Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Πειράκια βαράει εδώ και ενάμιση χρόνο κατά διαστήματα, ένας ******* δε βρέθηκε να πει "ας κάτσω να καθαρίσω τις εισαγωγές".....

Με τα μπεκ, τις αντλίες, τους αισθητήρες και τους καταλύτες ασχολιόταν όλοι...

VAG my ass, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η έλλειψη έμπειρου και εξειδικευμένου προσωπικού στην Ελλάδα imo.

σαν να ακούω γνωστό μηχανικό που δούλευε σε porche. δεν ασχολούνται με "λεπτομέρειες" είτε το αυτοκίνητο είναι ακριβό ή όχι, και πρέπει ο ιδιοκτήτης να τους κυνηγά

Link to comment
Share on other sites

Mια ερωτηση γιατι χαθηκα.. Εγω ειμαι ο πωλητης. Δεν εχω ομως την δυνατοτητα να παω με τον αγοραστη στο Υπουργειο για την μεταβιβαση. Πως μπορω να το κανω? Υπευθυνη δηλωση και εξουσιοδοτηση? Μπορω να κανω την πωληση να παρω τα χρηματα και να παει ο ιδιος μονος του στο Υπουργειο?

Link to comment
Share on other sites

Σωστά το είδες, έχει σπάσει ενα μικρό μέρος τους.

Με τα λάδια είναι εξαιρετικά δύσκολο νομίζω να έπαιξε πρόβλημα στο ένα μπλοκ μόνο.

Καμία ένδειξη για λάδια δεν είχα, ποτέ. Ούτε θερμοκρασία, ούτε στάθμη.

Ναι δίνουν εγγύηση, αλλά με τόσα λεφτά...αγοράζω άλλα 2 για κάβα...

Πειράκια βαράει εδώ και ενάμιση χρόνο κατά διαστήματα, ένας ******* δε βρέθηκε να πει "ας κάτσω να καθαρίσω τις εισαγωγές".....

Με τα μπεκ, τις αντλίες, τους αισθητήρες και τους καταλύτες ασχολιόταν όλοι...

Το λινκ σου ήταν mind opening, στερνή μου γνώση να σ'έιχα πρώτα όμως...

Να φανταστείς οτι οι τύποι εκεί μιλάν για 30-40Κ Κm και προβλήματα που είναι ταυτόσημα με αυτά που είχα εγώ στα 130-140Κ Km.

Απο δώ και πέρα αυστηρός έλεγχος-καθάρισμα κάθε 2ό σέρβις.

VAG my ass, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η έλλειψη έμπειρου και εξειδικευμένου προσωπικού στην Ελλάδα imo.

Κοιτα, ένα μοτερ αντιπροσωπείας, είναι αντιπροσωπείας και καινούργιο αδούλευτο. Τα άλλα που θα πάρεις θα είναι από τροπέτα, που ξέρεις τι χρήση είχε, αν όταν τράκαρε έφερε τούμπα και έμεινε χωρίς λάδια κτλπ και εννοείται πως δεν δίνουμε βάση στα χιλιόμετρα που μας λένε οι μαντράδες για το μοτερ ;)

Στο λέω απλά να το έχεις κατα νου.

Γιατί δεν κινείσαι και λίγο νομικά προς τα συνεργεία που δεν ακολούθησαν οδηγίες της audi?

Είναι άπειρες οι φορές που έχει μπει στο παιχνίδι ο τσάκωνας και του ποστάρω τα carbon build ups των fsi :p

Link to comment
Share on other sites

Mια ερωτηση γιατι χαθηκα.. Εγω ειμαι ο πωλητης. Δεν εχω ομως την δυνατοτητα να παω με τον αγοραστη στο Υπουργειο για την μεταβιβαση. Πως μπορω να το κανω? Υπευθυνη δηλωση και εξουσιοδοτηση? Μπορω να κανω την πωληση να παρω τα χρηματα και να παει ο ιδιος μονος του στο Υπουργειο?

ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ. ΕΧΩ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΤΡΈΧΩ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ.

Αν θέλεις, κάνε του εξουσιοδότηση, πάρε το χρήμα και μόλις επιστρέψει με την αλλαγμένη άδεια, δώσε τα κλειδιά. Χωρίς αλλαγή στο όνομα, κλειδιά του αυτοκινήτου μη δώσεις ΠΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION]

17Κ € για μοτέρ δε δίνω (Άκη? καλά θυμάμαι?), το κάνω ανταλλακτικά και αγοράζω Merc να ησυχάσω...

Δικαστικά δε βλέπω να κάνουμε τπτ, έχει βάλει χέρι συνεργείο εκτός Audi, έχει ξεχαστεί να σφραγιστεί ενα σέρβις, το μοτέρ είναι σκόρπιο στη Θεσ/κη, τρέχα γύρευε δλδ...

Στους γιατρούς να τα φάνε οι άχρηστοι...

[MENTION=51]jax7480[/MENTION]

Δε πρόλαβα καν να πάω στον δικό σου όπως κατάλαβες, σκόρπισε 1 μέρα πριν το ραντεβού...

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION]

17Κ € για μοτέρ δε δίνω (Άκη? καλά θυμάμαι?), το κάνω ανταλλακτικά και αγοράζω Merc να ησυχάσω...

Δικαστικά δε βλέπω να κάνουμε τπτ, έχει βάλει χέρι συνεργείο εκτός Audi, έχει ξεχαστεί να σφραγιστεί ενα σέρβις, το μοτέρ είναι σκόρπιο στη Θεσ/κη, τρέχα γύρευε δλδ...

Στους γιατρούς να τα φάνε οι άχρηστοι...

[MENTION=51]jax7480[/MENTION]

Δε πρόλαβα καν να πάω στον δικό σου όπως κατάλαβες, σκόρπισε 1 μέρα πριν το ραντεβού...

Καλά θυμάσαι.

Δεν θα στο ελεγα για το ανακατασκευασμενο αν δεν το είχες αγοράσει καινούργιο και δεν ηταν τοσο ευπαθες το μοτερακι.

Τεπσα, παρε ενα μτχ μοτερακι σε οσο το δυνατον καλυτερη κατασταση και δοκιμασε.Βρες καποιον που να εχει καμερουλα να βαλετε μεσα απ την μπουζοτρυπα να βρειτε μοτερακι που να μην εχει γραμμές.

Καλα μας ξεμπερδέματα λοιπόν.

Εγω πηρα ηδη μοτερακι και εγινε παραγγελία για μπιελες, ελατηρια πιστονιών, και μέταλλα.

Sent from my WC using Note 2

Link to comment
Share on other sites

Σωστά το είδες, έχει σπάσει ενα μικρό μέρος τους.

Με τα λάδια είναι εξαιρετικά δύσκολο νομίζω να έπαιξε πρόβλημα στο ένα μπλοκ μόνο.

Καμία ένδειξη για λάδια δεν είχα, ποτέ. Ούτε θερμοκρασία, ούτε στάθμη.

Ναι δίνουν εγγύηση, αλλά με τόσα λεφτά...αγοράζω άλλα 2 για κάβα...

Πειράκια βαράει εδώ και ενάμιση χρόνο κατά διαστήματα, ένας ******* δε βρέθηκε να πει "ας κάτσω να καθαρίσω τις εισαγωγές".....

Με τα μπεκ, τις αντλίες, τους αισθητήρες και τους καταλύτες ασχολιόταν όλοι...

Να εχεις ενδειξη γιατι? Μια φορα στεγνωσε απο λαδι, εκανε τη ζημια, τελος.

