Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

παιδιά εσείς που μένετε Αθήνα μπορείτε να πάτε και να πάρετε τα πράγματά σας αλλά εμείς από επαρχία είμαστε άλλη ιστορία. Επίσης γιατί να πάρω τηλέφωνο εν έτι 2010 για να κλείσω ένα προϊόν και για να δω αν είναι διαθέσιμο; Τότε η ιστοσελίδα του μαγαζιού γιατί είναι;;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
παιδιά εσείς που μένετε Αθήνα μπορείτε να πάτε και να πάρετε τα πράγματά σας αλλά εμείς από επαρχία είμαστε άλλη ιστορία. Επίσης γιατί να πάρω τηλέφωνο εν έτι 2010 για να κλείσω ένα προϊόν και για να δω αν είναι διαθέσιμο; Τότε η ιστοσελίδα του μαγαζιού γιατί είναι;;

Απ οτι φαινεται μονο για βιτρινα...

Link to comment
Share on other sites

παιδιά εσείς που μένετε Αθήνα μπορείτε να πάτε και να πάρετε τα πράγματά σας αλλά εμείς από επαρχία είμαστε άλλη ιστορία. Επίσης γιατί να πάρω τηλέφωνο εν έτι 2010 για να κλείσω ένα προϊόν και για να δω αν είναι διαθέσιμο; Τότε η ιστοσελίδα του μαγαζιού γιατί είναι;;

Ο crmaris έχει δίκιο, από την στιγμή που είναι σηκωμένη η σελίδα και πουλάνε on line τότε ειδικά ένα τέτοιο μαγαζί θα έπρεπε να έχει on-line τα συστήματα του και να ενημερώνονται οι διαθεσιμότητες του άμεσα.

Δυστυχώς πέρα από τα λάθη που είναι ανθρώπινα στο ανέβασμα των προσφορών, αναμφισβήτητα πολλες προσφορές παίζουν με πολύ λίγα κομμάτια που συνήθως ή τα παίρνουν μεταξύ τους οι υπάλληλοι ή κάποιοι γυρω γύρω που έχουν σχέσεις μέσα από τα καταστήματα ενημερώνονται άμεσα και εξαντλούν τα αποθέματα σε χρόνο dt.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά στο πλαίσιο κάποια πράγματα ( δυστυχώς πολύ βασικά ) χρειάζονται διόρθωση . Η τόσο καλή εικόνα που είχε σχηματίσει έχει πλέον αρχίσει να χάνεται ... αρχίζει να eshopίζει ...

Link to comment
Share on other sites

Πηρα ενα MLS απο το stock το οποιο παιζει κανονικα αλλα δεν φορτιζει.Το παω πισω,μου λενε service ,το παω και μου λενε θα παει αντιπροσωπια 15 μερες.

Δηλαδη περνεις κατι που ειναι απο αγορα χαλασμενο και σου λενε αντιπροσωπια?Το αφησα δεν ειπα τιποτα αλλα αν μου πουν μετα παρε πιστωτικο ή τιποτα αλλο θα γινει χαμος.

Link to comment
Share on other sites

Ο crmaris και οι υπόλοιποι έχουν άδικο. Η γενική εικόνα δεν είναι απαράδεκτη αλλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

Όσον αφορά το σχόλιο του sofos1990 (το οποίο το ενστερνίζονται πολλοί σε αυτό το forum δικαίως ή αδίκως) έχω να πω ότι το Πλαίσιο έχει πολύ δρόμο να φτάσει το eshop, ειδικά σε θέματα διαθεσιμότητας, stock, και παραγγελίας. Και για άτομα της επαρχίας (και όχι μόνο) αποτελεί μονόδρομο. Από άποψη "λανθασμένων" "προσφορών", "το είχαμε αλλά μας τελείωσε" κλπ, αν είχα 3 προβλήματα με το eshop μέχρι τώρα, με το πλαίσιο έχω 23 :-(

Link to comment
Share on other sites

Πηρα ενα MLS απο το stock το οποιο παιζει κανονικα αλλα δεν φορτιζει.Το παω πισω,μου λενε service ,το παω και μου λενε θα παει αντιπροσωπια 15 μερες.

