Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Φανταστείτε τι θα ειχε συμβει αν δεν φόραγε κράνος....

Αυτά να τα βλέπουν κάτι έξυπνοι που το φοράνε στον αγκώνα γιατί εκεί έχουν την εντύπωση οτι θα χτυπήσουν...

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε να τον είχε πλακώσει η μοτό (τόσο άτσαλα που έπεσε ) και να ειχε γίνει μαρμελάδα . Δλδ σαν να κοιμηθείς με το αυτοκίνητο να το στουκάρεις πανω σε δέντρο και αν ζήσεις να ευλογείς την ζώνη και τους αερόσακους . Πολυ καλά ειναι ολα τα μέτρα ασφαλείας και στους 2 και στους 4 τροχούς αλλά η σωστή αντίληψη και η εγρήγορση δεν αντικαθίστανται από τίποτα ,

Link to comment
Share on other sites

Ένα video πριν λίγες μέρες.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Tb6KTc1O2O0]Seat ibiza cupra 6L mk4 1.8T RTD TD05H-20G NLS/antilag ~8.6" 100km/h-200km/h - YouTube[/ame]

Κρίμα που το δίνω βέβαια αλλά από νέα χρονιά αλλάζω έδρα εκτός Ελλάδος και το αμάξι θα μένει άπραγο στο γκαράζ αν δε πουληθεί.

Link to comment
Share on other sites

Κόλλα για πλασικά δύο στοιχείων και θα γίνει τσιμέντο.

Για να μη σπάσει από κραδασμούς εφήρμοσε τη κόλλα και αμέσως σφίχτο πάνω στη μηχανή και άστο να στεγνώσει εκεί, έτσι ώστε να πάρει τη φόρμα που πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

Κόλλα για πλασικά δύο στοιχείων και θα γίνει τσιμέντο.

Για να μη σπάσει από κραδασμούς εφήρμοσε τη κόλλα και αμέσως σφίχτο πάνω στη μηχανή και άστο να στεγνώσει εκεί, έτσι ώστε να πάρει τη φόρμα που πρέπει.

Ποσο εχει μια τετοια?

Αρα το τριβω καθαριζω το βαζω πανω βαζω κολλα το αφηνω ολο το βραδυ και οκ?

δεν θα εχει θεμα κραδασμους?γιατι ειναι και ο λασπωτηρας μπροστα και πρωτο πρωτο ολο αυτο το τρωει το πανω κατω.

Link to comment
Share on other sites

Ποσο εχει μια τετοια?

Αρα το τριβω καθαριζω το βαζω πανω βαζω κολλα το αφηνω ολο το βραδυ και οκ?

δεν θα εχει θεμα κραδασμους?γιατι ειναι και ο λασπωτηρας μπροστα και πρωτο πρωτο ολο αυτο το τρωει το πανω κατω.

Ακριβώς.

Βεβαίως αν θες είσαι σίγουρος 100% ανοίγεις 2 μικρές τρυπούλες κι εφόσον βάλεις τη κόλλα βάζεις και σφίγγεις ένα μικρό δεματικό. Αποτέλεσμα >> εμφάνιση σε αυτή τη περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

ο πατερας μου μου ειπε να ανοιξω τρυπες γιατι θα πιασει καλυτερα και η κολλα ετσι.

βεβαια τρυπες καθετα μεσα που δεν φαινονται

δεματικο δεν βαζω θα φαινεται πολυ γυφτε.κριμα ειναι κιολας...

Link to comment
Share on other sites

ο πατερας μου μου ειπε να ανοιξω τρυπες γιατι θα πιασει καλυτερα και η κολλα ετσι.

βεβαια τρυπες καθετα μεσα που δεν φαινονται

δεματικο δεν βαζω θα φαινεται πολυ γυφτε.κριμα ειναι κιολας...

Ναι αν μπορείς άνοιξε κάθετες τρύπες και βάλε μέσα σύρμα ή συνδετήρα και έτσι θα είναι πολύ πιο σφιχτό.

