Jump to content



Άρνηση αντικατάστασης μητρικής απο Πλαίσιο Πάτρας


Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά.

Το θέμα έχει ως εξής...πριν μερικές μέρες αγόρασα μια MSI P67A-C43 από το Πλαίσιο της Πάτρας. Ανοίγοντας την και τραβόντας το μαυρο προστατευτικό του socket παρατήρησα πως στην δεξιά πλευρά τα pins ήταν αρκετά στραβωμένα.Ανησύχησα λίγο και έβαλα τον ι5 2500 μαζί με υπόλοιπο συστημα για δοκιμή,και όπως ήταν αναμενόμενο δεν δουλεύει απλά παιρνουν οι ανεμιστήρες + τα LED ρευμα για 3 δευτερόλεπτα,κλείνει και μετά ξανανοίγει μόνο του συνεχίζοντας αυτό το μοτίβο :tomato: . Την ξαναέβαλα στην συσκευασία της μαζί με όλα τα παρελκόμενα,και την απόδειξη προφανώς,και την επέστρεψα εντός της μίας βδομάδας στο μαγαζί...εκεί ο υπάλληλος στο support τμήμα επέμενε πως δεν μπορεί να την δεχτεί εντός εγγυησης και να την αλλάξει επειδή είναι εμφανώς χτυπημένη και πως το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να στείλει φωτογραφία της στην MSI μπας και την καλύψουν απο εκεί. Του τόνισα 2-3 φορές σε ήρεμο και ευγενικό τόνο πως με το που βγήκε το προστατευτικό ήταν ήδη στραβωμένα αλλα επέμενε και έλεγε το ίδιο.

Απο πλευράς μου,τι μπορώ να κάνω? Δικαιούμαι αντικατάσταση ή όχι? Υπάρχει κάποιος νόμος ή κατι που να ισχύει στην συγκεκριμένη περίπτωση,γιατί με τα λόγια δεν βλέπω να βγει τίποτα παραπάνω.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Το θέμα έχει ως εξής...πριν μερικές μέρες αγόρασα μια MSI P67A-C43 από το Πλαίσιο της Πάτρας. Ανοίγοντας την και τραβόντας το μαυρο προστατευτικό του socket παρατήρησα πως στην δεξιά πλευρά τα pins ήταν αρκετά στραβωμένα.Ανησύχησα λίγο και έβαλα τον ι5 2500 μαζί με υπόλοιπο συστημα για δοκιμή,και όπως ήταν αναμενόμενο δεν δουλεύει απλά παιρνουν οι ανεμιστήρες + τα LED ρευμα για 3 δευτερόλεπτα,κλείνει και μετά ξανανοίγει μόνο του συνεχίζοντας αυτό το μοτίβο :tomato: . Την ξαναέβαλα στην συσκευασία της μαζί με όλα τα παρελκόμενα,και την απόδειξη προφανώς,και την επέστρεψα εντός της μίας βδομάδας στο μαγαζί...εκεί ο υπάλληλος στο support τμήμα επέμενε πως δεν μπορεί να την δεχτεί εντός εγγυησης και να την αλλάξει επειδή είναι εμφανώς χτυπημένη και πως το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να στείλει φωτογραφία της στην MSI μπας και την καλύψουν απο εκεί. Του τόνισα 2-3 φορές σε ήρεμο και ευγενικό τόνο πως με το που βγήκε το προστατευτικό ήταν ήδη στραβωμένα αλλα επέμενε και έλεγε το ίδιο.

Απο πλευράς μου,τι μπορώ να κάνω? Δικαιούμαι αντικατάσταση ή όχι? Υπάρχει κάποιος νόμος ή κατι που να ισχύει στην συγκεκριμένη περίπτωση,γιατί με τα λόγια δεν βλέπω να βγει τίποτα παραπάνω.

Ευχαριστώ

αυτο που ξερω ειναι για να μη χασεις το δικιο σου ειναι οτι επρεπε αμεσως να παρεις τηλ η να την πας πισω την ιδια μερα.απο εκει κ περα ειναι θεμα του τεχνικου κατα ποσο θα σε πιστεψει.χωρις να εννοω οτι το χαλασες εσυ
Link to comment
Share on other sites

αστικος κωδικας

Άρθρο 537

Ευθύνη για ελλείψεις

Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το

χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά

ελαττώματα ή στερείται

τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατό τη σύναψη της

σύμβασης γνώριζε ότι το πρόγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη

ανταπόκριση

οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής.

