Jump to content



Auto Experts.


sotiris

Recommended Posts

Πανομοιοτυπα αυτοκινητα με διαφορετικα μοτερ εχουν διαφορα, ή οχι? 4κυλινδρο Vs 6κυλινδρο ας πουμε.

τι εννοεις?το 6κυλινδρο θα εχει περισσοτερη δυναμη...

Σύμφωνα με τη συλλογιστική σου, αναμένεται ένα αυτοκίνητο με 5 επιβάτες να έχει μεγαλύτερη τελική από ένα αυτοκίνητο με 1 επιβάτη.

Αυτό διότι ένα αυτοκίνητο φορτωμένο "κάθεται" (εκτός αν έχει υδροπνευματική ή αντίστοιχη ανάρτηση) οπότε έχει μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση. Οπότε μετά τα 100-120 γίνεται σφεντόνα.

Βγες στο δρόμο και δοκίμασέ το.

Αν το καταφέρεις, σημαίνει ότι:

1. Έχεις παραφουσκωμένα ελαστικά

2. Πιθανώς τα λάστιχά σου δεν υπάρχουν και πηγαίνεις με τις ζάντες (= δεν σε επηρεάζει το βάρος).

υποτιθεται τα λαστιχα τα κοιτας πριν καθε ταξιδι και τα φουσκωνεις αναλογα με το βαρος.

εκτος απο αυτο η αντισταση που ξερεις αν θα μειωθει η θα αυξηθει με περισσοτερο βαρος στο πισω αξονα?

Δεν ξέρω για το βάρος πάντως η τελική επηρεάζεται απο τα φαρδύτερα ζαντολάστιχα, εμένα το audi με 205/60/15'' πήγαινε 205 κοντέρ και μόλις έβαλα 225/45/17'' βλέπω 180. :baby:

αυτο γινεται γιατι αυξανονται οι απωλειες λογω τριβης του ελαστικου με το εδαφος.και πιθανοτατα να εχει αυξηθει και η διαμετρος ζαντας αν υπολογισεις τις διαστασεις

μα γιατί να μην αντέχω να μην απαντήσω,αλλά δε γίνεται,πρέπει.

Τα +300kg επιπλέον στο αμάξι,δεν αλλάζουν την κατανομή βάρους παρά ελάχιστα? επίσης το ότι το αυτοκίνητο θα κάτσει κάτω δεν αλλάζει την αεροδυναμική ε όταν μιλάμε για 180+χλμ

Μάλλον δεν έχεις βάλει πάνω από 3 άτομα στο αυτοκίνητο και να κάνεις ένα ταξίδι.Ειδικά σε αυτοκίνητο πόλης με περιορισμένο κυβισμό και ιπποδύναμη...εκεί να δεις που θα λες χάλασε το αυτοκίνητο.

καλα νταξει,εσυ τα ξερεις ολα.αλλαξε υφακι και τοτε ξαναμπες να γραψεις

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

σχετικά με το βάρος και την τελική εμμέσως ειπώθηκε αλλά άμεσα δεν το είπε κανείς.

τι να την κάνεις την ίδια τελική αν θέλεις +Χ χρόνο παραπάνω να την φτάσεις λόγω παραπάνω βάρους?

αυτός ο Χ χρόνος θα μεταφραστεί σε περισσότερο καύσιμο.

Επίσης, γιατί μιλάτε για τελική σε ένα νέο οδηγό σε ελληνικούς δρόμους? μέχρι τα 150 να πηγαίνει άνετα το αμάξι και μια χαρά θα είναι.

κάποιος είπε για swift, ωραίο αμάξι αλλά φίλος δεν έμεινε ευχαριστημένος, τριξίματα από τα 15Κ km :/

Ιταλικά, δεν είναι όπως παλιά (έχουν νομίζω λύσει τα σοβαρότερα προβλήματα αξιοπιστίας με εξαίρεση την Alpha που ακόμα κοιμούνται), έχω την εντύπωση όμως ότι είναι λίιιιγο πιο ακριβά από αυτό που προσφέρουν. Προσωπικά το panda 1.2 μου, 4 ετών με 38K km δεν έχει βγάλει προβλήματα και για πόλη είναι ιδανικό. Έχει ταξιδέψει μέχρι Κύμη και Ναύπλιο άνετα εκτός από κάνα 2 σημεία με παρατεταμένες ανηφόρες (3 άτομα + αποσκευές διημέρου)

