Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ceramic coating μέσα - έξω (ειδικά μέσα) έχει νόημα και μεγάλο, να κάνεις στα χταπόδια εξαγωγής. Έτσι δεν αφήνεις τα καυτά καυσαέρια να ζεστάνουν τις πολλαπλές εξαγωγής που με τη σειρά τους ζεσταίνουν το χώρο του κινητήρα. Είχαν μπει κάποια λινκς παλιότερα από προϊόντα που μπορούσες να αγοράσεις στο ebay για να βάψεις και να ψήσεις μόνος σου τις πολλαπλές εξαγωγής σου, αλλά εδώ και 2 εβδομάδες που τα ψάχνω δε βρίσκω ΤΙΠΟΤΑ.

Για πείτε καμιά βοήθεια να παραγγείλω κεραμική βαφή!

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα ζεσταθούν πιο γρήγορα τα νερά. Άρα είναι δεδομένο ότι θα φτάσεις και τον καταλύτη στην θερμοκρασια του πιο γρήγορα.

Σίγουρα θα έχει λιγότερο λαγκ λόγο αύξησής της ταχύτητάς των καυσαερίων.

Το ψυκτικό θα έχει εμφανή αποτέλεσμά μετά από κάποια θερμοκρασία καυσαερίων και φανταζομαι ότι για το fuel enrichment θα εννοεί ότι δεν θα χρειάζεται πότισμα σε βενζίνη χωρίς λόγο για να κατέβει το egt.

Όλα αυτά στην θωρεια στέκουν.

Για μένα το σημαντικότερο είναι η πιο απλή τοποθέτηση της τουρμπίνας.

Για τους βελτιωσηδακιδες όμως αυτό είναι περίορισμός αν η τρύπα στην κεφαλή είναι "οριακή" για συγκεκριμένο όγκο καυσαερίων.

Πιο πολύ για efficiency το βλέπω πάρα για Μεγίστη απόδοση.

Link to comment
Share on other sites

Ceramic coating μέσα - έξω (ειδικά μέσα) έχει νόημα και μεγάλο, να κάνεις στα χταπόδια εξαγωγής. Έτσι δεν αφήνεις τα κατά καυσαέρια να ζεστάνουν τις πολλαπλές εξαγωγής που με τη σειρά τους ζεσταίνουν το χώρο του κινητήρα. Είχαν μπει κάποια λινκς παλιότερα από προϊόντα που μπορούσες να αγοράσεις στο ebay για να βάψεις και να ψήσεις μόνος σου τις πολλαπλές εξαγωγής σου, αλλά εδώ και 2 εβδομάδες που τα ψάχνω δε βρίσκω ΤΙΠΟΤΑ.

Για πείτε καμιά βοήθεια να παραγγείλω κεραμική βαφή!

Όλα καλά στην θεωρεία άλλα αν δεν γίνει σωστά το ψήσιμο και φλούδες από την επίστρωση αρχίζουν να ταξιδεύουν σε τουρμπίνες και καταλύτες η μέσα στο μοτέρ από την εισαγωγή?

Το εγγυάται κάνεις αυτό ότι δεν θα γίνει?

Link to comment
Share on other sites

Όλα καλά στην θεωρεία άλλα αν δεν γίνει σωστά το ψήσιμο και φλούδες από την επίστρωση αρχίζουν να ταξιδεύουν σε τουρμπίνες και καταλύτες η μέσα στο μοτέρ από την εισαγωγή?

Το εγγυάται κάνεις αυτό ότι δεν θα γίνει?

Δεν χρειαζεται να βαλεις κι απο την μεσα μερια του σωληνα, οσες επαγγελματικες φωτο ειδα ηταν σε εξωτερικες επιφανειες σωληνων

Link to comment
Share on other sites

Δε βρίσκω χρησιμότητα να γίνει επίστρωση στην εισαγωγή. Μόνο στα χταπόδια και ειδικότερα μέσα τους.

Ε καλα, αναλογα τον κινητηρα. Σε καναν ατμοσφαιρικο με πιο παλιο εγκεφαλο δεν θα συμφερει φανταζομαι. Σε καναν θουρβο ισως και να συμφερει. Παντως μην σκοτωνεσαι σωνει και καλα να βαλεις μεσα εξω. Και μονο εξω εχεις ενα κερδος σε θερμομονωση. Κοιτα εδω στο βιντεο τι υποσχονται τουτοι (διαφημιστικα βιντεο ειναι βεβαια μην τρελλαθειτε)-->

http://www.bep.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=849&Itemid=192 λινκ και εδω. αυτος στο βιντεο κανει με ψεκασμο πλασμα ορ σαμθιν λαηκ δατ.

