Jump to content


Αυτοκίνητο με την λιγότερη κατανάλωση


AGGANIS13

Recommended Posts

Επειδη θα παρω ενα αμαξι που προοριζεται να κανει καθε μερα καπου στα 90-100 χιλιομετρα και επειδη η βενζινη ειναι στα υψη και θα ειναι το τριτο αμαξι στην οικογενεια , θελω γνωμες για να παρω ενα οσο πιο φτηνο αυτοκινητο με την λιγοτερη καταναλωση.

Ακουω γνωμες.....

Link to comment
Share on other sites

Εισαι σε μεγαλο αστικο κεντρο - Αθηνα ή Θεσσαλονικη?

Αν οχι τοτε κοιτας για TDI.

Αν εισαι τοτε, προσοχη γιατι το λιγοτερα κυβικα δεν σημαινει αυτοματως και χαμηλοτερη καταναλωση. Παιζουν πολλα πραγματα ρολο.

Επισης η διαδρομη που θα κανεις ειναι εθνικη οδος ή καποιος επαρχιακος δρομος με στροφες?

Link to comment
Share on other sites

To αυτοκινητο θα κανει καπου στα 80-90 χιλιομετρα καθημερινα σε επαρχιακό οδικό δίκτυο , οχι Αθηνα. Η ταχυτητα που μπορει να αναπτυξει στον συγκεκριμενο δρομο θα ειναι καπου στα 80-120 χιλ max

Για το PIXO τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

Επειδεί θα κάνεις και αρκετούτσικα χιλιόμετρα προτείνω να πάρεις κάποιο που να σε ευχαριστεί στην οδήγηση με αυτόματο κιβώτιο που σίγουρα θα έχεις χαμηλότερη κατανάλωση και άνεση μέσα στην πόλη. Αν διαθέτεις τόσα χρήματα και σε βολεύει το μέγεθος TOYOTA Prius και HONDA Insight νομίζω ότι σε συνδιασμό με αυτόματο κιβώτιο θα είσαι κάτι παραπάνω από καλά.

Link to comment
Share on other sites

To αυτοκινητο θα κανει καπου στα 80-90 χιλιομετρα καθημερινα σε επαρχιακό οδικό δίκτυο , οχι Αθηνα. Η ταχυτητα που μπορει να αναπτυξει στον συγκεκριμενο δρομο θα ειναι καπου στα 80-120 χιλ max

Για το PIXO τι λετε?

To budget ποιο ειναι??

Link to comment
Share on other sites

Επειδεί θα κάνεις και αρκετούτσικα χιλιόμετρα προτείνω να πάρεις κάποιο που να σε ευχαριστεί στην οδήγηση με αυτόματο κιβώτιο που σίγουρα θα έχεις χαμηλότερη κατανάλωση και άνεση μέσα στην πόλη. Αν διαθέτεις τόσα χρήματα και σε βολεύει το μέγεθος TOYOTA Prius και HONDA Insight νομίζω ότι σε συνδιασμό με αυτόματο κιβώτιο θα είσαι κάτι παραπάνω από καλά.

δεν πιστευω καποιος να ευχαριστιεται το αμαξι του με αυτοματο κιβωτιο.

εκτος απο τους ταξιτζιδες που προκειται για δουλεια

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη αλλά οδική απόλαυση δεν είναι μονο το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά το στίσιμο, το τιμόνη τα φρένα και πολλά πολλά άλλα και όταν μιλάμε για οικονομική οδήγηση το κιβώτιο ταχυτήτων δεν συμπεριλαμβάνεται στην λίστα όπως προείπε ο aggelopas.

Link to comment
Share on other sites

o οδηγος συμπεριλαμβανεται??

Το εξτρα κοστος ενος αμαξιου συν τελη-ασφαλεια αντισταθμιζει το κοστος της βενζινης??(των αλλων αμαξιων).

Και για να χουμε καλο ρωτημα..τι σοι αμαξια ειναι τα αλλα?

Link to comment
Share on other sites

Τι το ευχαριστο εχει το μανιουαλ στην οικονομικη οδηγηση?

προτιμας δλδ να ξεχασεις να οδηγας απο το να μαθεις σωστη οικονομικη οδηγηση ;

Link to comment
Share on other sites

Φεύγετε εκτός θέματος και συγχέεται λάθος πράγματα.

Όταν λες οικονομικό, κοιτάς 1000-2 πράγματα (κατανάλωση εργοστασιακή, ελαστικά (πίεση / φθορά), τρόπο οδήγησης κλπ), ένα εκ τον οποίων ΔΕΝ είναι να είναι «ευχάριστο».

Όταν θέλω να κάνω χιλιόμετρα στην πόλη, και είναι 1-2-νεκρό, και στο τσακίρ κέφι θα κουμπώσω και μια 3η να γουστάρω, ΤΙ το ευχάριστο βλέπει κανείς?

Πρέπει να είναι ΠΡΑΚΤΙΚΟ, και όχι ευχάριστο, και το αυτόματο αν είναι για πολλά χμ στην πόλη είναι απείρως πιο βολικό / ευχάριστο / εύχρηστο από οποιαδήποτε χειροκίνητο.