Κορεάτικα, από αξιοπιστία πολύ ευχαριστημένος από 2 accent που είχαμε στο παρελθόν. Οπωσδήποτε ο ορισμός του value-for-money

Japan: Toyota, 'nuff said. Honda επίσης καλά, αλλά τα service ακούω ότι είναι λίγο φαρμακείο. Ανερχόμενη δύναμη η Mazda που πλέον βγάζει πολύ ποιοτικά και όμορφα αυτοκίνητα.

Ford Fiesta που ειπώθηκε, μια έτσι μια γιουβέτσι σχετικά με προβλήματα, αμα βρεις κάποιον που να έχει το μοντέλο που σε ενδιαφέρει βομβάρδισε τον με ερωτήσεις.

my 2 c

Link to comment
Share on other sites

Ε, προφανως.

αν ο κινητηρας ειναι εργοστασιακος,τοτε το αυτοκινητο θα εχει τις απαραιτητες μετατροπες σε σχεση με το 4κυλινδρο,αναρτηση,φρενα,πλαισιο,βασεις μηχανης ωστε το εξτρα βαρος να μην δημιουργησει προβληματα.

πχ το audi tt το τελευταιο απ οτι ξερω το σασι απο τη μεση και μπροστα ειναι απο αλουμινιο για λιγοτερο βαρος και για καλυτερη κατανομη βαρους.

Link to comment
Share on other sites

αν κατεβασω ταχυτητα θα συνεχισει να πεφτει αλλα με μικροτερο ρυθμο,και απλα θα καιω ακομα περισσοτερο,

Χωρις να εχω διαβασει ολο το θρεντ στέκομαι στο σημειο του κατεβάσματος ταχύτητας + κατανάλωση . Τα οποια και αναφερεις τελειως θεωρητικα .

Στο ατμοσφαιρικο θα κατεβασεις ταχύτητα - θα ανεβουν οι στροφες και θα καψει περισσοτερο .

Και το τουρμπάτο ομως με το που τουρμπίσει --- bye bye economy --- οποτε μην αναφέρεις εμεσα σαν προσον απλα οτι θα τουρμπίζεις μια ταχύτητα σταθερη και ουτε γατα ουτε ζημια . Μπορει να εχει ροπη το δεχομαι απλετη , μπορει να μην χρειαστει να κατεβάζεις , αλλα με το που θα φουσκώνει ο σαλίγκαρος η κατανάλωση θα χτυπάει ταβάνι σε σχεση με το ατμοσφαιρικο .

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να εχω διαβασει ολο το θρεντ στέκομαι στο σημειο του κατεβάσματος ταχύτητας + κατανάλωση . Τα οποια και αναφερεις τελειως θεωρητικα .

Στο ατμοσφαιρικο θα κατεβασεις ταχύτητα - θα ανεβουν οι στροφες και θα καψει περισσοτερο .

Και το τουρμπάτο ομως με το που τουρμπίσει --- bye bye economy --- οποτε μην αναφέρεις εμεσα σαν προσον απλα οτι θα τουρμπίζεις μια ταχύτητα σταθερη και ουτε γατα ουτε ζημια . Μπορει να εχει ροπη το δεχομαι απλετη , μπορει να μην χρειαστει να κατεβάζεις , αλλα με το που θα φουσκώνει ο σαλίγκαρος η κατανάλωση θα χτυπάει ταβάνι σε σχεση με το ατμοσφαιρικο .

για να μην ανοιξει η τουρμπινα πρεπει να εισαι γυρω στις 1500 στροφες μεγιστο.εκει ανοιγει στα περισσοτερα αμαξια απ οτι ξερω.αρα δε νομιζω οτι εχει και πολυ νοημα αυτο που λες,εκτος κι αν εννοεις να μην ανοιξει πολυ...

