Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ποιο το νοημα της veyron? μιας Μ5? ενος TVR? ;)

[MENTION=7941]Μοκου[/MENTION] εσω ε? ;)

δε ξερω απο βαρκες αλλα φαντάζομαι οτι θα υπαρχει κάποιου ειδους "hard cap" που δεν θα επωφελει την επιπλέον προσθηκη μηχανών :p

Link to comment
Share on other sites

Ποιο το νοημα της veyron? μιας Μ5? ενος TVR? ;)

[MENTION=7941]Μοκου[/MENTION] εσω ε? ;)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Hjgxk59Ekd4]The Bugatti Veyron of performance boats - YouTube[/ame] Ενα απο τα αγαπημενα μ σκαφακια....Bucattti!!! 2 Mercruiser 1075hp με nxt6 ποδαρικο! Αλλα στον αγωνα που ειναι φοραει 2 Mercruiser 1350 hp με M8 ποδαρκο! :smoke::smoke::drool:

Link to comment
Share on other sites

δε ξερω απο βαρκες αλλα φαντάζομαι οτι θα υπαρχει κάποιου ειδους "hard cap" που δεν θα επωφελει την επιπλέον προσθηκη μηχανών :p

Μετα μπορει να σου μιρασει η βαρκα σε κοματια......:whip:

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι περίεργος να δω πως θα υπολογίζουν την αξία ενός μεγάλου αυτοκινήτου 5ετίας ας πούμε που στην πραγματικότητα σήμερα κάνει ~25.000€.

Το σωστό θα ήταν μάλλον να μειώνετε η αξία του κατά Χ% για κάθε χρόνο κυκλοφορίας...

Άντε γιατί το γδάρσιμο με τα κυβικά πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει επιτέλους...

Link to comment
Share on other sites

Ναι...

Θα το κάνουν έτσι το 2014, και το 2015 θα το γυρίσουν πάλι στα κυβικά...

Έτσι όποιος ξαναέβαλε την κατοχή του κάτι ακριβό ή δίλιτρο, θα τον ξαναπιεί.

Μην εμπιστεύεστε τίποτα.

Θα το πουν τεκμήριο, ή κάτι άλλο και θα τα φάμε τα μούτρα μας.

Link to comment
Share on other sites

Μπα, εφόσον χρησιμοποιείς το video σαν υλικό, είναι προφανές ότι φρενάρει επίτηδες ο μηχανόβιος. Οπότε τον πούλο.

Σκέψου να κόψω μπροστά σου όπως έκανε, με τα γαμάουα κεραμικά μου φρένα με 500" δισκόπλακες και και 18 πίστονες δαγκάνες και μόλις μπώ λωρίδα για 1 second, να τσαρουχώσω φρένα χωρίς κανένα λόγο αλλά και επίτηδες.

Φταίς εσύ τότε, αν δεν προλάβεις να φρενάρεις; :p

Με το αναίτιο φρενάρισμα ο μηχανόβιος μπορεί να θεωρηθεί ως υπαίτιος πρόκλησης ατυχήματος και ένοχος.

Link to comment
Share on other sites

Yessir, αυτό ακριβώς ανέλυσα.

Οι κανόνες στην κοινωνία, στην προκειμένη ο ΚΟΚ, πρέπει να λειτουργούν σωστά ακόμα και στίς ακραίες (σπάνιες) καταστάσεις, σαν αυτή που περιέγραψα και πρέπει να είναι όσο τον δυνατό λιγότερο ευάλωτοι σε ανθρώπους που πάνε να τους εκμεταλευτούν.

Link to comment
Share on other sites

"Τέλος, να σημειώσουμε πως οι φήμες θέλουν το θέμα να το έχει αναλάβει προσωπικά ο Γιάννης Στουρνάρας. Ο υπουργός Οικονομικών σκοπεύει να διορθώσει τα κακώς κείμενα στον κλάδο του αυτοκινήτου, όπου έχουν οδηγηθεί στην ανεργία σχεδόν 50.000 εργαζόμενοι."

cat-jumps-off-ledge.gif

Link to comment
Share on other sites

έκανα 700 χιλιόμετρα με vpower το σκ που μας πέρασε. το γιαράκι ήταν τίγκα φορτωμένο και με κλιματισμό και μου έδινε την εντύπωση στις ανηφόρες τις κάζας ότι ήμουν άδειος. θα την προτιμώ για ταξίδια!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.