nickmanak Αύγουστος 15, 2012 #561 Αύγουστος 15, 2012 Και σε μενα το ιδιο, χτες βραδυ που ξηλωσα τον 12.3 αλλα πατησα οκ και ολοκληρωσε τη διαδικασια.
PolomanGR Σεπτέμβριος 9, 2012 #562 Σεπτέμβριος 9, 2012 (edited) Οταν παταω Check system current bootable situation μου βγαζει αυτο,τι κανω;;Αν καταλαβα καλα,αν κανω restart τωρα δεν ξαναξεκιναει το PC...;;Final check running... Boot errors found. For errors in CurrentContolSet, system not bootable. E - Exit...>Ανεβασα και το log..Ακυρο,το ξαναειδα και μετα καταλαβα...Alleventst.txt Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 9, 2012 από PolomanGR
SokoNik_ Σεπτέμβριος 14, 2012 #563 Σεπτέμβριος 14, 2012 Καλημέρα! Δοκίμασα να το εγκαταστήσω για να ξηλώσω τον 12,6 και μου πετάει το εξής σφάλμα και η 6,3,1 και η 7,0,2 κανω δεξι κλικ στο .εχε και λείπει το μενου "εκτέλεση ως διαχειριστής" τι κανω?
atiman Οκτώβριος 10, 2012 Author #564 Οκτώβριος 10, 2012 Η νεα εκδοση 7.3.8 υπολογιζω να κυκλοφορησει στις 2 Νοεμβριου.Θα εχει πολυ περισσοτερα πραγματα, βελτιωσεις, προσομοιωσεις, επιλογες αλλα και καποιες διορθωσεις...
NikMark Νοέμβριος 7, 2012 #565 Νοέμβριος 7, 2012 (edited) Αδελφέ, έχουμε κανα νέο;Μόλις μου ήρθε η αντικατάσταση ( 7950 RMA ), πέρασα τους 12.11 αλλά είναι ασ΄τα να πάνε.Τώρα είμαι σε Win8... και δεν μπορώ να εγκαταστήσω την 7.0.2. Κάτι λέει για το αν είναι Valid Windows Installer...edit: όχι, εντάξει. Έτρεξε κανονικά. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 7, 2012 από NikMark
pavou Νοέμβριος 10, 2012 #566 Νοέμβριος 10, 2012 Γεια σου ρε μεγάλε [MENTION=9179]atiman[/MENTION] , έχεις κατασκευάσει ένα απο τα ποιο χρήσιμα και καλύτερα εργαλεία που έχω δουλέψει ποτέ , εύχρηστο , απλό και προπάντων κάνει αυτό που λέει
Grisos Νοέμβριος 15, 2012 #567 Νοέμβριος 15, 2012 [MENTION=9179]atiman[/MENTION]Μια μικρή βοήθεια. Σε Win 8 64bit ως administrator με κλειστό UAC μου βγάζει το γνωστό error 1925 you do not have sufficient privileges κατά την εγκατάσταση πάντα. Κάποια ιδέα;
atiman Νοέμβριος 15, 2012 Author #568 Νοέμβριος 15, 2012 Δεν ειναι τοσο απλο, οχι μονο για τον uninstaller, αλλα για καθε προγραμα που χρειαζεται δικαιωματα administrator.Πρεπει να ενεργοποιηθει το administrator account των windows 8.. Για να γινει αυτο καντε τα εξης....1) Πατωντας Win Key + R ανηγει ενα παραθυρο εντολων.2) Γραψτε lusrmgr.msc και enter3) Καντε κλικ στο δεξι tab "Users"4) Δεξι κλικ στο Administrator > Properties5) Ξετικαρετε το“Account is disabled” > Apply > OK.6) Παλι δεξι κλικ στο Administrator και κλι στο "Set Password"7) Βαλτε το Password για τον Administrator.
Grisos Νοέμβριος 15, 2012 #569 Νοέμβριος 15, 2012 [MENTION=9179]atiman[/MENTION]Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου. Όντως δούλεψε από το λογαριασμό του admin.
