Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σπάνια κάνουν δυναμομέτρηση με τελευταία σχάση στο κιβώτιο. (αυξημένες φθορές στο μηχάνημα, χωρίς κανένα πρακτικό όφελος στη διαδικασία) Αλλά ακόμα κι αν το κάνουν, το μόνο που θα δεις είναι τα χιλιόμετρα που δίνει η όποια επιλεγμένη σχέση για τις αντίστοιχες rpm του κινητήρα σου... Κάτι που μπορείς να βρεις πολύ εύκολα με ένα από τα τόσα gear ratio calculator αν γνωρίζεις τις σχέσεις του κιβώτιου σου, τη τελικής σχέσης μετάδοσης, και τη διάμετρο των τροχών.

Η πραγματική τελική του αυτοκίνητου περιορίζεται από την αεροδυναμική του, και αυτός ο παράγοντας δεν "μετράει" στο δυναμόμετρο.

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Iw8EvY3dIyM]Mazda 2 1.5 Turbo Dyno Run - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=SQ1rZA7fVvw]Mazda 2 1.5T FlyBy - YouTube[/ame]

ps. Οι αλλαγές αν γίνουν πιο γρήγορα το αμάξι πατινάρει τρελά...

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

^Πόσο πήγε η δυναμομέτρηση, αν επιτρέπεται;

Τσάκωνα δεν καταλαβαίνω γιατί διαφωνούμε.

Μουχει μεινει παιδικο τραυμα απο ενα γελοιο ριβιου της 360 stradale που ειχα δει σε ενα ελληνικο καναλι, που πηγαινε ο καθυστερημενος δημοσιογραφος, και ξαφνικα λεει "τωρα θα διασκεδασουμε" , κατεβαζει ταχυτητα μεσα στην στροφη, μαλλον εδωσε και γκαζι, και το αυτοκινητο φερνει σβουρα το αυτοκινητο και σταματα καθετα στο αντιθετο ρευμα. Οχι μονο εκανε τετοια μ@λ@κια, αλλα το βιντεοσκοπησε, καμαρωνε και το ελεγε "διασκεδαση". Απο τοτε απλα δεν αντεχω να βλεπω να αναμασουν οτι μλκια διαβασουν στα περιοδικα, και γενικα εχω σε ελαχιστη υποληψη την πλειοψηφια των δημοσιογραφων αυτοκινησης και οτι αυτοι διαδιδουν, και δισταζω πολυ πριν χαρακτηρισω ενα αυτοκινητο που δεν εχω πιασει στα χερια μου....

Link to comment
Share on other sites

Μουχει μεινει παιδικο τραυμα απο ενα γελοιο ριβιου της 360 stradale που ειχα δει σε ενα ελληνικο καναλι, που πηγαινε ο καθυστερημενος δημοσιογραφος, και ξαφνικα λεει "τωρα θα διασκεδασουμε" , κατεβαζει ταχυτητα μεσα στην στροφη, μαλλον εδωσε και γκαζι, και το αυτοκινητο φερνει σβουρα το αυτοκινητο και σταματα καθετα στο αντιθετο ρευμα. Οχι μονο εκανε τετοια μ@λ@κια, αλλα το βιντεοσκοπησε, καμαρωνε και το ελεγε "διασκεδαση". Απο τοτε απλα δεν αντεχω να βλεπω να αναμασουν οτι μλκια διαβασουν στα περιοδικα, και γενικα εχω σε ελαχιστη υποληψη την πλειοψηφια των δημοσιογραφων αυτοκινησης και οτι αυτοι διαδιδουν, και δισταζω πολυ πριν χαρακτηρισω ενα αυτοκινητο που δεν εχω πιασει στα χερια μου....

