Jump to content
  • Ειδήσεις

    • Software

      Μπορεί το νέο λογισμικό της Microsoft να βοηθήσει τους μαθητές να μάθουν να διαβάζουν;

      astrolabos

      Η Microsoft ανακοίνωσε το Reading Coach (βίντεο), λογισμικό που επιτρέπει στα παιδιά να εξασκούνται στην ανάγνωση και να λαμβάνουν εξατομικευμένα σχόλια. Το Reading Coach θα ενσωματωθεί στα Word Online, OneNote, Teams, Forms και σε πολλά άλλα μέρη στο M365 αργότερα αυτό το καλοκαίρι.
      Η ανακοίνωση του Reading Coach έρχεται 15 χρόνια μετά από μια εργασία του 2007 από υπαλλήλους της Microsoft Research που περιέγραφε ένα Automatic Children's Reading Tutor, ο οποίος μπορούσε να παρακολουθεί την προφορική ανάγνωση των παιδιών σε σχέση με τα κείμενα ιστοριών, να ανιχνεύει λάθη ανάγνωσης, να μετράει το επίπεδο της αναγνωστικής ευχέρειας, να διαγνώσει τη φύση των σφαλμάτων και να παρέχει σχόλια για τη βελτίωση των δεξιοτήτων ανάγνωσης. Η ίδια ομάδα της Microsoft περιέγραψε σε ένα έγγραφο του 2008 μια υλοποίηση του λογισμικού Automatic Reading Tutor σε ένα PDA με Windows Mobile 6, το οποίο ονόμασαν "Reading Coach".
      Το 2022 Reading Coach της Microsoft έρχεται μετά την κυκλοφορία του βοηθητικού λογισμικού ανάγνωσης από ανταγωνιστικές προς αυτή εταιρίες - το Reading Sidekick της Amazon και το Read Along της Google. Οι προσπάθειες για τη χρήση λογισμικού για την ανάπτυξη δεξιοτήτων πρώιμης ανάγνωσης δεν είναι καθόλου καινούριες - το 1994, οι ερευνητές της CMU περιέγραψαν μια εφαρμογή NeXT του A Prototype Reading Coach that Listens ως μέρος του Project LISTEN - αν και η ευρεία υιοθέτηση του αποδείχτηκε μη εφικτή.
      Αλλά με την πρόοδο της τεχνολογίας, τα σχολεία που αναζητούν τρόπους να βοηθήσουν τους μαθητές να προλάβουν την ημιτελή μάθηση από την πανδημία και την 1 προς ένα εκπαίδευση μέσω υπολογιστή για τους περισσότερους μαθητές, θα μπορούσαν τα πράγματα να είναι πραγματικά διαφορετικά αυτή τη φορά; Όταν έρθει η σχολική χρονιά 2022-23, το Reading Coach της Microsoft θα δοκιμαστεί και θα δούμε αν τα αποτελέσματα θα είναι θετικά για την εταιρία ή όχι.
      Read more...

      467

    • Διαδίκτυο

      Elon Musk: «Υψηλή» η πιθανότητα ρωσικών επιθέσεων στο Starlink στην Ουκρανία

      astrolabos

      Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SpaceX, Elon Musk, προειδοποίησε χθες ότι τα τερματικά χρηστών Starlink στην Ουκρανία θα μπορούσαν να αποτελέσουν στόχο της Ρωσίας και συμβούλεψε τους χρήστες να λαμβάνουν προφυλάξεις, σύμφωνα με τον δικτυακό τόπο Ars Technica.
       

      "Σημαντική προειδοποίηση: Το Starlink είναι το μόνο μη ρωσικό σύστημα επικοινωνιών που εξακολουθεί να λειτουργεί σε ορισμένες περιοχές της Ουκρανίας, επομένως η πιθανότητα να στοχοποιηθεί είναι υψηλή. Χρησιμοποιήστε με προσοχή", έγραψε ο Μασκ στο Twitter. Όταν ρωτήθηκε για συγκεκριμένες συμβουλές, ο Μασκ είπε ότι οι άνθρωποι στην Ουκρανία πρέπει να ενεργοποιούν το Starlink μόνο όταν χρειάζεται, να τοποθετούν την κεραία «όσο το δυνατόν πιο μακριά από τους ανθρώπους» και «να τοποθετούν ελαφρύ καμουφλάζ πάνω από [την] κεραία για να αποφύγουν την οπτική ανίχνευση». Ένα λεπτό στρώμα βαφής σε σπρέι θα λειτουργούσε εάν δεν υπάρχουν μεταλλικά σωματίδια στο χρώμα, έγραψε. Ένας χρήστης του Twitter ρώτησε τον Μασκ αν το Starlink θα μπορούσε να αντιμετωπίσει μια κυβερνοεπίθεση από τη Ρωσία παρόμοια με αυτή που επηρέασε τη δορυφορική υπηρεσία Viasat. Ο Musk απάντησε: «Σχεδόν όλα τα τερματικά χρηστών της Viasat Ukraine κατέστησαν μόνιμα άχρηστα από μια ρωσική κυβερνοεπίθεση την ημέρα της εισβολής, οπότε... ναι».
      Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της Ουκρανίας Mykhailo Fedorov ζήτησε από τον Musk να ενεργοποιήσει το Starlink στην Ουκρανία λίγο μετά την εισβολή της Ρωσίας στη χώρα που διέκοψε την υπηρεσία Διαδικτύου. Ο Μασκ απάντησε θετικά και δύο ημέρες αργότερα, ο Φεντόροφ ανέβασε στο Twitter μια φωτογραφία ενός φορτηγού γεμάτου νεοαφιχθέντα τερματικά Starlink. Δεν είναι ξεκάθαρο ακριβώς πόσα τερματικά Starlink είναι διαθέσιμα στην Ουκρανία, αλλά ο Fedorov έγραψε στο Twitter στον Musk, «Θα σας κρατάμε ενήμερους καθώς θα κυκλοφορήσουμε περισσότερα Starlinks σε όλη τη χώρα».
      Ο Musk αρχικά συνέστησε την χρήση ηλιακών συλλέκτων και μπαταρίας και συνέχισε λέγοντας ότι η SpaceX "ενημερώνει το λογισμικό για να μειώσει την μέγιστη κατανάλωση ενέργειας, ώστε το Starlink να μπορεί να τροφοδοτείται από έναν αναπτήρα αυτοκινήτου". Ο Μασκ έγραψε επίσης ότι «η περιαγωγή κινητής τηλεφωνίας έχει ενεργοποιηθεί, έτσι η κεραία συστοιχίας φάσεων μπορεί να διατηρεί το σήμα ενώ βρίσκεται σε ένα κινούμενο όχημα».
      Read more...

      704

    • Hardware

      Στη 10η επέτειο του Raspberry Pi, ο Eben Upton ζυγίζει τις πιθανότητες για ένα RISC-V Pi

      astrolabos

      Στη 10η επέτειο του Raspberry Pi, σχέδια γίνονται για το μέλλον του project. Σύμφωνα με το δικτυακό τόπο theregister.com, ένα Raspberry Pi 5 είναι αναπόφευκτο, αλλά δε θα έρθει όπως το ελπίζουν πολλοί, δηλαδή μια πλατφόρμα σε κάτι διαφορετικό από το συνηθισμένο Broadcom Arm SoC, μιας και η υλοποίηση σε RISC-V δεν είναι στα χαρτιά και σίγουρα όχι στο χρονοδιάγραμμα για την επόμενη γενιά του RPi. «Δεν μπορώ να βγω σήμερα και να αδειοδοτήσω έναν πυρήνα RISC-V, ο οποίος είναι ακόμη τόσο καλός όσο ο πυρήνας του Raspberry Pi 4», λέει ο Upton, αναφέροντας την τρέχουσα κατάσταση του οικοσυστήματος, ελπίζοντας κάτι τέτοιο να μπορέσει να πραγματοποιηθεί στο μέλλον.
      Η κατάρρευση της συμφωνίας Nvidia/Arm μείωσε επίσης τις πιθανότητες ενός RISC-V Pi (σε χρονικό ορίζοντα έως το 2030), από 20% σε 10%, σύμφωνα με την Upton. "Η ιδιοκτησία του πυρήνα της de facto τυπικής αρχιτεκτονικής χαμηλής κατανάλωσης από έναν οργανισμό που είναι επίσης έτερος παίκτης της αγοράς, θα ήταν δυνητικά πολύ αποσταθεροποιητική και πάντα θα ήταν προς όφελος της προφανούς εναλλακτικής αρχιτεκτονικής."
      Read more...

