Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

ας τα κάνανε display στο παρμπρίζ, όπως έκαναν τα Μ5

FIXED.

Ίσως το shiftlight να είναι χρήσιμο για κάποιους. Εγώ προσωπικά έχω μάθει τον ήχο και αλλάζω ταχύτητες.

Επίσης μάλλον θα είναι δύσκολο να κάθεσαι να παίζεις με όλες τις ρυθμίσεις ενώ οδηγείς.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ

ΞΥΠΝΙΟΙ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗΝ ΑΠΟΚΟΙΜΗΘΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ!!!

Εδω χρειαζεται μια παραλλαγη που να σε χτυπαει ρευμα μολις σε παρει ο υπνος :hehe::hehe:

Και να ρωτησω κατι.θελω για μια μηχανη απο τη πινακιδα να δω αν εχει ατυχημα και εαν γινεται να βρω και τηλ προηγηγουμενο ιδιοκτητη για να τον ρωτησω για χλμ γιατι ειναι απο εμπορο και αυτοι τα γυρνανε για πλακα.φανταζομαι απο ασφαλιστη θα βγαλω ακρη ε?

αν μπορει να βοηθησει κανεις ας μου ριξει κανα πμ.

Έγινε επεξεργασία από Dant3
Link to comment
Share on other sites

Πελατης Γυθειου , μας αναθετει υποθεση. Η ντοπια δικηγορεσσα του δεν ακουει τις τσακωνοεντολες για το πως θα το κανει και την παρασκευη τελειωνει η προθεσμια. Συνεδριο με το bawss.

Le bawss " Το πρωι της παρασκευης θα εισαι εκει ,θα κανεις την δουλεια και θα γυρισεις να τρολλαρεις κατι αντιδικους"

CHALLENGE ACCEPTED

Link to comment
Share on other sites

Πελατης Γυθειου , μας αναθετει υποθεση. Η ντοπια δικηγορεσσα του δεν ακουει τις τσακωνοεντολες για το πως θα το κανει και την παρασκευη τελειωνει η προθεσμια. Συνεδριο με το bawss.

Le bawss " Το πρωι της παρασκευης θα εισαι εκει ,θα κανεις την δουλεια και θα γυρισεις να τρολλαρεις κατι αντιδικους"

CHALLENGE ACCEPTED

Έχε στο μυαλό σου ότι στην τεράστια ευθεία αμέσως μετά την σπάρτη προς το στρατόπεδο έχει όριο 50 και είναι μονίμως στημένοι με ραντάρ.

To προηγούμενο Chevrolet Aveo από ποια εταιρία φορούσε μοτέρ; Βγήκε αξιόπιστο;

Το είχα για 8 μήνες εταιρικό. 1100 κυβικά, με αρκετές χιλιάδες χλμ στην πλάτη του, άγνωστη συντήρηση από τους προηγούμενους οδηγούς και δεν έβγαλε κιχ. Του έκανα γύρω στις 5000 χλμ το μήνα και το μόνο που ζήταγε ήταν τα προγραμματισμένα του service (τα οποία ήταν λίγο τσιμπημένα στην αντιπροσωπία - αλλά τα πλήρωνε η εταιρεία)

Link to comment
Share on other sites

Έχε στο μυαλό σου ότι στην τεράστια ευθεία αμέσως μετά την σπάρτη προς το στρατόπεδο έχει όριο 50 και είναι μονίμως στημένοι με ραντάρ.

Το είχα για 8 μήνες εταιρικό. 1100 κυβικά, με αρκετές χιλιάδες χλμ στην πλάτη του, άγνωστη συντήρηση από τους προηγούμενους οδηγούς και δεν έβγαλε κιχ. Του έκανα γύρω στις 5000 χλμ το μήνα και το μόνο που ζήταγε ήταν τα προγραμματισμένα του service (τα οποία ήταν λίγο τσιμπημένα στην αντιπροσωπία - αλλά τα πλήρωνε η εταιρεία)

Η γραβατα του Τσακωνα ειναι πιο δυνατη απο τα καπογκλομπς 10 διμοιριων ΜΑΤ.

Μου θυμιζετε το ονομα και τον βαθμο σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ?

