astrolabos Νοέμβριος 21, 2013 #24143 Νοέμβριος 21, 2013 από τη μια ο σεισμικ από την άλλη η Χριστίνα..είπαμε θέλουμε πλουραλισμό στο οφτοπικ αλλά όχι και έτσι βρε παιδί μου :hehe: Με τίποτα δεν ευχαριστιέσαι
PetrosD Νοέμβριος 21, 2013 #24145 Νοέμβριος 21, 2013 Φτου! Το κλειδώσανε το θρεντ (για τη NIKON) και δεν πρόλαβα να ποστάρω, τσάμπα έγραφα 3 λεπτά απάντηση...
3likos Νοέμβριος 21, 2013 #24146 Νοέμβριος 21, 2013 και αυτό για την οικονομία... πολύ λουκέτο σήμερα. Έπεσε εντολή απο τρόικα??
astrolabos Νοέμβριος 21, 2013 #24147 Νοέμβριος 21, 2013 Λίγο επίπεδο ρε παιδιά δε βλάπτει. Το επίπεδο δρα σαν λουκετοδιωκτικό
PetrosD Νοέμβριος 21, 2013 #24149 Νοέμβριος 21, 2013 Τόσο καιρό σοβαροί, να μην κάνουμε και λίγο πλάκα;:whistle2:
dunkel_Stern Νοέμβριος 22, 2013 #24150 Νοέμβριος 22, 2013 Τι γαμάτα ξεκίνησε η μέρα!Σήμερα στο taxi όπως πήγαινα στην δουλειά με την κοπέλα μου. είχε ο ταξιτζής ένα διαφημιστικό με αυτά τα βραχιόλια ισορροπίας.. δεν άντεχα πολύ και άρχισα να τα θάβω στην κοπέλα μου.μετά από λίγο πετάγεται και λέει ο ταρίφας πως οδός δουλεύουν και πως το έχει κάνει σε γιατρούς και είπαν πως οδός έτσι είναι και αλλα τέτοια όμορφα.φυσικά του απάντησα πως όλα αυτά είναι μπούρδες και έβαλε στοίχημα μαζί μου την κούρσα.φτάσαμε στην εταιρία, του έδειξα σε 5' όλα τα κόλπα με ένα κέρμα αντί για το βραχιόλι!οποτε πήγα στην δουλειά μου σήμερα με taxi τζάμπα XDEPIC! του είπα πως είναι όλα tricks και μου απάντησε πως δεν το ήξερε χαχαχαχαχα
sstav Νοέμβριος 22, 2013 #24151 Νοέμβριος 22, 2013 Ερώτησις στο ΠΟΘ με υψηλό δεικτη επικινδυνότητας για permanent ban....αυτές οι αηδίες-σηματάκια του αστρολάβου που ποστάρει τελευταία αντί για τις γάτες του τι σημαίνουν ;
Lakisss Νοέμβριος 22, 2013 #24152 Νοέμβριος 22, 2013 Γλυκές καλημέρες σε όλο το Lab! (εκτός απ' τους ξινούς )
o polonos Νοέμβριος 22, 2013 #24153 Νοέμβριος 22, 2013 Ερώτησις στο ΠΟΘ με υψηλό δεικτη επικινδυνότητας για permanent ban....αυτές οι αηδίες-σηματάκια του αστρολάβου που ποστάρει τελευταία αντί για τις γάτες του τι σημαίνουν ;... Και ετσι αρχισε ο καυγας.
PetrosD Νοέμβριος 22, 2013 #24154 Νοέμβριος 22, 2013 Και καλά μάτια, ότι βλέπει τι γίνεται και να μαζευτούμε.
Xero Νοέμβριος 22, 2013 #24155 Νοέμβριος 22, 2013 Χμμμ Πόσο ωραίο είναι το νέο chat του facebook , χμμμμ
Pokemon640 Νοέμβριος 22, 2013 #24157 Νοέμβριος 22, 2013 [MENTION=12791]saltjon[/MENTION] Σβήσε κάνα PM, δεν μπορώ να στείλω. :whistle2:
filthy_dwarf Νοέμβριος 22, 2013 #24158 Νοέμβριος 22, 2013 Τι γαμάτα ξεκίνησε η μέρα!Σήμερα στο taxi όπως πήγαινα στην δουλειά με την κοπέλα μου. είχε ο ταξιτζής ένα διαφημιστικό με αυτά τα βραχιόλια ισορροπίας.. δεν άντεχα πολύ και άρχισα να τα θάβω στην κοπέλα μου.μετά από λίγο πετάγεται και λέει ο ταρίφας πως οδός δουλεύουν και πως το έχει κάνει σε γιατρούς και είπαν πως οδός έτσι είναι και αλλα τέτοια όμορφα.φυσικά του απάντησα πως όλα αυτά είναι μπούρδες και έβαλε στοίχημα μαζί μου την κούρσα.φτάσαμε στην εταιρία, του έδειξα σε 5' όλα τα κόλπα με ένα κέρμα αντί για το βραχιόλι!οποτε πήγα στην δουλειά μου σήμερα με taxi τζάμπα XDEPIC! του είπα πως είναι όλα tricks και μου απάντησε πως δεν το ήξερε χαχαχαχαχασου έδωσαν άδεια απο το στρατόπεδο;
dunkel_Stern Νοέμβριος 22, 2013 #24160 Νοέμβριος 22, 2013 σου έδωσαν άδεια απο το στρατόπεδο;κανονίσαμε να υπηρετώ στην εταιρία που εργάζομαι
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.