Αυτό μου θυμίζει τον τύπο που είχαν στην ΕΤ3 που πήγαινε στις αντιπροσωπείες και έλεγε 'θα το σκεφτώ' :hehe:

Αν και ύψιστος κουλός (δεν ήξερε να οδηγεί ούτε πατίνι) προφανώς είχε τηλεθέαση επειδή έκανε τον καραγκιόζη. Αλλά αυτό το concept (στο πιο μουράτο) τηρεί και το top gear, και όλες οι εκπομπές αυτές προσπαθούν να είναι ανοιχτές σε όλους και όχι μόνο σε όσους τρέχουν σε ράλλυ.

Γενικά τα περιοδίκά έχουν 2 προβλήματα:

1. τα παίρνουν (οπότε ανάλογα από που τα παίρνουν γράφουν και τα ανάλογα ... review).

2. τεχνική ανεπάρκεια των συντακτών (αυτό που λες).

Δηλαδή είναι 2-3 που εντάξει είναι σχετικά αξιόπιστοι αλλά οι άλλοι δεν έχουν ιδέα.

Το άλλο πρόβλημα είναι βέβαια οι αναγνώστες, και αυτό το βλέπεις στα φόρα Π.χ. σε πουντοκλάμπ σου λέει ο άλλος στα 200 έπαιξα φώτα σε καγιέν (συνήθως με 1.2 μοτέρ). Δεν του κόβεις τη χαρά να του πεις ότι αντί για 200 μάλλον πήγαινες πραγματικά με 150 και το cayenne μάλλον ήταν με κρούιζ, καλύτερα να τον αφήσεις να χαίρεται :p

Link to comment
Share on other sites

Στο 2ο του [MENTION=1085]sotiris[/MENTION] θελω να σταθω..

Ενθυμουμε-νομιζω-απο τα παιδικα μου χρονια...ενα τευχος του μοτο που δοκιμαζαν ενα suzuki RM σε πιστα(ή κατι σαν πιστα) οι συντακτες του με τη βοηθεια του Λ.Καρετσου.

Οι σντακτες αν και ενθουσιασμενοι βρηκαν οτι ειναι αδυναμο χαμηλα-δε τραβαει- ,ο καρετσος δεν διαπιστωσε κατι τετοιο (μιας και δεν το δουλεψε ποτε του χαμηλα λογω εμπειριας απο τους αγωνες).

Που τοποθετεισαι αναμεσα στις δυο αποψεις?Στον πρωταθλητη που θα παρει ενα εργαλειο και θα το δουλεψει οπως εκεινος ξερει ή στον μεσο-καλο οδηγο που το εχει χομπυ-επαγγελμα??

Link to comment
Share on other sites

Στο 2ο του [MENTION=1085]sotiris[/MENTION] θελω να σταθω..

Ενθυμουμε-νομιζω-απο τα παιδικα μου χρονια...ενα τευχος του μοτο που δοκιμαζαν ενα suzuki RM σε πιστα(ή κατι σαν πιστα) οι συντακτες του με τη βοηθεια του Λ.Καρετσου.

Οι σντακτες αν και ενθουσιασμενοι βρηκαν οτι ειναι αδυναμο χαμηλα-δε τραβαει- ,ο καρετσος δεν διαπιστωσε κατι τετοιο (μιας και δεν το δουλεψε ποτε του χαμηλα λογω εμπειριας απο τους αγωνες).

Που τοποθετεισαι αναμεσα στις δυο αποψεις?Στον πρωταθλητη που θα παρει ενα εργαλειο και θα το δουλεψει οπως εκεινος ξερει ή στον μεσο-καλο οδηγο που το εχει χομπυ-επαγγελμα??

Είναι και θέμα σε τι κοινό απευθύνεσαι και τι αυτοκίνητο δοκιμάζεις.

Όταν πας να δοκιμάσεις την challenge stradale δεν μπορείς να πεις ότι δεν έχει μεγάλο πορτ-μπαγκάζ.

Προφανώς δεν έχει μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, αν θες χώρους πάρε μια 159 station στο 1/50 της τιμής.

