Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το εμβαδόν του μαμά ιντερκούλερ στα 2.0 είναι αρκετά μεγάλο. Τουλάχιστο στα S3 τα κρατάνε ακόμα και για τα 400+

Απ'όσο γνωρίζω, το S3, σε σχέση με Golf GTI Edition 30,Rocco R και Leon Cupra έχει καλύτερο Intercooler και οι κάτοχοι αλλάζουν τα δικά τους με του S3.

Link to comment
Share on other sites

Να γιατί αγαπάω Γιαπωνέζικα. Εγκέφαλος 20ετίας, του κοτσάρεις ενα daughterboard αξίας 150€ και τον μετατρέπεις σε άγραφο. Παπάδες.-

Nistune_Individu_494582c7347c9.jpg

NISTune.jpg

nistune20081117143808lorh3.jpg

Data logging, Wideband support, Hardware emulator, τα πάντα ολα.-

Εκτος αν ειναι (Denso..).

Ωραιος καλο παιχνιδισμα!

Fingertyped on Samsung galaxy tab 10.1" 32GB WiFi

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1891]Τζώρτζης[/MENTION] Hitachi ειναι ;)

Ευχαριστώ man, εχω και ενα rough guide απο εναν φίλο που εχει μαγαζί στο Hong Kong και βελτιώνει μονο DET και θα το παλέψω. Αν είχα και ενα λαπτοπάκι με σειριακή για να έβαζα και τον Innovate επάνω, θα ήμουν αφρός. :(

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION]

Στον TKRMH δεν μπορείς να τροποποιήσεις το Χ άξονα ώστε να μη κάνει αυτό το τεράστιο βήμα στο load? Έτσι και αλλιώς οπουδήποτε κάτω από 80% load 1 στοιχειομετρικό θες και μετά έχεις παραπάνω βήματα προσαρμογής του μείγματος αναλόγως το φορτίο. Άλλη ερώτηση, παραπάνω από 14.7 δε σε αφήνει;

Θα γούσταρα να έπαιζα με ένα τέτοιο :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION]

Στον TKRMH δεν μπορείς να τροποποιήσεις το Χ άξονα ώστε να μη κάνει αυτό το τεράστιο βήμα στο load? Έτσι και αλλιώς οπουδήποτε κάτω από 80% load 1 στοιχειομετρικό θες και μετά έχεις παραπάνω βήματα προσαρμογής του μείγματος αναλόγως το φορτίο. Άλλη ερώτηση, παραπάνω από 14.7 δε σε αφήνει;

Θα γούσταρα να έπαιζα με ένα τέτοιο :crazy_pilot:

Μπορείς να έρθεις για παρτουζα με nistune και megasquirt, οποίος καεί περισσότερο πρώτος, χάνει :p

Link to comment
Share on other sites

Βάζω και γώ τον Hydra ems να είμαστε διηπειρωτικοί. :p

[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION] Εγώ με usb -> σειριακό παίζω πάντως. Βάζω πάνω ένα 10άρι netbook που είχα τσιμπίσει κανα 4άρι χρόνια πριν. Πλέον είναι εξάρτημα του αυτοκινήτου πρακτικά. :p Δές/μάθε τι τύπος είναι συμβατός γιατί γίνεται να παίξεις με usb λαπτοπάκι.

Αν δεν τον αφήνει να βάζει πάνω απο το στοιχειομετρικό μίγμα θα ήταν κρίμα εφόσον υποστηρίζει wideband...βάζεις ένα αισθητήρα για EGTs και χώνεις 15άρια μίγματα και το παίζεις καλύτερος απο εργοστάσιο σε κατανάλωση. :p

Link to comment
Share on other sites

Δλδ στις 2000 στροφές πχ σε 26 load το target afr δεν μπορεί να πάει >14.15 ;

Περίεργο γιατί σε light cruising θα παίζεις εκεί.