      502

    • Hardware

      Το Banana Pi αποκαλύπτει ένα νέο ισχυρό board

      astrolabos

      Το Banana Pi αποκάλυψε μια νέα πλακέτα που μοιάζει με το Raspberry Pi Computer Module 3. Σύμφωνα με το Tom's Hardware, διαθέτει έναν ισχυρό επεξεργαστή οκτώ πυρήνων, με έως 8 GB μνήμης RAM και 32 GB eMMC. Για να αποκτήσετε πρόσθετες λειτουργίες όπως οι θύρες θα απαιτηθεί η σύνδεση σε ένα carrier board.
       


      Στον πυρήνα της πλακέτας Banana Pi βρίσκεται ένα Rockchip RK3588 SoC. Αυτό συγκεντρώνει τέσσερις πυρήνες Arm Cortex-A76 έως και 2,6 GHz και τέσσερις πυρήνες Cortex-A55 στα 1,8 GHz στη νέα διαμόρφωση DynamIQ της Arm - ουσιαστικά είναι ένα big.LITTLE σε ένα ενιαίο πλήρως ενσωματωμένο cluster. Χρησιμοποιεί τεχνολογία 8 nm. Το Banana Pi συνοδεύεται από μια Arm Mali-G610 MP4 Odin GPU με υποστήριξη για OpenGLES 1.1, 2.0 και 3.2, OpenCL έως 2.2 και Vulkan1.2. Υπάρχει επίσης μια μηχανή γραφικών 2D που υποστηρίζει αναλύσεις έως και 8K, με δυνατότητα διαχείρισης έως τεσσάρων ξεχωριστώ οθονών (μία από τις οποίες μπορεί να είναι 8K 30FPS) και έως 8 GB μνήμης RAM, αν και το SoC υποστηρίζει έως και 32 GB. Ο ενσωματωμένος αποθηκευτικός χώρος μπορεί να διαχειριστεί έως και 128 GB φλας eMMC. Προσφέρει κωδικοποίηση βίντεο 8K 30 fps στους κωδικοποιητές H.265, VP9, AVS2 και (στα 30 fps) H.264.
      Το carrier board είναι τεράστιο με θύρες σε κάθε άκρη. Φαίνεται να είναι περίπου τέσσερις φορές το εμβαδόν της πλακέτας Banana Pi, αν και δεν έχουν δοθεί επίσημες μετρήσεις. Διαθέτει τρία HDMI (η GPU υποστηρίζει την έκδοση 2.1), δύο gigabit Ethernet, δύο SATA, τρία USB Type-A (δύο 2.0 και ένα 3) ένα USB Type-C, micro SD, ακουστικά 3,5 mm, υποδοχές κορδέλας και ό,τι φαίνεται μοιάζει πολύ με υποδοχή micro PCIe 3.0 x4. Η υποδοχή PCIe φαίνεται να έχει οριζόντιο προσανατολισμό, το οποίο δε βολεύει αν υπάρχει πρόθεση να τοποθετηθεί μέσα σε κουτί. Οι επιλογές λογισμικού περιλαμβάνουν Android και Linux.
      Η πλακέτα αυτή βρίσκεται στο στάδιο του δειγματισμού, οπότε ελπίζουμε ότι θα τη δούμε διαθέσιμη από το κατάστημα Banana Pi αργότερα φέτος.
      Read more...

      714

    • Tech Industry

      Η ρωσική έκδοση της Google προειδοποιεί ότι ενδέχεται να μην είναι σε θέση να πληρώσει τα χρέη της

      astrolabos

      Η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης της Ρωσίας κινδυνεύει να καταρρεύσει καθώς εξαπλώνονται οι οικονομικές επιπτώσεις από την εισβολή στην Ουκρανία. Η Yandex, η οποία διαχειρίζεται περίπου το 60% της κίνησης αναζήτησης στο Διαδίκτυο στη Ρωσία και λειτουργεί μια μεγάλη επιχείρηση μισθωμένων μέσων μεταφοράς, λέει ότι ενδέχεται να μην είναι σε θέση να πληρώσει τα χρέη της ως συνέπεια της κατάρρευσης της χρηματοπιστωτικής αγοράς που προκλήθηκε από τις άνευ προηγουμένου κυρώσεις της Δύσης. Η εταιρεία εδρεύει στην Ολλανδία, αλλά οι μετοχές της είναι εισηγμένες στο Nasdaq και στο ρωσικό χρηματιστήριο.
      Οι συναλλαγές στη μετοχή ανεστάλησαν αυτή την εβδομάδα καθώς η αξία των ρωσικών περιουσιακών στοιχείων κατέρρευσε στη Μόσχα και σε όλο τον κόσμο μετά την εισβολή στην Ουκρανία. Η επιβολή κυρώσεων από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρωπαϊκή Ένωση και άλλες μεγάλες δυτικές οικονομίες το περασμένο Σαββατοκύριακο αύξησε την πίεση. Στο Yandex, δεν έχουν επιβληθεί κυρώσεις, αλλά είναι υπαρκτός ο κίνδυνος της χρεωκοπίας. Οι επενδυτές που κατέχουν 1,25 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετατρέψιμες μετοχές της Yandex, έχουν το δικαίωμα να απαιτήσουν πλήρη αποπληρωμή, συν τους τόκους, εάν η διαπραγμάτευση των μετοχών του ανασταλεί στο Nasdaq για περισσότερες από πέντε ημέρες. Το χρηματιστήριο της Μόσχας θα παραμείνει κλειστό τουλάχιστον μέχρι την Τρίτη, μετέδωσαν την Παρασκευή ρωσικά κρατικά πρακτορεία ειδήσεων.
      Read more...

      554

    • Software

      Χάκερ απειλούν την NVIDIA με διαρροή δεδομένων αν δεν πάνε τους drivers τους σε opensource

      astrolabos

      Μετά από πολλαπλές αναφορές για την επίθεση με λύτρα στους διακομιστές της εταιρίας NVIDIA, η ομάδα hacking LAPSUS$ απαιτεί τώρα η NVIDIA να κυκλοφορήσει τα προγράμματα οδήγησης για Windows, MacOS και Linux ως προγράμματα ανοιχτού κώδικα. Εάν η NVIDIA δεν ανταποκριθεί σε αυτό το αίτημα, η ομάδα απειλεί να κυκλοφορήσει δεδομένα σχετικά με chipset, γραφικά και πληροφορίες επεξεργαστών για τρέχουσες και επερχόμενες κάρτες γραφικών.
      Δεν είναι σαφές τι περιέχουν τα δεδομένα που έχουν υποκλαπεί, αλλά η ομάδα επιβεβαίωσε ότι υπάρχουν 250 GB δεδομένων που σχετίζονται με προϊόντα της εταιρίας στην κατοχή τους.
      Επιπλέον, η ομάδα επιβεβαίωσε ότι έχει αξιολογήσει τη θέση της NVIDIA, πράγμα που σημαίνει ότι η NVIDIA ενδέχεται να προσπαθεί να επικοινωνήσει με την ομάδα για να αποτρέψει μελλοντικές διαρροές. Η ομάδα έχει ήδη δημοσιεύσει πληροφορίες για την τεχνολογία NVIDIA DLSS και τις επερχόμενες αρχιτεκτονικές.
      Χθες, η Nvidia φέρεται να ανταπέδωσε το χτύπημα στην ομάδα "Lapsus$" εισχωρώντας κρυφά στο σύστημα τους χάκερ και κρυπτογραφώντας τα κλεμμένα δεδομένα. Ωστόσο, η ομάδα ισχυρίστηκε ότι είχε ήδη ένα αντίγραφο ασφαλείας των δεδομένων.
      Read more...