Link to comment
Share on other sites

Οκ θα το κανω ετσι.θα παω σε ενα παλικαρι που εχει μια καλη δυο συστατικων(την εχει δοκιμασει και λεει οτι κανει παρα πολυ καλη δουλεια) και θα ανοιξω και τρυπες.

Link to comment
Share on other sites

ΕΒΑΛΕΣ ΚΑΖΑΝΑΚΙΑ ??

ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ??

ΚΑΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΗΠΩΣ?????? CarLashes

Παντως μικρο σπιραλ λε εξατμιση. Τωρα καταλαβα γιατι βγαζανε ελαττωματα οι μιλτιαδηδες..... Εχουν πιο μεγαλο σπιραλ σε σχεση με αυτο, ενω η blueflame εχει σχεδον οσο και αυτο της φωτο...

Link to comment
Share on other sites

Ωραία η εξάτμηση και 1000 μπράβο στο project.

αλλά αυτό δε το θέτεις σωστά...

Εννοείται χωρίς καταλύτη γιατι δεν πιστεύω σε ολη αυτή την "πράσινη" χαζομάρα. :p

κι εγώ αν έκανα ένα τέτοιο fun project, πιθανότατα θα το άφηνα χωρίς καταλύτη, γιατί πια δε μιλάμε για ένα μεταφορικό μέσο... δε νομίζω να το παίρνει κάνεις για να παει στη δουλεία του στο κέντρο της πόλης. Το ζητούμενο είναι η ισχύς, ο ήχος και τα φλογιδια, στις όποιες γρήγορες βόλτες γίνουν από εδω και πέρα.

Καλό είναι όμως να είμαστε συνειδητοποιημένοι με αυτό που κάνουμε.

Ο καταλύτης κατα κύριο λογο επιτρέπει στον μεγαλύτερο όγκο μονοξείδιου του άνθρακα (CO) και των άκαυτων υδρογονανθράκων (HC) που βγήκαν απ το μοτέρ, να γίνουν διοξείδιο του άνθρακα. (που ειναι σχετικά αυλαβές για τον άνθρωπο)

Τα CO και HC προκαλούν άμεσα προβλήματα στο αναπνευστικό. Οι καταλύτες στα αυτοκίνητα δεν μπήκαν για να "σώσουν" κανένα πλανήτη... μπήκαν για να σώσουν τη πάρτη μας.

Τα λέω αυτά καθώς μετά τη μόδα του global warming, τώρα μπαίνουμε σιγά σιγά στη μόδα που προτείνει ότι ο άνθρωπος δεν ευθύνεται για καμία περιβαλλοντική επίπτωση.

Δε χρειάζεται κανένα άκρο, και ναι μπορούμε μερικά πράγματα να τα φέρνουμε στα μέτρα μας, κάνοντας παρασπονδίες χάριν της ευχαρίστησης... γιατί άνθρωποι είμαστε.

Αλλά δε χρειάζεται να εθελοτυφλούμε για να δικαιολογούμε τις επιλογές μας.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=258]kaynd[/MENTION] ευχαριστώ για το σχόλιο, είναι ωραίο να παίρνεις θετικό feedback απο ανθρώπους που ξέρεις οτι το κατέχουν αλλα ήλπιζα οτι το (:p) θα βοηθούσε να καταλάβετε το mood. Δεν εθελοτυφλώ, ξερω πολύ καλά τις συνέπειες που έχει η αφαίρεση του καταλύτη και στην απόδοση αλλα και περιβαλλοντολογικά.

Παρ' ολα αυτά, εξακολουθώ να εχω κάποιες ενστάσεις σε οτι αφορά ολόκληρο το concept του "ζείν πρασίνως".

Είναι offtopic αλλα οχι εντελώς:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=DHb1EklPrPE]Climate Fraud! Global Warming Hoax! Professor John R. Christy - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το τόλμησα.... το χταποδι το τύλιξα για να δω κατα πόσο θα κάνει μεγάλη διαφορα... η διαφορά είναι μεγαλύτερη απ ότι περίμενα και με προβληματίζει στο αν θα το αφήσω η όχι...