αλλα ετσι κι αλλιως αν εισαι με 6η 140χλμ και 2000 στροφες πιστευω οτι θα ειναι πολυ οικονομικοτερο απ οτι στο δικο μου...:confused:

Link to comment
Share on other sites

Το γκάζι είναι γλυκό. Όταν έχεις στο πόδι σου τη γλύκα μιας όμορφης επιτάχυνσης με έναν τουρμπίσιο κινητήρα, πόσες φορές θα κρατηθείς να μην το κάνεις; Κοιτούσα και τα mazda και ειδικά το mazda2 στα 1.3lt το βρήκα καλό για τα χρήματά του. Τελικά ο φίλος που άνοιξε το post μήπως τελικά αγόρασε αυτοκίνητο; :unsure:

Link to comment
Share on other sites

για να μην ανοιξει η τουρμπινα πρεπει να εισαι γυρω στις 1500 στροφες μεγιστο.εκει ανοιγει στα περισσοτερα αμαξια απ οτι ξερω.αρα δε νομιζω οτι εχει και πολυ νοημα αυτο που λες,εκτος κι αν εννοεις να μην ανοιξει πολυ...

αλλα ετσι κι αλλιως αν εισαι με 6η 140χλμ και 2000 στροφες πιστευω οτι θα ειναι πολυ οικονομικοτερο απ οτι στο δικο μου...:confused:

Εκει ανοιγει η τουρμπινα αλλα δεν δινει μαχ πιεση στις 1500 . Τα βγαζει ψηλοτερα .

Τεσπα μην συγκρινεις τις στροφες ενος τουρμπατου με ενος ατμοσφαιρικου με τις καταναλωσεις αντιστοιχα . συνηθως τα τουρμπατα ειναι πιο χαμηλοστροφα .

Link to comment
Share on other sites

Και λιγότερο πιεσμένα (σχέση συμπίεσης) από τα ατμοσφαιρικά επίσης, και συνεπώς θέλουν λιγότερο καύσιμο για να πετύχουν το στοιχιομετρικό μίγμα τους.

Δε νομίζω να θέλουν λιγότερο καύσιμο, γιατί ο υπερτροφόδοτης αυξάνει την ιπποδύναμη και κατά συνέπεια και την κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

:offtopic2: Θέλουν πολύ παραπάνω φαγάκι τα τουρμπάτα, εγώ αν κανω τα 300 χλμ (απο αθήνα στην επαρχία οπου κατάγωμαι) πατημένος θέλω παραπάνω απο το μισό τεπόζιτο (~25-30lt from 52lt) ενώ αν πάω χαλαρά 120-140 θέλω ακριβώς τα μισά.
Link to comment
Share on other sites

Εκει ανοιγει η τουρμπινα αλλα δεν δινει μαχ πιεση στις 1500 . Τα βγαζει ψηλοτερα .

Τεσπα μην συγκρινεις τις στροφες ενος τουρμπατου με ενος ατμοσφαιρικου με τις καταναλωσεις αντιστοιχα . συνηθως τα τουρμπατα ειναι πιο χαμηλοστροφα .

αυτη τη λογικη εχει το τουρμπο,μεγαλυτερη ροπη στις χαμηλες στροφες ωστε να μη χρειαζεται να ανεβαζεις στροφες και καις αβερτα.

αν αποφασεις φυσικα να ανεβασεις τοτε σιγουρα θα καιει περισσοτερο απ οτι ενα ατμοσφαιρικο,αλλα θα βγαζει και περισσοτερη ροπη ψηλοτερα...

ολα ειναι θεμα οδηγησης.

Και λιγότερο πιεσμένα (σχέση συμπίεσης) από τα ατμοσφαιρικά επίσης, και συνεπώς θέλουν λιγότερο καύσιμο για να πετύχουν το στοιχιομετρικό μίγμα τους.

μαλλον μπερδευεις τη σχεση συμπιεσης που κανει ο κινητηρας με την αναλογια καυσιμου αερα.

το αυτοκινητο καιει μιγμα αερα-βενζινης και οχι βενζινη οπως πολλοι νομιζουν.

η τουρμπινα συμπιεζει αερα και τον βαζει μεσα στο κυλινδρο ωστε να μπορεσει να καψει περισσοτερη βενζινη απ οτι θα μπορουσε να καψει με τον αερα που θα μπαινε χωρις συμπιεση.

Link to comment
Share on other sites

αυτη τη λογικη εχει το τουρμπο,μεγαλυτερη ροπη στις χαμηλες στροφες ωστε να μη χρειαζεται να ανεβαζεις στροφες και καις αβερτα.

