Official Battlefield 3 Thread

Jaco

Κοίτα το πατσάκι πιο πολύ ήταν για να ηρεμήσουν τα πλήθη. Και ναι ουσιαστικές αλλαγές δεν είχε (βασικά το Μ4Α1 μου φάνηκε εχθές λίγο κάπως). Το πιο πιθανό είναι με το DLC να δούμε κάτι πιο απτό. Καλημέρες...

Δεν νερφαραν φακο και υπερυθρες.

Ναι όντως. Αν και για τις υπέρυθρες δε με πείραξε, ειδικά εχθές με έφαγαν 4-5 φορές λόγω φακού και τις 3 από αυτές γιατί με τύλφωσε δικός μου την ώρα που με βάραγε οχτρός! :slap:

Ωραια και σημερα αν και εκτος ΒΑΖΟ.

Αλήθεια, ο Bazo γιατί δεν έπαιζε εχθές; Δε σας έχουν βάλει ακόμα τον R9 ?

Αλήθεια, ο Bazo γιατί δεν έπαιζε εχθές; Δε σας έχουν βάλει ακόμα τον R9 ?

Με το νεο patch o server για να ξεκινησει το παιχνιδι θελει τουλαχιστον 8 παικτες.

Καναμε με τον [MENTION=2526]Nephiλiμ[/MENTION] χθες καποιες δοκιμες να μειωσουμε τον αριθμο των παικτων σε 4 αλλα μετα απο λιγο ο server παροτι δουλευε κανονικα δεν εμφανιζονταν στο battlelog.

Ας μπει καποιος τωρα στον Bazo να μου πει ποσους παικτες θελει μιας και εγω δεν μπορω.

Έγινε επεξεργασία από zpaf

Ωρέ παληκάρια γιατί το AVIRA antivirus μου λέει ότι είχε trojan το patch; Έχει κανείς καμμιά ιδέα / το συνάντησε άλλος αυτό;

Εμένα μου το έλεγε όταν πρωτοεγκατέστησα το game, οπότε έβαλα το game στα exceptions του avira και όλα κομπλε από τότε..:)

Edit: Τελικά 11.11α και 11.11 cap2 κάνει δουλειά??

Έγινε επεξεργασία από apostolis159

Εμένα μου το έλεγε όταν πρωτοεγκατέστησα το game, οπότε έβαλα το game στα exceptions του avira και όλα κομπλε από τότε..:)

Edit: Τελικά 11.11α και 11.11 cap2 κάνει δουλειά??

Βρήκα αυτό [Gel από τα φόρα της AVIRA που λέει ότι λύθηκε, οπότε θα δοκιμάσω να το ενημερώσω το βράδυ και βλέπουμε :)

[MENTION=19470]PaNick[/MENTION]

Μιας και το αναφέρεις εχθές που ήμουνα σε παραθύρι στην seine crossing και αφού είχα περάσει κανα μισάωρο με το update, άρχισε ξαφνικά να αναβοσβήνει η οθόνη - του στυλ bf3-επιφανεια εργασίας καμιά 7αρια φορές - επειδή το kaspersky θυμηθηκε να ρωτησει αν εμπιστευομαι το bf :fist: Οτι να ναι. Trust και όλα κομπλέ από κει και πέρα.

Με το νεο patch o server για να ξεκινησει το παιχνιδι θελει τουλαχιστον 8 παικτες.

Καναμε με τον [MENTION=2526]Nephiλiμ[/MENTION] χθες καποιες δοκιμες να μειωσουμε τον αριθμο των παικτων σε 4 αλλα μετα απο λιγο ο server παροτι δουλευε κανονικα δεν εμφανιζονταν στο battlelog.

Ας μπει καποιος τωρα στον Bazo να μου πει ποσους παικτες θελει μιας και εγω δεν μπορω.

Κανονικά θα έπρεπε να ξεκινάει το παιχνίδι και με έναν παίκτη για να μπορεί να κάνει κάποιος δοκιμές ή προπόνηση. Πόντους όμως να μη δίνει αν δεν υπάρχει Χ αριθμός παικτών.

Καναμε με τον @Nephiλiμ χθες καποιες δοκιμες να μειωσουμε τον αριθμο των παικτων σε 4 αλλα μετα απο λιγο ο server παροτι δουλευε κανονικα δεν εμφανιζονταν στο battlelog.

4 παικτες ζηταει αυτη τη στιγμη...

Ντροπη μου , τοσο καιρο σας διαβαζω ,στο ΒΑΖΟ παιζω , και ουτε ενα καλημερα .

Ντροπη μου :...:!

Καλημερα σε ολους συνbattlefieldες :)

Καλιο αργα.. παρα ποτε..! Welcome aboard.. :fun:

Από τα BF3 forums...:sarcastic:

Tried to Return BF3, Ended up Getting Arrested

I went to GameStop to return this broken game for the PC.

The person at the desk was a girl (sigh) with a weird lisp and I told her how the game is practically unplayable on the PC. She was going on about how she has it for the PC as well and it runs perfectly fine for her. For the most part, all I really heard was "blahblahblahblahblahahaha..."

Things got a little heated and she told me that I should upgrade my Pentium II and cancel my subscription to AOL Internet. That pretty much did me in and we got in an intense yelling match in front of other customers. After I felt bad because a toddler was in there playing the 3DS and we must have scared the shit out of her because she was crying.

I called the female at the desk a lagoon creature and told her that no decent guy is going to want to be with a girl that plays first person shooters. It's just weird. I told her that she should find a different hobby like scrap booking and get involved with the arts, or stick to Wii Fit.

She ended up coming around the counter to tell me I had to leave and she put her hands on me and moved me into the direction of the door. I defended myself and pushed her hard up against a glass display case (I thought it was plastic) that had nothing but CAPCOM fighting games in it (go figure) and it broke and she fell over, which somehow gave her a bloody nose.

The cops came and took our versions of what happened but they seemed to side more with the lagoon creature and they weren't very sympathetic towards me after all the shit I've gone through with this game. I explained to the cops that DICE/EA ripped me off and gave me a game that's unplayable. I was so angry by that point that I (probably in bad taste) shouted obscene words towards GameStop, the employees, God, the cops, and I think I even dropped an f-bomb for DICE.

Long story short, I was taken to the station by the police and had to stay there over night which ****ed me off because I had planned to buy Skyrim and play it. She is pressing sexual harassment charges against me. I did make a comment about how she should cover up her pancakes and put on proper work attire. Also, I left my copy of BF3 in the store but thankfully I can download it from Origin.

What a way to start the week. Anybody want to play some BF3? Add me.