Επίσης όταν δοκιμάζεις αυτοκίνητα πόλης τύπου ματίζ 900 κυβικά με 50-60 άλογα δεν μπορείς να τα συγκρίνεις ως προς το 0-100, αφού κάνουν έναν αιώνα ούτως ή άλλως και από τα 100 στα 110 κάνουν άλλον έναν. Δεν θα πάρεις 50-60 άλογα για επιδόσεις, θες οικονομία καυσίμου και αξιοπιστία κινητήρα. Θα δεις όμως σε ρηβιούς 'πάρε αυτό γιατί στρίβει καλύτερα στο όριο'. Κάτσε ρε μάστορη, άμα θέλω να στρίβω στο όριο, θα πάρω το πούντο με τα 60 άλογα?

Θες άλλη μπαρμπίφα πιο σύγχρονη? Το ESP. Όλοι λένε καταστρέφει το αμάξι, δεν στρίβει, δεν εκμεταλλεύεται το πλαίσιο και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς. Σίγουρα το ESP της μερτσέντες του 95 δεν ήταν και το πιο ραφιναρισμένο, αλλά αυτό που θέλω να ακούσω είναι το πόσο καλό ή κακό είναι αναλόγως της έκδοσης. Π.χ. στο δικό μου αμάξι, για την εποχή του (2003) είχε την πιο σύγχρονη μονάδα ESP (BOSCH 8) και έχει πολύ καλή ρύθμιση, για τα μέτρα του αυτοκινήτου (και απ'ότι ξέρω όλα όσα είχαν αυτό που η alfa βατίζει vdc έχουν καλή ρύθμιση, και η 156 που ξέρω έχει καλορυθμισμένο ESP). Όλα τα review, αντί να εκθειάσουν την φανταστική λειτουργία του ESP (το οποίο δουλεύει εκπληκτικά υπό σχεδόν όλες τις συνθήκες) σου λένε 'κόβει το αμάξι στις στροφές' και 'δεν απενεργοποιείται'.

Για μηχανάκια/μηχανές/μοτο δεν ξέρω btw τίποτα και δεν έχω οδηγήσει ποτέ :p

Link to comment
Share on other sites

Στο 2ο του [MENTION=1085]sotiris[/MENTION] θελω να σταθω..

Ενθυμουμε-νομιζω-απο τα παιδικα μου χρονια...ενα τευχος του μοτο που δοκιμαζαν ενα suzuki RM σε πιστα(ή κατι σαν πιστα) οι συντακτες του με τη βοηθεια του Λ.Καρετσου.

Οι σντακτες αν και ενθουσιασμενοι βρηκαν οτι ειναι αδυναμο χαμηλα-δε τραβαει- ,ο καρετσος δεν διαπιστωσε κατι τετοιο (μιας και δεν το δουλεψε ποτε του χαμηλα λογω εμπειριας απο τους αγωνες).

Που τοποθετεισαι αναμεσα στις δυο αποψεις?Στον πρωταθλητη που θα παρει ενα εργαλειο και θα το δουλεψει οπως εκεινος ξερει ή στον μεσο-καλο οδηγο που το εχει χομπυ-επαγγελμα??

Μιας και μιλαμε για ενα καθαρα επαγγελματικο μηχανημα θα βασιστουμε στην γνωμη του

επαγγελματια .Παιζωντας το δικηγορο του διαβολου δεν περιμενεις απο κανενα διχρονο αγωνιστικο

να εχει δυναμη χαμηλα.Εκει παμε στο σημειο που ανεφερε ο[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION].

Αν μιλαμε για every day use θα ακουσουμε τον επαγγελματια στο θεμα οδηγικης-μηχανολογικης

εμπειριας και στον χομπυ -επαγγελμα θα προσπαθησουμε να βαλουμε το εαυτο μας .

Link to comment
Share on other sites

μηχανακι εμποριου ηταν ..οχι αγωνιστικο-επαγγελματικο μηχανημα.

Απλα ειχαν (και) επαγγελματια οδηγο που ηξερε να το παει σε πιστα.

