THANOSJ3 Δεκέμβριος 31, 2013 #25501 Δεκέμβριος 31, 2013 Χρόνια πολλά και 2014 ευχές για υγεία και ευτυχία!
TifoziF1 Δεκέμβριος 31, 2013 #25502 Δεκέμβριος 31, 2013 Χρόνια Πολλά, καλά και με υγεία. :____[MENTION=22039]___[/MENTION]_[MENTION=22039]___[/MENTION]_ sent from my padόφλα ____[MENTION=22039]___[/MENTION]_[MENTION=22039]___[/MENTION]_:
ponaei8anasi Δεκέμβριος 31, 2013 #25503 Δεκέμβριος 31, 2013 Καλη χρονια να εχουμε και μονο υγεια και ευτυχια. Ολα τα αλλα ερχονται... Sent from my Note II using Tapatalk
Xero Δεκέμβριος 31, 2013 #25504 Δεκέμβριος 31, 2013 Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχουμε παίδες ! Υγεία πάνω από όλα
Constandinos Δεκέμβριος 31, 2013 #25505 Δεκέμβριος 31, 2013 χρόνια πολλά, καλή χρονιά, με υγεία και ευτυχία.
Cyber_Cookie Δεκέμβριος 31, 2013 #25506 Δεκέμβριος 31, 2013 Kαλή χρονιά!!1Υγεία κτλ εννοείται.Οι κακοί να έχουν παντα αφκ και feeders στην ομαδα.
acct Δεκέμβριος 31, 2013 #25509 Δεκέμβριος 31, 2013 Καλή χρονιά σ' όλους. Ετοιμαζόμουν να ευχηθώ τα χειρότερα να είναι πίσω μας, αλλά αυτό ακούγεται επικίνδυνο! Εύχομαι απλά η νέα χρονιά να μας βρίσκει όλους καλύτερα! :fun::fun:
apostolis159 Δεκέμβριος 31, 2013 #25511 Δεκέμβριος 31, 2013 Καλή χρονιά σε όλους! Ελπίζω να είναι μια καλύτερη χρονια απ την προηγουμενη!
bezdim Ιανουάριος 1, 2014 #25513 Ιανουάριος 1, 2014 Περαστικά σε όλους και του χρόνου καλύτερα! ! ! !Πιέστε κανά ζεστό ρακόμελο να έρθετε στα ίσα σας! Στο "ρακ-" το ταλαίπωρο στομάχι μου ξέσπασε σε λυγμούς Όπως και να χει ευχαριστώ και εύχομαι ο νέος χρόνος να μην έχει τη σαπίλα του προηγούμενου
kazabubu Ιανουάριος 1, 2014 #25514 Ιανουάριος 1, 2014 χρόνια πολλά και ευτυχισμένα να έχουμε όλο το παρεακι του Λαμπη!
SirDiman Ιανουάριος 1, 2014 #25515 Ιανουάριος 1, 2014 Ποιος κοιμάται τέτοια ώρα... Πάω να δω futurama :-D Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
SirDiman Ιανουάριος 1, 2014 #25516 Ιανουάριος 1, 2014 Χρόνια Πολλά καλή Χρονιά Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
sokinsohim Ιανουάριος 1, 2014 #25518 Ιανουάριος 1, 2014 Χρόνια πολλά με υγεία και με μια καλύτερη χρονιά από την προηγούμενη!!Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
deninho Ιανουάριος 1, 2014 #25519 Ιανουάριος 1, 2014 Αμα εκανε αυτη τη δουλεια σε καθε σταση,παει...στην Ελβετία, ειδικά τις μέρες που βρέχει/χιονίζει, είναι σύνηθες να κρατάνε ανοιχτές τις πόρτες του τραμ οι επιβάτες για να προλάβει να μπει κάποιος επιβάτης που τρέχει να μπει. Κανένα θέμα με τα δρομολόγια δεν έχουν.
Dant3 Ιανουάριος 1, 2014 #25520 Ιανουάριος 1, 2014 στην Ελβετία, ειδικά τις μέρες που βρέχει/χιονίζει, είναι σύνηθες να κρατάνε ανοιχτές τις πόρτες του τραμ οι επιβάτες για να προλάβει να μπει κάποιος επιβάτης που τρέχει να μπει. Κανένα θέμα με τα δρομολόγια δεν έχουν.Το πες μονος σου Επισης φανταζομαι εκει θα φευγουν και θα ειναι και στην ωρα τους τα δρομολογιαΓιατι τελευταια φορα που πηρα λεωφορειο περιμενα 45 λεπτα για δρομολογιο που λεει οτι περναει καθε 25
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.