32455610200196194090381.jpg

33166010200196777264960.jpg

20908210200196196050430.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ποσο εχει μια τετοια?

Αρα το τριβω καθαριζω το βαζω πανω βαζω κολλα το αφηνω ολο το βραδυ και οκ?

δεν θα εχει θεμα κραδασμους?γιατι ειναι και ο λασπωτηρας μπροστα και πρωτο πρωτο ολο αυτο το τρωει το πανω κατω.

Γύρω στα 10 ευρώ maximum , εποξική η αλλιώς 2 στοιχείων γενικώς οτι έχω κολλήσει με τέτοια δεν εχει ξανασπάσει

post-1303-1416076881,1119_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος Μήτσο! Άντε να το δούμε και από κοντά το εργαλείο και γιατί όχι, σε κάποια πίστα.

AN7 OverClocker, καλή φάση! Περιμένω feedback πόσο καλή δουλειά κάνει (αν και αυτό που είπες ότι η διαφορά είναι μεγαλύτερη απ' ό,τι περίμενες είναι ελπιδοφόρο). Επίσης σε βάθος χρόνου να μας πεις αν το χταπόδι υπερθερμάνθηκε καθόλου, επειδή λένε ότι άμα το τυλίξεις δε μπορεί να κρυώσει επαρκώς.

Link to comment
Share on other sites

κι εγώ αν έκανα ένα τέτοιο fun project, πιθανότατα θα το άφηνα χωρίς καταλύτη, γιατί πια δε μιλάμε για ένα μεταφορικό μέσο... δε νομίζω να το παίρνει κάνεις για να παει στη δουλεία του στο κέντρο της πόλης. Το ζητούμενο είναι η ισχύς, ο ήχος και τα φλογιδια, στις όποιες γρήγορες βόλτες γίνουν από εδω και πέρα.

Καλό είναι όμως να είμαστε συνειδητοποιημένοι με αυτό που κάνουμε.

Ο καταλύτης κατα κύριο λογο επιτρέπει στον μεγαλύτερο όγκο μονοξείδιου του άνθρακα (CO) και των άκαυτων υδρογονανθράκων (HC) που βγήκαν απ το μοτέρ, να γίνουν διοξείδιο του άνθρακα. (που ειναι σχετικά αυλαβές για τον άνθρωπο)

Τα CO και HC προκαλούν άμεσα προβλήματα στο αναπνευστικό. Οι καταλύτες στα αυτοκίνητα δεν μπήκαν για να "σώσουν" κανένα πλανήτη... μπήκαν για να σώσουν τη πάρτη μας.

Τα λέω αυτά καθώς μετά τη μόδα του global warming, τώρα μπαίνουμε σιγά σιγά στη μόδα που προτείνει ότι ο άνθρωπος δεν ευθύνεται για καμία περιβαλλοντική επίπτωση.

Δε χρειάζεται κανένα άκρο, και ναι μπορούμε μερικά πράγματα να τα φέρνουμε στα μέτρα μας, κάνοντας παρασπονδίες χάριν της ευχαρίστησης... γιατί άνθρωποι είμαστε.

Αλλά δε χρειάζεται να εθελοτυφλούμε για να δικαιολογούμε τις επιλογές μας.

[MENTION=258]kaynd[/MENTION] ευχαριστώ για το σχόλιο, είναι ωραίο να παίρνεις θετικό feedback απο ανθρώπους που ξέρεις οτι το κατέχουν αλλα ήλπιζα οτι το (:p) θα βοηθούσε να καταλάβετε το mood. Δεν εθελοτυφλώ, ξερω πολύ καλά τις συνέπειες που έχει η αφαίρεση του καταλύτη και στην απόδοση αλλα και περιβαλλοντολογικά.

Παρ' ολα αυτά, εξακολουθώ να εχω κάποιες ενστάσεις σε οτι αφορά ολόκληρο το concept του "ζείν πρασίνως".