Απλα η αποψη διαφοροποιηθηκε αναλογα τον οδηγο.Και ο αναγνωστης -εμεις δλδ-(εκει κολλαει το σχολιο) βλεπει τον εαυτο του ως τον απολυτο οδηγο ή εναν μεσο?

εδιτ

Για να το θεσω αλλιως...εχουμε ενα οχημα ..το οποιος καποιος και ξερει και το παει στο οριο και βγαζει καποια συμπερασματα..και εναν αλλον-αλλους που προσπαθουν να το πανε στο οριο και δεν το πανε(συμφωνα παντα με το σημειο αναφορας που ειναι ο Λ.Κ).

Εμεις σαν αναγνωστες που τοποθετουμε τα ορια μας σαν οδηγο και σαν εμπειρια γενικοτερα?(να υπενθυμισω οτι ελαχιστοι απο εμας θα οδηγησουν εστω ενα απο τα καλα οχηματα που οδηγουνε συντακτες..και αν).

Μλκς ο Λ.Κ που δεν εντοπισε αυτο που εντοπισαν αλλοι ή οι αλλοι που δεν οδηγουν ενα οχημα οπως πρεπει.

Εδω ειναι ψιλοευκολη η απαντηση για τον καθενα αναλογα με τα γουστα του..αλλα σε θεωρητικο επιπεδο πως κρινεις την εμπειρια του αλλου μην εχοντας εμπειρια απο το οχημα που οδηγαει?(χωρια που εχει οδηγησει ο αλλος περισσοτερα απο μας).

Έγινε επεξεργασία από ΝTG
Link to comment
Share on other sites

το Suzuki RM

https://www.google.gr/search?q=suzuki+RM&hl=el&client=firefox-a&tbo=d&rls=org.mozilla:el:official&channel=fflb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=swaxUPTnHI7ptQaNrYGABQ&ved=0CAQQ_AUoAA&biw=1680&bih=885

ειναι μηχανη αγωνων -επαγγελματικη .Για αυτο δεν φερει φωτα και

δεν παιρνει πινακιδα.

Εννοειτε οτι διαφοροποιηθηκε για τον λογο που αναφερα παραπανω.(αγωνιστικη μοτο)

Για αυτο το λογο στην συγκεκριμενη περιπτωση δινεις περισσοτερη βαρυτητα στην γνωμη

του επαγγελματια παρα του παρουσιαστη-περιστασιακου οδηγου.

Ο σωστος οδηγος πρεπει να λαμβανει γνωμες και οταν παει για το συγκεκριμενο μοντελο

που παρουσιασαν να εχει μια γνωση του περι τινος προκειται και ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ να μην

μπει στην θεση του παρουσιαστη .

Link to comment
Share on other sites

μηχανακι εμποριου ηταν ..οχι αγωνιστικο-επαγγελματικο μηχανημα.

Απλα ειχαν (και) επαγγελματια οδηγο που ηξερε να το παει σε πιστα.

Απλα η αποψη διαφοροποιηθηκε αναλογα τον οδηγο.Και ο αναγνωστης -εμεις δλδ-(εκει κολλαει το σχολιο) βλεπει τον εαυτο του ως τον απολυτο οδηγο ή εναν μεσο?

Απλο παραδειγμα που τοζησα...

Ο ροκκος τωρα πια με le προγραμμα παιζει -κατα τον βελτιωτη- κατι παραπανω απο 320

Πηγα μια αθηνα- γυθειο καλαματα με ρυθμους ... 14-15 λ/100χμ, και δεν ξερω ρε παιδι μου, ποιος ειπε οτι τα μπροστοκινητα πανω απο 200 αλογα ειναι "επικινδυνα" "υποστροφικα" κλπ "νευρικα"... Αξιοπρεπεστατο το αυτοκινητο και με τρελλες καγκουριες απο μενα (φρενα στην στροφη, τιμονιες κλπ).,, δεν ειμαι ο μακινεν φανταζομαι, αλλα γου του φου, ετσι οπως το διαβαζα στα περιοδικα ειχα την εντυπωση οτι ασφαλες αυτοκινητο σε αυτα τα αλογα ειναι καμμια μεγαλη slk η καμμια 335....

