sotiris Νοέμβριος 22, 2012 #10801 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2012 26000 pounds το 211 αλόγατα, 30000 pounds με τα extra που έβαλα. Να μπορούσα και να το ασφαλίσω... Με χαλάει λίγο που δεν έχει embedded την μεσαία οθόνη και πετάει σαν κουμούτσα, αλλά πιστεύω αυτά είνια λεπτομέρειες Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasNK Νοέμβριος 22, 2012 #10802 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2012 Όντως η οθόνη δεν με χαλάει. Το μόνο πραγματικό μείον είναι η μετάδοση εμπρός... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Νοέμβριος 22, 2012 #10803 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2012 70-80 χιλιαρικα για κατι που στο κατω κατω εξακολουθει να ειναι και θα ειναι για παντα ενα a-class? Θα τρελαθουμε εντελως? Νομιζω το χουν χασει λιγο οι αυτοκινητοβιομηχανιες με τον πολεμο δυναμης και εντυπωσεων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Νοέμβριος 22, 2012 #10804 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2012 Θα είναι απότομο και επικίνδυνο, σαν το NISSAN JUKE-R με τον κινητήρα του GTR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Νοέμβριος 22, 2012 #10805 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2012 Ρε παιδιά έχει κανείς εμπειρία από Grande Punto 1.2; Πάει αξιοπρεπώς ή σέρνεται; Πόσα άλογα βγάζει; Από τελική τι λέει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Νοέμβριος 22, 2012 #10806 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2012 Ενημερωτικά το ρινγ ναι ΜΠΟΡΕΙΣ να το κλείσεις σαν κλαμπ καιρό πριν και για πολλά λεφτά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Νοέμβριος 23, 2012 Author #10807 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2012 70-80 χιλιαρικα για κατι που στο κατω κατω εξακολουθει να ειναι και θα ειναι για παντα ενα a-class? Θα τρελαθουμε εντελως? Νομιζω το χουν χασει λιγο οι αυτοκινητοβιομηχανιες με τον πολεμο δυναμης και εντυπωσεων. Είσαι κακεντρεχής και αυτό το λές μονο και μόνο επειδή δεν έχει βγεί η MiTo με το μοτέρ της 8C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Νοέμβριος 23, 2012 #10808 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2012 70-80 χιλιαρικα για κατι που στο κατω κατω εξακολουθει να ειναι και θα ειναι για παντα ενα a-class? Θα τρελαθουμε εντελως? Νομιζω το χουν χασει λιγο οι αυτοκινητοβιομηχανιες με τον πολεμο δυναμης και εντυπωσεων.οταν θα κοψει στην VW και στην Skoda να βγαλουν κανα Golf GTI/Octavia RS με τον 2μισαλιτρο ( βγαινει κατι τετοιο στο αμερικα αλλα με την ατμοσφαιρικη εκδοση του μοτερ αυτου νομιζω) , που με 2-3 χιλιαρικα φτανει 400 αλογα (προγραμμα-εξατμιση) για την πολυ πλακα του, και απο συντηρηση 7/10 φορες ελαχιστες διαφορες εχουν απο το απλο μοντελο, κατι τετοια εχουν να ριξουν τρελλο κλαμα... Αλλο πραης ρεηντζ βεβαια, αλλα αμα εχεις 70-80 και θες γρηγορο και παραξενο αυτοκινητο , παιρνεις 911/lotus/ m3 εστω, γιατι να πας σε τουμπανιασμενο οικογενειακο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Νοέμβριος 23, 2012 #10809 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2012 Γιατι να το κανουν αυτο? Υπαρχει ηδη το ttrs μ'αυτο το μοτερ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Νοέμβριος 23, 2012 #10810 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2012 Γιατι να το κανουν αυτο? Υπαρχει ηδη το ttrs μ'αυτο το μοτερ.το ttrs παιζει στην κατηγορια ...75 γερμανια 97 εδω, το gti παιζει στην κατηγορια <35.... για τον ιδιο λογο που βγαινει golf r με 42 και tts με το ιδιο μοτερ με 77.