Jump to content



DOTA 2


freestyler7

Recommended Posts

Χάρηκα την πρώτη μέρα που βάλανε την επιλογή των english, κανένα ίχνος Ρώσσου στον ορίζοντα.

Βιάστηκα να βγάλω συμπεράσματα. Όχι οτι αυτό θα τους απέτρεπε να παίζουν στους ευρωπαϊκούς servers... Άλλα είχα μια ελπίδα!

προφανώς δεν θα τους σταματούσε όπως δεν τους σταμάτησε η δημιουργία ρώσικου server.

in other news ορίστε το changelog του επόμενου patch:

Update Notes - February 20, 2013

CHANGELOG

- Added In-game Guides and Hero Builds!

- Players can now be a member of multiple teams.

GAMEPLAY

- Fixed backswing behavior on some of Invoker's skills.

- Fixed Last Word being dispelled by Purge/Cyclone/etc.

- Fixed Last Word interrupting channeling spells if the initial duration ends during the channel.

- Enabled Medusa in Captain's Mode tournament version.

- Fixed Healing Ward not preserving its hotkey when leveled up.

UI

- Added right click menu to the combat log with "Copy to clipboard" option.

- Added option to render the Co-Broadcaster's camera. Use dota_minimap_draw_cocaster_camera 0 to disable.

- Added new right click option to backpack items to equip the entire set the item belongs to.

BOTS

- Adjusted hero roles of Windrunner (fewer last hits) and Meepo (more last hits).

- Made Death Prophet bot more likely to use Crypt Swarm in teamfights.

- Made Necrolyte bot a bit more hesitant about using Death Pulse when laning.

- Fixed bots dropping thousands of TP scrolls at the side shops.

- Practice with Bots difficulty and team settings are now saved.

Link to comment
Share on other sites

Όσοι είστε φρέσκοι στη DotA και έχετε θέμα με τα item builds, θα μοιραστώ

μαζί σας το ZOMG_STARTER_ALL_AROUND_BUILD©2005, το οποίο btw έχει

μεγαλώσει γενιές και γενιές παιχτών. Σε γενικές γραμμές λοιπόν:

Ξεκίνημα με items για Bracer και κανά Tango/MP Potion

Ολοκλήρωση Bracer και μετά έχουν σειρά μπότες και Ring of Health

Ολοκλήρωση Perseverance και μετά 2ο Bracer

Ολοκλήρωση Power Treads

Ολοκλήρωση Linken's Sphere

Μετά ανάλογα το Char σας:

Str> Heart of Tarrasque

Agi>Butterfly

Int>Aghanim's Scepter αν το δέχεται ο ήρωάς σας, αλλιώς Guinsoo.

Το Guinsoo θα πρέπει να το clickάρετε, καλή ευκαιρία να συνηθίσετε

σε clickable items. =)

Στη συνέχεια βγάλτε DMG items. Buriza ή Monkey. Χοντράδια δηλαδή.

Αυτά πάνω-κάτω, χωρίς απαραίτητα με τη σειρά που αναφέρω. Το point

είναι πως το παραπάνω build δουλεύει σε όλους, θα σας δώσει στην αρχή

extra HP για επιβίωση, σύντομα και HP Regeneration, αργότερα παραπάνω

HP, αλλά και MP Regeneration, όμορφο boost σε attack/movement speed

και χρησιμοποιώντας μικρομεσαίου κόστους items θα καταλήξετε να έχετε

Power Treads, 2 Bracer και Linken's, ένα υπέροχο all around build ώστε να

μπορέσετε να farmάρετε στη συνέχεια τα ακριβά αντικείμενα.