Και ελεος πια με αυτην την μλκια για το esp και "κοβει την οδηγικη ευχαριστηση" ... Γινανε οι δημοσιογραφισκοι σε 3 μερες τεστ ντραηβ οδηγοι αγωνων και τους κοβει δεκατα το esp, απο ενα αυτοκινητο που τοχουν ζησει 3 μερες;;;; Προφανως αμα εισαι τοσο ηλιθιος και πας να σβουρισεις με 1η θα σε κοψει το esp πριν λιωσεις την μεταδοση, αλλα υπαρχει ανθρωπος με αντανακλαστικα πιο γρηγορα απο τα ns ενος risc????

Link to comment
Share on other sites

χαθηκε καπου το νοημα..

Δεν προσπαθω να βγαλω σωστο τον απολυτο( ή μη) συντακτη που θα πει κατι και θα πρεπει να ειναι νομος.

Απλα ενδεχεται αυτο που λεει να στεκει στην εμπειρια του.

Αν θα ειναι -που θα ειναι- διαφορετικη απο την δικια μας ειναι αλλο θεμα..αγνωστο για παντα.

Link to comment
Share on other sites

Στεκει και τον δινω ενα μικρο + στο οτι εχει οδηγησει περισσοτερα καρα απο

εμενα .Αλλα μονο εως εκει.Απο εκει και περα ο [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] πχ ενω διαβασε/ακουσε

οτι ειχε καποια - το καρο του θα το διαπιστωνε μετεπειτα μιας και αποφασισε να το αγορασει και διαπιστωσε ιδιοις ομασι οτι αυτα που λεγανε ηταν μπαρουφες σε τετραγωνικη ριζα.

Και για αυτο ξαναγυρναω στην αρχη στο οτι εχουν μια πληρεστερη εικονα της

αγορας η οποια αγορα btw μιας και οι συγκεκριμενοι ειναι ενα πετυχημενο μεσο

αμεσης διαφημισης φροντιζουν να "σπρωχνουν" λιγο την κατασταση.

Πχ για μενα εδινα μια περαιτερω βαση στα λεγομενα των δημοσιογραφων

παλια στο γερμανικο AUTO MOTO & SPORT που κανανε το τεστ των 100.000χλμ.

Εκει το ειχε ενας δημοσιογραφος, το ζουσε για αρκετο χρονικο διαστημα,ηταν ενα

τυχαιο απο γραμμη παραγωγης και στο τελος σε εδινε μια ολικη εικονα του τι περιμενες

απο το οχημα.

Link to comment
Share on other sites

εδιτ

Για να το θεσω αλλιως...εχουμε ενα οχημα ..το οποιος καποιος και ξερει και το παει στο οριο και βγαζει καποια συμπερασματα..και εναν αλλον-αλλους που προσπαθουν να το πανε στο οριο και δεν το πανε(συμφωνα παντα με το σημειο αναφορας που ειναι ο Λ.Κ).

Εμεις σαν αναγνωστες που τοποθετουμε τα ορια μας σαν οδηγο και σαν εμπειρια γενικοτερα?(να υπενθυμισω οτι ελαχιστοι απο εμας θα οδηγησουν εστω ενα απο τα καλα οχηματα που οδηγουνε συντακτες..και αν).

Μλκς ο Λ.Κ που δεν εντοπισε αυτο που εντοπισαν αλλοι ή οι αλλοι που δεν οδηγουν ενα οχημα οπως πρεπει.

Εδω ειναι ψιλοευκολη η απαντηση για τον καθενα αναλογα με τα γουστα του..αλλα σε θεωρητικο επιπεδο πως κρινεις την εμπειρια του αλλου μην εχοντας εμπειρια απο το οχημα που οδηγαει?(χωρια που εχει οδηγησει ο αλλος περισσοτερα απο μας).