Θα παρέμβω στη περιβαλλοντική κουβέντα σας να πω κι εγώ τη χαζομάρα μου:

1. Στο συγκεκριμένο αμάξι που υποθέτω δουλεύει με πλούσιο μίγμα ο καταλύτης πιθανότατα θα δηλητηριαζόταν οπότε καλύτερα που δεν έβαλες γιατί θα πήγαινε χαμένος :)

2. Το concept του καταλυτικού αυτοκινήτου δεν είναι να γίνει καλύτερος ο κόσμος, ο πλανήτης και τα πσάργια αλλά καθαρίσουν οι πόλεις. Συνολικά όταν το 1980 είχες 100.000 αμάξια και το 2010 έχεις 2.000.000 αμάξια στην Αθήνα (τυχαία μεγέθη) η επιβάρυνση στο περιβάλλον είναι μεγαλύτερη (τουλάχιστον στο CO2), αλλά στην πόλη μπορεί να πεις ότι έχουν και ψιλοβελτιωθεί τα πράγματα. Αντίστοιχο μεγάλο βήμα είναι και η ηλεκτροκίνηση. Συνολικά δεν βελτιώνεις το κλίμα, αλλά στατιστικά προτιμάς να πάθει καρκίνο το 1/10000 των κατοίκων δίπλα στα εργοστάσια λιγνίτη (αραιοκατοικημένες περιοχές) παρά το 1/10000 των κατοίκων των αστικών κέντρων (τα νούμερα τυχαία - φυσικά το καλύτερο είναι να μην πάθει κανείς τίποτα αλλά πάντα κάνεις κάποιο συμβιβασμό).

Link to comment
Share on other sites

Θα παρέμβω στη περιβαλλοντική κουβέντα σας να πω κι εγώ τη χαζομάρα μου:

1. Στο συγκεκριμένο αμάξι που υποθέτω δουλεύει με πλούσιο μίγμα ο καταλύτης πιθανότατα θα δηλητηριαζόταν οπότε καλύτερα που δεν έβαλες γιατί θα πήγαινε χαμένος :)

2. Το concept του καταλυτικού αυτοκινήτου δεν είναι να γίνει καλύτερος ο κόσμος, ο πλανήτης και τα πσάργια αλλά καθαρίσουν οι πόλεις. Συνολικά όταν το 1980 είχες 100.000 αμάξια και το 2010 έχεις 2.000.000 αμάξια στην Αθήνα (τυχαία μεγέθη) η επιβάρυνση στο περιβάλλον είναι μεγαλύτερη (τουλάχιστον στο CO2), αλλά στην πόλη μπορεί να πεις ότι έχουν και ψιλοβελτιωθεί τα πράγματα. Αντίστοιχο μεγάλο βήμα είναι και η ηλεκτροκίνηση. Συνολικά δεν βελτιώνεις το κλίμα, αλλά στατιστικά προτιμάς να πάθει καρκίνο το 1/10000 των κατοίκων δίπλα στα εργοστάσια λιγνίτη (αραιοκατοικημένες περιοχές) παρά το 1/10000 των κατοίκων των αστικών κέντρων (τα νούμερα τυχαία - φυσικά το καλύτερο είναι να μην πάθει κανείς τίποτα αλλά πάντα κάνεις κάποιο συμβιβασμό).

μην μου βαζεις διαολους σιχαμενε λινουξα τσιρακι πολυεθνικων που εκμεταλλευονται τον τριτο κοσμο για να πουλανε φαρμακα...

Πριν βαλω προγραμμα, ο Μιλτιαδης, αν εδινες πονο αρκετη ωρα, αλλαζε εντελως τον ηχο του, φανταζομαι γινοταν απο την θερμοκρασια των καυσαεριων.

Τωρα με το προγραμμα, με ΠΟΛΛΗ ωρα πονο , ο ηχος δεν αλλαζει με τιποτα και καμαρωνε ο προγραμματιστης που ειναι υπερσεηφ το προγραμμα του... Λες να ειναι εντελως πλουσιο, να ταλαιπωρει τον καταλυτη και να κανει φιουελ ντιλιουσιονε στο λαδι????????

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.