Από 'κει και πέρα, το τι θα βγάλετε στα μελλοντικά σας παιχνίδια, το αφήνω

στην κρίση σας. Απλά θα πω, f@ck stereotypes (πχ βγάλε Null Talismans γιατί

είσαι INT) καθώς και f@ck trends (πχ βγάλε Manta Style σε Drow Ranger επειδή

είναι Suggested Item και μόδα ενώ πριν μπει σε Suggested Item από το 2005 το

είχα δει σε μετρημένα στα δάχτυλα παιχνίδια) Βγάλτε τα items που εσείς κρίνετε

πως θα σας οδηγήσουν στη νίκη και αφήστε τους άλλους να γελάνε. Ένα από τα

πιο δύσκολα games που έχω παίξει ever το 'χαμε πάρει γιατί πολύ απλά..............

είχα Mortred ME LOTHAR. PERIOD.

Link to comment
Share on other sites

Όσοι είστε φρέσκοι στη DotA και έχετε θέμα με τα item builds, θα μοιραστώ

μαζί σας το ZOMG_STARTER_ALL_AROUND_BUILD©2005, το οποίο btw έχει

μεγαλώσει γενιές και γενιές παιχτών. Σε γενικές γραμμές λοιπόν:

Ξεκίνημα με items για Bracer και κανά Tango/MP Potion

Ολοκλήρωση Bracer και μετά έχουν σειρά μπότες και Ring of Health

Ολοκλήρωση Perseverance και μετά 2ο Bracer

Ολοκλήρωση Power Treads

Ολοκλήρωση Linken's Sphere

Μετά ανάλογα το Char σας:

Str> Heart of Tarrasque

Agi>Butterfly

Int>Aghanim's Scepter αν το δέχεται ο ήρωάς σας, αλλιώς Guinsoo.

Το Guinsoo θα πρέπει να το clickάρετε, καλή ευκαιρία να συνηθίσετε

σε clickable items. =)

Στη συνέχεια βγάλτε DMG items. Buriza ή Monkey. Χοντράδια δηλαδή.

Αυτά πάνω-κάτω, χωρίς απαραίτητα με τη σειρά που αναφέρω. Το point

είναι πως το παραπάνω build δουλεύει σε όλους, θα σας δώσει στην αρχή

extra HP για επιβίωση, σύντομα και HP Regeneration, αργότερα παραπάνω

HP, αλλά και MP Regeneration, όμορφο boost σε attack/movement speed

και χρησιμοποιώντας μικρομεσαίου κόστους items θα καταλήξετε να έχετε

Power Treads, 2 Bracer και Linken's, ένα υπέροχο all around build ώστε να

μπορέσετε να farmάρετε στη συνέχεια τα ακριβά αντικείμενα.

Από 'κει και πέρα, το τι θα βγάλετε στα μελλοντικά σας παιχνίδια, το αφήνω

στην κρίση σας. Απλά θα πω, f@ck stereotypes (πχ βγάλε Null Talismans γιατί

είσαι INT) καθώς και f@ck trends (πχ βγάλε Manta Style σε Drow Ranger επειδή

είναι Suggested Item και μόδα ενώ πριν μπει σε Suggested Item από το 2005 το

είχα δει σε μετρημένα στα δάχτυλα παιχνίδια) Βγάλτε τα items που εσείς κρίνετε

πως θα σας οδηγήσουν στη νίκη και αφήστε τους άλλους να γελάνε. Ένα από τα

πιο δύσκολα games που έχω παίξει ever το 'χαμε πάρει γιατί πολύ απλά..............

είχα Mortred ME LOTHAR. PERIOD.

Πολυ old school ο φιλος !

Link to comment
Share on other sites

Bγήκε το patch στον test client και φέρνει το πρώτο tutorial για νέους παίχτες μαζί με τα απαραίτητα bug fixes.

Update Notes - February 27, 2013

- Added Mechanics I for new players!

- Added 7 new item sets to the Dota store.

- Immortal and Tournament items can now be traded on the Steam Community Market.

GAMEPLAY

- Clockwerk: Fixed Power Cogs pulling more than just heroes inside the cogs.

- Huskar: Fixed Berserker's Blood not stacking at the proper health thresholds.