Από αυτά που γράφει, κρίνεται. Και χιμπατζή έχουμε στείλει στο διάστημα αλλά δεν τον βάλαμε να λύσει διαφορικές εξισώσεις, επειδή βάλανε ένα συντάκτη σε φερράρι αυτομάτως χρησιμοποίησε την εμπειρία του και έγινε οδηγάρα?

Απλά θα σου πω ότι σε ένα πολύ παλιό τεύχος νομίζω drive είχαν σχόλιο τι αυτοκίνητα έχουν οι συντάκτες, και ένας είχε lada 2105. Εντάξει, οκ, έχει οδηγήσει κι άλλα, αλλά όταν κάθε μέρα πας στη δουλειά με το λέδουρα και το ματίζ φερράρι σου φαίνεται.

Και καλώς ή κακώς τα αυτοκίνητα μόνο συγκριτικά μπορείς να τα δεις. Π.χ. οδηγάω κάθε μέρα το πούντο αγγλία, ελλάδα όμως το καλοκαίρι πήρα το παλιό πεζώ 309. Το συνήθισα και δεν με χάλαγε ( δεν έχει φρένα και λάστιχα καθόλου αλλά από τα ΜΜΜ είναι 1000 φορές καλύτερο :p ). Νοίκιασα στις διακοπές ένα micra και μου φαινόταν μαζεράτι μπροστά στο 309 (φρενάρες, τιμονάρα, κρατήματα κλπ.). Ε όταν ξαναγύρισα και έπιασα το πούντο νόμιζα ότι οδηγάω f1. Μετά το πεζώ 20ετίας και το νοικιάρικο μίκρα, τι περιμένεις?

Φαντάσου λοιπόν τώρα το πούντο συγκριτικά π.χ. με το σιρόκο του τσάκωνα πόσο μούφα είναι συνολικά σαν αυτοκίνητο και το σιρόκο του τσάκωνα πόσο μούφα είναι συγκριτικά με μια φερράρι καλιφόρνια. Και το πηγάδι δεν έχει τέλος, μέχρι να πας σε enzo, veyron etc.

Απλά όταν διαβάζεις ατάκες τύπου: η enzo δεν κάνει για τους ελληνικούς δρόμους (σόρρυ ρε φίλος, λάθος, θα πάρω πούντο!), ποιότητα κατασκευής είναι το αν τα πλαστικά του ταμπλώ είναι μαλακά (το αν όλα τα εξαρτήματα είναι φτηνοκινεζιές και σου χαλάνε το ένα μετά το άλλο δεν παίζει κάποιο ρόλο), το ESP χαλάει την οδηγική ευχαρίστηση (όπου οδηγική ευχαρίστηση σημαίνει 8ρια μέχρι να λιώσεις τα λάστιχα και εκκινήσεις κούλονεν που σπινιάρεις και αφήνεις κάτω 1η 2α 3η) ή -σε διεθνές επίπεδο- τον Τζέρεμη τον Κλά(ρ)κσον να παραπονιέται ότι η 250.000 λιρών άστον μάρτιν έχει πολύ σκληρές αναρτήσεις για τους αγγλικούς καρόδρομους που έχουν να δουν άσφαλτο από τη Θάτσερ και κοπανάει και κακώς στήνουν όλα τα αυτοκίνητα στο Νίρμπουρινγκ, θα έπρεπε να τα στήνουν για τη προ-Θατσερική άσφαλτο που έχει μπροστά από το σπίτι του, καταλαβαίνεις ότι οκ, καλό για χαβαλέ, αλλά όταν είναι να πάρω αμάξι να θυμηθώ να μην διαβάσω τίποτα και καλύτερα να τα δω όλα μόνος μου κάνοντας ένα test drive αυτά που με ενδιαφέρουν.

Προφανώς τα περιοδικά και τον αυτοκινητιστικό τύπο κράζω, όχι εσένα, απλά τα γράφω με αφορμή το quoted κείμενο :p:D

Link to comment
Share on other sites

Λιγο πολυ γραφεις ο,τι αναφερω.

Προσωπικα παντως δεν κρινω ουτε συντακτη ουτε το οχημα αν δεν το οδηγησω.

Θα τα διαβασω ολα απο οποιονδηποτε αν με ενδιαφερει το υπο εξεταση οχημα αλλα μεχρι εκει.Ουτε αποψεις θα υιοθετησω ,ουτε θα κρινω οχημα που δεν οδηγησα ,ουτε οδηγο που δεν ξερω.

Kαι σε αυτο εμεινα-ρωτησα εξαρχης.Οχι πως κρινουμε την ορθοτητα ή μη των γραφομενων αλλα πως κρινουμε τη κριση τους.

υ.γ

Ειναι και η ωρα περιεργη ..αν εχασα καμμια λεξη που αλλαζει τελειως το νοημα στο ποστ..χαλαλι..δε παιζω αλλο:p

Link to comment
Share on other sites

Απλο παραδειγμα που τοζησα...

Ο ροκκος τωρα πια με le προγραμμα παιζει -κατα τον βελτιωτη- κατι παραπανω απο 320

Πηγα μια αθηνα- γυθειο καλαματα με ρυθμους ... 14-15 λ/100χμ, και δεν ξερω ρε παιδι μου, ποιος ειπε οτι τα μπροστοκινητα πανω απο 200 αλογα ειναι "επικινδυνα" "υποστροφικα" κλπ "νευρικα"... Αξιοπρεπεστατο το αυτοκινητο και με τρελλες καγκουριες απο μενα (φρενα στην στροφη, τιμονιες κλπ).,, δεν ειμαι ο μακινεν φανταζομαι, αλλα γου του φου, ετσι οπως το διαβαζα στα περιοδικα ειχα την εντυπωση οτι ασφαλες αυτοκινητο σε αυτα τα αλογα ειναι καμμια μεγαλη slk η καμμια 335....

Να δεις ποιος το έλεγε... α, μάλλον οι εταιρίες που μέχρι πρότινος έφτιαχναν FWD αυτοκίνητα με μαξ ~200 άλογα μέχρι που η saab(νομίζω) έβαλε το aero με 260(που αν θυμάμαι καλά ήταν αυτή που επέμενε περισσότερο για το όριο των 200) και μετά έγινε αντεπίθεση.

Δεν είναι κουβέντες από δημοσιογραφίσκους τα 200άλογα μαξ.

Θες να δεις επικίνδυνη υποστροφή? βγάλε esp Και τσαρούχωσε το γκάζι με 2α πάνω στην στροφή.

Μην πετάς ότι να ναι.

Αλλά μετά θα μου πεις, γιατί να βγάλω το ESP? με το ESP στο ΟΝ στρίβει κανονικά και με τέρμα γκάζι μαζί με το XDS... ναι ρε μάγκα, ΤΟΤΕ όμως δεν είχαν αυτή την εξέλιξη του ESP και ούτε ηλεκτρονικά διαφορικά(κλάιν, απλά φρενάρει τον εσωτερικό) για αυτό είχαν ταβάνι τα 200 άλογα.

Άιντε.

Και ναι, σε πολλές περιπτώσεις το ESP σε πηγαίνει πιο αργά γιατί δεν είναι ρυθμισμένα με γνώμονα την ταχύτητα και το απόλυτο όπως της MP4-12C, ffs, για πολιτικά δρομίσια αμάξια μιλάτε.

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Να δεις ποιος το έλεγε... α, μάλλον οι εταιρίες που μέχρι πρότινος έφτιαχναν FWD αυτοκίνητα με μαξ ~200 άλογα μέχρι που η saab(νομίζω) έβαλε το aero με 260(που αν θυμάμαι καλά ήταν αυτή που επέμενε περισσότερο για το όριο των 200) και μετά έγινε αντεπίθεση.