Δηλαδη περνεις κατι που ειναι απο αγορα χαλασμενο και σου λενε αντιπροσωπια?Το αφησα δεν ειπα τιποτα αλλα αν μου πουν μετα παρε πιστωτικο ή τιποτα αλλο θα γινει χαμος.

ενημερωτικα το πλαισιο stock house κατα 95% εχει προβληματικα προιοντα που αντι να παρουν την θεση τους σε χωματερη ανακυκλωση λειτουργουν ως επαναφορα κερδους με την μορφη πιστωτικου που σου κοβουν μετα.ουκ ολιγες φορες οταν εχω παει ελλατωματικο προιον απο το stock στο απεναντι service για check:mamba: δεν μπαινουν ουτε καν στον κοπο,αφου ξερουν τι παιζει,και σου κοβουν αμμεσα πιστωτικο

Link to comment
Share on other sites

αναμφισβήτητα πολλες προσφορές παίζουν με πολύ λίγα κομμάτια που συνήθως ή τα παίρνουν μεταξύ τους οι υπάλληλοι ή κάποιοι γυρω γύρω που έχουν σχέσεις μέσα από τα καταστήματα ενημερώνονται άμεσα και εξαντλούν τα αποθέματα σε χρόνο dt.

Δεν ξέρω αν το λες σαν μεμπτό, αλλά θεωρώ φυσιολογικό για κάποιον που ξεπατώνεται με 8+ ώρες ορθοστασία και τον κάθε περίεργο να του τα ζαλίζει και πληρώνεται με έναν ξεφτιλισμένο βασικό μισθό, τουλάχιστον να κρατάει για τον εαυτό του ή κάποιους φίλους του, κάποια πράγματα πριν καν ακόμα προλάβουν να βγουν σε προσφορά... σε όλες τις δουλειές έτσι γίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Μιας και δεν δουλευω με το Πλαισιο να πω κι εγω επι του θεματος.

Ειναι απαραδεκτο το οτι το SAP του Πλαισιου δεν ειναι συνδεμενο με το on-line.

Βρες τροπο και κανε το ή αν δεν μπορεις να βρεις τροπο, βαλε καποιους να ανανεωνουν τα διαθεσιμα κομματια, τουλαχιστον αυτα που βγαζεις κραχτες-προσφορες.

Απο την αλλη, λειτουργω με τελειως διαφορετικο τροπο οχι μονο οσον αφορα το Πλαισιο, αλλα ολα τα καταστηματα χωρις να χρησιμοποιω το online.

Τηλεφωνακι, θελω το ταδε προϊον, ειναι διαθεσιμο αμεσα?.... απαντηση.... περναω σε τοση ωρα να το παρω. Κρατηστε το στο ονομα ταδε.

Ζαχαρια ειναι συνδεδεμενο...

Link to comment
Share on other sites

να κρατάει ναι αλλά τουλάχιστον ας γράφουν ότι ξέρετε ρε σεις είχαμε 50 κομμάτια, τα 49 θα τα κρατήσουμε για την πάρτη μας και θα δώσουμε και το 1 που περισσεύει στο κοινό. Όχι να λένε άμεσα διαθέσιμο και να δέχονται 100 παραγγελίες γιαυτό το 1 κομμάτι. Αυτό μπορεί γι αυτούς να είναι τσάμπα διαφήμιση (που τελικά γίνεται δυσφήμηση) αλλά για τους πελάτες είναι άσκοπη ταλαιπωρία.

Πάντως το θέμα είναι ένα, να τους πιέσουμε είτε μέσω παραπόνων είτε τηλεφωνικός να αναγράφουν και διαθέσιμη ποσότητα δίπλα σε αυτές τις δήθεν προσφορές και να προσλάβουν και κάνα προγραμματιστή να τους ενσωματώσει τα δεδομένα της κεντρικής αποθήκης με την on line σελίδα τους.