- Keeper of the Light: Fixed Mana Leak accumulating mana loss during magic immunity.

- Phantom Lancer: Fixed an issue where illusions made by a player on the other team would create uncontrollable Juxtapose illusions.

- Tusk: Fixed a case where heroes with very small collision size could escape Ice Shards.

- Tusk: Fixed a rare bug where teleporting could cause Walrus Punched units to end up in odd positions.

- Fixed various aspects of Spectral Dagger logic being dispellable.

- Fixed sometimes being revealed if your projectile hits the target after you become invisible with Shadow Blade.

- Improved TP interaction with FoW.

- Fixed two ledges (below the two rune spots) where you could get units stuck with Telekinesis and Vacuum.

UI

- Added the ability to examine chests.

- Added a Game History tab to the Team Profile.

- Added checkbox for filtering Live Games to just Team games.

- You can now click on Team names in Live or Recent games to view their team profiles.

- Added a post-game Match Quality survey panel.

- Added an icon to backpack slots if that item is currently equipped.

- Fixed the courier delivery icon popping when the courier collected stash items.

- Fixed courier delivery being delayed by 0.5 seconds if there were no items to get from the stash.

- Fixed courier move orders not clearing the transfer items buff icon.

- Players can now set a custom rich presence status that can be displayed on the UI.

- Fixed Lina's Fiery Soul buff not showing the correct cooldown if it was refreshed with 3 stacks.

AUDIO/VISUAL

- Updated Arc Lightning's visual effects and sound.

- Updated Shadow Shaman's attack sound.

- Updated Ether Shock's visual effects and sound.

- Updated Mjollnir and Maelstrom visual effects.

BOTS

- When a push is happening into a base, global desire to farm is significantly decreased.

- Fixed a case where bots far from the lane front could thrash into and out of Push Lane mode.

- Single-player bot games now run locally on the user's machine.

- Increased reaction time by about 50% in all modes.

Link to comment
Share on other sites

Το Guinsoo θα πρέπει να το clickάρετε, καλή ευκαιρία να συνηθίσετε

σε clickable items. =)

Υπάρχουν κανα δυο προγραμματάκια που κάνουν key binding τα clickable items.

Πρέπει να λειτουργούν και στη dota 2.

Απλά θα πω, f@ck stereotypes (πχ βγάλε Null Talismans γιατί

είσαι INT) καθώς και f@ck trends (πχ βγάλε Manta Style σε Drow Ranger επειδή

είναι Suggested Item και μόδα ενώ πριν μπει σε Suggested Item από το 2005 το

είχα δει σε μετρημένα στα δάχτυλα παιχνίδια) Βγάλτε τα items που εσείς κρίνετε

πως θα σας οδηγήσουν στη νίκη και αφήστε τους άλλους να γελάνε.

Όπως ακριβώς τα λέει ο zomg

Η ουσία είναι:

1) να μην ψοφάτε

2) να μπορείτε να βγάλετε damage γρήγορα ή/και να μπορείτε να κάνετε support (με αύρες, hex, stun, heals, sentry wards/gem, κτλ)

Το ένα παραμένει απαράβατος κανόνας

Τα 10 kills δεν κάνουν σημαντική διαφορά όταν έχετε πεθάνει 10 φορές

Το δύο εξαρτάται από τον ρόλο σας στο team

Αυτά σε casual games. Σε πιο "σοβαρά" (πχ clan wars 3v3 ή 5v5) τα πράγματα είναι διαφορετικά

Είναι πιθανό ότι οποιοδήποτε item δεν ταυτίζεται με τα stereotypes, θα κάνει τους άλλους να γελάνε

Για παράδειγμα, μια φορά στην dota 1 είχα φτιάξει crystalis και maelstrom στον faceless void

Ένας από την απέναντι ομάδα με κοροϊδευε πολύ! Όταν αργότερα, σε μία attack έπιασε και critical, και bash, και chain lightning εκείνος έκανε leave (/flex)

Επίσης θυμάμαι έναν ally μου από τα παλιά σε ένα game που είχε drow ranger με αντιπάλους τρεις stealth (ήταν -ar)

Τον σκότωσαν μια δυο φορές στην αρχή αλλά δεν το έβαλε κάτω. Αγόρασε gem από νωρίς, μετά ολοκλήρωσε πρώτο item mekansm ( !!! ) και η ειρωνία είναι ότι δεν ξαναψόφησε ποτέ !!