Τώρα τα παλιά αυτόματα με τις 3-4 σχέσεις, έχουν τα από πάνω πλεονεκτήματα, ΑΛΛΑ, έχουν λίγο αυξημένη κατανάλωση. Τα πιο νέα (και πιο ακριβά βέβαια) είναι και πιο οικονομικά οριακά, πάντα υπό την προϋπόθεση πως και ο οδηγός έχει στο νού του, πως πάει για να οδηγήσει οικονομικά, και δεν κάνει ράλι.

Εγώ δεν είχα ΠΟΤΕ αυτόματο σαν Ντόλυ, αλλά αυτό έχει να κάνει γιατί δεν είχα ΠΟΤΕ την οικονομική οδήγηση σαν 1η προτεραιότητα και είμαι και πυροβολημένος. Αλλά ακόμα και εγώ που είμαι πυροβολημένος, αν έπαιρνα ένα αυτοκίνητο οικονομικό για πόλη σήμερα, δεν υπάρχει περίπτωση να μην το έπαιρνα αυτόματο.

Η ευκολία που σου δίνει στις συνθήκες της Αθήνας δεν συγκρίνεται.

Να ξεχάσω να οδηγώ γιατί στην προκειμένη περίπτωση επέλεξα κάτι που κάνει την ζωή μου πιο εύκολη δεν πρόκειται.

Και γιατί να μάθω την σωστή οικονομική οδήγηση που θα μου σπάσει και να νεύρα στην τελική και να μην έχω απλά και ΜΟΝΟ να πατάω 1 πετάλ ήρεμα και να κάνει ΟΛΑ τα άλλα για μένα?

Link to comment
Share on other sites

? ποιος μιλησε για Αθηνα ;

dolly , Μιλαμε για 100χιλιομετρα σε επαρχειακο δρομο καθε μερα.Τι σταματα ξεκινα και μεσα στη πολη μου λες ;

Για Αθηνα δεν το συζηταω.Υπερ του αυτοματου ειμαι.Γιαυτο εφερα παραδειγμα τους ταριφες

Link to comment
Share on other sites

Τα πρωτεια στην (μικρη) καταναλωση εχουν τα πετρελαιοκινητα αμεσου ψεκασμου κοινης σειρας με υπερσυμπισετη.

Ο ομιλος vw τα ονομαζει tdi ,h citroen hdi κλπ κλπ..

Ολες οι εταιριες εχουν πλεον απο ενα.

Ας βρει(ς) ενα της αρεσκειας του(σου) και σαν αμαξωμα και σαν "λεφτα" που να τον(σε) εξυπηρετει.

Link to comment
Share on other sites

Aπο προσωπικη εμπειρια προτεινω Daihatsu Cuore.

Ηταν το προηγουμενο αμαξι μου.

Εκαιγε καπου στα 4 λιτρα/100 (σε δρομο βουνησιο με ανηφοριες και απειρες στροφες) , λαστιχα 4αδα αλλαζα με καπου στα 220 ευρω , σερβις για λαδια φιλτρο μου κοστιζε 45 ευρω (αλλα το εκανα μονος μου).

Ο 1000ρης κινητηρας ακουγεται μικρος , αλλα τραβαει ικανοποιητικοτατα , γτ το αμαξι ζυγιζει λιγοτερο απ τον οδηγο :p

Link to comment
Share on other sites

80-120χλμ/ω και για περίπου 80-100χλμ επαρχιακού δρόμου θα σκεφτόμουν έναν ιάπωνα

suzuki swift 1200 με 70 αλογάκια και κατανάλωση 4l/100 στην εθνική και 5l/100 μεικτό κύκλο και σκυλί σε αξιοπιστία με φθηνά ανταλλακτικά και μηδενική συντήρηση:)

Link to comment
Share on other sites

Aπο προσωπικη εμπειρια προτεινω Daihatsu Cuore.

Ηταν το προηγουμενο αμαξι μου.

Εκαιγε καπου στα 4 λιτρα/100 (σε δρομο βουνησιο με ανηφοριες και απειρες στροφες) , λαστιχα 4αδα αλλαζα με καπου στα 220 ευρω , σερβις για λαδια φιλτρο μου κοστιζε 45 ευρω (αλλα το εκανα μονος μου).

Ο 1000ρης κινητηρας ακουγεται μικρος , αλλα τραβαει ικανοποιητικοτατα , γτ το αμαξι ζυγιζει λιγοτερο απ τον οδηγο :p

Έχει τον ιδιο κινητήρα με Yaris 1.0, C1/107/Aygo και με subaro vivio, MADE in JAPAN όλο το αυτοκίνητο, απλούστερα ηλεκρονικά (χωρίς πολλά μπλιμπλίκια αλλά και μικρότερο κίνδυνο προβλήματος) σε σχέση με Yaris 1.0, C1/107/Aygo, αλλά σπαρτιάτικο. Το έχω οδηγήσει μια δυο φορές και μου θύμισε αυτοκίνητο του '80 (βάρκα γυαλό σε στροφές και κλίσεις) σε συμπεριφορά πλήν τα φρένα του που είναι άριστα. Χώροι για 4 ατομα μια χαρά, δεν στριμώγνοντε ούτε οι ψηλοί.

Ο φίλος που το έχει πίνει νερό στο όνομά του, ούτε σκούτερ τόσο οικονομικο.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.