Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ωραίος!!Άντε καλό ξαλάφωμα στη τσέπη τώρα!!:p

Δεν είναι πιεσμένα πολύ αυτά γι' αυτό και είναι ανούσιο το turbo timer.

Aν πριν φτάσεις πας χαλαρά δεν παίζει κανένα πρόβλημα πάντως.

Εγώ έτσι κι αλλιώς περιμένω τουλάχιστον μέχρι να κλείσει το τσοκ,έτσι κι αλλιώς μέχρι να βάλεις κινητά λεφτά κτλπ περνάει χρόνος.

Βαλβίδες δεν έχω ακούσει ποτέ να κοπανάνε πάντως οι κατασκευαστές είναι κατηγορηματικού στο ζέσταμα να γίνεται εν κινήση και όχι όταν είσαι σταθμευμένος γιατί έτσι δεν ζεστενεται σωστά καθώς ανεβαίνει απότομα η θερμοκρασία.

Φυσικά,υδρόψυκτες είναι στα περισσότερα,αν όχι σε όλα.Το λάδι είναι για λίπανση.

Οι dieselοτουρμπίνες είναι κυρίως ελαιόψυκτες αν δεν κάνω λάθος.Λογικά λόγω χαμηλοτερων θερμοκρασιών λειτουργίας.

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος!!Άντε καλό ξαλάφωμα στη τσέπη τώρα!!:p

Εγώ έτσι κι αλλιώς περιμένω τουλάχιστον μέχρι να κλείσει το τσοκ,έτσι κι αλλιώς μέχρι να βάλεις κινητά λεφτά κτλπ περνάει χρόνος.

Βαλβίδες δεν έχω ακούσει ποτέ να κοπανάνε πάντως οι κατασκευαστές είναι κατηγορηματικού στο ζέσταμα να γίνεται εν κινήση και όχι όταν είσαι σταθμευμένος γιατί έτσι δεν ζεστενεται σωστά καθώς ανεβαίνει απότομα η θερμοκρασία.

Ε νταξ,δεν γίνονται κάθε μέρα όμως ;)

Πιο τσοκ ρε σιγά μην είναι και με καρμπιρατέρ :p

Τον χειμόνα με πολύ χαμηλή θερμοκρασία βάλε αυτί να ακούσεις.Επειδή το λάδι έχει γίνει πολύ παχύρρευστο δεν προλαβαίνει να ανέβει αμέσως.

Το ζέσταμα εν κινήσει είναι πολύ πιο γρήγορο απ ότι σταματημένο.Μπορούμε άμα θές να το μετρήσουμε με το dashhawk.

Το να πιέζεις τα μέταλα όταν αυτά δεν έχουν έρθει ακόμα στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας και το λάδι είναι ακόμα κρύο δεν είναι και ότι καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Ε νταξ,δεν γίνονται κάθε μέρα όμως ;)

Πιο τσοκ ρε σιγά μην είναι και με καρμπιρατέρ :p

Τον χειμόνα με πολύ χαμηλή θερμοκρασία βάλε αυτί να ακούσεις.Επειδή το λάδι έχει γίνει πολύ παχύρρευστο δεν προλαβαίνει να ανέβει αμέσως.

Το ζέσταμα εν κινήσει είναι πολύ πιο γρήγορο απ ότι σταματημένο.Μπορούμε άμα θές να το μετρήσουμε με το dashhawk.

Το να πιέζεις τα μέταλα όταν αυτά δεν έχουν έρθει ακόμα στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας και το λάδι είναι ακόμα κρύο δεν είναι και ότι καλύτερο.

Εγώ σου λέω τι λένε οι κατασκευαστές.Όταν είναι σταθμευμένο το μοτέρ ζεσταίνει ανομοιόμορφα όμως σε αντίθεση με όταν κινείται...

Άμα πηγαίνεις με χάιδεμα στο γκάζι σιγά τη πίεση στα μέταλλα.Αν βάλεις μπρος φύγεις και το πλακώσεις εκεί ετοιμάζεσαι να το κλάψεις...:p

Αφού κατάλαβες τι εννοώ με το choke...:p Δε θυμάμαι πως ακριβώς λέγεται στα injection o σένσορας...:p

Έγινε επεξεργασία από ReaperX
Link to comment
Share on other sites

Εγώ σου λέω τι λένε οι κατασκευαστές.Όταν είναι σταθμευμένο το μοτέρ ζεσταίνει ανομοιόμορφα όμως σε αντίθεση με όταν κινείται...

Άμα πηγαίνεις με χάιδεμα στο γκάζι σιγά τη πίεση στα μέταλλα.Αν βάλεις μπρος φύγεις και το πλακώσεις εκεί ετοιμάζεσαι να το κλάψεις...:p

Ανομοιόμορφα?

