ, να δωσω αμαξι του 09 και να βαλω και χρηματα για πιο παλιο και με πιο πολλα χλμ? ασε που δεν θελω μεγαλυτερη κατηγοριααπο golf leon focus για πρακτικους λογους στην πολη

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION] τα συγκεκριμενα που αναφερεις ειναι τουρμπο μαζι με κομπρεσσορα για αυτο και ειχαν τοσα θεματα αξιοπιστιας...Τα 125αρια εχουν μονο τουρμπο.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION] τα συγκεκριμενα που αναφερεις ειναι τουρμπο μαζι με κομπρεσσορα για αυτο και ειχαν τοσα θεματα αξιοπιστιας...Τα 125αρια εχουν μονο τουρμπο.

Είναι ο προφανής λόγος που τα ξεχώρισα ;)

Link to comment
Share on other sites

Στα αυτόματα κιβώτια αλλάζεις συμπλέκτη; Αυτό μου είπε ένας φίλος. Εγώ ξέρω πως δεν αλλάζεις:...:

Καφεδάκι και διάβασμα :D

HowStuffWorks "How Automatic Transmissions Work"

HowStuffWorks "How Torque Converters Work"

Link to comment
Share on other sites

βρε συ, να δωσω αμαξι του 09 και να βαλω και χρηματα για πιο παλιο και με πιο πολλα χλμ? ασε που δεν θελω μεγαλυτερη κατηγοριααπο golf leon focus για πρακτικους λογους στην πολη

Nα το παρεις!

Θα εχεις χωρους, γκαζι, ανεση, 4 πορτες, τα παντα ολα απο αντ/κα και θα φυγεις απο την κατηγορια του κουβα!

Link to comment
Share on other sites

Στα αυτόματα κιβώτια αλλάζεις συμπλέκτη; Αυτό μου είπε ένας φίλος. Εγώ ξέρω πως δεν αλλάζεις:...:

Εξαρτάται για τι αυτόματα κιβώτια μιλάμε.

Υπάρχουν τα καθαρόαιμα που είναι με torque converter και υπάρχουν και τα υβρίδια όπως του smart ή του panda που είναι ένα χειροκίνητο αλλά με υδραυλικά μοχλικά ώστε να πατάει συμπλέκτη και για τον επιλογέα και να αλλάζει ταχύτητες.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα η χλιδα με το γκαζι ειναι οτι εκμηδενιζεις ολες τις αποστασεις αμεσα.. Χθες με καλεσαν για φαι λεωνιδιο, (200χλμ εκ των οποιων τα 80 σε φιδακια), ουτε καν καταλαβα ποτε πηγα και ποτε ηρθα.. Η μπιατς μονο γκρινιαζε λιγο για ανακατωσουρα λογω συνεχων στροφων, κατα ταλλα ο ροκκος ανετοτατος στην εθνικη με πολλα και στον επαρχιακο 80-120( οτι ειχα αρκουδισιον φουλ τοπα, δεν το πα)... Η εξατμιση τελικα δεν ειναι τοσο ησυχη οσο νομιζα...που να μπει και προγραμμα...λογω ταξιδιων παντως το σκεφτομαι σοβαρα για μουρατο ιντερκουλερ, μην βραζει το κακομοιρο..

Link to comment
Share on other sites

Ελα ρε Τσακονα τωρα, πιο aircondition αναμμενο? 265 αλογα εχεις... το προγραμμα δεν θα σου ανεβασει τα db, το πολυ να σου ξερναει παραπανω βενζινη και να σου κανει κανα σκασιμο.. Ιντερκοολερ θα παρεις μονο αν θες να αυξησεις την ποσοτητα αερα ή πολυ την πιεση ωστε να τον ζεσταινει...

> ps. απο περιεργεια, τι αμαξια ειχες ως τωρα?

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

Τώρα έβλεπα πως έχουν στους tfsi το "σάντουιτς" ψυγείο, condensator για το AC, και ιντερκούλερ.

mk6intercoolerinstall23.jpg

Το ιντερκούλερ είναι ανάμεσα στο ψυγείο και στο condensator, με το τελευταίο, πρώτο στη ροή. Σε κίνηση σε πόλη με φούλ ac θα αρπάζει η περιοχή εκεί. Απο την άλλη αν βάλεις χοντρό ιντερκούλερ μπροστά όπως έβαλα εγώ (στο μχ5), μου έριξε ελαφρώς την απόδοση του AC.

Ακομα και ένα μικρό αφτερμάρκετ ιντερκουλεράκι πιστεύω, θα μειώνει αρκετά τις θερμοκρασίες εισαγωγής, ειδικά Ελλάδα που τα 35αρια είναι βούτυρο στο ψωμί.

Link to comment
Share on other sites

Ναι,τοχω ξανακουσει το κολπο που λες, να βαζουν μπροστα το ιντερκουλερ...αν το επιτρεπει ο προφυλακτηρας θα το κανω μλν, δεν με πολυνοιαζει η αποδοση του αρκουδισιου (το οποιο μπου του γου το νιωθω τραγικα πεσμενο τελευταια)

Ο σπρεσβ εχει φαγωθει να βαλω και γουωτερ ιντζεξιονε αλλα δεν θελω να μπλεξω απο τωρα με σμπεσιαλ προγραμματα κλπ..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.