Ήταν βέβαια έμπειρος παίκτης. Κρίμα που τον έφαγαν τα ΜΜΟ, οι τάνες και τα μπισκότα :fist:

Link to comment
Share on other sites

Μόνο bug fixes αυτή την εβδομάδα. Ας ελπίσουμε την επόμενη να έχουμε ένα μεγάλο patch...

CHANGELOG

GAMEPLAY

- Gyrocopter: Fixed Rocket Barrage firing while under effects like Disruption/Chronosphere/Doom/Hex.

- Gyrocopter: Fixed Flak Cannon hurting nightmared units without waking them up.

- Naga Siren: Fixed being able to purge Song of the Siren aura off of Naga Siren.

- Nyx: Fixed Spiked Carapace affecting Juggernaut during Omnislash.

- Outworld Devourer: Fixed Astral Imprisonment not draining enough mana from enemy heroes.

- Timbersaw: Fixed Whirling Death not doing enough damage against strength heroes.

- Fixed Maelstrom and Mjollnir being unable to proc if the initial target is Magic Immune.

- Tweaked Neutral Creep chase timings for the two small camps.

- Fixed a number of bugs in Mechanics I, including all known showstoppers.

UI

- Fixed holding alt causing smoked hero names to be shown on minimap when near truesight.

- Fixed your status showing as playing a local bot game if you were spectating a game

- Hero performance page is now sorted by total number of games played.

- Fixed Dire wins in the Team Game History tab showing up as losses.

- Fixed bug where Team Game History wasn't refreshing properly.

- The Teams List under Community now displays Teams in order of their most recently played match.

- There's now a dialog asking the player to rate their currently-used hero build (if it's not yet been rated).

AUDIO

- Music now plays in spectator and replay modes.

ITEMS

- Added Fiery Soul of the Slayer item for Lina.

Link to comment
Share on other sites

Εγω να εμπολυτισω λιγο τον οδηγο του zomg για μολις μαθεται τα βασικα.

Οπως θα καταλαβετε γρηγορα στο game οπως και σε καθε game αυτο που μετραει ειναι τα λεφτα.

Για να εχεις λεφτα πρεπει να προσχεις 2 πραγματα.

1ον να μην ψοφας και 2ον να μπορεις να σφαζεις πολλα creeps (ειτε στο lane ειτε στο δασος) γρηγορα και αποτελεσματικα (απο ενα σημειο στο game και μετα - οχι απ την αρχη που κανεις μονο last hits εννοειτε).

Για το 1. αν ο ηρωας σου δεν εχει κατι να ξεφευγει , πας rush για item που να σε βοηθαει να ξεφυγεις. πχ dagger ή shadow blade. Με πολλες ομως εξαιρεσεις.

Αν πχ η αλλη ομαδα εχει stealth , το dagger παει ακλαυτο. Αν στην δικη σου ομαδα υπαρχει κι αλλος με stealth , οι αντιπαλοι θα παρουν dust η gem αν νιωθουν λιγο.

Σε συνδιασμο βεβαια με το linkens θα μπορουσατε να πατε sange n yasha / manta ετσι ωστε αν δεν φατε 2ο stun να τρεξετε χωρις να σας φτασουν (με καποιο ρισκο βεβαια) ή να βγαλετε και bkb για να ειστε πιο σιγουροι.

Το καλο με τα παραπανω items ειναι οτι δεν τα βγαζεις μονο για να ξεφυγεις , αλλα ειναι και πολυ καλα για να κυνηγισεις τον αλλον , οποτε ειναι πολυ καλη επιλογη για mid-end game.