Όταν πατάς περισσότερο γκάζι αλλάζει η διαδρομή του πιστονιού? :p

Σίγουρα το λένε αυτό μέσα?

Μήπως είναι fail στην μετάφραση?

Διάβασες καθόλου το ξένο?

Edit: Άμα το αναφέρει θα το λέει για να ζεσταίνονται όλα μαζί, αυτό όμως εξακολουθεί να είναι χειρότερο απ το να περιμένεις 2 λετπά και μετά για άλλα 2 λεπτά να πηγαίνεις χαλαρά.

Ζεσταμα παντα εν κινησει, με <3000 στροφες, χωρις αποτομα ανοιγματα. Να ζεσταινονται παραλληλα φρενα/λαστιχα.

Ε αυτό είναι εκτός μοτέρ ρε.

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Όχι αυτό δε το λένε μέσα αλλά ισχύει.Μην επικεντρώνεσαι μόνο στα πιστόνια.

Λέγοντας ανομοιόμορφα πχ. το νερό που θα ανεβάσει πολύ γρηγορότερα θερμοκρασία όταν είναι σταθμευμένο δίνοντας λάθος εντύπωση για το λάδι.

Σε μένα λέει για ζέσταμα να ξεκινάς αργά medium revs και χωρίς απότομες επιταχύνσεις.

Και να μην οδηγείς σε full performance για τα πρώτα km.Να περιμένεις να κουνηθεί η θερμοκρασία νερού..

Τέσπα...Έτσι κι αλλιώς κάνα 2λεπτο το τρώω πάντα πριν ξεκινήσω...:p

Link to comment
Share on other sites

Όχι αυτό δε το λένε μέσα αλλά ισχύει.Μην επικεντρώνεσαι μόνο στα πιστόνια.

Λέγοντας ανομοιόμορφα πχ. το νερό που θα ανεβάσει πολύ γρηγορότερα θερμοκρασία όταν είναι σταθμευμένο δίνοντας λάθος εντύπωση για το λάδι.

Σε μένα λέει για ζέσταμα να ξεκινάς αργά medium revs και χωρίς απότομες επιταχύνσεις.

Και να μην οδηγείς σε full performance για τα πρώτα km.Να περιμένεις να κουνηθεί η θερμοκρασία νερού..

Τέσπα...Έτσι κι αλλιώς κάνα 2λεπτο το τρώω πάντα πριν ξεκινήσω...:p

Σχεδόν σε όλα τα αμάξια μέχρι να φτάσει το νερό στους 80 η βαλβίδα νερού είναι 80 οπότε άκυρο.

Επικεντρώνομαι στα πιστόνια γιατί αυτά είναι που τραβάν το ζόρι.Απλά αυτό που διάβασες εστιάζει ώστε να ζεστάνει όλα τα κομμάτια του αυτοκινήτου όπως είπε ο spresv...φρενα,λαστιχα,καταλυτες,διαφορικά,κιβώτια και άσε που όσο θα αρχίσει να ζεσταίνεται το μοτέρ στα μπροστοκίνητα θα πάρει θερμοκρασία και το κιβώτιο και το διαφορικό οπότε έχει γίνει και εκεί μια προθέρμανση.

2η πιθανότητα να το λέει αυτό είναι μην περιμένεις να πάει στους 90 και μετά αρχίσεις να το σπας με όλα τα παραπάνω σχετικά κρύα.

Σε καμιά περίπτωση δεν γίνεται το καλύτερο ζέσταμα για το μοτέρ είναι να το κινείς όσο είναι κρύο.Φυσική είναι ρε ;)

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω εγώ. Εχω τσακωθεί άπειρες φορές με τους βενζινάδες να μου λένε "Σβήστο" αλλα τους εξηγώ τι και πώς και δεν λένε τιποτα. Οι περισσότεροι που βάζω με έχουν μάθει οπότε δεν λένε τιποτα, αλλα αν τυχω σε στραβόξυλο, σβήνω κινητήρα (αμ δε), βγαζω τα κλειδιά και αφήνω το turbo timer να μετράει αντίστροφα.. Οταν τους κουνάω τα κλειδιά στα μούτρα με το αμάξι να δουλέυει σταυροκοπιούνται και γεμίζουν. :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Τι γίνεται όταν κάποιος θέλει να γεμίσει σε βενζινάδικο της εγνατίας πχ μετά από άνοιγμα; Περιμένει 2 λεπτά μπροστά από της αντλίες για να το σβήσει;