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

σε 20 μερες τελειωνει η ασφαλεια του αυτοκινητου μου.μιας και λογω ανεργιας το τελευταιο 3μηνο δεν το χρησιμοποιω,μπορω να το παρκαρω στην αυλη μου,να μην πληρωσω νεα ασφαλεια κ απλα να παρω μονο το σημα?δεν θελω να παραδωσω πινακιδες,ισως το χρειαστω σε κανα 3μηνο παλι..απλα να γλιτωσω λεφτα ασφαλειας για οσο δεν το χρειαζομαι..

ο ασφαλιστης μου ειπε οτι δεν μπορει να διακοψεις,παρα μονο αν παραδωσεις πινακιδες:nada:

εχουμε κανενα ασφαλιστη εδω μεσα?

Link to comment
Share on other sites

Όχι στην κεφαλή, στη πολλαπλή εξαγωγής έχει έξτρα κανάλια ψύξης με ξεχωριστό κύκλωμα υποθέτω.

αυτό είναι από το press release για το S3

Όλο αυτό το κάνουν για να μην πάει η θερμοκρασία των καυσαερίων πάνω από 900?-950?-1000? βαθμούς

Ένας καταλύτης επίσης περίπου στους ~400*C ήδη λειτουργεί στο μέγιστο efficiency νομίζω.

Επίσης δεν έχω καταλάβει για πιο restriction λες και γιατί να αυξάνει η πίεση και η θερμοκρασία των καυσαερίων.:innocent:

Διοτι πολυ απλα οπως ειναι η κεφαλη δεν εχει χωρο ωστε καθε port να εχει τη βελτιστη διατομη σε primaries (νομιζω το μηκος ειναι self-explanatory), αρα αυξανει μαλλον καμποσο την ταχυτητα των καυσαεριων (οπου αν μιλαμε για τουρμπατο, κανεις κωλοτουμπες). Βαλε και εναν θεοπυκνο προκαταλυτη στους 10-20 ποντους μετα, και δε θελει και πολυ να καταλαβεις γιατι αυξανεται και η πιεση.

Και επιμενω. Ακομα και εξτρα καναλια να εχει και παπαδες και αρχιμανδριτες, θεωρεις οτι αυτη η διαταξη ανταλλαγης θερμοτητας (η οποια μην ξεχναμε οτι εχει και ενα μοτερ να ψυξει) εχει το capacity να κρυωσει τα καυσαερια? Ή σου φαινεται λογικο να εχει ξεχωριστο κυκλωμα ψυξης, με δευτερη αντλια και ψυγειο και απ' ολα για τα καυσαερια? Και ας λεει οτι θελει το press release, marketeers το γραφουν ουτως ή αλλως.

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] στο χω ξαναπει, εχει τοσο ψωμι το μοτερ σου και επικεντρωνεσαι σε εντελως ανουσια πραγματα. Η κεραμεικη επιστρωση στην εισαγωγη ενος τυπικου δρομισιου μοτερ ειναι για να ψαρωνουν οι και καλα ψαγμενοι και τιποτε αλλο. Βαζεις και βιντεακια απο τυπους που το εμπορευονται, τι περιμενεις να σου πουν, οτι δεν εχει και ιδιαιτερο νοημα? Ο πρωτος ειδικα σου λεει, how to stop a red hot glowing exhaust. Και πως μεταφερεται ρε μαστορα μετα ολη αυτη η ενεργεια που την κανει red hot glowing? Εξαφανιζεται? Το ιδιο το υλικο παθαινει κοκομπλοκο οταν τρωει τετοια θερμικα φορτια και του περιοριζεις τη δυνατοτητα να τα αποβαλλει.

Link to comment
Share on other sites

Άντι να χρησιμοποιούν πολύ πλούσιο μείγμα για να κρατήσουν την θερμοκρασία των καυσαερίων κάτω από ένα όριο, στις υψηλές στροφές, για προστασία τούρμπο, καταλύτη κτλ περνάνε νερό από την εξαγωγή. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. :)

Link to comment
Share on other sites

Άντι να χρησιμοποιούν πολύ πλούσιο μείγμα για να κρατήσουν την θερμοκρασία των καυσαερίων κάτω από ένα όριο, στις υψηλές στροφές, για προστασία τούρμπο, καταλύτη κτλ περνάνε νερό από την εξαγωγή. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. :)

You got that extremely wrong :)

Δεν σε νοιάζουν οι θερμοκρασίες για καταλύτη ή την τουρμπίνα, σε νοιάζουν για να ΜΗΝ ΛΙΩΣΕΙΣ το ΜΟΤΕΡ :p

Link to comment
Share on other sites

Άντι να χρησιμοποιούν πολύ πλούσιο μείγμα για να κρατήσουν την θερμοκρασία των καυσαερίων κάτω από ένα όριο, στις υψηλές στροφές, για προστασία τούρμπο, καταλύτη κτλ περνάνε νερό από την εξαγωγή. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. :)