Για το 2. αν ο χαρακτηρας σου δεν εχει skill για να κανει aoe dmg υπαρχει το battlefury για τα Mellee class (που μπορεις να κανεις αντι για linkens οταν μαθεται να παιζεται) και σε συνδιασμο με vladimirs ή helm of dominator δεν προκειται να πατε ποτε πισω στην πηγη. Θα κρατατε μια πλευρα με megacreeps μονος σας ανετα.

Σε καποιους ηρωες θα μπορουσες να κανεις radiance αλλα το να μαζεψεις 3800 ειναι πολυ ζορι και παλι δε σου δινει το regen του bfury και πολλα αλλα.

Αλλα σαν γενικη γραμμη , κοιταξτε να βγαλετε κατι για να σωζεστε αν σας πετυχουν μονο σας και βγαλετε κατι για να μαζευεται χρημα γρηγορα.

Να εχετε παντα ενα tp και να πηγαινεται παντα να βοηθατε στο defence οταν οι αλλοι ορμαν σαν ομαδα και γενικα κοιταξτε οταν πχ οι 4 πανε να gangaρουν στο δασος τους να τους ακολουθειτε.

Μην πουσαρετε το lane σας παρα πολυ (ειδικα οταν δεν βλεπεται που ειναι οι αντιπαλοι γιατι το gang θα ειναι αναμενομενο.

Αυτα παν κατ για Intermediate players. Σιγουρα υπαρχουν απειρα πραγματα για να πεις και σιγουρα υπαρχουν πολλες εξαιρεσεις αλλα το γενικο σκεπτικο αυτο ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια,εχω 14 invite για το παιχνιδι,αν υπαρχει καποιος που δεν τοχει παιξει μεχρι τωρα και θελει ας μου στειλει ενα ΠΜ....

Προσωπικα δεν μπορω να πω οτι υπαρχει κατι συγκεκριμενο που με χαλαει στο παιχνιδι,αλλα στην παρουσα φαση δεν μ'αρεσει...

Link to comment
Share on other sites

CHANGELOG

GAMEPLAY

- Clinkz: Fixed Death Pact healing Clinkz under Ice Blast debuff.

- Gyrocopter: Fixed Flak Cannon killing couriers.

- Sniper: Fixed Headshot not working on units like Spirit Bear, Warlock's Golem, etc.

- Sniper: Fixed Shrapnel doing slightly less damage than intended to towers.

- Sniper: Fixed Headshot's physical damage bonus being blocked by Magic Immunity.

- Spectre: Added a short grace period to walking off the Spectral Dagger path before collision is restored.

- Spiritbreaker: Fixed Magic Immune units being ignored by the AOE greater bash procs from Charge of Darkness and Scepter Nether Strike.

- Tusk: Fixed some cases where Ice Shards could get units stuck.

- Visage: Fixed a number of incorrect spell interactions with Familiars.

- Wisp: Fixed Tether sometimes ending prematurely if Relocate was cast before Tether.

- Wisp: Fixed Relocating units sometimes walking away to do a previous behavior.

- Fixed Roshan's aoe Slam damage type being physical rather than magical (and thus hurting Familiars).

- Fixed creeps and neutrals sometimes not responding to long range spells.

- Fixed Blink Dagger self-cast to work consistently.

- Fixed Cheese not having a cooldown.

- Fixed Cheese not stacking in inventory.

- Enabled Timbersaw in Captain's Mode in Latest Version (Tournament Version next week).

- Local games are no longer automatically unpaused.

AUDIO

- Added sound effects to the Dashboard.

- Added sound effects for various Tiny deaths.

- Updated Mjollnir sound effect.

- Updated Maelstrom sound effect.

UI

- Items held by the courier are now included in a player's Net Worth.

- Fixed the sorting of Teams List under the Community tab.