αν αποφασεις φυσικα να ανεβασεις τοτε σιγουρα θα καιει περισσοτερο απ οτι ενα ατμοσφαιρικο,αλλα θα βγαζει και περισσοτερη ροπη ψηλοτερα...

ολα ειναι θεμα οδηγησης.

μαλλον μπερδευεις τη σχεση συμπιεσης που κανει ο κινητηρας με την αναλογια καυσιμου αερα.

το αυτοκινητο καιει μιγμα αερα-βενζινης και οχι βενζινη οπως πολλοι νομιζουν.

η τουρμπινα συμπιεζει αερα και τον βαζει μεσα στο κυλινδρο ωστε να μπορεσει να καψει περισσοτερη βενζινη απ οτι θα μπορουσε να καψει με τον αερα που θα μπαινε χωρις συμπιεση.

Πρέπει να μάθεις πως δουλεύει το turbo,για ποιον λόγο προτιμάται,ποιο είναι το στοιχειομετρικό,πώς λειτουργεί η αναλογία αέρα βενζίνης(afr) και σε τι αποσκοπεί.

Επίσης καλό θα είναι να διαβάσεις και για το τι κάνει ή σχέση συμπίεσης στο θάλαμο καύσης σε ένα αυτοκίνητο.

Όταν τα καταλάβεις και διαβάσεις πάλι το ποστ σου,θα καταλάβεις γιατί έχουμε πεθάνει στα γέλια.

Ειλικρινά μόνο και μόνο για αυτό άξιζε να απαντήσω.Σε ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Ρε Κωστα, μετα θα μου λες οτι σε χω βαλει στο ματι :hehe:

αυτη τη λογικη εχει το τουρμπο,μεγαλυτερη ροπη στις χαμηλες στροφες ωστε να μη χρειαζεται να ανεβαζεις στροφες και καις αβερτα.

αν αποφασεις φυσικα να ανεβασεις τοτε σιγουρα θα καιει περισσοτερο απ οτι ενα ατμοσφαιρικο,αλλα θα βγαζει και περισσοτερη ροπη ψηλοτερα...

ολα ειναι θεμα οδηγησης.

Καπου εχεις χασει τη λογικη του turbo μου φαινεται, ή κατι σου διαφευγει. Η μεγαλυτερη ροπη στις χαμηλες πως δημιουργειται δηλαδη? Ροπιαζει οταν τουρμπιζει. Ταυτοχρονα, καιει οταν τουρμπιζει, αρα κατα συνεπεια, οταν ροπιαζει, καιει :p. Αν αποφασισεις να ανεβασεις, σαφως θα καιει, αλλα περισσοτερη ροπη ψηλα (αναλογικα με την περισσοτερη ροπη χαμηλα φυσικα) ΔΕΝ θα βγαζει. Ψηλα η πιεση πεφτει, γιατι αν σπουλαρει το ιδιο μεχρι τον κοφτη θα κανεις το μοτερ μαρμελαδα. Δεν ειναι θεμα οδηγησης του οδηγου, ειναι πως πρεπει να οδηγειται το καθε μοτερ, ατμοσφαιρικα στους κοφτες, και τουρμπακια μεσαιουψηλα.

μαλλον μπερδευεις τη σχεση συμπιεσης που κανει ο κινητηρας με την αναλογια καυσιμου αερα.

το αυτοκινητο καιει μιγμα αερα-βενζινης και οχι βενζινη οπως πολλοι νομιζουν.

η τουρμπινα συμπιεζει αερα και τον βαζει μεσα στο κυλινδρο ωστε να μπορεσει να καψει περισσοτερη βενζινη απ οτι θα μπορουσε να καψει με τον αερα που θα μπαινε χωρις συμπιεση.

