Delijohn Δεκέμβριος 29, 2013 #25422 Δεκέμβριος 29, 2013 Πάντα πάω με κλεισμένα εισιτήρια μέσω internet.. δείχνω το mail με το qr code από το κινητό, το μεγεθύνω κ λίγο κ το σκανάρουν με το πιστολάκι κ περνάω..
hayabusa Δεκέμβριος 29, 2013 #25423 Δεκέμβριος 29, 2013 Πόσο τυχερός πρέπει να είσαι για να αλλάξεις μια απλή κάρτα γραφικών και να την ακούσει στο άσχετο η κάρτα δικτύου Κυριακάτικο; Sent from my Galaxy Note using Tapatalk
Lakisss Δεκέμβριος 30, 2013 #25427 Δεκέμβριος 30, 2013 Πωπω κίνηση στο ΠΟΘ!! Ένας, ένας παιδιά!! Είναι πολλοί ban-αρισμένοι. Ηδη εξετάζεται η άρση ban λόγω εορτών, σαν την επιστροφή πινακίδων.
wrong method Δεκέμβριος 30, 2013 #25428 Δεκέμβριος 30, 2013 το σαιτε της Εθνικής κατέρρευσε,την ώρα που έστελνα λεφτά :nada:
astrolabos Δεκέμβριος 30, 2013 #25429 Δεκέμβριος 30, 2013 Είναι πολλοί ban-αρισμένοι. Ηδη εξετάζεται η άρση ban λόγω εορτών, σαν την επιστροφή πινακίδων.
yanni Δεκέμβριος 30, 2013 #25430 Δεκέμβριος 30, 2013 Ε το πολύ πολύ στο τέλος ο astro να γράφει μόνος του στο forum.
nucleus Δεκέμβριος 30, 2013 #25431 Δεκέμβριος 30, 2013 Ενοικιάζεται δυνατότητα για post στο ΠΟΘ.Αποστολή υπερσυνδέσμων με pm.
koshal Δεκέμβριος 30, 2013 #25432 Δεκέμβριος 30, 2013 Μήπως μετά από 25000+ ποστ θα ήταν καλό να πάμε σιγά - σιγά σε ΠΟΘ 5;Send from Onda V972 using Tapatalk HD
deninho Δεκέμβριος 30, 2013 #25435 Δεκέμβριος 30, 2013 Δεν λες που σου κάνω την χάρη κοτζάμ seismic και γράφω στο φόρουμ σας.....αγράμματοι...Φεύγω και μόνος μου..[ame=http://www.youtube.com/watch?v=D_7DtnLk7Xw]Έτσι φεύγουνε οι άντρες Νίκος Μακρόπουλος - YouTube. - YouTube[/ame]:bye::bye::bye::bye:
Myralis Δεκέμβριος 30, 2013 #25436 Δεκέμβριος 30, 2013 Τι ληγμένα του δίνουν του Στέφανου Χίου πριν την εκπομπή του στο zoom??? Βλέπεις και απλά γελάς...Στάλθηκε από το Android κινητό μου με το Tapatalk
unseen Δεκέμβριος 30, 2013 #25437 Δεκέμβριος 30, 2013 Xmas project :computer: unseen-spycam prototype ver. 0.0001
Myralis Δεκέμβριος 30, 2013 #25438 Δεκέμβριος 30, 2013 Xmas project :computer:unseen-spycam prototype ver. 0.0001[ATTACH]59941[/ATTACH]Πάνε στο 1.0000 γρήγορα γιατί ακόμα την βλέπω πεντακάθαρα
Κοπρίτης Δεκέμβριος 31, 2013 #25440 Δεκέμβριος 31, 2013 Xmas project :computer:unseen-spycam prototype ver. 0.0001 [ATTACH]59941[/ATTACH] Πάνε στο 1.0000 γρήγορα γιατί ακόμα την βλέπω πεντακάθαρα ρε ποσταρε ο unseen στο ΠΟΘ μετα απο 3,5χρονια και αυτο βρηκες να πεις! το μονο που μενει τωρα ειναι να σκασει μυτη κι ο αστροcat να του πεταξει μια κοκκινη στα μουτρα γιατι δεν ανοιξε λεει νεο θεμα με παρουσιαση της spycam και καπως ετσι θα τον ξαναδουμε στο ΠΟΘ μετα απο 4 χρονια παλι...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.