- Fixed courier and ward previewing in the backpack.

- Fixed the scrollbar being hidden when a schedule had a full page of tournaments in a single month.

- Live games list now displays the game mode.

- Fiery Soul of the Slayer's custom minimap icon only draws for the player that owns the item.

- Re-positioned end game survey to not block the chat.

- Teams that haven't played a team matchmaking game in the last 7 days will now show up as being "inactive" in WebAPI calls.

- Improved performance of chat channels in the Dashboard.

VISUALS

- Revised overhead Soul Assumption indicator.

- Fixed Smoke of Deceit AOE visual effect showing for enemies if the caster is hidden

- Added in-game models for when the following items are dropped from inventory into the world: Divine Rapier, Healing Salve, Clarity, Dust of Appearance, Bottle, and Boots of Speed.

BOTS

- Added Lion bot.

- Added Omniknight bot.

- Made a number of adjustments to loadouts and builds based on community feedback.

- Bots now know how to use Rod of Atos, Tranquil Boots, Abyssal Blade, Heaven's Halberd, and Veil of Dischord.

- Bots will no longer go to the Side Shop with a full inventory if they aren't willing to sell anything.

- Generic summoned units (Necro units, Illusions, etc) now have basic bot AIs, so they can act independently from their owner.

- Fixed bots interrupting their teleports.

- Bots will be less aggressive when they have stacks of Sticky Napalm on them.

- Bots will now only use Refresher Orb if they want to cast big ticket abilities.

- Fixed Witch Doctor bot spam-toggling Voodoo Restoration when he simply wanted to activate it.

- Witch Doctor is less likely to use Death Ward on units that are about to die anyways.

- Bots now establish their lanes at 0:15 (changed from 0:30), which makes jungling the initial creep spawn eaiser without confusing them about what lane you're in.

- Bots will no longer go for runes that may or may not be there if it's been a while since their spawn time.

- When there are no wards up, bots are now smarter about only warding the closer rune location.

WORKSHOP

- Added general support for importing any Ability/Spell related model. Currently just supporting Beastmaster Boars.

- Reworked the "View My Submissions" page to better handle a large number of submissions (sorting/pagination/bug fixes).

- Fixed submission preview images not being set correctly.

- Fixed a bug where updating an existing submission could set incorrect tags on the submission.

- Disabled the Workshop in the Test client to prevent confusion.

15559.png

Έγινε επεξεργασία από EraserheadX
Link to comment
Share on other sites

Βγήκε η 6.77c έκδοση στην Dota 1 οπότε οι αλλαγές θα μεταφερθούν σύντομα και στην Dota 2 (λογικά στο επόμενο patch)

Tranquil Boots disabled speed reduced from 50 to 25

Tranquil Boots heal increased from 170 to 250

Tranquil Boots cooldown increased from 40 to 60

Tranquil Boots heal duration increased from 10 to 20

Illuminate manacost increased from 150 to 150/160/170/180

Illuminate AOE reduced from 400 to 350

Spiked Carapace duration reduced from 2.75 to 2.25

Spiked Carapace cooldown increased from 14 to 23/20/17/14

Marksmanship bonus is removed when there are nearby enemy heroes (instead of just being halved)

Reduced Marksmanship enemy detection aoe reduced from 400 to 375

Heaven’s Halberd's Disarm is no longer dispelled by Manta

Living Armor damage reduction is now done for all instances of damage that reduce its charges

-Previous Living Armor Behavior: It would eat up charges from all damage sources, but only absorb some damage from heroes physical attacks.

-New Living Armor Behavior: Still eats up charges from all sources (including magic), but absorbs some damage from them as well.

Link to comment
Share on other sites

ακόμα ένα patch χωρίς καινούριο ήρωα.

CHANGELOG

GAMEPLAY

- Clockwerk: Fixed being able to break Hookshot movement with purge/stonegaze/etc.