      1144

    • Hardware

      YouTuber συρρικνώνει το M1 Mac Mini κατά 78%, χωρίς να θυσιάζει την απόδοση

      astrolabos

      Σε ένα βίντεο διάρκειας 15 λεπτών, ο YouTuber Quinn Nelson από το Snazzy Labs εξηγεί πώς κατάφερε να συρρικνώσει το τρέχον M1 Mac Mini κατά 78% χωρίς να βλάψει την απόδοση, με την αναδιάταξη των εσωτερικών και την αλλαγή του τροφοδοτικού. Όλα τα μέρη οργανώθηκαν μέσα σε ένα τρισδιάστατο εκτυπωμένο σώμα, στο μοτίβο του μίνι Mac Pro.
       
       
      Ο λόγος που η θεωρητική εξοικονόμηση χώρου είναι τόσο τεράστια είναι επειδή όταν η Apple κυκλοφόρησε τον πρώτο γύρο υπολογιστών Apple Silicon, δεν άλλαξε καθόλου τον βιομηχανικό σχεδιασμό του υλικού. Έτσι, το τρέχον περίβλημα Mac Mini έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε μια CPU Intel και μια μητρική, συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης να φιλοξενεί τους μεγάλους ανεμιστήρες και τις ψύκτρες που απαιτούνται από το τσιπ της Intel.
      Αλλά με την αποδοτικότητα ισχύος του M1, η Apple έχει το περιθώριο για να κάνει κάτι πολύ πιο δραστικό. Πράγματι, πολλά από τα εσωτερικά του M1 Mac mini είναι απλώς κενός χώρος. Το βίντεο του Snazzy Labs δίνει μια ματιά στο τι είναι δυνατό εάν η Apple είναι πιο φιλόδοξη με το σχέδιο Mac mini επόμενης γενιάς και προσπαθεί να δημιουργήσει κάτι πραγματικά μίνι.
      Μπορείτε να δείτε τα αρχεία CAD και τα σχήματα εδώ.
      Read more...

      687

    • Δελτία Τύπου

      Η AGON by AOC αποκαλύπτει την πρώτη επίσημη gaming οθόνη του League of Legends στον κόσμο: Την AGON PRO AG275QXL

      astrolabos

      Μία από τις κορυφαίες μάρκες gaming οθονών και αξεσουάρ πληροφορικής στον κόσμο, η AGON by AOC συνεργάστηκε με την Riot Games για να παρουσιάσει την πρώτη οθόνη εμπνευσμένη από το League of Legends και την εμβληματική τεχνολογία Hextech. H AGON PRO AG275QXL – AGON League of Legends Edition διαθέτει μοναδικό design και ειδικά χαρακτηριστικά ειδικά σχεδιασμένα για την εμπειρία ΜΟΒΑ. Η AG275QXL θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές του 2022.
       
      Μοναδικά χαρακτηριστικά δημιουργούν την τέλεια εμπειρία για τους λάτρες του League of Legends
      Το League of Legends είναι το πιο δημοφιλές PC game στον κόσμο με εκατομμύρια παίκτες που συναγωνίζονται σε έναν αγώνα υψηλών στοιχημάτων. Η AGON by AOC έχει δημιουργήσει την πρώτη οθόνη ειδικά σχεδιασμένη για να φέρει την καλύτερη εμπειρία του rift σε παίκτες παντού, με μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως ο αντιδραστικός φωτισμός κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.
       
      Οι παίκτες του διάσημου τίτλου θα παρατηρήσουν αμέσως το ξεχωριστό στυλ της AG275QXL με τον συναρπαστικό σχεδιασμό εμπνευσμένο από την Hextech που φέρνει τον κόσμο της μαγείας και της τεχνολογίας μαζί.
       

       
      AOC AGON PRO AG275QXL
       
      «Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με τη Riot Games και που έχουμε την ευκαιρία να συνδυάσουμε την τεχνογνωσία μας στην τεχνολογία των οθονών με τη μαγεία του League of Legends, φέρνοντας ένα συναρπαστικό προϊόν για τους οπαδούς του League of Legends», δήλωσε ο Stefan Sommer, Global Head of Marketing & Business Management της AOC International Europe.
       
      Η AG275QXL προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά όπως τη λειτουργία League of Legends, το LoL QuickSwitch, αποκλειστικούς ήχους ενεργοποίησης/ απενεργοποίησης ισχύος, Light FX Sync, και OSD σχεδιασμό με την υπογραφή του LoL.

       
      Οπτικά, η οθόνη αυτή είναι ένα εξαιρετικό κομμάτι που ενσωματώνει το League of Legends σε κάθε πτυχή: Το πλαίσιο και η βάση είναι διακοσμημένα με στοιχεία του εμβληματικού σχεδιασμού της Hextech που είναι γνωστά σε όλο το σύμπαν του League of Legends. Η οθόνη λάμπει χάρη στο ειδικό Light FX που συγχρονίζεται με τη δράση που λαμβάνει χώρα μέσα στο παιχνίδι. Η αποκλειστική λειτουργία LoL εξασφαλίζει ότι η εικόνα του Summoner’s Rift φαίνεται με γνώμονα την οπτική σαφήνεια. Οι παίκτες θα είναι σε πλήρη βύθιση με τη δική τους οθόνη League of Legends.
       

       

       
       
      Μια οθόνη γεμάτη με τις καλύτερες δυνάμεις και ΡΟΥΝΟΥΣ
      Για να εγγυηθεί σταθερότητα και υψηλή απόδοση τόσο για περιστασιακούς παίκτες όσο και για επίδοξους επαγγελματίες esports, η AG275QXL διαθέτει κορυφαίες προδιαγραφές: Η οθόνη IPS 27" διαθέτει ανάλυση QHD με γρήγορο ρυθμό ανανέωσης 170 Hz για τα ομαλότερα γραφικά ακόμη και στις πιο τρελές ομαδικές μάχες.
       
      Για να εξαλείψει τα τραύλισμα και το σχίσιμο, η AG275QXL υποστηρίζει Adaptive Sync με FreeSync Premium και άψογο χρόνο απόκρισης 1 ms GtG, εξασφαλίζοντας ένα ακόμη πιο μια άψογο αποτέλεσμα. Με το VESA DisplayHDR 400, τη λειτουργία Shadowcontrol και τη λειτουργία Flicker-Free, οι παίκτες μπορούν να απολαύσουν μεγάλα gaming sessions και μια κρυστάλλινη απεικόνιση των αγαπημένων τους παικτών και ηρώων να βουτούν στη μάχη.
       
