chrooooo Οκτώβριος 31, 2013 #23442 Οκτώβριος 31, 2013 δε χαλάει από μπουνιά, σπάει δουλευει μετα τη μπουνια? οχι --->χαλασμενο
Wizard! Οκτώβριος 31, 2013 #23443 Οκτώβριος 31, 2013 Ρεεε μου έσκασε στα χερια το φραπεδοχτυπητηρι του ΙΚΕΑ. Αυτό που κάνει 0,99. Δε διαλύθηκε βέβαια, απλά έπιασε φωτιά το μοτόρι. Καλά που είχα πάρει 3-4. Μεταχείρω από καφετέρια που έκλεισε με 45€. Δεν υπάρχει καμία σύγκριση... (προφανώς, είναι 45 φορές ακριβότερο ) ΦΡΑΠΙΕΡΑ ΑΚ/2-2Τ
tavliban Οκτώβριος 31, 2013 #23444 Οκτώβριος 31, 2013 επειδη χαλασε απο μπουνια άρα έπρεπε να πεις "χάλασα το μοντεμ"
Cyber_Cookie Οκτώβριος 31, 2013 #23445 Οκτώβριος 31, 2013 Μεταχείρω από καφετέρια που έκλεισε με 45€. Δεν υπάρχει καμία σύγκριση... (προφανώς, είναι 45 φορές ακριβότερο )ΦΡΑΠΙΕΡΑ ΑΚ/2-2Τ Δε παιρνω τετοιο ρε. Εδω στην εστια οταν μάθουν όλοι οι κάφροι οτι έχω τέτοιο εργαλείο θα με ζαλίσουνε...
SLN Οκτώβριος 31, 2013 #23446 Οκτώβριος 31, 2013 Καλημέρες σήμερα δεν έχει; Νεκρός 47χρονος που ξέχασε να ευχηθεί «καλημέρες» στα social media - Το Κουλούρι | Το Κουλούρι
ARMAGEDDON Οκτώβριος 31, 2013 #23447 Οκτώβριος 31, 2013 Νεκρός 47χρονος που ξέχασε να ευχηθεί «καλημέρες» στα social media - Το Κουλούρι | Το Κουλούριδεν κατάλαβα τίποτα ,,,, πέθανε ο τύπος ?
YDinopoulos Οκτώβριος 31, 2013 #23448 Οκτώβριος 31, 2013 Δές και μερικά ακόμα άρθρα της ιστοσελίδας και θα καταλάβεις...
ARMAGEDDON Οκτώβριος 31, 2013 #23449 Οκτώβριος 31, 2013 Δές και μερικά ακόμα άρθρα της ιστοσελίδας και θα καταλάβεις...άρα report για spam :banging:
SLN Οκτώβριος 31, 2013 #23451 Οκτώβριος 31, 2013 άρα report για spam :banging: report για spam στο ΠΟΘ??? omg! Και ρουφιανος του αστρομπαλου και ακυρος! Το τερματισες!!
ARMAGEDDON Οκτώβριος 31, 2013 #23452 Οκτώβριος 31, 2013 report για spam στο ΠΟΘ???omg! Και ρουφιανος του αστρομπαλου και ακυρος! Το τερματισες!! όχι βρε report εδώ μέσα αλλά στην διεύθυνση της σελίδας γενικά (αν υπήρχε κάπου δεξιά στις σελίδες το κουμπί report σίγουρα θα την έκανα)
Wizard! Οκτώβριος 31, 2013 #23453 Οκτώβριος 31, 2013 Δε παιρνω τετοιο ρε. Εδω στην εστια οταν μάθουν όλοι οι κάφροι οτι έχω τέτοιο εργαλείο θα με ζαλίσουνε... 0.20€ το χτύπημα. Μην είσαι κουτός
wrong method Οκτώβριος 31, 2013 #23454 Οκτώβριος 31, 2013 σου λένε καλημέρα δεν θες,δεν σου λένε, το κάνεις θέμα
PetrosD Οκτώβριος 31, 2013 #23455 Οκτώβριος 31, 2013 Δε παιρνω τετοιο ρε. Εδω στην εστια οταν μάθουν όλοι οι κάφροι οτι έχω τέτοιο εργαλείο θα με ζαλίσουνε... Ναι αλλά θα έρχονται και κοριτσάκια!
Cyber_Cookie Οκτώβριος 31, 2013 #23456 Οκτώβριος 31, 2013 Ναι αλλά θα έρχονται και κοριτσάκια!Αυτά έρχονται για ζάχαρη βρε όχι για φραπέ.:man_in_love:
filthy_dwarf Οκτώβριος 31, 2013 #23457 Οκτώβριος 31, 2013 http://www.thelab.gr/windows-platform/windows-ston-ena-skliro-boot-ston-allon-128424.htmlπεράστε κύριοι
PetrosD Οκτώβριος 31, 2013 #23458 Οκτώβριος 31, 2013 Επειδή θαύμασα και ζήλεψα την ενεργητικότητα του Λάκιςςςςςςςς είπα να ξεθάψω κάτι OPA 134 και κάτι σχέδια που είχα, να κάτσω να διαβάσω και τώρα είμαι έτοιμος να ξεκινήσω την κατασκευή ενός DIY headphone amplifier (CMoy design, για όποιον ενδιαφέρεται). Επειδή δεν μπορούσα να περιμένω την άφιξη των κενών PCB από το εξωτερικό, σήμερα έκατσα και μόνταρα το ένα κανάλι. Έπαιξε με την πρώτη! Μόνο το Gain θα αυξήσω, γιατί το επέλεξα 6,6 αλλά χρειάζομαι* περισσότερο. Θα το κάνω 11. Ίσως καταργήσω και τον κόκκινο πυκνωτή στην είσοδο. *τα Sennheiser HD-600 χρειάζονται Να το!
ARMAGEDDON Οκτώβριος 31, 2013 #23459 Οκτώβριος 31, 2013 Επειδή δεν μπορούσα να περιμένω την άφιξη των κενών PCB από το εξωτερικό, σήμερα έκατσα και μόνταρα το ένα κανάλι.Έπαιξε με την πρώτη! Μόνο το Gain θα αυξήσω, γιατί το επέλεξα 6,6 αλλά χρειάζομαι* περισσότερο. Θα το κάνω 11. Ίσως καταργήσω και τον κόκκινο πυκνωτή στην είσοδο. *τα Sennheiser HD-600 χρειάζονται Να το! Πετρο στειλε και απο εδω το κύκλωμα να δω τι παίζει Απο εδω και κατω κανω τεστ τιποτα το σπουδαίο και γιατί το κινητό μου τα παίζει και δεν βάζει γιατι ειναι χαζό εεε βασει οποτε του αρέσει καλα οτι να νε θα το πετάξω απο το παράθυρο ..... Στάλθηκε απο Thelab.gr Phone
Myralis Οκτώβριος 31, 2013 #23460 Οκτώβριος 31, 2013 Περιμένεις μήνυμα από κοπέλα για τυχόν βραδινή έξοδο αλλά τίποτα ακόμα.Αντιλαμβάνεσαι ότι δεν έχεις χρήματα (όχι ότι χρειάζεσαι ρευστό συχνά εδώ αλλά anyway) και πας στην τράπεζα να σηκώσεις.Tην συναντάς στην επιστροφή, όταν γύριζε από την σχολή και μιλάτε...Πόσο γουστάρω όταν μου τα κάνει αυτά η ρημάδα η τύχη...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.