Το ελόττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα

σε έξι μήνες από την παρόδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατό

την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβόζεται με τη φύση του πράγματος

που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης.

Link to comment
Share on other sites

1520 - Καταναλωτές

Σε αυτόν τον αριθμό τηλεφωνούν κάθε μήνα 3.000 καταναλωτές κατά μέσο όρο, για να δηλώσουν την αδικία, παρανομία, αισχροκέρδεια που υπέπεσε στην αντίληψή τους. Από τα πιο χρήσιμα νούμερα της «καταγγελτικής» λίστας, το 1520 θα έπρεπε να πληκτρολογείται στις συσκευές όλων όσων δυσφορούν για την κατάσταση της αγοράς. Ναι, μπορούμε κι εμείς να κάνουμε κάτι γι’ αυτό. Έστω ένα τηλεφώνημα στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

...εκεί ο υπάλληλος στο support τμήμα επέμενε πως δεν μπορεί να την δεχτεί εντός εγγυησης και να την αλλάξει επειδή είναι εμφανώς χτυπημένη και πως το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να στείλει φωτογραφία της στην MSI μπας και την καλύψουν απο εκεί. Του τόνισα 2-3 φορές σε ήρεμο και ευγενικό τόνο πως με το που βγήκε το προστατευτικό ήταν ήδη στραβωμένα αλλα επέμενε και έλεγε το ίδιο.

Από την πλευρά σου έχεις μεν δίκιο αλλά και ο υπάλληλος δεν μπορεί να γνωρίζει ότι αυτό που του λές είναι σωστό αφού τα pins ενδέχεται να στράβωσαν οποιαδήποτε στιγμή, λογικό είναι αυτό...

Άλλο να είχε ανοιχθεί επιτόπου μόλις την αγόρασες μπροστά του ή στο ταμείο και άλλο αργότερα στο σπίτι σου ή οπουδήποτε αλλού.

Ενδεχομένος βέβαια να σε καλύψει η MSI, κάνε λίγο υπομονή.

Link to comment
Share on other sites

''σκουρα'' τα βλεπω τα πραγματα απο πλαισιο.μαλλον θα πρεπε να ελπιζεις οπως ειπε και ο φιλος απο πανω μονο απο MSI.

Link to comment
Share on other sites

Πηγα εκτυπωμένα τα άρθρα 537+540 που παρέθεσε ο φίλος απο πάνω αλλα ο υπάλληλος μου απάντησε πως αν νιώθω αδικημένος να προβώ σε καταγγελία και πως δεν μπορεί να την δεχτεί εντός εγγυησης. Στο άρθρο αναφέρεται πως πρεπει να αποδείξουν με ατράνταχτα στοιχεία πως η ζημιά προήλθε απο τον αγοραστή αλλιώς θεωρείται πως φταιει το κατάστημα,αλλά όσες φορές και να του το επανέλαβα με προέτρεπε να προβώ σε καταγγελία αντι να απαντήσει ευθέως οπότε θα απευθυνθώ στην Γενικη Γραματεία καταναλωτή μπας και τους βάλει λίγο μυαλό,που δεν το βλέπω :wall:

Link to comment
Share on other sites

εγω θα ελεγα να κοινοποιησεις το περιστατικο στην MSI με ωραιο και ευγενικο τροπο ..

δεν εχεις να χασεις τιποτα,μονο να κερδισεις:T:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Το θέμα έχει ως εξής...πριν μερικές μέρες αγόρασα μια MSI P67A-C43 από το Πλαίσιο της Πάτρας. Ανοίγοντας την και τραβόντας το μαυρο προστατευτικό του socket παρατήρησα πως στην δεξιά πλευρά τα pins ήταν αρκετά στραβωμένα.Ανησύχησα λίγο και έβαλα τον ι5 2500 μαζί με υπόλοιπο συστημα για δοκιμή,και όπως ήταν αναμενόμενο δεν δουλεύει απλά παιρνουν οι ανεμιστήρες + τα LED ρευμα για 3 δευτερόλεπτα,κλείνει και μετά ξανανοίγει μόνο του συνεχίζοντας αυτό το μοτίβο :tomato: . Την ξαναέβαλα στην συσκευασία της μαζί με όλα τα παρελκόμενα,και την απόδειξη προφανώς,και την επέστρεψα εντός της μίας βδομάδας στο μαγαζί...εκεί ο υπάλληλος στο support τμήμα επέμενε πως δεν μπορεί να την δεχτεί εντός εγγυησης και να την αλλάξει επειδή είναι εμφανώς χτυπημένη και πως το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να στείλει φωτογραφία της στην MSI μπας και την καλύψουν απο εκεί. Του τόνισα 2-3 φορές σε ήρεμο και ευγενικό τόνο πως με το που βγήκε το προστατευτικό ήταν ήδη στραβωμένα αλλα επέμενε και έλεγε το ίδιο.