      Η AGON by AOC στοχεύει στη φτιάξει τον κατάλληλο εξοπλισμό για τους παίκτες, που θα τους επιτρέπει να μεγιστοποιήσουν πλήρως την απόδοσή τους και να τους βοηθήσουν να ξεπεράσουν τις προκλήσεις. Η επαναστατική AGON PRO AG275QXL – League of Legends Edition θα είναι διαθέσιμη από τον Μάρτιο του 2022 στην προτεινόμενη τιμή λιανικής των 539,00€.
      Read more...

      884

    • Δελτία Τύπου

      Μήπως το παιδί σας είναι χάκερ και δεν το γνωρίζετε;

      astrolabos

      Συνήθως όταν σκεφτόμαστε το θέμα «παιδί και κυβερνοασφάλεια», αυτό μας φέρνει στο μυαλό εικόνες του πώς μπορούμε να προστατέψουμε τα παιδιά από τους κυβερνοεγκληματίες. Χμμ. Τι γίνεται, όμως, όταν αποδειχθεί ότι «ο κακός της υπόθεσης» είναι το ίδιο το παιδί; Σας φαίνεται απίθανο, όμως, αυτό το φαινόμενο είναι πολύ πιο συχνό από ό,τι νομίζετε.
      Αυτό συμβαίνει συνήθως γιατί σε νεαρή ηλικία, πολλά παιδιά δε συνειδητοποιούν ότι υπάρχει διαφορά ανάμεσα στους χάκερ (μαύρα καπέλα) και στους ηθικούς χάκερ (λευκά καπέλα) εξηγεί ο Phil Muncaster από την ομάδα της παγκόσμιας εταιρείας κυβερνοασφάλειας ESET.
      Και επειδή όποιος φυλάει τα ρούχα του έχει τα μισά, ακόμη και αν δεν είστε σίγουροι ότι το παιδί σας μπορεί να χρησιμοποιεί τις δεξιότητες του στην τεχνολογία για κακόβουλους σκοπούς, μπορείτε να τα βοηθήσετε εγκαίρως να διοχετεύσουν τις γνώσεις τους στην τεχνολογία μέσα από νόμιμους τρόπους και τελικά – γιατί όχι;- να τα βοηθήσετε να ξεκινήσουν μια καριέρα στην κυβερνοασφάλεια.
       
      Όταν το hacking γίνεται παιχνίδι
      Ενώ όλα αυτά ακούγονται σαν σενάριο ταινίας του Χόλυγουντ, η πραγματικότητα είναι πιο πεζή. Οι χάκερ μικρής ηλικίας είναι κάτι το συνηθισμένο, καθώς τα εργαλεία και οι τεχνικές για τη διάπραξη εγκλημάτων στον κυβερνοχώρο γίνονται φθηνότερα και πιο εύκολα προσβάσιμα. Ορισμένα παιδιά έχουν επιδείξει εκπληκτική κατανόηση της τεχνολογίας και των τεχνικών πίσω από τις επιθέσεις, ενώ άλλα μπορεί απλώς να είναι περίεργα και θέλουν να δουν μέχρι πού μπορούν να φτάσουν τα πράγματα.
      Η Εθνική Υπηρεσία Δίωξης Εγκλήματος (NCA) του Ηνωμένου Βασιλείου δήλωσε ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Μονάδας Καταπολέμησης του Εγκλήματος στον Κυβερνοχώρο (NCCU), υπήρξε αύξηση 107% στις αναφορές της αστυνομίας από το 2019 έως το 2020 για φοιτητές που εξαπολύουν επιθέσεις DDoS (κατανεμημένη επίθεση άρνησης εξυπηρέτησης). Η μέση ηλικία για τις παραπομπές στην ομάδα "Prevent" της NCCU φέρεται να είναι τα 15 έτη, ενώ πρόσφατη έκθεση της NCA αποκάλυψε ότι παιδιά ηλικίας μόλις εννέα ετών έχουν συλληφθεί για επιθέσεις DDoS 
      Ωστόσο, οι περιπτώσεις παιδιών που εμπλέκονται σε εγκλήματα στον κυβερνοχώρο δεν περιορίζονται σε επιθέσεις DDoS.
       
      Για παράδειγμα:
      Η μαθήτρια Betsy Davies από το Λονδίνο ήταν μόλις επτά ετών όταν κατάφερε να χακάρει τον φορητό υπολογιστή ενός αγνώστου μέσω ενός μη ασφαλούς δημόσιου δικτύου Wi-Fi σε μόλις 10 λεπτά. Πώς το έκανε; Ψάχνοντας στο διαδίκτυο για έναν οδηγό. Μόνο στο YouTube βρήκε τότε περίπου 14.000 βίντεο με οδηγίες. Ο Elliott Gunton ήταν μόλις 16 ετών όταν χάκαρε το βρετανικό πάροχο υπηρεσιών διαδικτύου TalkTalk σε μια διαβόητη πλέον υπόθεση που είχε ως αποτέλεσμα την παραβίαση πάνω από 150.000 λογαριασμών πελατών. Αργότερα φυλακίστηκε για κυβερνοεγκλήματα και του απαγγέλθηκαν κατηγορίες για σοβαρά εγκλήματα στις ΗΠΑ. Ένας ανώνυμος 16χρονος Αυστραλός μαθητής παραβίασε πολλές φορές τα συστήματα της Apple, αποσπώντας 90 GB "ασφαλών αρχείων" και αποκτώντας πρόσβαση σε λογαριασμούς πελατών. Ο δικηγόρος του νεαρού δήλωσε ότι ο έφηβος το έκανε επειδή θαύμαζε την Apple και ονειρευόταν να πιάσει δουλειά στην εταιρεία.  
      Ποια είναι τα προειδοποιητικά σημάδια;
      Οι γονείς ανησυχούν για πολλά πράγματα. Αλλά όταν πρόκειται για πιθανή παράνομη δραστηριότητα hacking, έχουν κάθε λόγο να είναι σε εγρήγορση για οποιαδήποτε αλλαγή στη συμπεριφορά του παιδιού τους λέει ο Phil Muncaster από ESET. Μια σημαντική μελέτη του 2019 από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν (MSU) ανέδειξε μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά που σχετίζονται με το νεανικό έγκλημα στον κυβερνοχώρο. Αυτά περιλαμβάνουν:
      Χαμηλός αυτοέλεγχος Επαφές με άλλα παιδιά που επίσης χακάρουν (κυρίως κορίτσια) Χρόνος παρακολούθησης τηλεόρασης ή παιχνιδιών στον υπολογιστή (κυρίως αγόρια) Ευνοϊκές συνθήκες - δηλ. να έχουν το δικό τους υπολογιστή σε ιδιωτικό δωμάτιο, με ελάχιστη γονική επίβλεψη Πρόσβαση σε κινητό τηλέφωνο από νεαρή ηλικία Συμμετοχή στην ψηφιακή πειρατεία, χαμηλός αυτοέλεγχος  
      Πως θα καταλάβετε ότι κάτι δεν πάει καλά;
      Υπάρχουν επίσης μερικά σημάδια που δείχνουν ότι η διαδικτυακή δραστηριότητα του παιδιού σας μπορεί να έχει ξεφύγει από τον έλεγχο. Για παράδειγμα, μπορεί να αφήσει υπονοούμενα που δείχνουν ότι μπορεί να έχει διαβάσει τα  email ή τα μηνύματά σας, ή καταβάλλει ακραίες προσπάθειες για να προστατέψει το ιδιωτικό του απόρρητο και αρνείται να μοιραστεί τους κωδικούς σύνδεσής του.
      Φυσικά, αυτό μπορεί να μην υποδηλώνει τίποτα περισσότερο από το ότι τα παιδιά είναι απλώς παιδιά. Στην πραγματικότητα, ένα πρώιμο ενδιαφέρον για ορισμένους τύπους λογισμικού, όπως τα εργαλεία ελέγχου διείσδυσης, θα μπορούσε στην πραγματικότητα να είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτο.
      Όπως εξηγεί ο Thomas Holt, επικεφαλής συγγραφέας της έκθεσης του MSU, χωρίς επίβλεψη, τα αθώα "παιχνίδια" μπορούν να κλιμακωθούν. Πού μπορεί να οδηγήσει αυτό; Σύμφωνα με την NCA, από μια απλή προειδοποίηση, μέχρι πρόστιμο, σύλληψη, ακόμη και φυλάκιση για τις πιο σοβαρές παραβάσεις.
       
      Ας σκεφτούμε πιο θετικά
      Ένας από τους τρόπους που θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε προειδοποιητικά σημάδια νεανικής πειρατείας, όπως προσπάθειες πρόσβασης σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες κυβερνοεγκλήματος, φόρουμ πειρατείας και άλλα σκοτεινά μέρη του διαδικτύου, είναι να εγκαταστήσετε ένα αξιόπιστο λογισμικό γονικού ελέγχου στις συσκευές του παιδιού σας.
      Αν έχουν ήδη αποκτήσει ένα αυξημένο επίπεδο τεχνολογικών γνώσεων, πιθανότατα θα είναι σε θέση να αποκρύψουν τέτοια δραστηριότητα.
      Ένας άλλος τρόπος είναι να βρουν μια θετική διέξοδο για τις δεξιότητές τους. Ευτυχώς, υπάρχουν διάφοροι δρόμοι για να ακολουθήσουν. Ορισμένες κυβερνήσεις «τρέχουν» εκπαιδευτικά προγράμματα κυβερνοασφάλειας για μαθητές σχολικής ηλικίας που θέλουν να δοκιμάσουν, να βελτιώσουν και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους. Η φυσική εξέλιξη από εδώ θα ήταν προς μια ολοκληρωμένη καριέρα στην κυβερνοασφάλεια. Ένας κλάδος που εδώ και καιρό αντιμετωπίζει μεγάλες ελλείψεις σε θέσεις εργασίας σημαίνει ότι οι επαγγελματίες διαθέτουν υψηλό αρχικό μισθό και μπορούν να αναμένουν μια μακρά και ικανοποιητική σταδιοδρομία.
      Υπάρχουν επίσης κυβερνητικοί και ιδιωτικοί διαγωνισμοί hacking διεθνώς, όπου όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους απέναντι στους καλύτερους στον κόσμο και ενδεχομένως να παρουσιάσουν το ταλέντο τους σε επίδοξους εργοδότες.
      Το πιο σημαντικό, όμως, είναι να διατηρήσετε τις γραμμές επικοινωνίας ανοιχτές. Ενδιαφερθείτε για τα χόμπι των παιδιών σας. Και αν ανησυχείτε ότι μπορεί να παρασύρονται στην παρανομία, υπενθυμίστε τους τους κινδύνους που ελλοχεύουν και σπρώξτε τα προς πιο θετικές και νόμιμες δραστηριότητες.
      Read more...

      602

    • Τεχνητή Νοημοσύνη

      Η IBM πρωτοστατεί στην έρευνα μηχανικής μάθησης με 5400 πατέντες στον τομέα

      astrolabos

      Η δημοτικότητα των εργαλείων μηχανικής μάθησης έχει εκτοξευθεί στα ύψη τα τελευταία χρόνια. Αυτό οφείλεται τόσο στην αυξανόμενη εμπιστοσύνη στην ακρίβειά τους όσο και στη μείωση του κόστους. Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν πλέον τη μηχανική εκμάθηση για να παρέχουν ακριβείς προβλέψεις και να αναλύουν γρήγορα μεγάλα σύνολα δεδομένων. Σε αυτό το πλαίσιο η IBM αυξάνει τις επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη. Η εταιρεία λέει ότι οι εφευρέτες της αναπτύσσουν νέα τεχνολογία AI για να ωθήσουν τις επιχειρήσεις να κλιμακώσουν τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης τους.
       


      Επικεντρώνεται στην έναρξη της αλλαγής μέσω της επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP), της αυτοματοποίησης και της ανάπτυξης εμπιστοσύνης στην τεχνητή νοημοσύνη. Επιπλέον, συνεχίζει να εισάγει νέες ικανότητες από το σκέλος της Ε&Α στα προϊόντα της.
      Η IBM λέει ότι το επόμενο βήμα στην τεχνητή νοημοσύνη είναι αυτό που ονομάζει ρευστή νοημοσύνη. Σύμφωνα με την εταιρεία, η τρέχουσα τεχνολογία μηχανικής εκμάθησης είναι περιορισμένη. Κατά συνέπεια, η χρήση εκπαιδευμένων μοντέλων για αναδυόμενες ανάγκες απαιτεί σημαντικό χρόνο και εκπαίδευση φρέσκων δεδομένων. Χρειαζόμαστε λοιπόν τεχνητή νοημοσύνη που συνδυάζει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών, εξερευνά αιτιώδεις συνδέσεις και ανακαλύπτει από μόνη της νέες εμπειρίες.
      Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης έχουν γίνει κοινά όχι μόνο στην καθημερινή ζωή αλλά και στις επιχειρήσεις. Αποτελούν ζωτικά εργαλεία για να βοηθήσουν στη λήψη αποφάσεων. Αυτό συμβαίνει επειδή η πολυπλοκότητα και η αποτελεσματικότητά τους παρέχουν δυνατότητες αποκάλυψης ουσιαστικών πληροφοριών για διάφορες χρήσεις. Ωστόσο, η ευρεία υιοθέτηση τέτοιων συστημάτων απαιτεί ανθρώπινη πίστη στην παραγωγή τους.
       
      Προς μελλοντικά κεντρικά συστήματα AI
      Η IBM υποστηρίζει ότι οι άνθρωποι έχουν την τάση να εμπιστεύονται την τεχνολογία που κατανοούν. Αυτό συμβαίνει γιατί την έχουν αξιολογήσει και πιστεύουν στην ασφάλειά της. Η IBM επιμένει περαιτέρω ότι οι χρήστες πρέπει να γνωρίζουν ότι είναι δίκαιο, αξιόπιστο και ασφαλές για τους χρήστες να εμπιστεύονται έναν αλγόριθμο. Ως εκ τούτου, το τμήμα Ε&Α του επιδιώκει διαφορετικές προσεγγίσεις που θα το βοηθήσουν να δημιουργήσει συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με επίκεντρο το μέλλον. Αυτά ευθυγραμμίζονται με τις κοινωνικές αξίες επειδή είναι σταθερές, εξηγήσιμες και υπεύθυνες. Αυτό θα διασφαλίσει ότι οι εφαρμογές ML τους είναι αποτελεσματικές και δίκαιες καθ' όλη τη διάρκεια.
      Η εταιρεία είναι επίσης μεγάλη στο NLP. Θεωρεί ότι οι πληροφορίες που είναι κεντρικές για τον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων είναι απρόσιτες. Για τον σκοπό αυτό, κατασκευάζει συστήματα τεχνητής νοημοσύνης αιχμής που μπορούν να διασπάσουν τεράστιες ποσότητες κειμένου για να έχουν ευρεία εφαρμογή σε οποιαδήποτε γλώσσα.
      Επιπλέον, η IBM αναπτύσσει νέες αρχιτεκτονικές και συσκευές με τεράστιες δυνατότητες επεξεργασίας. Αυτό το υλικό είναι στιβαρό και αρκετά γρήγορο ώστε να χειρίζεται τις τεράστιες ομάδες δεδομένων που παράγουμε καθημερινά. Αυτά θα μας επιτρέψουν να αξιοποιήσουμε πλήρως τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης.
      Read more...

      584

    • Gaming

      Ο Sid Meier προειδοποιεί τη βιομηχανία παιχνιδιών σχετικά με τον εκχρηματισμό των παιχνιδιών

      astrolabos

      Μιλώντας στο BBC για την 30ή επέτειο του Civilization, ο Αμερικανός προγραμματιστής Sid Meier λέει ότι εάν οι μεγάλες εταιρείες συνεχίσουν να επικεντρώνονται στη δημιουργία εσόδων ή σε άλλα πράγματα που δεν έχουν σχέση με το gameplay, κινδυνεύουν να χάσουν το κοινό τους.
      «Η πραγματική πρόκληση και η πραγματική ευκαιρία είναι να διατηρήσουμε την εστίασή μας στο gameplay», λέει ο Αμερικανός προγραμματιστής Sid Meier. "Αυτό είναι το μοναδικό, το ιδιαίτερο και το ελκυστικό των παιχνιδιών ως μορφή ψυχαγωγίας. Όταν το ξεχνάμε αυτό και αποφασίζουμε ότι πιο σημαντικό είναι η δημιουργία εσόδων ή άλλα πράγματα που δεν έχουν σχέση με το παιχνίδι αυτό καθαυτό, όταν αρχίζουμε να σταματάμε να σκεφτόμαστε πως να κάνουμε υπέροχα παιχνίδια και αρχίζουμε να σκεφτόμαστε τα παιχνίδια ως όχημα ή ευκαιρία για κάτι άλλο, τότε είναι που ξεφεύγουμε λίγο από το μονοπάτι».
      Το οικονομικό μοντέλο που υποστηρίζει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες παιχνιδιών κερδίζουν τα χρήματά τους έχει αλλάξει δραματικά την τελευταία δεκαετία περίπου. Πλέον, πολλοί προγραμματιστές και εκδότες βασίζονται σε αγορές εντός του παιχνιδιού για να βοηθήσουν στην απόδοση τους και δεν στηρίζονται αποκλειστικά στο αρχικό κόστος αγοράς ενός τίτλου.
      Ορισμένες εταιρείες παιχνιδιών διερευνούν επίσης την εισαγωγή μη ανταλλάξιμων κουπονιών (NFT) - μια μορφή ψηφιακής τέχνης που οι παίκτες μπορούν να αγοράσουν και να κατέχουν - στα παιχνίδια τους. Ο Sid Meier λέει ότι εάν οι μεγάλες εταιρείες συνεχίσουν να επικεντρώνονται σε τρόπους σαν αυτόν για τη δημιουργία εσόδων από το gaming, κινδυνεύουν να χάσουν το παραδοσιακό κοινό τους: «Οι άνθρωποι μπορούν να υποθέσουν ότι ένα παιχνίδι θα είναι διασκεδαστικό και αυτό που χρειάζεται για να χαρακτηριστεί ως επιτυχία είναι περισσότερα κινηματογραφικά ή δημιουργία εσόδων ή οτιδήποτε άλλο -- αλλά αν ο πυρήνας του παιχνιδιού δεν είναι το καλό gameplay, τότε το παιχνίδι θα πάει άπατο. Κατά μια άποψη το gameplay δε κοστίζει πολύ· το σχεδιαστικό κομμάτι του παιχνιδιού είναι κρίσιμο αλλά δε χρειάζεται πολύ προσωπικό για να λειτουργήσει, όπως χρειάζονται άλλες πτυχές της διαδικασίας δημιουργίας ενός παιχνιδιού. Επομένως, είναι ίσως εύκολο να παραβλέψουμε πόσο σημαντική είναι η επένδυση στη σχεδίαση και το gameplay παιχνιδιών».
      Η παγκόσμια αγορά παιχνιδιών αναφέρεται ότι αξίζει περίπου 175 δισεκατομμύρια δολάρια και προβλέπεται ότι θα διπλασιαστεί σχεδόν σε πέντε χρόνια. Αλλά ο Sid Meier λέει ότι η συνεχής ανάπτυξη δεν είναι εγγυημένη: «Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους... Νομίζω ότι όπως λειτουργεί το Διαδίκτυο, μόλις αρχίσει να συμβαίνει μια αλλαγή, τότε όλοι τρέχουν προς τα εκεί. «Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι τα παιχνίδια μας θα συνεχίσουν να είναι υψηλής ποιότητας και διασκεδαστικά - υπάρχουν τόσες πολλές μορφές ψυχαγωγίας εκεί έξω τώρα. Είμαστε σε καλή θέση... αλλά πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι συνειδητοποιούμε πόσο κρίσιμο είναι το gameplay - και πώς αυτός είναι ο κινητήρας που πραγματικά κρατά τους παίκτες χαρούμενους, αφοσιωμένους και διασκεδάζοντας."
      Ο Sid Meier λέει ότι δεν σκοπεύει να αποσυρθεί ακόμα και εξηγεί ότι η πιο ευχάριστη αλλαγή που βίωσε κατά τη διάρκεια των 30 και πλέον χρόνων στη βιομηχανία, είναι η αλλαγή της στάσης του ευρύτερου κοινού όσον αφορά τα παιχνίδια. Ο κόσμος του έλεγε το 1991 ότι «χάνει το χρόνο του» δουλεύοντας σε παιχνίδια - τώρα χαμογελά, όπως του λέει ο κόσμος: «Μακάρι να μπορούσα να βρω δουλειά κάνοντας παιχνίδια».
      Read more...

      847

    • Tech Industry

      Η Apple σταματά τις πωλήσεις προϊόντων στη Ρωσία

      astrolabos

      Η Apple διέκοψε τις πωλήσεις των φυσικών προϊόντων της στη Ρωσία μετά την εισβολή στην Ουκρανία, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Αυτό είναι το τελευταίο βήμα της Apple αφού επέβαλε περιορισμούς για το Apple Pay στη Ρωσία σύμφωνα με τις κυρώσεις και απέσυρε ορισμένες ρωσικές ειδησεογραφικές εφαρμογές από το App Store εκτός της χώρας.
      Στη δήλωσή της, την οποία μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη παρακάτω, η Apple λέει ότι «σταμάτησε όλες τις εξαγωγές στο κανάλι πωλήσεών μας στη χώρα» την περασμένη εβδομάδα ως απάντηση στη βία. Η εταιρεία λέει ότι «θα συνεχίσει να αξιολογεί την κατάσταση» και ότι επικοινωνεί με τις κυβερνήσεις των χωρών που έχουν πληγεί.
      Την περασμένη εβδομάδα, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της Ουκρανίας Mykhailo Fedorov δημοσίευσε μια ανοιχτή επιστολή προς την Apple, ζητώντας από την εταιρεία να αποκόψει τη Ρωσία από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και το App Store της. Στην επιστολή, λέει ότι είναι «σίγουρος ότι τέτοιες ενέργειες θα παρακινήσουν τη νεολαία και τον ενεργό πληθυσμό της Ρωσίας να σταματήσουν προληπτικά την επαίσχυντη στρατιωτική επίθεση».
      Αν και η δήλωση της Apple δεν αναφέρει καμία προγραμματισμένη ενέργεια σχετικά με το App Store, η εταιρεία λέει ότι έχει απενεργοποιήσει την κυκλοφορία και τις ζωντανές αναφορές συμβάντων στους Χάρτες της Apple στην Ουκρανία ως μέτρο ασφαλείας. Η Google έχει επίσης απενεργοποιήσει τα δεδομένα κυκλοφορίας της Ουκρανίας στους Χάρτες Google — προτού ανασταλεί, οι ερευνητές τα χρησιμοποιούσαν για να παρακολουθήσουν τη ρωσική εισβολή και μπόρεσαν να αποκτήσουν κάποια εικόνα για τις κινήσεις των στρατευμάτων.
      Η ανακοίνωση της Apple, έχει ως εξής:
      Ανησυχούμε βαθιά για τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία και είμαστε δίπλα σε όλους τους ανθρώπους που υποφέρουν ως αποτέλεσμα της βίας. Υποστηρίζουμε τις ανθρωπιστικές προσπάθειες, παρέχουμε βοήθεια για την εκτυλισσόμενη προσφυγική κρίση και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να στηρίξουμε τις ομάδες μας στην περιοχή.
      Έχουμε λάβει μια σειρά από ενέργειες ως απάντηση στην εισβολή. Έχουμε διακόψει όλες τις πωλήσεις προϊόντων στη Ρωσία. Την περασμένη εβδομάδα, σταματήσαμε όλες τις εξαγωγές στο κανάλι πωλήσεών μας στη χώρα. Το Apple Pay και άλλες υπηρεσίες έχουν περιοριστεί. Το RT News και το Sputnik News δεν είναι πλέον διαθέσιμα για λήψη από το App Store εκτός Ρωσίας. Και έχουμε απενεργοποιήσει τόσο την κυκλοφορία όσο και τα ζωντανά συμβάντα στους Χάρτες της Apple στην Ουκρανία ως μέτρο ασφαλείας και προφύλαξης για τους Ουκρανούς πολίτες.
      Θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε την κατάσταση και είμαστε σε επικοινωνία με τις αρμόδιες κυβερνήσεις για τις ενέργειες που λαμβάνουμε. Συμμετέχουμε σε όλους εκείνους σε όλο τον κόσμο που καλούν για ειρήνη.
      Read more...

      916

    • Δελτία Τύπου

      Η Samsung επιλέχθηκε από την εταιρεία NTT East για τη δημιουργία ιδιωτικών δικτύων 5G στην Ιαπωνία

      astrolabos

      Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε ότι επιλέχθηκε από την Ιαπωνική εταιρεία NTT East για να αναλάβουν από κοινού την επέκταση των ιδιωτικών δικτύων 5G στην Ιαπωνία, ενισχύοντας την κατασκευή ασφαλών ειδικών δικτύων για διάφορες επιχειρήσεις. Η Samsung και η NTT East θα παρέχουν εμπορικές υπηρεσίες ιδιωτικού δικτύου 5G σε εταιρικούς πελάτες, ξεκινώντας από το δεύτερο τρίμηνο του 2022.
       
      Η ανακοίνωση της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών πραγματοποιείται ύστερα από μια σειρά δοκιμών που ολοκληρώθηκαν το προηγούμενο έτος για την επαλήθευση των λύσεων ιδιωτικού δικτύου 5G της Samsung στο δίκτυο της NTT East. Οι δοκιμές αυτές αποτυπώνουν τις δυνατότητες που απαιτούνται για τη δημιουργία ενός βελτιστοποιημένου ιδιωτικού δικτύου 5G, που να ανταποκρίνεται στις εξειδικευμένες ανάγκες μιας επιχείρησης.
       
      Αξιοποιώντας το δίκτυο 5G SA
      Η Samsung με την NTT East ολοκλήρωσαν αυτό τον μήνα, με επιτυχία, την τεχνολογική επαλήθευση του δικτύου 5G Standalone (SA), επιτυγχάνοντας αυξημένη απόδοση της ανοδικής ζεύξης, χάρη στη βελτιστοποίηση της αναλογίας κατανομής ανοδικής και καθοδικής ζεύξης στο εργαστήριο της NTT East. Η βελτιωμένη απόδοση ανοδικής ζεύξης θα αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα για την παροχή προηγμένων υπηρεσιών που απαιτούν υψηλές ταχύτητες για τη μετάδοση δεδομένων—όπως για παράδειγμα την παρακολούθηση live βίντεο, τα συνδεδεμένα drones και τα αυτοματοποιημένα οχήματα.
       
      Κατά τη διαδικασία της τεχνολογικής επαλήθευσης δικτύου, αξιοποιήθηκαν οι ολοκληρωμένες λύσεις 5G της Samsung, που περιλαμβάνουν εξωτερικές μονάδες ραδιοσυχνοτήτων, τη μονάδα βασικής ζώνης (baseband) και το κεντρικό δίκτυο 5G SA, παρέχοντας τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας, διαλειτουργικότητας και σταθερότητας. Η Samsung χρησιμοποίησε επίσης το λογισμικό της HPE, που εγγυάται την ασφάλεια του δικτύου.
       
      Η διαδικασία επαλήθευσης του δικτύου 5G πραγματοποιήθηκε στο φάσμα 4,8-4,9 GHz της εταιρείας NTT East, σε μια ζώνη συχνοτήτων που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την ανάπτυξη τοπικών 5G δικτύων στην Ιαπωνία. Αυτό έγινε στο πλαίσιο του κυβερνητικού προγράμματος που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αναπτύσσουν ιδιωτικά δίκτυα 5G χρησιμοποιώντας την εκχωρημένη ζώνη συχνοτήτων της χώρας, ανεξάρτητα από τα παραδοσιακά κινητά δίκτυα.
       
      «Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα προχωρήσουμε στην επιτάχυνση της επέκτασης του ιδιωτικού μας δικτύου 5G στην Ιαπωνία», δήλωσε ο Riaki Hoshino, Πρόεδρος και Εκτελεστικός Διευθυντής της εταιρείας NTT East. «Συνεχίζοντας τη συνεργασία μας με τη Samsung, προσβλέπουμε στην παροχή ακόμη πιο καινοτόμων υπηρεσιών και εμπειριών 5G για τους εταιρικούς πελάτες μας, που θα προσαρμόζονται σε κάθε τους ανάγκη».
       
      «Τα ιδιωτικά δίκτυα 5G, που υποστηρίζονται από το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο λύσεων 5G της Samsung, θα δημιουργήσουν ένα νέο κύμα ευκαιριών για τις επιχειρήσεις, με γνώμονα τη βελτιωμένη παραγωγικότητα και την απρόσκοπτη συνδεσιμότητα», σημείωσε ο Woojune Kim, Πρόεδρος και Επικεφαλής Global Sales & Marketing του Networks Business στη Samsung Electronics. «Είμαστε περήφανοι που υποστηρίζουμε την NTT East στην επέκταση του τοπικού δικτύου 5G, το οποίο θα επηρεάσει θετικά πολλούς κλάδους, όπως η γεωργία, η βιομηχανική παραγωγή και οι μεταφορές».
       
      Η NTT East είναι μια κορυφαία εταιρεία τηλεπικοινωνιών, η οποία παρέχει υπηρεσίες στην ανατολική περιοχή της Ιαπωνίας.
       
      Η Samsung αποτελεί πρωτοπόρο εταιρεία στην επιτυχημένη παροχή ολοκληρωμένων λύσεων 5G, που περιλαμβάνουν chipsets, κεραίες και κεντρικά συστήματα δικτύων. Μέσα από διαρκή έρευνα και ανάπτυξη, η Samsung ανοίγει το δρόμο στον κλάδο για την πρόοδο των δικτύων 5G με το κορυφαίο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, που περιλαμβάνει από πλήρως ψηφιοποιημένα συστήματα RAN και Core έως λύσεις ιδιωτικών δικτύων και εργαλεία αυτοματισμού με τεχνολογία AI. Η εταιρεία προμηθεύει, επί του παρόντος, λύσεις δικτύου σε παρόχους κινητής τηλεφωνίας που προσφέρουν συνδεσιμότητα σε εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες, σε όλο τον κόσμο.
      Read more...