(ψάχνω τώρα να βρώ ένα έγγραφο που είχα με πληροφορίες για καυσαέρια, δλδ υδρογονάνθρακες, ΝΟx κλπ σε σχέση με τα AFR μπορεί να βοηθήσει κάποιον να περάσει αν είναι οριακός στα καυσαέρια στο ΚΤΕΟ :p)

Link to comment
Share on other sites

Light cruise ή part throttle 15.5 ειναι ιδανικο για οικονομια και επαρκη ροπη.

Σε υψηλοτερο load 14.7 και σε τερμα 11.5-12.5 αναλογως εντοσθιων, καυσιμου και πιεσης :-)

Fingertyped on Samsung galaxy tab 10.1" 32GB WiFi

Link to comment
Share on other sites

Light cruise ή part throttle 15.5 ειναι ιδανικο για οικονομια και επαρκη ροπη.

Σε υψηλοτερο load 14.7 και σε τερμα 11.5-12.5 αναλογως εντοσθιων, καυσιμου και πιεσης :-)

Fingertyped on Samsung galaxy tab 10.1" 32GB WiFi

Ξέχασες μια από τις πιο βασικές παραμέτρους.

EGT ;)

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και για 15.5 εγώ θα το έβαζα μόνο αφού έχω αισθητήρα να βλέπω θερμοκρασία καυσαερίων (EGT), απλά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, γιατί ανεβαίνουν αισθητά οι θερμοκρασίες, ειδικά σε μοτέρ που δεν είναι σχεδιασμένα για να καίνε αραιά μίγματα από μαμά.

EDIT Πχ η flyin miata έλεγε για το μοτέρ του μχ5 γύρω στο 15 max.

EDIT 2 https://rapidshare.com/files/2350507436/Exhaust_Gas.pdf

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Link to comment
Share on other sites

Πολλά είναι που παίζουν ρόλο (ποιότητα καυσίμου, θερμοκρασία εισαγωγής, συμπίεση κ.ο.κ).

Ο βασικός χάρτης μείγματος κατεμέ πρέπει να στέκει στις τιμές που ανέφερα.

Μετά υπάρχει εφεδρικός χάρτης όταν η τιμή των καυσαερίων περάσει ένα συγκεκριμένο κατώφλι όπου και γίνεται ελεγχόμενος εμπλουτισμός και 2ος εφεδρικός όταν η αύξηση θερμοκρασίας καυσαερίων είναι πέρα του μέγιστου κατωφλίου και άμεση σε συνάρτηση με το χρόνο (όπου και τότε γίνεται το λεγόμενο "λούσιμο" του χώρου καύσης από βενζίνη για να μη λιώσουν και μπουν σε τροχιά φαινόμενο συνήθως όταν κολλήσει κανένα μπεκ).

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως λέω να το παίξω εκ του ασφαλούς, 15.2 idle, 13.7 σε crusing και 12.5 WOT (η καπου πολυ κοντα σε αυτα τα νουμερα) και ας ειμαι φουλ σφυρηλατος.

το 13.7 σε cruising?? δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος λόγος να μην είναι 14.7.

Ρελαντί δεν υπάρχει λόγος να το πειράξεις, 14.7 για να μην έχεις και μπερδέματα.

σε wot άσε τα νούμερα και δες τι EGT θα έχεις, γιατί το 12.5 δεν είναι και safe γιατί μπορεί να σου δίνουν αυξημένα EGT

Link to comment
Share on other sites

Ρελαντί δεν ξέρω αν μπορείς να είσαι στο 15.2 και να είσαι πλήρως ομαλός.

Όλα τα στοκ κάρα με απλούς λ αισθητήρες (narrowband) παίζουν σε ρελαντί και χαμηλό φορτίο στο 14.7, δεν υπάρχει λόγος να μην είσαι σε cruising εκεί.

Σε wot χρειάζεται καλό πειραματισμό σε διάφορα θεματάκια. Μπορεί στο 12.5 να μην βγάζεις καν max power, πέρα απο το πόσο επιπρόσθετη ψύξη μπορεί να χρειάζεσαι για να είσαι ασφαλής.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.