SokoNik_ Νοέμβριος 17, 2012 #570 Νοέμβριος 17, 2012 Δεν ειναι τοσο απλο, οχι μονο για τον uninstaller, αλλα για καθε προγραμα που χρειαζεται δικαιωματα administrator.Πρεπει να ενεργοποιηθει το administrator account των windows 8.. Για να γινει αυτο καντε τα εξης....1) Πατωντας Win Key + R ανηγει ενα παραθυρο εντολων.2) Γραψτε lusrmgr.msc και enter3) Καντε κλικ στο δεξι tab "Users"4) Δεξι κλικ στο Administrator > Properties5) Ξετικαρετε το“Account is disabled” > Apply > OK.6) Παλι δεξι κλικ στο Administrator και κλι στο "Set Password"7) Βαλτε το Password για τον Administrator.Το ίδιο ισχύει και στα 7αρια?
atiman Νοέμβριος 18, 2012 Author #572 Νοέμβριος 18, 2012 Το ίδιο ισχύει και στα 7αρια?Οχι απαραιτητα.Τα 7αρια εχουν λιγο διαφορετικη φιλοσοφια, αρκει το κλεισιμο του UAC.
Wizard! Νοέμβριος 21, 2012 #573 Νοέμβριος 21, 2012 [MENTION=9179]atiman[/MENTION] Δεν ξέρω αν το έχετε υπόψη σας, αλλά καλό θα ήταν:Όλοι με ΑΤΙ btw...Windows 8 Memory Leak - Microsoft CommunityBF3 ATI Memory Leak - Windows 8 Performance - Help and DiscussionWindows 8 / BF3 / ATI Memory leak (or so it seems)Εδώ λέει ότι λύθηκε με τον 12.11beta, αλλά αλλού διάβασα ότι και με αυτόν είχαν θέμαWIndows 8 - memory leaks
Papas Νοέμβριος 28, 2012 #574 Νοέμβριος 28, 2012 Παιδια καλησπερα. Μπορει καποιος να μου πει πως επιλεγω να τρεξει σαν administrator το Atiman Uninstaller v.7.0.2? Εχω win 7 64bit με 12.10 drivers.
nucleus Νοέμβριος 28, 2012 #575 Νοέμβριος 28, 2012 Παιδια καλησπερα. Μπορει καποιος να μου πει πως επιλεγω να τρεξει σαν administrator το Atiman Uninstaller v.7.0.2? Εχω win 7 64bit με 12.10 drivers.Δεξί click την συντόμευση ή το εκτελέσιμο kai Run as Administrator
Papas Νοέμβριος 28, 2012 #576 Νοέμβριος 28, 2012 (edited) Δεν εχει τετοια επιλογη γιαυτο ειπα να ποσταρω Ειμαι ο administrator του pc αλλα δεν βλεπω καμια επιλογη. περιεργο... Κανονικα σε ολα τα υπολοιπα προγραμματα εχω την επιλογη run as admin. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 28, 2012 από Papas
atiman Νοέμβριος 28, 2012 Author #577 Νοέμβριος 28, 2012 Δεξί click την συντόμευση ή το εκτελέσιμο kai Run as AdministratorΟχι, δεν χρειαζεται τετοια ενεργεια.
The_Blade Δεκέμβριος 4, 2012 #578 Δεκέμβριος 4, 2012 [MENTION=9179]atiman[/MENTION] έχω τρέξει 2-3 φορές τον 7.0.2 και παρατηρώ τα εξής. 1)Κάθε φορά βλέπει στην αρχή παλιές κάρτες (7970 και 5850) που έχουν φύγει καιρό πάνω τπό το μηχάνημα.2) του παίρνει πάρα πολύ χρόνοχρειάζεται να κάνω κάτι;
takis-pa Δεκέμβριος 4, 2012 #579 Δεκέμβριος 4, 2012 χρειάζεται να κάνω κάτι;Αυτο:How to remove phantom - hidden cards from system. 1 Right-click My Computer and select Properties. 2 Click on the Advanced tab. 3 Click on Environment Variables. 4 Below the bottom Environment Variables window panel (System Variables), click on New 5 For Variable Name, enter devmgr_show_nonpresent_devices 6 For Variable Value, enter 1 7 Click OK to close Environment Variables and OK again to close System Properties Open Device Manager, click on View and then select Show hidden devices from the menu. You can identify the hidden devices by their grayed-out icons. Go to the Display adapters and show your old cards. Right-click the selected card and choose "Uninstall" driver on every one. Restart and ok.
atiman Δεκέμβριος 4, 2012 Author #580 Δεκέμβριος 4, 2012 Οι 'τρομακτικες' σε ογκο δουλειες δεν μου αφησαν τον χρονο που απαιτειται για να τελειωσω τον νεο uninstaller, ακομη. Ενα απο τα νεα του "κολπα" (οπως εχω ηδη ανακοινωσει) ειναι και η αυτοματη αφαιρεση των AMD 'φαντωμ' καρτων. Λιγη υπομονη παρακαλω....
Recommended Posts