Nee chance, ο λογος που το κανεις πιο πλουσιο ειναι για να κρατησεις την θερμοκρασια στο θαλαμο καυσης χαμηλοτερη, οχι των καυσαεριων, αυτο ειναι απλα επακολουθο. Και σωστα λεει ο Τζωρτζης οτι το πιο πλουσιο μειγμα σε απομακρυνει απο τη μεγιστη ροπη (οχι οτι εχει σχεση με το προηγουμενο, κουβεντα κανουμε)

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω σε κανά δυο κείμενα που έχω δει πιο πολύ για "protection of exhaust manifold, turbo components κτλ" λένε. :unsure:

πχ αν και πάλι press release

Further 1.0-liter EcoBoost innovations include:

  • An exhaust manifold, cast into the cylinder head, lowers the temperature of exhaust gases to enable the optimum fuel-to-air ratio across a wider rev band

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς αναφέρεται στην ομαλοποίηση της εξαγωγής καυσαερίων με αποτέλεσμα τη μείωση της θερμοκρασίας τους. Άρα χαμηλότερες θερμοκρασίες εξαγωγής = συνεχής λειτουργία κινητήρα σε ζητούμενο afr χωρίς την ενεργοποίηση μηχανισμών 'ασφαλείας' εμπλουτισμού του θαλάμου καύσης με καύσιμο για μείωση αυτών.

Link to comment
Share on other sites

Διοτι πολυ απλα οπως ειναι η κεφαλη δεν εχει χωρο ωστε καθε port να εχει τη βελτιστη διατομη σε primaries (νομιζω το μηκος ειναι self-explanatory), αρα αυξανει μαλλον καμποσο την ταχυτητα των καυσαεριων (οπου αν μιλαμε για τουρμπατο, κανεις κωλοτουμπες). Βαλε και εναν θεοπυκνο προκαταλυτη στους 10-20 ποντους μετα, και δε θελει και πολυ να καταλαβεις γιατι αυξανεται και η πιεση.

Και επιμενω. Ακομα και εξτρα καναλια να εχει και παπαδες και αρχιμανδριτες, θεωρεις οτι αυτη η διαταξη ανταλλαγης θερμοτητας (η οποια μην ξεχναμε οτι εχει και ενα μοτερ να ψυξει) εχει το capacity να κρυωσει τα καυσαερια? Ή σου φαινεται λογικο να εχει ξεχωριστο κυκλωμα ψυξης, με δευτερη αντλια και ψυγειο και απ' ολα για τα καυσαερια? Και ας λεει οτι θελει το press release, marketeers το γραφουν ουτως ή αλλως.

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] στο χω ξαναπει, εχει τοσο ψωμι το μοτερ σου και επικεντρωνεσαι σε εντελως ανουσια πραγματα. Η κεραμεικη επιστρωση στην εισαγωγη ενος τυπικου δρομισιου μοτερ ειναι για να ψαρωνουν οι και καλα ψαγμενοι και τιποτε αλλο. Βαζεις και βιντεακια απο τυπους που το εμπορευονται, τι περιμενεις να σου πουν, οτι δεν εχει και ιδιαιτερο νοημα? Ο πρωτος ειδικα σου λεει, how to stop a red hot glowing exhaust. Και πως μεταφερεται ρε μαστορα μετα ολη αυτη η ενεργεια που την κανει red hot glowing? Εξαφανιζεται? Το ιδιο το υλικο παθαινει κοκομπλοκο οταν τρωει τετοια θερμικα φορτια και του περιοριζεις τη δυνατοτητα να τα αποβαλλει.

ωχουυυ παλι κλαψα...

με 40 ευρω που μου ζηταει ο καλλιτεχνης , μισο αλογο να παρω ευχαριστω θα πω ρε καλλιτεχνη, δεν θελω κατι τραγικο, απλα η αλουμινενια εισαγωγη να μην ζεματαει οταν οδηγω...ζεματαει και μπορω να της βαλω δαχτυλο (με την καλη εννοια), αρα η επιφανεια της παιζει 70-80 βαθμους... αυτος ο καλλιτεχνης υποσχεται να μπλοκαρει 400αρες και τετοια, δεν απαιτω κατι τετοιο, αν μου κανει εμενα διαφορα 10, αντε 5 βαθμους θα χοροπηδαω... εχω παθει πλακα το τι διαφορα εχει βραδυ δεκεμβριου στην στενη με μεσημερι αυγουστου στην εθνικη (ε εκει ειναι 40 βαθμοι διαφορα, αλλα λεμε τωρα)

ΥΓ: αν λογκαρουμε με το torque και δω διαφορα οτιδηποτε πανω απο 10.5 βαθμους και πανω σε περιμενει serioze trolling...

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

On a side note, στο πρώτο βιντεάκι της Zircotec, στο ~1:53 μου θύμισε κάποια custom watercooling συστήματα από εδώ μέσα :)

Είναι το ίδιο coating (με το γκρί, όχι των υδροψύξεων), απλώς μπορούν να το βάφουν κιόλας όπως θέλουν;

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.