Όταν ξέρεις ότι πας για γέμισμα φροντίζεις να μην το χεις λιώσει...:p

Ή βρίσκεις κάποιον που να μην τον πειράζει...Aν και γενικά καλό είναι να σβήνεις γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω και εγω για ζεσταμα στο δρομο με χαμηλες στροφες βεβαια, ο κυριος λογος για παροτρυνση ζεσταματος απτους κατασκευαστες εγκειται στο γεγονος οτι ο καταλυτης δεν εχει πιασει την απαιτουμενη θερμοκρασια για να μπορεσει να γινει αποδοτικη καταλυση, με αποτελεσμα τα καυσαερια οταν ειναι κρυο ενα αυτοκινητο να ειναι πολυ επιβλαβη. Δεν εχετε παρατηρησει την υγρασια και το καυσαεριο αλλα και την οσμη που βγαινει οταν ενα αυτοκινητο ειναι κρυο? ε αυτο δεν κανει καλο :D

Ακη ωραιος που το χωνεις στην πιστα - παρε κ ενα σετ λαστιχακια για να εισαι οκ- να το ζεσταινεις εν κινησει ομως. :flower:

Link to comment
Share on other sites

Πλέον με τα ατμοσφαιρικά να έχουν τον καταλύτη στο χταπόδι και τα τουρμπάτα να τον έχουν πολύ κοντά ο καταλύτης ζεσταίνεται αμέσως.

Σε εμένα φτάνει τη θερμοκρασία λειτουργίας σε λιγότερο από 2 λεπτά.

Εγώ πάντα το αφήνω να σβήσει πρώτα το μπλέ λαμπάκι(55°C) και μετά για τουλάχιστο κανα χιλιόμετρο πάω πολύ χαλαρά μέχρι να στρώσουν διαφορικά και σασμάν.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα αμα εχεις λεπτα λαδια μην το φοβασαι, παντως τα καυσαερια σου ειναι θανατος εκεινη την ωρα. οπως και η καταναλωση σου.

edit> υποψιν για τα turbo που λεγατε και μαλλον γιαυτο μπερδευτικε κ ο AN7, κυκλωμα νερου ειναι που ψυχει, οχι direct ψεκασμο πανω του :D , μην μπερδευτει κ κανεις που μας διαβασει και πεταξει κανα μαργαριταρι.

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα αμα εχεις λεπτα λαδια μην το φοβασαι, παντως τα καυσαερια σου ειναι θανατος εκεινη την ωρα. οπως και η καταναλωση σου.

Σου είπα ότι μέχρι να φύγω ο καταλύτης είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας(300-360°C).

Η κατανάλωση είναι χαμηλότερη γιατί αφού πλέον δεν είναι κρύο το αμάξι δεν δουλεύει με πλούσιο μίγμα που είναι και ένας άλλος λόγος που βλέπεις αυτή την άχνα να βγαίνει απ την εξάτμιση.

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
μπέρδεμα λόγου
Link to comment
Share on other sites

Οι υδρατμοί στα καταλυτικά ειναι υδρογονάνθρακες και ειναι ενδεικτικό πλούσιου μείγματος / άκαφτης βενζίνης...

Οταν ειναι κρύος ενας κινητήρας ο εγκέφαλος του δίνει πλούσιο μίγμα εν μέρει για να βοηθήσει στην αρχική του λίπανση (ως γνωστόν ή βενζίνη δρά και σαν λιπαντικό μεσα στον κινητήρα αλλα και σαν μέσο ελάττωσης της θερμοκρασίας του).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3756 πόστ μετά, απαντάω, είστε γρήγοροι παιδιά!

Λοιπών, λάδια στα 15,000 δεν άλλαξα ποτέ, ούτε σε Ιάπωνα, δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξω στο Ιταλικό.

Γενικά το ζεσταίνω εν κινήσει και εγώ, και ρίχνω ρυθμούς 2-3 χμ πριν φτάσω σπίτι, και αράζω και 2-3 λεπτά πριν σβήσω αν το έχω λιώσει.

Για το θέμα της χαρτογράφησης, θα επιμεληθώ λίγο με το dynamic mode δεν ήξερα πως δεν είναι hardcoded η χαρτογράφηση.

Για βενζινάδικο εγώ πρέπει να σβήσω γιατί το κλειδί είναι απαραίτητο αλλά κοιτάω να το αποφεύγω αν πιο πριν το πήγαινα σαν να το έκλεψα.

Λαδάκια οι Αλφίστι λέτε τώρα στα ~2500, να μην περιμένω προς 5,000 για τα πρώτα ε?

Link to comment
Share on other sites

Και γω λεω τα πρωτα να τα αλλαξεις οπου να ναι, κοντα στα 3Κ (μαζι με φιλτρο). Απο κει και περα, εγω αλλαζω καθε 5Κ, και φροντιζω να μπαινω στο καλοκαιρι με φρεσκα λαδια.

Link to comment
Share on other sites

Kάνε μία αλλαγή τώρα όπως σου λέει και ο spresv.Κακό δε θα κάνει.

Τώρα από εκεί και πέρα για μετά αν σε παίρνει οικονομικά άλλαζέ τα και κάθε 2000 :p

Μέχρι 8000 είσαι (t) jet πάντως. :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.