Link to comment
Share on other sites

καλά overconfidence freak... περά από τη πλακά. Οκ να πουλήσεις μαγκιές στο όργανο αν σε γράψει πηγαίνοντας με 80 σε μια ευθεία που έχει ένα ξεχασμένο σήμα 50 από τότε που γινόντουσαν έργα... Αλλά αν σε πιάσει με ~180+ και εξακολουθείς να πιστεύεις ότι η επιθετική γραβάτα είναι θεμιτός τρόπος αντιμετώπισης, τότε κάτι πάει λάθος στη τσακονολογική. Ακόμα και αν δουλεύει, θα πρέπει να το κρατήσεις για τον εαυτό σου και όχι να κοκορεύεσαι γι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

E32 με V16 6,7L :o

With Bosch DME 3.3 which treated the V16 as 2 inline-8, each with their own electronically controlled throttle body.

Cylinder dimensions 84x75 mm bore and stroke are the same as the M70 so that it's capacity was raised from 4998 cc to 6651 cc which upped the output from 300 BHP at 5200 RPM and 332 ft lb at 4100 RPM to 408 BHP at 5200 RPM and 461 ft lb at 3900 RPM. valve lift and timing was the same for both engines as was the 91 mm distance between the cylinder bore centers. And like the M70 V12, it was in a very conservative state of tune compared with the smaller capacity engines. Given that it is 25% larger the weight of the V16 was claimed to be just 310 kg, only 60 kg more than the M70.

Six-speed manual gear box from the E31 8 series coupe.

Performance of the big saloon was extremely good with claims of 6.0 seconds for the 0-62 mph dash and an unfettered maximum speed in excess of 175 mph.

Και το brochure http://www.zorro.milk-maid.de/scans/e32_v16.pdf

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION]

post-6199-1416076787,0734_thumb.jpg

post-6199-1416076787,117_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

καλά overconfidence freak... περά από τη πλακά. Οκ να πουλήσεις μαγκιές στο όργανο αν σε γράψει πηγαίνοντας με 80 σε μια ευθεία που έχει ένα ξεχασμένο σήμα 50 από τότε που γινόντουσαν έργα... Αλλά αν σε πιάσει με ~180+ και εξακολουθείς να πιστεύεις ότι η επιθετική γραβάτα είναι θεμιτός τρόπος αντιμετώπισης, τότε κάτι πάει λάθος στη τσακονολογική. Ακόμα και αν δουλεύει, θα πρέπει να το κρατήσεις για τον εαυτό σου και όχι να κοκορεύεσαι γι αυτό.

Ποιος ειπε για 180+ δεν μπορω να καταλαβω. Απλα ο πατζανακης ενος φιλου της κουνιαδας μου μουχει πει οτι διαβασε στο ιντερνετε πως ο ροκκος τελικιαζει στα 250, και με προγραμμα παραπανω. Εγω απο πρωτο χερι δεν εχω ιδεα, παρκαρω-ξεπαρκαρω μονο. Απο εκει και περα, εαν οι καπς πανε να παρανομησουν σε βαρος μου οπως σε ενα σωρο πολιτες που δεν εχουν τις γνωσεις μου λογικο ειναι να χρησιμοποιησω την παρανομια τους σε βαρος τους. Γιατι?

Γιατι μπορω!

Link to comment
Share on other sites

Και επειδη σημερα νιωθω πολυ V for Vendetta,

οπως ο ματατζης, με καλυμμενα τα χαρακτηριστικα του προσωπου του, χρησιμοποιει το γκλομπ που του εδωσε το κρατος για να μας προστατευει, κι οποιον παρει ο χαρος,

εγω, με φανερο το προσωπο μου, χρησιμοποιω τις γνωσεις που μου δωσε ο κοπος μου για να προστατευω τα συμφεροντα των πελατων μου, κι οποιον παρει ο δι@ολος...

Link to comment
Share on other sites

νταφακ; πολύ μακριά το πήγες :p εγώ μίλησα για περίπτωση τροχονόμου που κάνει απλά τη δουλειά του. Δεν μίλησα για περίπτωση κουτοπονηριάς από μέρος του. Πόσο μάλλον σε περίπτωση πελάτη που δεν έχω απολύτως τίποτα να σου πω, σχετικά με το πως κάνεις τη δουλειά σου.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.