Μωρ' μια χαρα τα λεει ο Ντολης... Προσπαθω να καταλαβω πως το εννοεις παντως. Ναι, technically μπορει να καψει περισσοτερη βενζινη, αλλα δεν ειναι η περισσεια βενζινης που κανει την διαφορα, αλλα ο επιπλεον ογκος αερα, αρα και οξυγονου, το οποιο επιπλεον οξυγονο βοηθα να αναφλεγει η επιπλεον βενζινη. Δεν ξερω αν αυτο ηθελες να πεις, αλλα η διατυπωση δεν με βοηθησε πολυ να καταλαβω :p

Link to comment
Share on other sites

Καπου εχεις χασει τη λογικη του turbo μου φαινεται, ή κατι σου διαφευγει. Η μεγαλυτερη ροπη στις χαμηλες πως δημιουργειται δηλαδη? Ροπιαζει οταν τουρμπιζει. Ταυτοχρονα, καιει οταν τουρμπιζει, αρα κατα συνεπεια, οταν ροπιαζει, καιει . Αν αποφασισεις να ανεβασεις, σαφως θα καιει, αλλα περισσοτερη ροπη ψηλα (αναλογικα με την περισσοτερη ροπη χαμηλα φυσικα) ΔΕΝ θα βγαζει. Ψηλα η πιεση πεφτει, γιατι αν σπουλαρει το ιδιο μεχρι τον κοφτη θα κανεις το μοτερ μαρμελαδα. Δεν ειναι θεμα οδηγησης του οδηγου, ειναι πως πρεπει να οδηγειται το καθε μοτερ, ατμοσφαιρικα στους κοφτες, και τουρμπακια μεσαιουψηλα.

ποτε καιει περισσοτερο οταν δουλευει η τουρμπινα στις χαμηλες η στις ψηλες?ψηλα φυσικα.

δεν ειπα οτι θα βγαζει περισσοτερη ροπη στο κοφτη,ειπα οτι αν το οδηγας χαμηλα,σημαινει οτι πας με μια σταθερη ταχυτητα με λιγες στροφες,αρα δε πατας τερμα το γκαζι,αρα καιει λιγοτερο.

Μωρ' μια χαρα τα λεει ο Ντολης... Προσπαθω να καταλαβω πως το εννοεις παντως. Ναι, technically μπορει να καψει περισσοτερη βενζινη, αλλα δεν ειναι η περισσεια βενζινης που κανει την διαφορα, αλλα ο επιπλεον ογκος αερα, αρα και οξυγονου, το οποιο επιπλεον οξυγονο βοηθα να αναφλεγει η επιπλεον βενζινη. Δεν ξερω αν αυτο ηθελες να πεις, αλλα η διατυπωση δεν με βοηθησε πολυ να καταλαβω

μα δε γραφω κατι διαφορετικο.

σου λεω οτι επειδη η τουρμπινα μπορει να βαλει περισσοτερο αερα στον κινητηρα ετσι μπορει να καει περισσοτερη βενζινη ωστε να αποδοθει μεγαλυτερη ροπη

Πρέπει να μάθεις πως δουλεύει το turbo,για ποιον λόγο προτιμάται,ποιο είναι το στοιχειομετρικό,πώς λειτουργεί η αναλογία αέρα βενζίνης(afr) και σε τι αποσκοπεί.

Επίσης καλό θα είναι να διαβάσεις και για το τι κάνει ή σχέση συμπίεσης στο θάλαμο καύσης σε ένα αυτοκίνητο.

Όταν τα καταλάβεις και διαβάσεις πάλι το ποστ σου,θα καταλάβεις γιατί έχουμε πεθάνει στα γέλια.

Ειλικρινά μόνο και μόνο για αυτό άξιζε να απαντήσω.Σε ευχαριστώ.

επειδη μου χεις ζαλισει τα @@ ξερολα ειρωνα,αν δε σ αρεσουν αυτα που γραφω να πας να διαβασεις κανα σουπερ κατερινα και να μην ασχοληθεις μαζι μου.

Link to comment
Share on other sites

επειδη μου χεις ζαλισει τα @@ ξερολα ειρωνα,αν δε σ αρεσουν αυτα που γραφω να πας να διαβασεις κανα σουπερ κατερινα και να μην ασχοληθεις μαζι μου.

Αδερφέ,ούτε ξερόλας το παίζω ούτε τίποτα,εσύ είσαι αυτός που δεν καταλαβαίνει και συνεχίζει να επιμένει.Κάποιος είχε πεί μια βραδία στο Texas ότι, Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.

Ναι σούπερ κατερίνα διαβάζω γιατί αφήνω τα cosmopolitan για σ'ένα

Επίσης αν σου έχω ζαλίσει τα @@ report me.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.