Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

26000 pounds το 211 αλόγατα, 30000 pounds με τα extra που έβαλα.

Να μπορούσα και να το ασφαλίσω... :p

Με χαλάει λίγο που δεν έχει embedded την μεσαία οθόνη και πετάει σαν κουμούτσα, αλλά πιστεύω αυτά είνια λεπτομέρειες :p

Link to comment
Share on other sites

70-80 χιλιαρικα για κατι που στο κατω κατω εξακολουθει να ειναι και θα ειναι για παντα ενα a-class? Θα τρελαθουμε εντελως? Νομιζω το χουν χασει λιγο οι αυτοκινητοβιομηχανιες με τον πολεμο δυναμης και εντυπωσεων.

Link to comment
Share on other sites

70-80 χιλιαρικα για κατι που στο κατω κατω εξακολουθει να ειναι και θα ειναι για παντα ενα a-class? Θα τρελαθουμε εντελως? Νομιζω το χουν χασει λιγο οι αυτοκινητοβιομηχανιες με τον πολεμο δυναμης και εντυπωσεων.

Είσαι κακεντρεχής και αυτό το λές μονο και μόνο επειδή δεν έχει βγεί η MiTo με το μοτέρ της 8C. :p

Link to comment
Share on other sites

70-80 χιλιαρικα για κατι που στο κατω κατω εξακολουθει να ειναι και θα ειναι για παντα ενα a-class? Θα τρελαθουμε εντελως? Νομιζω το χουν χασει λιγο οι αυτοκινητοβιομηχανιες με τον πολεμο δυναμης και εντυπωσεων.

οταν θα κοψει στην VW και στην Skoda να βγαλουν κανα Golf GTI/Octavia RS με τον 2μισαλιτρο ( βγαινει κατι τετοιο στο αμερικα αλλα με την ατμοσφαιρικη εκδοση του μοτερ αυτου νομιζω) , που με 2-3 χιλιαρικα φτανει 400 αλογα (προγραμμα-εξατμιση) για την πολυ πλακα του, και απο συντηρηση 7/10 φορες ελαχιστες διαφορες εχουν απο το απλο μοντελο, κατι τετοια εχουν να ριξουν τρελλο κλαμα... Αλλο πραης ρεηντζ βεβαια, αλλα αμα εχεις 70-80 και θες γρηγορο και παραξενο αυτοκινητο , παιρνεις 911/lotus/ m3 εστω, γιατι να πας σε τουμπανιασμενο οικογενειακο...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι να το κανουν αυτο? Υπαρχει ηδη το ttrs μ'αυτο το μοτερ.

το ttrs παιζει στην κατηγορια ...75 γερμανια 97 εδω, το gti παιζει στην κατηγορια <35.... για τον ιδιο λογο που βγαινει golf r με 42 και tts με το ιδιο μοτερ με 77....

Link to comment
Share on other sites

το ttrs παιζει στην κατηγορια ...75 γερμανια 97 εδω, το gti παιζει στην κατηγορια <35.... για τον ιδιο λογο που βγαινει golf r με 42 και tts με το ιδιο μοτερ με 77....

Πόσο παίζει? :D

Όχι πως τα έδινα για κανένα λόγο, αλλά λέμε.

Γιατί πχ τυχαία με αυτά τα λεφτά παίρνεις... αυτό..

ή για τους κλασσικούς, ΩΧ!!

Δηλαδή και να μου ρίχνει σε ευθεία που δεν ξέρω και πόσο μου ρίχνει, άλλο η ασπίδα στο καπό και άλλο η ολυμπιακή της Λιάνη...

Link to comment
Share on other sites

^Το Noble M12 είναι από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα.

οταν θα κοψει στην VW και στην Skoda να βγαλουν κανα Golf GTI/Octavia RS

Στο Octavia που έχει μακρύ μεταξόνιο ας τον βάλει. Στο Golf όμως θα έχει σαν αποτέλεσμα ένα πολύ δυνατό αλλά νευρικό στο όριο αυτοκίνητο, επικύνδυνο στο δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

^Το Noble M12 είναι από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα.

Στο Octavia που έχει μακρύ μεταξόνιο ας τον βάλει. Στο Golf όμως θα έχει σαν αποτέλεσμα ένα πολύ δυνατό αλλά νευρικό στο όριο αυτοκίνητο, επικύνδυνο στο δρόμο.

ναι ναι ναι, και τα μπροστοκινητα δεν στριβουν και "υποστρεφουν", τα πισωκινητα στριβουν μονο με τις παντες, τα ιταλικα αυτοκινητα ανατιναζονται, οι θουρβο κινητηρες αναβεις τσιγαρο για να τουρμπισουν και οταν τουρμπισουν τιναζουν λαδια και σκοτωνουν περιστερια, τα σκληρα αμορτισερ προκαλουν εγκυμοσυνη αμα συνοδηγος ειναι μπιατς κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα αυτό και το ξέρεις. Άλλωστε και τα 2 παραπάνω αυτοκίνητα Octavia και Golf, αν έχουν τούμπανο κινητήρα, μπορούν να είναι 4κίνητα. Σε αυτά αναφέρομαι. Τα 4κίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα αυτό και το ξέρεις. Άλλωστε και τα 2 παραπάνω αυτοκίνητα Octavia και Golf, αν έχουν τούμπανο κινητήρα, μπορούν να είναι 4κίνητα. Σε αυτά αναφέρομαι. Τα 4κίνητα.

Αναγνωριζω το δικαιωμα ολων στις μπουρδολογιες και θεωριες απο περιοδικα...

Link to comment
Share on other sites

To αμάξι πήγε για μέτρημα σμρ μετά από το πρόγραμμα που έφτιαξα για το 0,4bar. Δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω άλλο γιατί μείναμε από μπεκ και ο δίσκος πατινάρει στις αλλαγές. Έτσι μέχρι να πάρω μπεκ και να φτιάξω και δίσκο είπα να το μετρήσω σμρ μιας και το είδα να πηγαίνει αρκετά καλά στο δρόμο.

Με μόλις 0,4bar έχουμε 160ps και 20,8kg ροπής :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.