Όταν μπαίνω στον κόπο και παραγγέλνω κάτι το οποίο αναγράφει άμεσα διαθέσιμο ΑΠΑΙΤΩ αυτό να έρχεται στην πόρτα μου και όχι να κάθομαι να κάνω ποστ σε forum, να παίρνω τηλέφωνα, να πηγαίνω από εκεί κτλ. για να πάρω αυτό που παράγγειλα.

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα η εικόνα του πλαίσιο έχει χαλάσει εδώ και καιρό(6μηνο),δεν μπορώ να καταλάβω σε τι διαφέρει με το e-shop;

Δεν κόβουν τόσο εύκολα πιστωτικά όπως γινόταν,η διαθεσιμότητα στα καταστήματα είναι πολύ περίεργη,σπάνια βρίσκεις τα best sellers προϊόντα τους στα υποκαταστήματα πρέπει να περιμένεις για να έρθουν(άγνωστο το πόσο καιρό,έχω δεί και 4 μέρες για μνήμες---και παραπάνω)...Τα υποκαταστήματα κατα την γνώμη μου θα έπρεπε να κλείσουν,αφού υπολειτουργούν...Είχε χτίσει ένα όνομα και σε αυτό πατάει και μερικοί πάνε και αγοράζουν απο εκεί.Οι παραγγελίες είναι και ήταν πάντα ρίσκο,όσον αφορά την διαθεσιμότητα...Πρόσφατα(περασμένη εβδομάδα),άλλαξα 3 φορές την παραγγελία που είχα κάνει για ένα τροφοδοτικό,επειδή κανείς δεν ενημέρωνε για την διαθεσιμότητα των προϊόντων...Μεγάλο + σε αυτό που είπε ο greekfragma,σχετικά με το ότι πρέπει να σε πάρουν εκείνοι αν κολλήσει κάπου η παραγγελία.

Τέλος,το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι συνεχίζουν ακάθεκτοι και έχουν τιμές στο ΘΕΟ,καθόλου ανταγωνιστικοί...Εγώ πάλι προτιμώ αυτά τα καταστήματα(πλαίσιο,e-shop),να χάνουν σε κόσμο γιατί κερδίζουν τα μικρομεσαία καταστήματα που χτυπάνε σε προσφορές,και με βοηθό το skroutz βλέπεις πάρα πολλά καταστήματα online με καλές τιμές.

Link to comment
Share on other sites

Το προτιμούσα κι' εγω παλιότερα το Πλαίσιο, κυρίως λόγω του καλού rma.

Συνειδητά έδινα και ενα 5% πάνω στην τιμή κάποιες φορές για να μην παιδεύομαι αν μου χαλάσει κάτι.

Υπάρχει όμως και ενα όριο στο ''καπέλο'' που θα πληρώσω για να τύχω μιας σοβαρής (αυτονόητης btw) μεταπωλητικής εξυπηρέτησης.

Λόγω των τιμών του τον τελευταίο 1,5 χρόνο οχι απλά δεν το προτιμώ, αλλά θα έλεγα ότι το αποφεύγω.

Οι τωρινές του ειδικά τιμές επιβάλλουν το εμπάργκο κατά την άποψη μου.

Εμπάργκο που έσπασα χθες, μιας και αγόρασα μια από τις μητρικές της χθεσινής προσφοράς.

Φυσικά με πήραν και μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμη.

Ωστόσο το παιδί που μου μίλησε ήταν ευγενέστατο, καταρτισμένο (μιλάγαμε για specs καθώς δεν είχα πρόσβαση σε υπολογιστή εκείνη τη στιγμή) και τελικά αλλάξαμε την παραγγελία με κάποια άλλη από τις χθεσινές μητρικές στο ίδιο εύρος τιμής.

Κατα τα λοιπά ενα 80% skroutz και ενα 20% εξωτερικό καλύπτουν ανάγκες μου σε hardware (και οχι μόνο).

Link to comment
Share on other sites

Τοσο δυσκολο ειναι να γινουν σα το αμαζον? Σου λεει κυριε εχω τοσα κομματια. Αγοραζεις κατι τσουπ σου λεει τωρα εμειναν τοσα. Το 90% των αγορων μου πλεον ειναι απο εκει :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.