Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Άντε ανέβα στην ειδική, θέλουμε follow up, κρατάνε τα δικά μου ακόμη αλλά έτσι όπως οδηγάω το Stilo κατά το Πάσχα θα κάνω την τράμπα (να μαζέψω και καμιά λίρα!).

Είσαι σίγουρος για τα matador? Πήγε και έβαλε ο πατέρας μου στο 309 και το αυτοκίνητο έγινε επικίνδυνο. 165/70 13 βέβαια, πολύ μικρή διάσταση, αλλά πραγματικά δεν πατάνε πουθενά, ειδικά τα μπροστά αν υπάρχει νερό κάτω κάνεις το σταυρό σου και ξεχνάς το φρένο, μου θύμισαν τα 10ετίας goodyear που φορούσε από καινούριο όταν το οδηγούσα το 2001 και έκανα τσουλήθρα στις κατηφόρες, όπου πρώτα έστριβα το τιμόνι, μετά άφηνα το φρένο και μετά έστριβε :hehe:

Θα πηγαινα σημερα αλλα δεν εκατσε.Εχω και την καμερα θα τραβηξω και βιντεο.

Παντως δεν τα κοβω μεχρι στιγμης να με προδωσουν.Δεν ξερω για μικρες διαστασεις

αλλα σε μεγαλες ειναι βεντουζες τα matador Σωτηρη.

Για αυτο τα εβαλε και 2η φορα ο κολλητος και οπως προανεφερα μεγαλο αμαξι .

To Nissan των προηγουμενων σελιδων

[ame]

[/ame] Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Link to comment
Share on other sites

στα λαστιχα παιζει ρολο και το βαρος...

εγω σε saxo 1.1 τα avon ηταν τα χειροτερα ελαστικα που ειχα βαλει

σε alfa 156 ειχα ακουσει τα καλυτερα λογια

Link to comment
Share on other sites

Το yaris μου έχει κατανάλωση γύρω στο 5.8 όταν κινούμε στην γύρω περιοχή χωρίς να βγω εθνική οδό. Τελευταίο ένα μήνα το 90% των διαδρομών που κάνω είναι κάθε πρωί κάπου 1.5 χιλιόμετρο παύση 5-10 λεπτά και άλλο 1.5 χιλιόμετρο με θερμοκρασία 8-11 βαθμούς. Το ίδιο πράγμα ξανακάνω και το μεσημέρι με ελαφρώς υψηλότερη θερμοκρασία.

Μαντέψτε κατανάλωση που γράφει.... 7 lt/100km.

Link to comment
Share on other sites

BMW Hellas

Γνωρίστε από κοντά και οδηγήστε το πρώτο πλήρως ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο της BMW, στο Golden Hall, έως το Σάββατο 8 Μαρτίου 2014. Προγραμματίστε το δικό σας test drive καλώντας στο 210 9118101.

dezeen_i3-electric-car-by-BMW_18.jpg

bmw%20i3%20interior%20prod%20660.jpg

BMW-i3-Concept-rear-view.jpg

bmw-i3-side-prod-660.jpg

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω κάτι κυάλια σε κάτι μεγάλα κτήρια στη Βαυαρία μεριά,

μάλλον προς το σπίτι σου βλέπουν :hehe:

Σαν αμαξάκι δεν είναι τελείως χάλια,

έχει συμπαθητική αυτονομία, πολύ καλές επιδόσεις (0-100 σε 7.2)

εξκλουσίβιτυ λόγω εμφάνισης , καλό κράτημα κατα τας γραφάς

και οι μπαταρίες πάνε (@ N.Greece) , για τουλάχιστον 8 χρόνια με

ευνοικές ρυθμίσεις για αντικατάσταση.

Απόσβεση χοντρά θα το κάνεις σε 4-6 χρόνια.

Ευκαιρία δεν το λες (far from it) αλλά αρχίζει και γίνεται ρεαλιστικό

σιγά σιγά το πακέτο για μελλοντικά αμαξίδια πόλης που θα μειώσουν αρκετά

το κόστος μετακίνησης και θα μολύνουν λιγότερο τα ταλαιπωρημένα κέντρα.

Αυτή τη στιγμή είναι μόνο για έχοντες κι αυτό σε πολύ συγκεκριμένα πλαίσια.

Δεν μου αρέσει καθόλου το ψεύτικο εσωτερικό και η εμφάνιση, αλλά αυτά

τεκμαίρονται στο προσωπικό γούστο.

Link to comment
Share on other sites

i3;

θα περιμένω την τετραπύρηνη έκδοση που θα είναι πιο value for money.

Σε άλλα νέα, πήγα σήμερα σε Κοτσόβολο και Καυκά προς αναζήτηση ενός hdmi καλωδίου και ενός σούκο ''ταφ''.

15 ευρώ το hdmi και 4 ευρώ το ''ταφ''

Μα καλά. Για πόσο ζώα μας περνάνε; :whip:

Link to comment
Share on other sites

i3;

θα περιμένω την τετραπύρηνη έκδοση που θα είναι πιο value for money.

Σε άλλα νέα, πήγα σήμερα σε Κοτσόβολο και Καυκά προς αναζήτηση ενός hdmi καλωδίου και ενός σούκο ''ταφ''.

15 ευρώ το hdmi και 4 ευρώ το ''ταφ''

Μα καλά. Για πόσο ζώα μας περνάνε; :whip:

Eρμ, σε πιο νήμα πόσταρες? :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.