      419

    • Ασφάλεια

      Ο ρόλος της Microsoft στον Ρωσο-Ουκρανικό πόλεμο

      astrolabos

      Την περασμένη Τετάρτη, λίγες ώρες πριν ξεκινήσουν τα ρωσικά τανκς για την Ουκρανία, σήμανε συναγερμός μέσα στο Κέντρο Πληροφοριών Απειλών της Microsoft, προειδοποιώντας για ένα ασυνήθιστο κομμάτι κακόβουλου λογισμικού «υαλοκαθαριστήρα» που φαινόταν να στοχεύει τα κυβερνητικά υπουργεία και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της χώρας.
      Μέσα σε τρεις ώρες, η Microsoft ρίχτηκε στη μέση ενός επίγειου πολέμου στην Ευρώπη — από 5.500 μίλια μακριά. Το κέντρο απειλών, βόρεια του Σιάτλ, ήταν σε κατάσταση υψηλού συναγερμού και γρήγορα βρήκε το κακόβουλο λογισμικό, το ονόμασε «FoxBlade» και ειδοποίησε την ανώτατη αρχή κυβερνοάμυνας της Ουκρανίας. Μέσα σε τρεις ώρες, τα συστήματα ανίχνευσης ιών της Microsoft είχαν ενημερωθεί για να μπλοκάρουν τον κώδικα, ο οποίος διαγράφει δεδομένα σε υπολογιστές που βρίσκονται στο ίδιο δίκτυο με τον μολυσμένο υπολογιστή
      Στη συνέχεια, ο Tom Burt, το ανώτερο στέλεχος της Microsoft που επιβλέπει την προσπάθεια της εταιρείας να αντιμετωπίσει μεγάλες επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, επικοινώνησε με την Anne Neuberger, την αναπληρώτρια σύμβουλο εθνικής ασφάλειας του Λευκού Οίκου για τον κυβερνοχώρο και τις αναδυόμενες τεχνολογίες. Η κ. Neuberger ρώτησε εάν η Microsoft θα εξετάσει το ενδεχόμενο να μοιραστεί λεπτομέρειες του κώδικα με τις Βαλτικές χώρες, την Πολωνία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, από φόβο ότι το κακόβουλο λογισμικό θα εξαπλωθεί πέρα από τα σύνορα της Ουκρανίας, ακρωτηριάζοντας τη στρατιωτική συμμαχία ή χτυπώντας τράπεζες της Δυτικής Ευρώπης.
      Πριν από τα μεσάνυχτα στην Ουάσιγκτον, η κα Neuberger είχε κάνει τις απαραίτητες ενέργειες και η Microsoft είχε αρχίσει να παίζει τον ρόλο που έπαιξε η Ford Motor Company στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν η εταιρεία μετέτρεψε τις γραμμές παραγωγής αυτοκινήτων για να κατασκευάσει τανκς Sherman.
      Μετά από χρόνια συζητήσεων στην Ουάσιγκτον και σε τεχνολογικούς κύκλους σχετικά με την ανάγκη συνεργασιών δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την καταπολέμηση καταστροφικών επιθέσεων στον κυβερνοχώρο, ο πόλεμος στην Ουκρανία δοκιμάζει το σύστημα. Ο Λευκός Οίκος, οπλισμένος με πληροφορίες από την Υπηρεσία Εθνικής Ασφάλειας και τη Διοίκηση Κυβερνοχώρου των Ηνωμένων Πολιτειών, επιβλέπει τις απόρρητες ενημερώσεις σχετικά με τα σχέδια κυβερνοεπιθετικής επίθεσης της Ρωσίας. Ακόμα κι αν οι αμερικανικές υπηρεσίες πληροφοριών εντοπίσουν το είδος των επιθέσεων στον κυβερνοχώρο που κάποιος —προφανώς ρωσικές υπηρεσίες πληροφοριών ή χάκερ— έριξε στην κυβέρνηση της Ουκρανίας, αυτή δεν έχει την υποδομή να κινηθεί τόσο γρήγορα για να τους εμποδίσουν.
      «Είμαστε μια εταιρεία και όχι μια κυβέρνηση ή μια χώρα», σημείωσε ο Μπραντ Σμιθ, πρόεδρος της Microsoft, σε μια ανάρτηση στο blog που εξέδωσε η εταιρεία τη Δευτέρα, περιγράφοντας τις απειλές που έβλεπε. Αλλά ο ρόλος που παίζει, κατέστησε σαφές, δεν είναι ουδέτερος. Έγραψε για «συνεχή και στενό συντονισμό» με την ουκρανική κυβέρνηση, καθώς και με ομοσπονδιακούς αξιωματούχους, τον Οργανισμό Βορειοατλαντικής Συνθήκης και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
      Read more...

      705

    • Διαδίκτυο

      Ο David Boggs, συν-εφευρέτης του Ethernet, πέθανε σε ηλικία 71 ετών

      astrolabos

      Ο David Boggs, ηλεκτρολόγος μηχανικός και επιστήμονας υπολογιστών που βοήθησε στη δημιουργία του Ethernet, της τεχνολογίας δικτύωσης υπολογιστών που συνδέει υπολογιστές με εκτυπωτές, άλλες συσκευές και το διαδίκτυο σε γραφεία και σπίτια, πέθανε στις 19 Φεβρουαρίου στο Palo Alto της Καλιφόρνια. Ήταν 71 ετών.
      Η σύζυγός του, Μάρσια Μπους, είπε ότι ο θάνατός του, στο νοσοκομείο του Στάνφορντ, προκλήθηκε από καρδιακή ανεπάρκεια. Την άνοιξη του 1973, αμέσως μετά την εγγραφή του ως μεταπτυχιακός φοιτητής στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, ο κ. Μπογκς ξεκίνησε μια πρακτική άσκηση στο Xerox PARC, ένα ερευνητικό εργαστήριο της Silicon Valley που ανέπτυξε ένα νέο είδος προσωπικού υπολογιστή. Ένα απόγευμα, στο υπόγειο του εργαστηρίου, παρατήρησε έναν άλλο ερευνητή να ασχολείται με ένα μακρύ καλώδιο. Ο ερευνητής, ένας άλλος νέος υπάλληλος με το όνομα Bob Metcalfe, εξερευνούσε τρόπους αποστολής πληροφοριών προς και από τον νέο υπολογιστή του εργαστηρίου, τον Alto. Ο κύριος Metcalfe προσπαθούσε να στείλει ηλεκτρικούς παλμούς στο καλώδιο και πάλευε να το κάνει να λειτουργήσει. Έτσι ο κ. Μπογκς προσφέρθηκε να βοηθήσει. Τα επόμενα δύο χρόνια, σχεδίασαν την πρώτη έκδοση του Ethernet. «Ήταν ο τέλειος σύντροφος για μένα», είπε ο κ. Metcalfe σε συνέντευξή του. «Ήμουν περισσότερο ένας καλλιτέχνης concept, και αυτός ήταν μηχανικός κατασκευής του υλικού στο πίσω μέρος του δωματίου». Πολλές από τις βασικές τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν τις επόμενες δύο δεκαετίες ως μέρος του Alto project, θα καθορίσουν τον σύγχρονο υπολογιστή, συμπεριλαμβανομένου του ποντικιού, της γραφικής διεπαφής χρήστη, του επεξεργαστή κειμένου και του εκτυπωτή λέιζερ, καθώς και του Ethernet.
      Read more...

      798

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.