Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Το πρωί παραγγέλνω 2 κάρτες GTX275 που είχαν και καλά ως ευκαιρία (ξέροντας από πριν ότι δεν πρόκειται πάλι να έχουν στοκ).

Μου έρχεται το mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας και μετά από λίγη ώρα έρχεται το παρακάτω mail.

Αξιότιμε κύριε Χ,

Σχετικά με την παραγγελία σας μέσω Internet θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι παρουσιάστηκε θέμα διαθεσιμότητας σε ορισμένα από τα υλικά της παραγγελίας σας.

Θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να έχουμε την ευκαιρία να λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εσάς το θέμα που προέκυψε.

Προσέξτε το κείμενο με bold. Τους πήρα λοιπόν τηλέφωνο και μου είπαν το κλασσικό ότι υπήρχαν ελάχιστα διαθέσιμα κομμάτια. Όταν ανέφερα το γεγονός ότι το συγκεκριμένο σκηνικό έχει παιχτεί εκατοντάδες φορές ο υπάλληλος δεν μπήκε καν στον κόπο να κάνει κάποιο σχόλιο (ούτε επίσης σχολίασε το γιατί φαινόταν άμεσα διαθέσιμο το προϊόν όταν έγινε η παραγγελία) παρά μόνο έλεγε ότι υπήρχαν πολύ λίγα κομμάτια (λες και είχε βάλει την κασέτα να παίζει, ότι και αν του έλεγα/ρώταγα επαναλάμβανε το ίδιο).

Τελικά του λέω: "Ωραία, μου στείλατε mail και με προτρέψατε να σας πάρω τηλέφωνο για να έχετε την ευκαιρία να λύσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το θέμα που προέκυψε. Ποια είναι η λύση που μου προτείνεται".

Ξέρετε ποια ήταν η απάντηση του βαριεστημένου υπαλλήλου??

Ένα ξερό δεν έχουμε διαθέσιμα κομμάτια.

Καλά αυτή είναι η ευκαιρία που θέλουν για να λύσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το θέμα που αυτοί δημιούργησαν!!!

Από την μια έχουν ανεβάσει όλες τις τιμές τους στο Θεό, από την άλλη φέρονται έτσι στους πελάτες τους, μετά λένε ότι φταίει μόνο η οικονομική κρίση που έχουν πέσει αναδουλειές. Γι'αυτό αγοράζω σχεδόν τα πάντα από το εξωτερικό εδώ και πολλά χρόνια..

Το κακό με αυτές τις δήθεν προσφορές έχει παραγίνει και το πλαίσιο συγκεκριμένα το έχει παρακάνει με αυτή την τακτική.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Πολλοί αγοράζουν από αλλού αλλά το θέμα είναι οι πολλοί να σταματήσουν να ψωνίζουν.

Οι πολλοί είναι όλες οι κατηγορίες που δεν τους απασχολεί τι υπάρχει μέσα στο κουτί αρκεί αυτό να είναι...ροζ ή με πολλά φωτάκια κτλπ κτλπ....

Για να ανεβάζουν τιμές πάει να πεί οτι κάνουν τζίρο....

Link to comment
Share on other sites

το θέμα είναι ότι ανεβάζουν τις τιμές και ρίχνουν κατακόρυφα το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουν στους πελάτες. Ο υπάλληλος που μίλησα έδειχνε ολοφάνερα ότι βαριόταν/δυσανασχετούσε και μόνο που μου μιλούσε και ότι το μόνο που ήθελε ήταν να με ξεφορτωθεί από το κεφάλι του.

ps. Αλήθεια είναι τόσο μεγάλος κόπος να αναγράφουν το πόσα κομμάτια είναι διαθέσιμα και να ανανεώνεται δυναμικά το στοκ?? Μιλώντας σαν προγραμματιστής δε νομίζω ότι είναι κάτι το τραγικά δύσκολο να γίνει, ή μήπως δε μας συμφέρει να δείχνουμε ότι έχουμε μόνο 1-2 κομμάτια στοκ και θέλουμε να τραβήξουμε με αυτό τον τρόπο την προσοχή του κόσμου πάνω μας..

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω δε ξέρω . Ίσως να αρχίσουν βάζοντας νέους...κανόνες.

Πιο παλιά ήταν πιο φοβισμένοι και αγχωμένοι ,

μόλις άρχισαν να κάνουν κέρδος και να κονομάνε σα να χαλάρωσαν και να έγιναν αυτό που λέμε...έλληνες.

Ίσως ότι ξεκινάει με αξιώσεις στην ελλάδα και με δάφνες καταλήγει μίζερο όπως η καθημερινότητα...και είμαι σίγουρος πως τους δώσαμε το δικαίωμα, με λίγο μποικοτάζ και μόλις δουν τα μεγάλια κεφάλια μειώσεις χρέη κτλπ, να δεις τι καλά που θα τους ξαναγλυκάνουν οι παλιές εποχές, τώρα μόνο επαναπαυμένοι αράζουν

Link to comment
Share on other sites

καταχώρηση 1χρόνο πριν

http://www.thelab.gr/showpost.php?p=1062705629&postcount=215

και ακόμα μια

http://www.thelab.gr/showpost.php?p=1062722955&postcount=332

ψάχνω εδώ και ώρα ακόμα μια πολύ παλαιότερη....αλλά δε τη βρίσκω...

το θέμα όμως είναι 1:

δε γίνεται το κατάστημα να απαιτεί από τον πελάτη να επικοινωνεί εκείνος μαζί τους για πρόβλημα σε παραγγελία......ο αγοραστής δίνει εξηγήσεις μόνο για το πότε θα παραλάβει και πως θα πληρώσει......

το μαγαζί είναι εκείνο που οφείλει να προγραμματίσει το πότε, το πού και το γιατί.

Link to comment
Share on other sites

Καλα νομιζετε οτι οποιαδηποτε εισηγμενη στο ΧΑ εταιρια, δινει πραγματικα σημασια στον πελατη? :laughing:

Τα εσοδα τους προερχονται κυριως απο το "παιχνιδι" στο χρηματιστηριο, οι πωλησεις-τζιροι κτλ απλα βοηθουν αυτο το παιχνιδι. :dirol:

Κατα την ταπεινη μου αποψη παντα...

Link to comment
Share on other sites

τα λάθη του συστήματος ας τα χρεωθεί αυτός που βγάζει την διαθεσιμότητα/βάση στον αέρα.

αλλιώς ο Μαρκετίστας που εγκρίνει την ψευδή διαφήμιση

εγώ θα έλεγα να κάνεις ένα τηλεφωνάκι στο Ιν.Κα

να δούμε τι μπορεί να γίνει και πόσο καλυμένοι είναι μετά το έγγραφο email

που αποστέλουν της προ-παραγγελίας όπως εκείνοι θα πουν.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το θέμα έχει και συνέχεια (ευτυχώς καλύτερη).

Με πήρε πριν από λίγο ένας άλλος εργαζόμενος του πλαίσιο, ο οποίος ήταν πολύ ευγενικός και μου πρότεινε μια εναλλακτική λύση στην παραγγελία που έκανα.

Το πρώτο πράγμα που τον ρώτησα ήταν αν παίζει κάποιο ρόλο το συγκεκριμένο ποστ και αν θα είχα την ίδια αντιμετώπιση ως ένας κοινός πελάτης και μου απάντησε αρνητικά.

Επειδή πάντα σκέφτομαι θετικά θέλω να πιστεύω ότι το συγκεκριμένο thread δεν έπαιξε (και δεν πρέπει) ρόλο. Οφείλω πάντως να ομολογήσω ότι το βήμα και μόνο να με πάρουν τηλέφωνο με ξάφνιασε (θετικά). Του εξήγησα τη συμπεριφορά του προηγούμενου υπαλλήλου και συμφώνησε ότι ήταν απαράδεκτη και με προέτρεψε άλλη φορά να ζητάω να μιλήσω με κάποιο προιστάμενο ή υπεύθυνο.

Τέλος, του επισήμανα ότι έχουν σημειωθεί πάρα πολλά παράπονα από πολλούς χρήστες για τις συγκεκριμένες προσφορές του πλαισίου (και όχι μόνο) και ότι θα πρέπει από εδώ και στο εξής να μπαίνει δίπλα σε κάθε προσφορά και ο διαθέσιμος αριθμός τεμαχίων και επιπλέον να ανανεώνεται δυναμικά και το στοκ. Με τη σειρά του μου είπε ότι είναι δύσκολο, λόγω του όγκου των παραγγελιών, να ανανεώνεται το διαθέσιμο στοκ και του ανταπάντησα ότι τουλάχιστον θα πρέπει να αναγράφονται τα διαθέσιμα τεμάχια ώστε να ξέρουν πάνω κάτω οι πελάτες το τι γίνεται.

Ελπίζω να εισακουστούν οι επιθυμίες πολλών (πιστεύω) πελατών και να φαίνονται τα αποθέματα αυτών των προσφορών και να ζορίσουν μερικούς προγραμματιστές έτσι ώστε να φτιάξουν να ανανεώνεται και αυτόματα το στοκ. Ως (χομπίστας) προγραμματιστής ο ίδιος δεν το βλέπω δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

δε γίνεται το κατάστημα να απαιτεί από τον πελάτη να επικοινωνεί εκείνος μαζί τους για πρόβλημα σε παραγγελία......

Αυτό μου την έδινε και μένα ανέκαθεν...

Γενικά, είτε υπάρχει ένα θέμα με το erp και την διαχείριση της αποθήκης του Πλαισίου, είτε αν έχουν την δυνατότητα, είναι λάθος τους που δεν το έχουν "δέσει" με το web site, όπως το e-chop, το οποίο μπορείς να δεις επί τόπου που και αν υπάρχει διαθέσιμο κάτι...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω κάνει 2-3 φορές καταγγελία σε παρόμοια γεγονότα (με άλλα μαγαζιά) στο ΙΝΚΑ και το αποτέλεσμα μηδέν. Όχι από την άποψη του ότι δεν πήρα το προϊόν που είχα παραγγείλει αλλά διότι δεν έπεσε κάποια καμπάνα ώστε να μην ξανά επαναληφθεί το ίδιο σκηνικό.

Link to comment
Share on other sites

την επομενη φορα που θα μου τυχει κατι τετοιο , θα τους απαντησω "παρτε με εσεις τηλεφωνο για να μη παρω εγω τηλεφωνο το ινκα" lol :p

Βαλτο στο σχολια/παρατηρησεις.:hehe:

Link to comment
Share on other sites

δεν φταιει το πλαισιο και ουτε οι πωλητες. οποιο μαγαζι πουλαει τρελα με online παραγγελιες χανει το θεμα διαθεσιμοτητας. εμεις φταιμε. εγω την εχω πατησει πολλες φορες ακομα και στη δουλεια μου και γιαυτο παιρνω τηλεφωνο και λεω το χ που ειναι διαθεσιμο? τωρα ομως, να περασω να το παρω..

Link to comment
Share on other sites

δεν φταιει το πλαισιο και ουτε οι πωλητες. οποιο μαγαζι πουλαει τρελα με online παραγγελιες χανει το θεμα διαθεσιμοτητας. εμεις φταιμε. εγω την εχω πατησει πολλες φορες ακομα και στη δουλεια μου και γιαυτο παιρνω τηλεφωνο και λεω το χ που ειναι διαθεσιμο τωρα ομως, να περασω να το παρω..

έλα τώρα... πες μας...

σε ποιο υποκατάστημα δουλεύεις :jump1:

σιγά μην φταίει και ο ΟΤΕ

για το ΑΙΣΧΟΣ αυτού του THREAD

Link to comment
Share on other sites

Μιας και δεν δουλευω με το Πλαισιο να πω κι εγω επι του θεματος.

Ειναι απαραδεκτο το οτι το SAP του Πλαισιου δεν ειναι συνδεμενο με το on-line.

Βρες τροπο και κανε το ή αν δεν μπορεις να βρεις τροπο, βαλε καποιους να ανανεωνουν τα διαθεσιμα κομματια, τουλαχιστον αυτα που βγαζεις κραχτες-προσφορες.

Απο την αλλη, λειτουργω με τελειως διαφορετικο τροπο οχι μονο οσον αφορα το Πλαισιο, αλλα ολα τα καταστηματα χωρις να χρησιμοποιω το online.

Τηλεφωνακι, θελω το ταδε προϊον, ειναι διαθεσιμο αμεσα?.... απαντηση.... περναω σε τοση ωρα να το παρω. Κρατηστε το στο ονομα ταδε.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και δεν δουλευω με το Πλαισιο να πω κι εγω επι του θεματος.

Ειναι απαραδεκτο το οτι το SAP του Πλαισιου δεν ειναι συνδεμενο με το on-line.

Βρες τροπο και κανε το ή αν δεν μπορεις να βρεις τροπο, βαλε καποιους να ανανεωνουν τα διαθεσιμα κομματια, τουλαχιστον αυτα που βγαζεις κραχτες-προσφορες.

Απο την αλλη, λειτουργω με τελειως διαφορετικο τροπο οχι μονο οσον αφορα το Πλαισιο, αλλα ολα τα καταστηματα χωρις να χρησιμοποιω το online.

Τηλεφωνακι, θελω το ταδε προϊον, ειναι διαθεσιμο αμεσα?.... απαντηση.... περναω σε τοση ωρα να το παρω. Κρατηστε το στο ονομα ταδε.

αυτο ακριβως λεω και εγω φιλε μου, για να μην εχουμε προβληματα ετσι πρεπει να κανουμε. ασε που ειναι και στον ανθρωπο γιατι εγω αν θα δω κατι στο μενιδι και μου πουν θα μου το στειλουν σε 1-2 μερες, τσακωνο το αμαξι και παω μενιδι απιτοπου. και ας ειναι και ενα καλωδιακι.. το ιντερνετ ειναι για πολλα πραγματα αλλα οχι αγορες online. λοιπον δεν φταιει ουτε το πλαισιο ουτε το e-shop και οποιο αλλο τελος παντων(και ναι δεν δουλευω ουτε στο e-shop:hehe:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.