Δεν είναι κουβέντες από δημοσιογραφίσκους τα 200άλογα μαξ.

Θες να δεις επικίνδυνη υποστροφή? βγάλε esp Και τσαρούχωσε το γκάζι με 2α πάνω στην στροφή.

Μην πετάς ότι να ναι.

Αλλά μετά θα μου πεις, γιατί να βγάλω το ESP? με το ESP στο ΟΝ στρίβει κανονικά και με τέρμα γκάζι μαζί με το XDS... ναι ρε μάγκα, ΤΟΤΕ όμως δεν είχαν αυτή την εξέλιξη του ESP και ούτε ηλεκτρονικά διαφορικά(κλάιν, απλά φρενάρει τον εσωτερικό) για αυτό είχαν ταβάνι τα 200 άλογα.

Άιντε.

Και ναι, σε πολλές περιπτώσεις το ESP σε πηγαίνει πιο αργά γιατί δεν είναι ρυθμισμένα με γνώμονα την ταχύτητα και το απόλυτο όπως της MP4-12C, ffs, για πολιτικά δρομίσια αμάξια μιλάτε.

Εδω βλεπουμε το κλασικοτερο παραδειγμα του τι δημιουργουν αυτα τα περιοδικα.

Μεσα σε εναν κοσμο θεωριας και ριβιουζ, θα κανει μια παραπομπη σε ενα αρθρο και σε ενα σουπερκαρ (παλι απο περιοδικο) και θα θεωρησει προσωπικη προσβολη οτιδηποτε πεις αντιθετο με αυτο.

Σε πολλες περιπτωσεις προκειται για τυπους που ειναι ικανοι να σου περιγραψουν το παρκαρισμα με ορους Πουρναρακη και περιγραφης WRC (παω σε αριστερη πατημενη 2ας σημαδευω το απεξ, πεφτω στα φρενα, νιωθω το εμπρος δεξια μερος να αποσταθεροποιειται επειδη προχθες δεν πλανισα την εμπροσθια δεξια δισκοπλακα, ενεργοποιω αμεσα το αλαρμ, επιλεγω την οπισθεν στο σασμαν, δινω 2.365 στροφες και κανω μια διορθωση 67,2 μοιρες τσιμπαω το φρενο, συμπλεκω και βαζω πρωτη και κανω μυτη τακουνι, και μετα ανοιγω σαμπανια και ο περιπτερας με χειροκροταει και η χοντρη απο το ψιλικατζιδικο μου γλυφει τις ζαντες).

Με το που μιλησεις για οποιοδηποτε αυτοκινητο θα θυμηθουν ενα ριβιου και θα αραδιασουν κατι απο εκει (οποιος δει ρεβιου του γνωστου τσακωναμαξου που δεν γλυφει το xds "μπλα μπλα μπλα, ηλεκτρονικο μπλοκε κ ενα σωρο σαχλαμαρες" να μου χτυπησει την φαλακρα). Ειναι ικανοι να σου κανουν μαθημα για το αυτοκινητο σου, και αλλοιμονο σου αν εχεις διαφορετικη γνωμη απο το ριβιου του car and driver. Εισαι ασχετος που δεν καταλαβαινεις την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ουσια της ΟΔΗΓΗΣΗΣ που την κατεχουν φυσικα μονο αυτοι στον κοσμο της θεωριας και τον περιοδικων.

Απο εκει και περα, αν υπαρχει μη-επαγγελματιας οδηγος που αντιλαμβανεται πιο γρηγορα απο τους αισθητηρες του ABS και σκεφτεται πιο γρηγορα απο τα ηλεκτρονικα, ε να καταργησουμε και την ηλεκτρονικη αναφλεξη και να παταει ο ιδιος ο οδηγος κουμπι ποτε θα δινουν σπινθηρα τα μπουζι. Με τετοια εμπειρια στο Gran Turismo δεν θα του ειναι κατι δυσκολο.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.