- Drow Ranger: Marksmanship bonus is removed when there are nearby enemy heroes (instead of just being halved).

- Drow Ranger: Reduced Marksmanship enemy detection aoe reduced from 400 to 375.

- Keeper of the Light: Illuminate manacost from increased 150 to 150/160/170/180.

- Keeper of the Light: Illuminate AOE reduced from 400 to 350.

- Keeper of the Light: Fixed Mana Leak not getting removed by Dark Pact or Kraken Shell.

- Mirana: Fixed cast and attack behaviors during Leap.

- Nyx Assassin: Spiked Carapace duration reduced from 2.75 to 2.25.

- Nyx Assassin: Spiked Carapace cooldown increased from 14 to 23/20/17/14.

- Timbersaw: Fixed Whirling Death debuff getting dispelled.

- Timbersaw: Fixed attack capability getting reset while Magic Immune when Chakram is used.

- Timbersaw: Fixed Whirling Death stat drain not affecting Magic Immune units.

- Treant Protector: Living Armor damage reduction is now done for all instances of damage that reduce its charges.

- Tranquil Boots: Disabled speed reduced from 50 to 25.

- Tranquil Boots: Heal increased from 170 to 250.

- Tranquil Boots: Cooldown increased from 40 to 60.

- Tranquil Boots: Heal duration increased from 10 to 20.

- Tranquil Boots: Fixed being able to drop the item to reset its state.

- Tranquil Boots: Fixed damage detection threshold on Tranquil's heal.

- Heaven's Halberd: Disarm is no longer dispelled by Manta.

- Added Timbersaw to Captain's Mode (Tournament Version).

- Fixed attack acquisition range on Disruptor, KOTL, Wisp, Visage and Medusa.

- Fixed Towers sometimes attacking you too soon when moving out of range.

BOTS

- Added Jakiro bot.

- Added Sand King bot.

- Bots that have been hit by multiple stacks of Sticky Napalm will now contemplate their misfortune further back in the lane.

- Fixed a bug where bots would try to cast stuns when being wildly out of range.

UI

- Minimap now displays illusions for spectators.

- Fixed a bug that caused enemy-created Meepo illusions to get added to the original player's multi-hero interface.

VISUALS

- Added in-game models for when the following items are dropped from inventory into the world: Tango and Dust of Appearance.

EFFECTS

- Updated Dagon visual effects and scaled it with level.

- Added an effect when Marksmanship is active.

AUDIO

- Fixed music volume bug.

- Fixed a bug preventing heroes from commenting on specific item purchases.

- Fixed AA's ult cast sounds to only play for teammates or nearby enemies that have vision.

- Added a unique sound for Viper's orb attack.

- Added sound to Diffusal Blade purge.

- Various mix tweaks across creeps, ui and the tutorial quest sounds.

WORKSHOP

- Disabled browsing & submitting in the Test Client, but allowed imports for testing purposes.

- Submissions now have the option of including a PSD containing marketing materials for the submission.

- Added Beastmaster's Hawk and Lone Druid's Bear to the Ability Import list.

- Attack animations now describe the animation timing required for the attack to match the character using them.

Link to comment
Share on other sites

νωρίς το καινούριο patch στον test client και φέρνει και καινούριο ήρωα (όχι αυτόν που περίμεναν όλοι ότι θα είναι ο επόμενος) και πολλά bugfixes.

Update Notes - March 27, 2013

- Added Bristleback!

GAMEPLAY

- Broodmother: Fixed Insatiable Hunger cooldown on level 1 and 3.

- Dragon Knight: Fixed Dragon Blood armor bonus not carrying over to Illusions.

- Dragon Knight: Fixed Elder Dragon Form frost slow getting dispelled when target initially becomes Magic Immune.

- Doom: Fixed Doom damage being blocked by Pipe.

- Enchantress: Fixed Nature's Attendants lasting 1 second less than intended.

- Huskar: Fixed Life Break leap moving too fast.

- Magnus: Fixed Shockwave hitting units behind you.

- Mirana: Fixed Mirana's Leap range being slightly too short.

- Nyx Assassin: Fixed Impale traveling too far.

- Phantom Lancer: Fixed being able to have 1 juxtapose illusion too many

- Razor: Fixed Static Link break range being 25 too short.

- Shadow Shaman: Fixed Shackles doing a little less damage than intended.

- Slark: Fixed Pounce not initiating an attack order on the leashed target.

- Templar Assassin: Fixed Meld buff getting dispelled.

- Visage: Fixed Familiars not getting affected by Chronosphere.

- Weaver: Fixed being The Swarm units being unable to Latch onto sleeping units.

- Weaver: Fixed The Swarm getting permanently dispelled if the enemy is invulnerable .

- Weaver: Fixed the Swarm units not doing their initial attack immediately upon latching.

- Added Psuedo Random chance for Roshan's Bash.

- Fixed Eye of Skadi frost slow getting dispelled when target initially becomes Magic Immune.

- Fixed Diffusal Blade proccing multiple damage instances.

- Fixed heroes flickering on the minimap when walking by Sentry Wards while under Smoke of Deceit.

UI

- Pausing in a practice or tournament game now prevents the team that paused from querying units, moving the camera or accessing the shop.

- Added ability and item notes, detailed tooltips that will display only if ALT is pressed.

- Adjusted Replay Highlight scene leadin time a bit.

- Arcane Boots now has 'mana' as a shop alias.

- Wisp name change to Io.

- Added 10 second rewind button to replay controls.

- Spectator Items panel now takes up less space and shows items ordered by value.

- Steam friends can be added, removed, and friendship requests confirmed/ignored from within Dota 2.

VISUALS

- New Vengeful Spirit model.

- Added in-game models for when the following items are dropped from inventory into the world: Gem of True Sight, Observer Wards, and Sentry Wards.

BOTS

- Added Bounty Hunter bot.

- Significantly revised how Roam mode works.

AUDIO

- Revised Beastmaster's voice.

DOTA 2 STORE

- Added the Treasure Key of the Cursed Wood and the Treasure Key of the Shaper Divine.

- Several old keys have returned to the store along with a very low drop rate for some older community chests.

- The current set of community crates will no longer expire, but their drop rate will be decreased over time and their rarity increased over time.

- Added new sets for Brewmaster, Lich, Riki, Juggernaut, Beastmaster, and Spectre.

- Added a couple new couriers!

EDIT: μερικά updates στο patch

Update 2

- Updated Bristleback model and portrait.

- Updated Vengeful spirit images to match the new model.

- Spectre: Fixed a case where leaving and rejoining the Spectral Dagger path could cause Spectre to temporarily lose no collision.

- Added 'BB' as alias for bristleback in hero search.

- Fixed Bristleback portrait not lipsyncing.

- Fixed Store button triggering Today button.

- Added Bristleback voice credit.

- Fixed Bristleback turn rate.

- Fixed Quill Spray killing couriers.

- Fixed pause restrictions being circumventable.

Update 3

- Fixed not regaining control until after the unpause timer (3...2...1) ends.

- Fixed Quill Spray vs damage block.

- Bristleback: Fixed Warpath not showing the durations of its stacks.

- Bristleback: Fixed illusions not getting bonuses from Warpath.

- Bristleback: Fixed Quill Spray stacks not each having their own durations.

- Added "Select unit under mouse" keybind for spectators.

- Fixed bots saying that they're roaming to "base" if they're roaming to a unit that's not currently in a lane.

Update 4

- Bristleback: Quill Spray stacks aren't shown to enemies on the UI.

- Bristleback: Fixed Bristleback preserving damage greater than 250 dealt at one time and creating extra Quill Sprays.

- Bristleback: Fixed Bristleback reducing damage from HP Removal.

- Fixed bots not knowing how to lane with Bristleback.

Έγινε επεξεργασία από EraserheadX
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.