Οσο για τα πειρακια, προφανως και δεν ασχολειται κανεις, γιατι ειναι πολλη δουλεια, μεγαλη μανουρα για να μην παρουν πολλα λεφτα. Ενω με τοση μουργα οταν το καημενο δουλευει τοσο πλουσιο, τερματιζουν ολα τα καψερα τα lambda limiters και βγαζει check engine. Εκει περα το διαβαζει ο αλλος οτι το error λεει lambda μεσα, σου λεει μαστορα θες καινουριο αισθητηρα :tomato:, αυτος τα παιξε και διαβαζει λαθος :tomato::tomato:.

Link to comment
Share on other sites

Το όνομα του παιχνιδιού είναι "planned obsolescence".

Δεν μπορεί "κοτζάμ" VAG να μην γνωρίζει τα όρια και την αξιοπιστία μηχανικών και ηλεκτρονικών μερών, άρα ένα συμπέρασμα μένει, έτσι το έχουν σχεδιάσει. Οπότε μόλις αρχίσουν να χαλάνε πράγματα, πετάς το κάρο σου και παίρνεις νέο, απο VAG πάλι.

Την στιγμή που το δέχεται, λόγω άγνοιας, το παραπάνω η πλειοψηφία των πελατών της, τότε όλα πάνε κομπλέτ για την εταιρεία. Επίσης εταιρείες που δεν συμφωνούν με την παραπάνω τακτική, δεν μπορούν να τις ανταγωνιστούν αφού κανένας πελάτης δεν το περιλαμβάνει στις απαιτήσεις του απο το προιόν που αγοράζει.

Άλλη μια περίπτωση όπου η έλλειψη ενημέρωσης και τακτικές του στυλ "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" κατευθύνει μια ολόκληρη βιομηχανία και επηρεάζει άμεσα τις ζωές μας με τη δική μας ευλογία.

Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν είναι ακριβός έτσι. Δεν έχει βγει τσάμπα η φήμη BMW - Mercedes - γιαπωνέζικα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Όσοι πήραν Merc E class w211 μόνο το κεφάλι τους ήσυχο δεν είχαν.

Για ρώτα τους πόσα ηλεκτρολογικά προβλήματα είχαν.

Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν είναι ακριβός έτσι. Δεν έχει βγει τσάμπα η φήμη BMW - Mercedes - γιαπωνέζικα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Ακριβώς έτσι είναι. Δεν θεωρώ ότι κάποια συγκεκριμένη επιχείρηση είναι αυτόματα υπεράνω των τακτικών που ανέφερα. Κάποιες το κάνουν περισσότερο, άλλες λιγότερο. Απλά group vag για μένα πιστεύω είναι η πρώτη προτεραιότητα τους, ειδικά στα πιο μαζικά-φθηνότερα αυτοκίνητα που φτιάχνουν.

Αυτό που ήθελα να περάσω, είναι ότι ως πελάτες με τις επιλογές μας, εγκρίνουμε και πριμοδοτούμε συγκεκριμένες τακτικές, τουλάχιστον να φροντίσουμε πως ξέρουμε ποιες είναι αυτές.

Link to comment
Share on other sites

Όσοι πήραν Merc E class w211 μόνο το κεφάλι τους ήσυχο δεν είχαν.

Για ρώτα τους πόσα ηλεκτρολογικά προβλήματα είχαν.

Μέχρι τώρα έχω ακούσει για τα γιαπωνέζικα μόνο :flex:

H BMW βενζίνας και η Mercedes πετρελαίου.

Δεν έχω διάθεση να αντιπαρατεθώ με κανέναν όμως αποτυχημένα μοντέλα βγάζουν όλοι.

Ο Mercedes 352 αφού έκανε 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα μέχρι να καταστραφεί το φορτηγό, δουλεύει ακόμα στα περισσότερα παράκτια ψαροκάικα. Ποιο παλιά δεν έβαζαν καν ψυγείο θαλάσσης περνώντας την θάλασσα μέσα από την μηχανή.

Φίλος μου καπετάνιος 15 χρόνια τρώει ψωμί με μηχανή από ταξί (χωρίς να την έχει ανοίξει) στο επαγγελματικό ιστιοπλοϊκό του.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.