Απο πλευράς μου,τι μπορώ να κάνω? Δικαιούμαι αντικατάσταση ή όχι? Υπάρχει κάποιος νόμος ή κατι που να ισχύει στην συγκεκριμένη περίπτωση,γιατί με τα λόγια δεν βλέπω να βγει τίποτα παραπάνω.

Ευχαριστώ

Φιλε μου οταν πηρα το συστημα της υπογραφης μου (χωρις να εχω στραβομενα pins) εκανε ακριβως το ιδιο παλευα περιπου 2 ωρες βαλε βγαλε διαφορα περιφεριακα μηπως εκαναν αυτο το προβλημα τελικα ηταν η μνημες που το bios της εβαζε σε turbo mode default χωρις να δωσει παραπανω ταση με ενα default στο bios το συστημα εκανε boot εισαι σιγουρος οτι δεν φταιει κατι αλλο ποσο στραβα ειναι τα pins δωσε μια φωτο αν ειναι ευκολο :)

Link to comment
Share on other sites

Παντωσ αυτο συστημα με τα pins socket ή cpu ειναι μ#@$%α παλιοτερα τουλαχιστων τα pin των cpus ηταν πιο χοντρα και στραβωναν πιο δυσκολα!! Δεν μιλαω για την τοποθετηση αλλα πολλεσ φορεσ οταν πασ να βγαλεισ την ψυκτρα εχει κολλησει και ο επεξεργαστης και βγαινουν και τα δυο μαζι μετα:wall:

Link to comment
Share on other sites

Αυτο γινοταν στα 478.Σε 775/1156/1366/1155 δεν παιζει να βγει ο επεξεργαστης μαζι με την ψυκτρα εκτος αν σπασεις το σοκετ...

Link to comment
Share on other sites

Παντωσ αυτο συστημα με τα pins socket ή cpu ειναι μ#@$%α παλιοτερα τουλαχιστων τα pin των cpus ηταν πιο χοντρα και στραβωναν πιο δυσκολα!! Δεν μιλαω για την τοποθετηση αλλα πολλεσ φορεσ οταν πασ να βγαλεισ την ψυκτρα εχει κολλησει και ο επεξεργαστης και βγαινουν και τα δυο μαζι μετα:wall:

Πρωτού βγάλεις την ψύκτρα τρέχεις κάτι να ζεσταθεί ώστε να είναι "χαλαρός" ο δεσμός μεταξύ των επιφανειών και της θερμοαγώγιμης πάστας ( όταν κρυώσει "σφίγγει" ) και κάνεις 4-5 φορές "αριστερόστροφα-δεξιόστροφα γύρες" την ψύκτρα πρωτού την σηκώσεις ( τραβήξεις )

Link to comment
Share on other sites

Πρωτού βγάλεις την ψύκτρα τρέχεις κάτι να ζεσταθεί ώστε να είναι "χαλαρός" ο δεσμός μεταξύ των επιφανειών και της θερμοαγώγιμης πάστας ( όταν κρυώσει "σφίγγει" ) και κάνεις 4-5 φορές "αριστερόστροφα-δεξιόστροφα γύρες" την ψύκτρα πρωτού την σηκώσεις ( τραβήξεις )

Πιστολάκι για τα μαλλιά κάνει δουλειά, άσε που όταν είναι να το "ανοίξω" προτιμώ να έχουν αδειάσει από τα φορτία τα πυκνωτάκια.

Link to comment
Share on other sites

Πιστολάκι για τα μαλλιά κάνει δουλειά, άσε που όταν είναι να το "ανοίξω" προτιμώ να έχουν αδειάσει από τα φορτία τα πυκνωτάκια.

αυτο με το πιστολακι μου αρεσε!:) θα το δοκιμασω την επομενη φορα!

Link to comment
Share on other sites

Παίδες να ρωτήσω κάτι παράξενο και παρόμοιο...άμα έχεις πάρει από κατάστημα έτοιμο και συναρμολογιμένο pc και κάποια μέρα επειδή εσύ βλέπεις παράξενα σκαλώματα και προβλήματα και αποφασίσεις να το ανοίξεις και δεις στραβωμένα Pins του cpu,τότε τι γίνεται???

Καλύπτεσαι?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.