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Νοέμβριος 23, 2012 #10811 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2012 το ttrs παιζει στην κατηγορια ...75 γερμανια 97 εδω, το gti παιζει στην κατηγορια <35.... για τον ιδιο λογο που βγαινει golf r με 42 και tts με το ιδιο μοτερ με 77.... Πόσο παίζει? Όχι πως τα έδινα για κανένα λόγο, αλλά λέμε. Γιατί πχ τυχαία με αυτά τα λεφτά παίρνεις... αυτό.. ή για τους κλασσικούς, ΩΧ!! Δηλαδή και να μου ρίχνει σε ευθεία που δεν ξέρω και πόσο μου ρίχνει, άλλο η ασπίδα στο καπό και άλλο η ολυμπιακή της Λιάνη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Νοέμβριος 23, 2012 #10812 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2012 ^Το Noble M12 είναι από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα.οταν θα κοψει στην VW και στην Skoda να βγαλουν κανα Golf GTI/Octavia RSΣτο Octavia που έχει μακρύ μεταξόνιο ας τον βάλει. Στο Golf όμως θα έχει σαν αποτέλεσμα ένα πολύ δυνατό αλλά νευρικό στο όριο αυτοκίνητο, επικύνδυνο στο δρόμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Νοέμβριος 23, 2012 #10813 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2012 ^Το Noble M12 είναι από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα.Στο Octavia που έχει μακρύ μεταξόνιο ας τον βάλει. Στο Golf όμως θα έχει σαν αποτέλεσμα ένα πολύ δυνατό αλλά νευρικό στο όριο αυτοκίνητο, επικύνδυνο στο δρόμο.ναι ναι ναι, και τα μπροστοκινητα δεν στριβουν και "υποστρεφουν", τα πισωκινητα στριβουν μονο με τις παντες, τα ιταλικα αυτοκινητα ανατιναζονται, οι θουρβο κινητηρες αναβεις τσιγαρο για να τουρμπισουν και οταν τουρμπισουν τιναζουν λαδια και σκοτωνουν περιστερια, τα σκληρα αμορτισερ προκαλουν εγκυμοσυνη αμα συνοδηγος ειναι μπιατς κλπ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Νοέμβριος 23, 2012 #10814 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2012 Δεν είπα αυτό και το ξέρεις. Άλλωστε και τα 2 παραπάνω αυτοκίνητα Octavia και Golf, αν έχουν τούμπανο κινητήρα, μπορούν να είναι 4κίνητα. Σε αυτά αναφέρομαι. Τα 4κίνητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Νοέμβριος 23, 2012 #10815 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2012 [ame=http://vimeo.com/54079531]Macau Motorcycle Grand Prix Highlights 2012 on Vimeo[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Νοέμβριος 23, 2012 #10816 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2012 Δεν είπα αυτό και το ξέρεις. Άλλωστε και τα 2 παραπάνω αυτοκίνητα Octavia και Golf, αν έχουν τούμπανο κινητήρα, μπορούν να είναι 4κίνητα. Σε αυτά αναφέρομαι. Τα 4κίνητα.Αναγνωριζω το δικαιωμα ολων στις μπουρδολογιες και θεωριες απο περιοδικα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Νοέμβριος 23, 2012 #10817 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2012 To αμάξι πήγε για μέτρημα σμρ μετά από το πρόγραμμα που έφτιαξα για το 0,4bar. Δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω άλλο γιατί μείναμε από μπεκ και ο δίσκος πατινάρει στις αλλαγές. Έτσι μέχρι να πάρω μπεκ και να φτιάξω και δίσκο είπα να το μετρήσω σμρ μιας και το είδα να πηγαίνει αρκετά καλά στο δρόμο. Με μόλις 0,4bar έχουμε 160ps και 20,8kg ροπής Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Νοέμβριος 23, 2012 #10818 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2012 Για που εχεις σκοπο να φτασει(ς)?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Νοέμβριος 23, 2012 #10819 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2012 ~180 με 21-22kg ροπής Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Νοέμβριος 23, 2012 #10820 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2012 Δυναμοδιάγραμμα έχουμε να δούμε;:crazy_pilot: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts